PMS he... chocola kan dat verhelpen....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Haar kerel is steeds weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Ben blij dat ik niet kom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
PMS he... chocola kan dat verhelpen....
Doe ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Regel het even, static.
Ennuh? Een deal kunnen maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik neem de theremine mee, en speel een bierlied.
Even geduldig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef MUUS het volgende:
Gawddammit, het werkt niet, static.
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?quote:
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?
Wat voor studio, tweedehands apparatuur?
Ik weet niet eens een naam.
Ik beeld het me al helemaal in:
"Ja, met Joep?"
"Euh, hoi, met [Insert randon naam], ik heb uw nummer van [insert random naam], heb je misschien tweedehands theremines? "
"Euh?"
";("
Thanks voor al de informatie, binnenkort eens kijken of ik mijzelf kan overhalen om te bellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.Hij komt echt aan alles...
Je mist niets hoor.quote:
Hoop ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:05 schreef Oversight het volgende:VONNY !!!!!
OP MIJN VERJAARDAG een echte /Onz meet.....
zou ze het expres hebben gedaan ?
ik hoop dat wij kunnen komen......
Dit is een deel 2quote:
WAAROM HEB JE DEEL 1 DAN DICHT GEDAAN!!!!!!!11111eeneenquote:
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!quote:
Al is het alleen maar voor dit soort topicsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, on-democratisch kutforum, nepotisme, nazipraktijken!!!![]()
![]()
.
.
Houden zo.
Nope, niks an, doei.quote:
Wat is het leven soms mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al is het alleen maar voor dit soort topics
Posts worden zomaar verwijderd.
Leuk topic ookquote:
quote:
Ik heb ZO gelachenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]Zeer goed topic [afbeelding]
Extra random zin tegen het deleten van me post
Hoe is het met je tenen?quote:
lichtverteerbaarquote:
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef yvonne het volgende:
want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
*snarf*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze elkaar ook dagelijks op het forum zien en serieuze gesprekken hebben!.
.
Mja je wordt ook een jaartje ouderquote:
Waarom heb je het niet meeteen door de shredder gedaan? Zo van "Oh ik dacht dat je dat wilde. Sorry"quote:Oh, en dat account is nog steeds niet door de shredder
MSN is een haske eerlijk medium. Zo had ik laatst nog een meisje dat wel stripsessie wou maar haar cam was door de hond opgegeten en of ik het dan alvast wou doen. Goudeerlijk medium. Echt waar.quote:Maar dat schijn ik eerst te moeten bewijzen, want hej, mensen waarmee je dagelijks op MSN praat zijn betrouwbaarder
Topic van het jaar, niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
Was JIj dat
vage gozer
Je schijnt het woord hart en AMD niet te mogen gebruiken, want er is iets dat we niet weten en mogen we er ook niet mee spotten
Hij staat bij beslist al op het lijstje van 2005quote:
Ook voor jou geldt, je IKEA muts thuislatenquote:
Ik moest er ook meteen aan denken.quote:
quote:
Nee.quote:
Dat verhaal is uit zijn verband gerukt. Het duurde heel geen 10 minuten voordat ik terugkwamquote:
Mooi, doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Goh, denk je nou dat ik het meen?
Als ik in Adam ben hoef ik niet tussen die kneuzenkermis te zitten
Wat vindt Eva daarvan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Als ik in Adam ben
Selectiviteit is zooo ok gewoonquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja ik wil zo graag meeten met mensen waar de gemiddelde leeftijd 36 bedraagt
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
36.
Ja, de gemiddelde ONZ'er is idd rond de 30.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
36.
Ja, de gemiddelde ONZ'er is idd rond de 30.
Je hebt je al ingeschreven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef HeatWave het volgende:
eerste les de 16e: ironie&sarcasme voor Dummies.
Nee. Doe eens?quote:
quote:
nee de z&h abe.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in A'dam? Niet de B&W hea.
Lees de OP, doei.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in A'dam? Niet de B&W hea.
Euhm, je MOCHT al niet, van stinkie, zie deel 1quote:
Alsof ik me daar iets van aangetrokken zou hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:52 schreef yvonne het volgende:
Euhm, je MOCHT al niet, van stinkie, zie deel 1
Ik ben nooit gewenst, en daar heb ik me nog nooit wat van aangetrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
niet dat die welkom zijn hoor
pas op, strax post ik mijn foto van een dikke bamidrol in de WC.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boebiedoe, salvad0r,
niet dat die welkom zijn hoor
Duh !!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:53 schreef boebiedoe het volgende:
En uiteraard komen salvad0r en ik, duh.
Weten we.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Tuuk, jullie zijn ook echte gezellige meetinggangers, welkom hoor
Iedereen is welkom, punt uit. Anders open je maar een meet topic in C&Hquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Tuuk, jullie zijn ook echte gezellige meetinggangers, soort speedfreaksj en trueno,
maar welkom hoor
of R&P...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, punt uit. Anders open je maar een meet topic in C&H
Open jij dan je eigen C&H topicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
O ja, behalve BrauN, RK, Hallo_mensen, Robertje, Chen en nog een paar
ha, het werkt dus!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:12 schreef FlyingFox het volgende:
Met al die vijandigheid heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Wie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |