PMS he... chocola kan dat verhelpen....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Haar kerel is steeds weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ietwat dominant de laatste tijd, wil je erover praten?
Ben blij dat ik niet kom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
PMS he... chocola kan dat verhelpen....
Doe ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Regel het even, static.
Ennuh? Een deal kunnen maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik neem de theremine mee, en speel een bierlied.
Even geduldig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef MUUS het volgende:
Gawddammit, het werkt niet, static.
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?quote:
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nog niet gebeld, is het een particulier, een bedrijf?
Wat voor studio, tweedehands apparatuur?
Ik weet niet eens een naam.
Ik beeld het me al helemaal in:
"Ja, met Joep?"
"Euh, hoi, met [Insert randon naam], ik heb uw nummer van [insert random naam], heb je misschien tweedehands theremines? "
"Euh?"
";("
Thanks voor al de informatie, binnenkort eens kijken of ik mijzelf kan overhalen om te bellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nu een paticulier, had eerst een bedrijf. Is nu bezig om een synthesizer-museum op te zetten. En je krijgt dan Peter an de lijn.Hij komt echt aan alles...
Je mist niets hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |