p donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:21 schreef yvonne het volgende:
Wanneer:
16 April
Wat gaan we doen:
Eten bij MrCoco's, zuipen elders.
Wie komen er:
armanimania
Bioslock
Blumchen
Bosbeetle
Boebiedoe
BrauN
Dagonet
DePresident
Dirkh
Heatwave
Knut
LivElived
Maanvis
MUUS
mvt
Nitespeed
Nikky
Ole
Orangedude
QyRoZ
Roellio
Ruis
ripley
Salvad0r
Skaai
Silmarwen
stinkie
stoepjong
Superweber
Takkenhoer
UIO_AMS
Xebrosius
Yvonne
Had ik het op slot geflikkerd, niet jouw organisatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
Godver, ik was net een soortgelijk topic aan het maken.
En dat Skaai er dan ook 'toevallig is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:06 schreef Ruis het volgende:
komt HTT ook met z'n wijf?
Nope.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik GOK dat jij er dan ook opstaat.
yep, die klant is DePresident dus kom maar gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:05 schreef tommy4487 het volgende:
laffer hoe kun je dit nou doen?
juist op 16 april mij laten daten met die belangrijke klant!!!![]()
![]()
![]()
Ik wilde alleen maar helpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik het op slot geflikkerd, niet jouw organisatie.
quote:
Zeg ik,quote:
de afspraak was dat de klant naar mij zou komen!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, die klant is DePresident dus kom maar gewoon![]()
Lees je alle disclaimers even?quote:
Opflikkeren met je kutslowchat , open ene eigen kuttopic.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
BrauN![]()
![]()
ik heb een plan om je mod te laten worden![]()
![]()
Och, er is nog altijd een optie om de camera in iemands strot te duwen en via de anus er weer uit te trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik,
te massaal en er worden foto's genomen.
Door de drank komt alles goed die avond. De dag erop zie ik dan wel weerquote:
Ik weet een leuke kandidaatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:10 schreef static het volgende:
[..]
Och, er is nog altijd een optie om de camera in iemand strot te duwen en via de anus er weer uit te trekken.
Dat beslis ik op de dag zelf. Gezien al mijn vervloekte meets, doe ik geen toezeggingen meer.quote:
Namen, daar heb ik wat aan, niet dit soort raadseltjes.quote:
jij bent niet de slimste thuis, hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Stop een bifi in datgat van je wat ze kut noemen en ga slapen
Je staat erin, aparte nickquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Door de drank komt alles goed die avond. De dag erop zie ik dan wel weer
Boebiedoe, salvad0r,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Namen, daar heb ik wat aan, niet dit soort raadseltjes.
Natuurlijk ken je hem.quote:
Knip en plak dan ookquote:
Je gaat toch niet weer langharige rockers nadoen he?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat er weer een worden, ik merk het nu al.
Zo spreek IK jouw nick uit jahquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Knip en plak dan ook
Is die leffe van petre32365232 nu al aangekomen?
Wedden dat die eerste komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
niet dat die welkom zijn hoor
als jij op je vorige zuig & neuk opdrachten was geweest had je genoeg geld verdiend om met een snorder (illigale taxi) naar amsterdam te komenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:09 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
de afspraak was dat de klant naar mij zou komen!!!
hoe moet ik in hemelsnaam naar amsterdam komen?
Ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat die eerste komt?
Op de meet dan he.
Duhquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat er weer een worden, ik merk het nu al.
Die elleboog in zijn kont staat je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, kruip maar weer snel onder je steentje.
Ik mocht je al niet, maar nu je blauw bent ben je helemaal om te kotsen.
Kijk naar Dirkh, dan zie je dat blauw zijn en leuk zijn best samen gaat![]()
Dan weet hij inmiddels wat hem te wachten staatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat die eerste komt?
Op de meet dan he.
Wie bén jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Knip en plak dan ook
Is die leffe van petre32365232 nu al aangekomen?
Wat heeft dat er mee te maken dat ie blauw is, mongool?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is allang een feitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:19 schreef petre86 het volgende:
anders spreek ik een digitale scheiding uit tussen jou en nikky!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Is 't café al bekend? Ik ben wel te porren voor Teasers.
Of is dat niks?Ik ben Amsterdam leek.
jij krijgt nog niet eens aandacht van die josti`s die jou moeten opbaren nadat je bent dood geneukt door een infantiele zwerver die je broer blijkt te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:18 schreef livEliveD het volgende:
Krijg ik door al die foto's dan evenveel aandacht als Tessje?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:21 schreef Ruis het volgende:
wie zit die josti z'n posts te verwijderen?
Le-zen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Is 't café al bekend? Ik ben wel te porren voor Teasers.
Of is dat niks?Ik ben Amsterdam leek.
Dat zou jij als ex-mod moeten wetenquote:
Balenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:21 schreef laffer het volgende:
jij krijgt nog niet eens aandacht van die josti`s die jou moeten opbaren nadat je bent dood geneukt door een infantiele zwerver die je broer blijkt te zijn![]()
quote:
hij kan je notes niet lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat zou jij als ex-mod moeten weten
En ons maar vertellen dat we moeten inlezen![]()
dude, jullie zijn een open boekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Balen(Hoe wist je dat van me broer zijn carriere trouwens?)
Nou grote jongen als jij dat wel kan vertel me dan maar ff wat er staatquote:
Bij Teasers kun je ook vast een frikandel krijgen... Maar goed, dan eerst eten. Maar daarna dan!?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Le-zen.
Eerst eten en drinken, overleef eerst dat maar.
Ga jij even breien zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:26 schreef yvonne het volgende:
Ja haloo, meetingtopic, geen gezeikneuzel.
Bier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bij Teasers kun je ook vast een frikandel krijgen... Maar goed, dan eerst eten. Maar daarna dan!?![]()
phuck, ik ook nietquote:
regel mij ook ff een fiets..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
Ik kom dit keer op de fiets, die hoerige habibi taxi-chauffeur van de laatste keer!![]()
Één handdoek? Je hebt al een complete badkamer!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
phuck, ik ook niet![]()
ik ben ze aan het sparen, heb ik al genoeg notes om een handdoek te kunnen kopen met korting??![]()
vraag het je overgrootvader die heeft er nog genoegquote:
Gaan we ook niet heen, mijn meet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Oh, dat geneuzel over teasers trouwens, kuttent en veel en veel te duur. Touristtrap if ever I saw one.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
vraag het je overgrootvader die heeft er nog genoeg![]()
Ik ging er ook niet vanuit, het was voor Braun bedoeld, die begint er steeds over.quote:
dan ga ik door voor het hele huisquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Één handdoek? Je hebt al een complete badkamer!
wat is je plan dan, welke kroeg na coco`s of blijven we daar..quote:
weer last van een ontstoken kringspier en slokdarm??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:32 schreef tommy4487 het volgende:
ey laffer ik meld me ziek voor 16 april
Nee ik weiger gewoon om DePresident te "behandelen"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
weer last van een ontstoken kringspier en slokdarm??![]()
die schandknaapjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, pfffff![]()
ben je nog nooit in amsterdam geweest, of wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:38 schreef BrauN het volgende:
Mag je ook naar de Wallen toe, of wordt dat niet gewaardeerd?
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:40 schreef Ruis het volgende:
[..]
ben je nog nooit in amsterdam geweest, of wat?
yvonne gaat dat even voor je regelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:06 schreef kastanova het volgende:
Sta ik al op de lijst?
Been there, done that.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef Roellio het volgende:
die hoerige habibi taxi-chauffeur van de laatste keer!![]()
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?quote:
Je bent bekend met het gebied rond de kerk? De 'geeltjes'wijk? Succes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:38 schreef BrauN het volgende:
Mag je ook naar de Wallen toe, of wordt dat niet gewaardeerd?
PMS he... chocola kan dat verhelpen....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Haar kerel is steeds weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Ben blij dat ik niet kom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
PMS he... chocola kan dat verhelpen....
Doe ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Regel het even, static.
Ennuh? Een deal kunnen maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik neem de theremine mee, en speel een bierlied.
Even geduldig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef MUUS het volgende:
Gawddammit, het werkt niet, static.
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?quote:
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?
Wat voor studio, tweedehands apparatuur?
Ik weet niet eens een naam.
Ik beeld het me al helemaal in:
"Ja, met Joep?"
"Euh, hoi, met [Insert randon naam], ik heb uw nummer van [insert random naam], heb je misschien tweedehands theremines? "
"Euh?"
";("
Thanks voor al de informatie, binnenkort eens kijken of ik mijzelf kan overhalen om te bellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.Hij komt echt aan alles...
Je mist niets hoor.quote:
Hoop ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:05 schreef Oversight het volgende:VONNY !!!!!
OP MIJN VERJAARDAG een echte /Onz meet.....
zou ze het expres hebben gedaan ?
ik hoop dat wij kunnen komen......
Dit is een deel 2quote:
WAAROM HEB JE DEEL 1 DAN DICHT GEDAAN!!!!!!!11111eeneenquote:
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!quote:
Al is het alleen maar voor dit soort topicsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!![]()
![]()
.
.
Houden zo.
Nope, niks an, doei.quote:
Wat is het leven soms mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al is het alleen maar voor dit soort topics
Posts worden zomaar verwijderd.
Leuk topic ookquote:
quote:
Ik heb ZO gelachenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]Zeer goed topic [afbeelding]
Extra random zin tegen het deleten van me post
Hoe is het met je tenen?quote:
lichtverteerbaarquote:
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef yvonne het volgende:
want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
*snarf*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!.
.
Mja je wordt ook een jaartje ouderquote:
Waarom heb je het niet meeteen door de shredder gedaan? Zo van "Oh ik dacht dat je dat wilde. Sorry"quote:Oh, en dat account is nog steeds niet door de shredder
MSN is een haske eerlijk medium. Zo had ik laatst nog een meisje dat wel stripsessie wou maar haar cam was door de hond opgegeten en of ik het dan alvast wou doen. Goudeerlijk medium. Echt waar.quote:Maar dat schijn ik eerst te moeten bewijzen, want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
Topic van het jaar, niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
Was JIj dat
vage gozer
Je schijnt het woord hart en AMD niet te mogen gebruiken, want er is iets dat we niet weten en mogen we er ook niet mee spotten
Hij staat bij beslist al op het lijstje van 2005quote:
Ook voor jou geldt, je IKEA muts thuislatenquote:
Ik moest er ook meteen aan denken.quote:
quote:
Nee.quote:
Dat verhaal is uit zijn verband gerukt. Het duurde heel geen 10 minuten voordat ik terugkwamquote:
Mooi, doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Goh, denk je nou dat ik het meen?
Als ik in Adam ben hoef ik niet tussen die kneuzenkermis te zitten
Wat vindt Eva daarvan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Als ik in Adam ben
Selectiviteit is zooo ok gewoonquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja ik wil zo graag meeten met mensen waar de gemiddelde leeftijd 36 bedraagt
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
36.
Ja, de gemiddelde ONZ'er is idd rond de 30.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
36.
Ja, de gemiddelde ONZ'er is idd rond de 30.
Je hebt je al ingeschreven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef HeatWave het volgende:
eerste les de 16e: ironie&sarcasme voor Dummies.
Nee. Doe eens?quote:
quote:
nee de z&h abe.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in A'dam? Niet de B&W hea.
Lees de OP, doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in A'dam? Niet de B&W hea.
Euhm, je MOCHT al niet, van stinkie, zie deel 1quote:
Alsof ik me daar iets van aangetrokken zou hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:52 schreef yvonne het volgende:
Euhm, je MOCHT al niet, van stinkie, zie deel 1
Ik ben nooit gewenst, en daar heb ik me nog nooit wat van aangetrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
pas op, strax post ik mijn foto van een dikke bamidrol in de WC.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
Duh !!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:53 schreef boebiedoe het volgende:
En uiteraard komen salvad0r en ik, duh.
Weten we.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Tuuk, jullie zijn ook echte gezellige meetinggangers, welkom hoor
Iedereen is welkom, punt uit. Anders open je maar een meet topic in C&Hquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Tuuk, jullie zijn ook echte gezellige meetinggangers, soort speedfreaksj en trueno,
maar welkom hoor
of R&P...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, punt uit. Anders open je maar een meet topic in C&H
Open jij dan je eigen C&H topicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
O ja, behalve BrauN, RK, Hallo_mensen, Robertje, Chen en nog een paar
ha, het werkt dus!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:12 schreef FlyingFox het volgende:
Met al die vijandigheid heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Wie ?quote:
NEE KWEEEEIIROOSSSSquote:
Geen idee, hij staat niet in de OP.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef ArmaniMania het volgende:
komt kierrosdingus nou ook of niet?
* Bosbeetle geeft over na een te grote hoeveelheid posts !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
En posts kan je nooit teveel hebben. Het is net bier.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
O ja, behalve BrauN, RK, Hallo_mensen, Robertje, Chen en nog een paar
Ha, de man met de rare baardgroei!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar doe je dan al die posts voor, om te worden vergeten.![]()
quote:
Zorg je ervoor dat je wel voldoende slaapt de nacht ervoor?quote:
tegenwoordig doen we het anders we regelen gewoon slaapplaats in A'dam (en dan niet op de straatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zorg je ervoor dat je wel voldoende slaapt de nacht ervoor?
Al ligt het aan het merkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
En posts kan je nooit teveel hebben. Het is net bier.
Je legt een bordje gereserveerd neer op een bankje op het station?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tegenwoordig doen we het anders we regelen gewoon slaapplaats in A'dam (en dan niet op de straat)
Misschien kom ik ook wel, doen we weer een whiskey'tje drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
Hup! Gewoon naar die meet komen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk.
Eindelijk dit topic gevonden ook.
Gooi mij maar op die lijst.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk.
Kreeg jij niet nog een spa met een schijfje en een stampertje van mij?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat begint positief.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat begint positief.
Woei weber komt ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:14 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber in eerste instantie ook ff een tvp plaatst...
Jij hebt potdomme goede ideeenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Misschien kom ik ook wel, doen we weer een whiskey'tje drinken.
Uiteraard op kosten van yvonne.![]()
Het zou moeilijk voor iemand anders kunnen zijn, Dago.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:26 schreef Dagonet het volgende:
Kreeg jij niet nog een spa met een schijfje en een stampertje van mij?
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zou moeilijk voor iemand anders kunnen zijn, Dago.
Snap ik. En geen idee. Maar ik zal het niet afslaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef Dagonet het volgende:
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".
Nou ja, ik zal het anoniem doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Snap ik. En geen idee. Maar ik zal het niet afslaan.
*wacht op Knut.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijk
Oh wacht, nee, die weddenschap! Die laatste, dat was andersom dus, jij krijgt van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijk
Draag een shirt met daarop 31 sterren. Dan zal ik je daaraan herkennen.quote:
*uitgewacht.quote:
Dat kan. Biertje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:13 schreef Knut het volgende:
Sorry. Ik was ergens anders aan het lezen.
ach, mijn rookmaatje. Welkomquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk.
Ja inderdaad, het is niet te hopen dat we aan het eind zelf alle Jameson mogenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij hebt potdomme goede ideeen [afbeelding]
Ik hoop voor haar dat ze inmiddels een extra hypotheek ervoor heeft aangevraagd
ik neem extra sigaretten meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef stinkie het volgende:
ach, mijn rookmaatje. Welkom
quote:
quote:
FOTO!quote:
Goeie smoes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef So_Addictive het volgende:ik had graag willen komen, maar ik kan dan helaas niet
tssssssssssssssquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef So_Addictive het volgende:ik had graag willen komen, maar ik kan dan helaas niet
Niet goed..quote:
Zal ik spanje folders meenemen?quote:
ik heb er tweequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, de schop hier DePresident lens meet.
ik denk er even over na, noteer me maar als ik wél beschik over een honkbalknuppel.
Plaats een topic in V&A.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
ik denk er even over na, noteer me maar als ik wél beschik over een honkbalknuppel.
Precies!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:49 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik kom wel. Mijn vriend is volgend jaar toch weer jarig
ík heb ook nog een honkbalknuppel hier thuis staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
Zo, dat rondje hebben we ook weer binnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben jullie een paar biertjes verschuldigd![]()
Wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef Rowdie het volgende:
ik moet melden dat DePresident niet meer komt naar de meet.
hij heeft een ban.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef Rowdie het volgende:
ik moet melden dat DePresident niet meer komt naar de meet.
hij heeft een ban.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:21 schreef CoolerMaster het volgende:
Oeh een ONZ meet. Mag ik ook komen?
Wat spontaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:40 schreef Shirley het volgende:
Ik kom.....
Ja! JIj moet ook komen, dan gaan we langer pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Litso het volgende:
Als ik genoeg geld heb kom ik ook.
Il wel.. En ik geloof dat Roellio ook komtquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:44 schreef Blivox het volgende:
He, blumchen, geile slettebak. Komen jij en Roellio ook?
goed plan mên..quote:Op maandag 28 maart 2005 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
*Onthoud kick !
Bij Nouk toch !quote:Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
goed plan mên..
waar slapen we nou dit keer?
komttquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:00 schreef mvt het volgende:
Ik ga eens kijken of ik vrij kan vragen
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:52 schreef mvt het volgende:
komtt
Weer?? Ik ben er altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
die had toch maar 2 slaap-plekken? of laten weber enzo weer verstek gaan?
Graag HW, en wat leuke vrijgezelle mannen graag, want ik kom ook en ga laveloos poepeloere zat wordenquote:
2 slaapplekken hoe klein dat kamertje dan .. desnoods slaap ik wel op de gangquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
die had toch maar 2 slaap-plekken? of laten weber enzo weer verstek gaan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:18 schreef x-cynthia-x het volgende:
Ik kom ook man
weet je hoeveel muizen ze wel niet heeft!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 slaapplekken hoe klein dat kamertje dan .. desnoods slaap ik wel op de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |