Ow god, daar heb ik wel een misser mee gehad.quote:
Die lul kreeg een ban jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef Havoc het volgende:
Overigens was Armageddon de enige die stom genoeg was geen non-transparant proxy te gebruiken..
Het tentenforum!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vinden
FOK! vernikky-t
Nee, jij bent huilend weggestuurd, ouwe loodgieter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ben ik huilend weggegaan dan?
quote:En ik heb 2 eigen fora hoor..
Jij gaat ook niet echt voor de collega-van-de-maand award of wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vinden
FOK! vernikky-t
www.mirror***.***quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef TimberWolf het volgende:
Ach, het Quenda debacle komt ook nog in mij op, inclusief sterretjes. Maar dat was ook alleen een leuke (en lange!) rel, niet echt een misser.
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef TimberWolf het volgende:
Ach, het Quenda debacle komt ook nog in mij op, inclusief sterretjes. Maar dat was ook alleen een leuke (en lange!) rel, niet echt een misser.
Wat moet je nou?quote:
zou je er dan niet is wat aan doen ipv een nostalgie topic vol te baggeren ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! vernikky-t
Briljante misser iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow god, daar heb ik wel een misser mee gehad..
Gelly kwam weer binnen en ik was ervan overtuigd dat het een grap was. Kon niet, vorige keer gillend en stapvoetend de crew verlaten, dit moest een grap zijn.
Heb ik gelly op IRC aangesproken en ik zat aan 1 stuk door te ratelen over wat voor een domme grap het was, want een blinde kon toch zien dat ze hem niet meer in de crew zouden laten met zijn debiele gedrag en hij was totaal niet geschikt, dat bleek toen wel etc etc etc En ik ging maar door!
Was het geen grap. Oeps..
Nageslacht-quote.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! vernikky-t
Come on, ze zijn werkelijk niets gewend, laat Swetzz en Havoc maar vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef julekes het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet echt voor de collega-van-de-maand award of wel?
Dat maken ze zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef nossio het volgende:
[..]
zou je er dan niet is wat aan doen ipv een nostalgie topic vol te baggeren ?
*gaat weer in lurk f5 modus
Ja, maar het is geen misser hoor ik net.quote:
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!
3 dagen, minstens!!!
Tsja. Hoewel de empty1-3 rel best veelbelovend lang was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!
3 dagen, minstens!!!
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Come on, ze zijn werkelijk niets gewend, laat Swetzz en Havoc maar vertellen.
Zelfs niet tegen terminaal zieken die na een scheldwoord woest zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.
En om de een of andere reden gingen ook altijd de MUUS, biolletje en yvonne topics dichtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef MUUS het volgende:
Knut en NoNick als collega's was ook geen succes.. En om de één of andere reden viel mijn naam ook niet goed tussen die twee.
Ik herinner me ineens ook nog een mailtje aan de FA's over dit onderwerp..
Sloom kutforum.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!
Ahja ! De grafkankerdiscussie !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef MUUS het volgende:
De grafkankertopics en de discussies daarna....
Nouhouhouhooooooooooooou, dat kon niet hoor!
"Wellus, grafkanker bestaat niet eens, dus dat kan je makkelijk iemand toewensen, want diegene kan het toch niet krijgen."
Ja, maar alleen onze naamtopics natuurlijk, andere niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En om de een of andere reden gingen ook altijd de MUUS, biolletje en yvonne topics dicht
Die wisten we idd mooi te rekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Tsja. Hoewel de empty1-3 rel best veelbelovend lang was.
Dat klopt, met als enige verschil dat er destijds 10 man zaten te dissen en het er nu honderd zijn (bij wijze van spreken dan)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.
Bij binnenkomst al een rel joh, 'Drank maakt meer kapot dan je lief is' Door Gert-ik-heb-geen-GHB-Jan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:17 schreef TimberWolf het volgende:
Maar qua rellen spande de 'Big Brother verkrachting' rel toch wel de kroon. Maargoed, da's dan weer off-topic.
De aanstelling van Tessje heeft ook voor een aantal dagen lekkere F5 röring gezorgd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,
toch 2 topics gehaald,
kut, ben je al blij mee.
Da's een functie-eis!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik ben een grote misser.
Dat leverde wel twee volle feedback topics op.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De aanstelling van Tessje heeft ook voor een aantal dagen lekkere F5 röring gezorgd.
HUH ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef MUUS het volgende:
Knut en NoNick als collega's was ook geen succes.. En om de één of andere reden viel mijn naam ook niet goed tussen die twee.
Ik herinner me ineens ook nog een mailtje aan de FA's over dit onderwerp..
ach het flamen van tegenwoordig is toch wel redelijk gelimiteerd tot het toewensen van enge ziekten e.d.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat klopt, met als enige verschil dat er destijds 10 man zaten te dissen en het er nu honderd zijn (bij wijze van spreken dan)
Je houdt het geen week vol, poepbroek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen, maar wie wil er nou een deel uit maken van de FOK!crew?
Tssk ik doe iig nog me best.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,
toch 2 topics gehaald,
kut, ben je al blij mee.
Ik werd persoonlijk door Big gevraagdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
De HMS's vergeten we helemaal, ook zon briljante oplossing
Hoofd Groep Moderator
recent gelezen dat ze dit onzalige plan weer willen opppikken,, toekomstige misser ;')
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
Ik vond het binnenhalen van Snakey een behoorlijke misser.
Niet eens omdat Snakey het allemaal niet trok, maar die pleurisbagger in ONZ een week lang....
Zijh posts ook. En ook dat is geen misserquote:
Hallo! Dit is Fok! hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |