Rekenen ging schijnbaar niet, dus daarom hier de poll:http://www.misterpoll.com/978648446.html Hieronder staat hoe het eigenlijk de bedoeling was:
Ik vroeg mij nou eens af wat de gemiddelde leeftijd hier was.
Er zijn hier veel jongeren, maar er zijn volgensmij ook best veel ouderen
Goh, wat een conclusie
maar ik vroeg mij dus af wat er hier nou de overhand had.
In 2003 is het laatste topic hierover geweest, maar dat is niet helemaal geslaagd. Iedereen plempte zo zijn leeftijd neer, en op het einde wist je nog niks.
Daarom had ik nu het ideetje dat er hier weinig geluld wordt, maar alleen je leeftijd genoemd
En dan op de volgende manier:
18: 18 / 1 = 18Bij de eerste 18 komt het opgetelde totaal te staan. Dat is makkelijker voor de volgende
![]()
Bij de tweede 18 moet het totaal staan van alle leeftijden. Dus jouw leeftijd + het vorige totaal
Bij de 1 het aantal users wat zijn leeftijd gezegd heeft.
Bij de laatste 18 komt dan het gemiddelde te staan
Dus:
Totaal: (Jouw leeftijd + het vorige totaal) / het aantal users wat zijn leeftijd gepost heeft = het gemiddeldeIk weet dat jullie het niet kunnen laten om eromheen te lullen, maar zet dan de som onderaan je berichtje, dan blijft het overzichtelijk.
Om ook zeker te weten dat niemand overgeslagen wordt, is het handig als je de vorige user quote [Alleen de som dan] en daaronder dus
jouw som zet. Bij een dubbele quote past de laatste zijn quote aan, en mag even opnieuw gaan rekenen
![]()
Het enige wat er nu nog kan misgaan
In theorie dan is, dat jullie niet kunnen rekenen
Klik op start --> Programma's --> Bureau accessoires --> Rekenmachine
[ Bericht 6% gewijzigd door Manneke_Pils op 15-12-2004 09:52:08 ]