Je kent haar toch, ze zet de leuke mensen eerst op het lijstje als stok achter de deur.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, had ik me al opgegeven dan muts???
Ik GOK dat jij er dan ook opstaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Je kent haar toch, ze zet de leuke mensen eerst op het lijstje als stok achter de deur.
Die sherry-trut was gewoon zo lui dat ze de 'vaste club' alvast in de OP zette joh. Scheelt haar weer wat werk. Zo makkelijk is dat niet hoor, met dubbel zicht de edit-knop vinden.quote:
wellicht zijn we allang dood en begraven tegen die tijdquote:
Euhm, dit is een Yvonne meet he,quote:
aha, dat verklaart veel....quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die sherry-trut was gewoon zo lui dat ze de 'vaste club' alvast in de OP zette joh. Scheelt haar weer wat werk. Zo makkelijk is dat niet hoor, met dubbel zicht de edit-knop vinden.
Mag ik over Heatwave heen plassen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, dit is een Yvonne meet he,
veel drank, heel veel, veel geld kwijt,
in slaap vallen op barkrukken, van trappen vallen, op trappen in slaap vallen, kotsend op de foto etcetc,
dit is geen feestje van de Fancy
Nee, want hij komt niet want het is te massaal en er worden foto's gemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik GOK dat jij er dan ook opstaat.
Gaan we allemaal naar Dordrecht!quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet die avond optreden in Dordrecht...
* Brighteyes meldt zich dus weer af...
Kijk! Dat zijn nou de betere plannen!quote:
dat is standaard op meetingsquote:
Mooi en wij naar amsterdamquote:
*Extra fotogeheugen kaartjes meeneemtquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
in slaap vallen op barkrukken, van trappen vallen, op trappen in slaap vallen, kotsend op de foto etcetc,
We gaan eerst bij Coco's de boel onveilig makenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef laffer het volgende:
maar in welke kroeg gaat dit dan plaats vinden??![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, dit is een Yvonne meet he,
veel drank, heel veel, veel geld kwijt,
dit is geen feestje van de Fancy
Maakt niet uit, als jij maar naast Tommy aan de bar kan zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef laffer het volgende:
maar in welke kroeg gaat dit dan plaats vinden??![]()
en daarna??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
We gaan eerst bij Coco's de boel onveilig maken
Als ik die jug Margeritha's achter m,n kiezen heb en we aan de tequila begonnen zijn...ochquote:
links tommy en rechts depresidentquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als jij maar naast Tommy aan de bar kan zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |