Je mist niets hoor.quote:
Hoop ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:05 schreef Oversight het volgende:VONNY !!!!!
OP MIJN VERJAARDAG een echte /Onz meet.....
zou ze het expres hebben gedaan ?
ik hoop dat wij kunnen komen......
Dit is een deel 2quote:
WAAROM HEB JE DEEL 1 DAN DICHT GEDAAN!!!!!!!11111eeneenquote:
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!quote:
Al is het alleen maar voor dit soort topicsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!![]()
![]()
.
.
Houden zo.
Nope, niks an, doei.quote:
Wat is het leven soms mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al is het alleen maar voor dit soort topics
Posts worden zomaar verwijderd.
Leuk topic ookquote:
quote:
Ik heb ZO gelachenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]Zeer goed topic [afbeelding]
Extra random zin tegen het deleten van me post
Hoe is het met je tenen?quote:
lichtverteerbaarquote:
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef yvonne het volgende:
want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
*snarf*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!.
.
Mja je wordt ook een jaartje ouderquote:
Waarom heb je het niet meeteen door de shredder gedaan? Zo van "Oh ik dacht dat je dat wilde. Sorry"quote:Oh, en dat account is nog steeds niet door de shredder
MSN is een haske eerlijk medium. Zo had ik laatst nog een meisje dat wel stripsessie wou maar haar cam was door de hond opgegeten en of ik het dan alvast wou doen. Goudeerlijk medium. Echt waar.quote:Maar dat schijn ik eerst te moeten bewijzen, want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
Topic van het jaar, niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
Was JIj dat
vage gozer
Je schijnt het woord hart en AMD niet te mogen gebruiken, want er is iets dat we niet weten en mogen we er ook niet mee spotten
Hij staat bij beslist al op het lijstje van 2005quote:
Ook voor jou geldt, je IKEA muts thuislatenquote:
Ik moest er ook meteen aan denken.quote:
quote:
Nee.quote:
Dat verhaal is uit zijn verband gerukt. Het duurde heel geen 10 minuten voordat ik terugkwamquote:
Mooi, doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Goh, denk je nou dat ik het meen?
Als ik in Adam ben hoef ik niet tussen die kneuzenkermis te zitten
Wat vindt Eva daarvan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Als ik in Adam ben
Selectiviteit is zooo ok gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |