Opflikkeren met je kutslowchat , open ene eigen kuttopic.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
BrauN![]()
![]()
ik heb een plan om je mod te laten worden![]()
![]()
Och, er is nog altijd een optie om de camera in iemands strot te duwen en via de anus er weer uit te trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik,
te massaal en er worden foto's genomen.
Door de drank komt alles goed die avond. De dag erop zie ik dan wel weerquote:
Ik weet een leuke kandidaatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:10 schreef static het volgende:
[..]
Och, er is nog altijd een optie om de camera in iemand strot te duwen en via de anus er weer uit te trekken.
Dat beslis ik op de dag zelf. Gezien al mijn vervloekte meets, doe ik geen toezeggingen meer.quote:
Namen, daar heb ik wat aan, niet dit soort raadseltjes.quote:
jij bent niet de slimste thuis, hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Stop een bifi in datgat van je wat ze kut noemen en ga slapen
Je staat erin, aparte nickquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Door de drank komt alles goed die avond. De dag erop zie ik dan wel weer
Boebiedoe, salvad0r,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Namen, daar heb ik wat aan, niet dit soort raadseltjes.
Natuurlijk ken je hem.quote:
Knip en plak dan ookquote:
Je gaat toch niet weer langharige rockers nadoen he?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat er weer een worden, ik merk het nu al.
Zo spreek IK jouw nick uit jahquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Knip en plak dan ook
Is die leffe van petre32365232 nu al aangekomen?
Wedden dat die eerste komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
niet dat die welkom zijn hoor
als jij op je vorige zuig & neuk opdrachten was geweest had je genoeg geld verdiend om met een snorder (illigale taxi) naar amsterdam te komenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:09 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
de afspraak was dat de klant naar mij zou komen!!!
hoe moet ik in hemelsnaam naar amsterdam komen?
Ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat die eerste komt?
Op de meet dan he.
Duhquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat er weer een worden, ik merk het nu al.
Die elleboog in zijn kont staat je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, kruip maar weer snel onder je steentje.
Ik mocht je al niet, maar nu je blauw bent ben je helemaal om te kotsen.
Kijk naar Dirkh, dan zie je dat blauw zijn en leuk zijn best samen gaat![]()
Dan weet hij inmiddels wat hem te wachten staatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat die eerste komt?
Op de meet dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |