NEE KWEEEEIIROOSSSSquote:
Geen idee, hij staat niet in de OP.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef ArmaniMania het volgende:
komt kierrosdingus nou ook of niet?
* Bosbeetle geeft over na een te grote hoeveelheid posts !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
En posts kan je nooit teveel hebben. Het is net bier.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
O ja, behalve BrauN, RK, Hallo_mensen, Robertje, Chen en nog een paar
Ha, de man met de rare baardgroei!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar doe je dan al die posts voor, om te worden vergeten.![]()
quote:
Zorg je ervoor dat je wel voldoende slaapt de nacht ervoor?quote:
tegenwoordig doen we het anders we regelen gewoon slaapplaats in A'dam (en dan niet op de straatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zorg je ervoor dat je wel voldoende slaapt de nacht ervoor?
Al ligt het aan het merkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
En posts kan je nooit teveel hebben. Het is net bier.
Je legt een bordje gereserveerd neer op een bankje op het station?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tegenwoordig doen we het anders we regelen gewoon slaapplaats in A'dam (en dan niet op de straat)
Misschien kom ik ook wel, doen we weer een whiskey'tje drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
Hup! Gewoon naar die meet komen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk.
Eindelijk dit topic gevonden ook.
Gooi mij maar op die lijst.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk.
Eindelijk dit topic gevonden ook.
Gooi mij maar op die lijst.
Kreeg jij niet nog een spa met een schijfje en een stampertje van mij?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat begint positief.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat begint positief.
Woei weber komt ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:14 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber in eerste instantie ook ff een tvp plaatst...
Jij hebt potdomme goede ideeenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Misschien kom ik ook wel, doen we weer een whiskey'tje drinken.
Uiteraard op kosten van yvonne.![]()
Het zou moeilijk voor iemand anders kunnen zijn, Dago.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:26 schreef Dagonet het volgende:
Kreeg jij niet nog een spa met een schijfje en een stampertje van mij?
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zou moeilijk voor iemand anders kunnen zijn, Dago.
Snap ik. En geen idee. Maar ik zal het niet afslaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef Dagonet het volgende:
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer dus "kreeg jij niet nog iets te drinken van mij?".
Nou ja, ik zal het anoniem doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Snap ik. En geen idee. Maar ik zal het niet afslaan.
*wacht op Knut.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijk
Oh wacht, nee, die weddenschap! Die laatste, dat was andersom dus, jij krijgt van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kreeg jij nou nog bier van me eigenlijk
Draag een shirt met daarop 31 sterren. Dan zal ik je daaraan herkennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |