Dat gevoel had ik ook. En een 0-0 zit er ook wel in. Vind deze wedstrijd veels te risicovol om dat erop te zetten. Als je t forum van bettingadvice doorleest zie je ook dat niet iedereen overtuigd is van winst door cska deze keer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:00 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
@ The_Lion: 400 euro is dat niet een btje risiscovol ? zo goed ken je die ploeg niet denk ik of wel
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef Poepoog het volgende:
Zouden er nog vandaag UEFA cup duels op een hier te ontvangen open net zijn?
Ik wel op een site waar ik als Belg sta ingeschreven.quote:
Je bedoelt double chance neem ik aan. Bijvoorbeeld Ajax - PSV ---> X2: je wedt dat PSV wint of dat ze gelijk spelen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:31 schreef MrMiguel het volgende:
Fuck, k had niet gezien dat topic 60 alweer was begonnen...
------
Misschien een stomme vraag;
Hoe kun je op mrbookmaker inzetten op "dat een bepaalde ploeg niet wint"? Je krijgt dan dus als het ware een combo van "winst van de andere ploeg" en "gelijkspel", maar dan zo, dat zolang één van die twee weddenschappen van die combo goed is, je combo ook goed is...![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:31 schreef jmac het volgende:
Ik ben erg blij voor the lion200winst maak je dan he met de huidige quote? !!
Klopt, bieden ze niet aan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Je bedoelt double chance neem ik aan. Bijvoorbeeld Ajax - PSV ---> X2: je wedt dat PSV wint of dat ze gelijk spelen...
Dat biedt Mrbookmaker niet aan volgens mij....
Helaas niet..quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef Poepoog het volgende:
Zouden er nog vandaag UEFA cup duels op een hier te ontvangen open net zijn?
De scheids is Haverkort he, heeft nog in de ajax jeugd gespeeld. Hmz zou die van bommel express geel gaan geven vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef jmac het volgende:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Vogel, Cocu, Park, Vennegoor of Hesselink en Farfán.
Wissels: Zoetebier, Beasley, Lucius, De Jong, Robert, Bøgelund en Sibon.
Van der Schaaf en Addo nemen plaats op de tribune van het Oosterpark Stadion
Ik zeg ook niet dat Ajax kampioen word, maar AZ is er ook nog he en als PSV nu 2x niet wint dan is AZ er voorbij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:10 schreef MrMiguel het volgende:
jaja, Ajaxfan - droom jij maar lekker verder
PSV wordt lekker landskampioen, want al zou PSV drie punten laten liggen tegen Ajax, dan moet ik nog maar zien dat Ajax de volle mep pakt tegen bijvoorbeeld de Graafschap en Willem II.![]()
Dat is voor mensen die de bookmarkfunctie nog niet kennenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat betekend dat TVP?
Deze topics gaan vaak dusdanig snel dat ik ze echt niet ga bookmarken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Poepoog het volgende:
Dat is voor mensen die de bookmarkfunctie nog niet kennen
www.soccerstand.com is denk ik het snelst. Alex geel, nog een gele aubquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef MrMiguel het volgende:
welke livescore-websites zijn eigenlijk allemaal aan te raden? Ik gebruik meestal gewoon livescore.com, maar heb soms het idee dat ze wat laat zijn met hun score-updates...
Voor die paar wedstrijdjes en die jaren oude films zeker? Na de zomer hebben ze helemaal niets meer.quote:
Mooi, PSV speelt weer is matig maar zal wel scoren zoals altijdquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef MrMiguel het volgende:
Sampdoria is binnen!!!
Dat was 5 mins geledenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef jmac het volgende:
afgekeurd helaas -park
Erg verdiend is het niet maarjaquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:16 schreef jmac het volgende:
[..]
U GO!!!!! PSV 0-1!!!!! BOERUHHHH zijn de baas in Groningen!!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:18 schreef MrMiguel het volgende:
PSV da best!
Haha leuke manquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef jmac het volgende:
Oh ik zag dat ik ook nog ergens 25had ingezet op >2.5 bij psv. Nog 2 erin knallen. heb ook nog een 1-3 psv en gelijkspel bij parma staan. Pfff. Nou we zullen 't zienFijn dat die goal voor rust viel.
*1234567 waar is sylvie meis gebleven... ze is niet daar, ze is niet hier... ze doet haar ronde voor een euro of 4*
2.4quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:23 schreef Poepoog het volgende:
Ow ik had ook nog 56 euro @ 2.4 at PSV winst eerste helft.
Meer uit wanhoop...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
2.4......hoe kom je daar aan dan?
Jah, maar ze vinden de competitie belangrijker.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef Poepoog het volgende:
Maar waarom zou Parma dat doen?
Eerste wedstrijd was immers 0-0?
Tja, na een half uur gaan de odds wel omhoog bij livebettenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef jmac het volgende:
2.4 mooie quote trouwens aangezien veel mensen toch verwachten dat psv er in de eerste helft zou invliegen.
Vroeg ik me ook af. Unibet en mrbookmaker bieden het helaas niet. Mrbookmaker biedt sowieso maar weinig leuke dingen aan, maar het overboeken van geld etc. gaat daar tenminste lekker makkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:37 schreef _Tjabbe_ het volgende:
waar kan jij livewedden op HCE?
(ik post wel zodat je em kan wegeditten)
Och we gaan er gemakshalve maar uit dat we er zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Farfan op de paal, bijna was het gebeyurd.
Tsja, beetje risicovol om 1 club 3x erin te doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef jmac het volgende:
fijn balen. 3 combi's weg idd.
Had je even moeten luisteren. Ze zeiden hetquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef arjanus het volgende:
Ik zie dat alex geel krijg, heeft dat nog consequenties?
http://www.protennisworldopen.com/home/homepage.php is de officiele site van het toernooi, maar die geven pas uitslagen aan het eind van de dag maar die van WEssels stond op teletekst van Yorinquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef jmac het volgende:
waar volg jij die uitslagen? ik kan geen fatsoenlijke site vinden die die challengers redelijk snel weergeeft.
Tja, ik wed via mrbookmaker... daar kan dat nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef Kapmes het volgende:
Had ook 20 op sporting gezet voor een >2.5, maar halverwege de 2e helft besloten eieren voor m'n geld te kiezen en de schade weten te beperken tot 12 euro. Gelukkig hebben Parma en Sporting wel gewonnen zodat er een kleine winst van 22 euro vandaag is
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Unibet en mrbookmaker bieden het helaas niet. Mrbookmaker biedt sowieso maar weinig leuke dingen aan, maar het overboeken van geld etc. gaat daar tenminste lekker makkelijk.
Oeh, gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:25 schreef Greetings het volgende:
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.
Ik, op Hewitt. Meningen zijn nogal verschillend m.b.t. deze wedstrijd. Beide spelers in goede vorm, en zal mooie wedstrijd worden. Zie Hewitt met z'n betere conditie echter winnen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:18 schreef jmac het volgende:
hoe zijn de kansen van hewitt tegen agassi? Iemand die hierop heeft ingezet?
Ambrosius, nog Milaan-Sanremo tip voordat ik alle forums ga afspitten? Heb het wielrennen dit seizoen namelijk slecht gevolgd..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
Vanavond PSV in enkele combo'tjes met wedstrijden (tennis en/of voetbal) van gisteren > tientje winst.
Gehoord van de manager daar. Maar ik vind het idd wel dom dat ze het net doen als de competitie ten einde gaat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk.![]()
Hoe weet jij dat trouwens?
Lijkt mij slim, eerst een beetje testen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:35 schreef Greetings het volgende:
Gehoord van de manager daar. Maar ik vind het idd wel dom dat ze het net doen als de competitie ten einde gaat!
Al je geld op Crystal Palace dit weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij slim, eerst een beetje testen.
Als die manager nog tips heeft.....
Het zal wel een sprinterfestival worden, Freire en Petacchi hebben de grootste vorm. O'Grady en Zabel doen altijd mee in MSR.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:32 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ambrosius, nog Milaan-Sanremo tip voordat ik alle forums ga afspitten? Heb het wielrennen dit seizoen namelijk slecht gevolgd..![]()
Als je het niet kan zet dan gewoon 5 euro op rood bij roulette. Heb je meer kans volgens mij voor jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
net 5 euro verloren met Blackjackdat spel kan ik beter niet meer spelen denk ik
Inderdaad, hij en Pettacchi lijken bij bookies ook favoriet. Misschien dat ik bij de H2H gewoon telkens de underdog kies, massasprint tussen min of meer gelijkwaardige sprinters blijft toch een loterij..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zal wel een sprinterfestival worden, Freire en Petacchi hebben de grootste vorm. O'Grady en Zabel doen altijd mee in MSR.
Ik heb zelf halverwege de Tirreno al ingezet op Freire als winnaar @ 8.00 geloof ik. Is nu al aardig gezakt.
Done.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:38 schreef Afunados het volgende:
Al je geld op Crystal Palace dit weekend![]()
Ik zie Ajax iig niet van Psv winnen dus ik neem Psv met handicap 0 @2.11.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:34 schreef jmac het volgende:
2.60. oh dat is wel een fijne. Twijfel er wel ontzettend aan of ik er nou veel of weinig op moet inzettenErg lastige.
Klopt, het is maar net of ze goed geplaatst zitten, geen pech hebben en of er toevallig nog een groep voor zit, want dan sprint ook niet iedereen meer mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, hij en Pettacchi lijken bij bookies ook favoriet. Misschien dat ik bij de H2H gewoon telkens de underdog kies, massasprint tussen min of meer gelijkwaardige sprinters blijft toch een loterij..
Deze koersen zeker, maar in de afgelopen Giro en Tour heb ik enkele dagen toch lekker verdient. Als je het goed volgt, vind je altijd wel fouten/onder- en overschattingen bij bookies..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, het is maar net of ze goed geplaatst zitten, geen pech hebben en of er toevallig nog een groep voor zit, want dan sprint ook niet iedereen meer mee.
Eigenlijk is wielrennen erg lastig te voorspellen. Eigenlijk een kans van 1 op 200 dat je de goede winnaar kiest
.
hoeveel zet je in en met hoeveel hande?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Als je het niet kan zet dan gewoon 5 euro op rood bij roulette. Heb je meer kans volgens mij voor jou.
Edit: ook weer even gespeeld. 8euro gewonnen! hehe.
Met deze link kan je ook bij mrbookie zo inzetten: http://www.drpunter.com/tools/covercalc.phpquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef jmac het volgende:
dat is een goede the lion. Als mrbookie die zou hebben nam ik 'm meteen. gelijkspel kan altijd maar ajax winnen zie ik niet zo snel gebeuren.
Dit is inderdaad wel een hele genereuse odd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:48 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Ik zie Ajax iig niet van Psv winnen dus ik neem Psv met handicap 0 @2.11.
Krijg ik iig m'n stake terug mocht het gelijk worden.![]()
Ik was trouwens nog vergeten om Boonen te noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Deze koersen zeker, maar in de afgelopen Giro en Tour heb ik enkele dagen toch lekker verdient. Als je het goed volgt, vind je altijd wel fouten/onder- en overschattingen bij bookies..
Laat de rondes maar weer beginnen![]()
Ik heb nog nooit een banker met zo'n hoge quote gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:10 schreef PyTh het volgende:
Quote van 2.55 voor een overwinning van PSV aankomende zondag.
100 Euro op PSV gezet![]()
Idd, ff van profiteren dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:34 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een banker met zo'n hoge quote gezien.![]()
Graag gedaan, die site staat in de OP overigens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef jmac het volgende:
Calella! super website. Thanks! Heb meteen zo ingezet. Nu maar hopen dat de benen van de PSV spelers niet te vermoeid zijn geraakt
Ik leer het je wel nocoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Heb me ook even aangemeld bij mrbookmaker, just for fun. Maar sommige dingen die ik hier lees gaan mijn pet nog te boven...even goed inlezen dus..
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef jmac het volgende:
@noca: na een tijdje leer je het wel. In het begin snapte ik ook niet wat mensen bedoelen als ze 2/2 zeiden etc. maar je leert het wel
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef warmbloedig het volgende:
meteen maar ff wat ingezet.
[afbeelding]
Ah PyTh ook hier!quote:
Zeker wel, zelfs op de Eerste Divisie en Amstel Cup.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?
ow jawelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?
[..]
Ohh beter!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker wel, zelfs op de Eerste Divisie en Amstel Cup.
Om psv te laten winnen heb je geen geluk nodig. Alex en Gomes is genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef warmbloedig het volgende:
@jmac: hopen dat je geluk hebt dit weekend![]()
Is toch niet zo moeilijk? Zo kan je berekenen hoe je bij verlies toch nog gelijk kan spelen. Dus als je 100 euro inzet dat je eigenlijk op 2 dingen kan inzetten. Je zet dus niet alles in op psv maar ook n gedeelte op gelijkspel waardoor als het gelijk wordt je wel je inzet terughebt maar als psv wint je ook wint (iets minder natuurlijk doordat je de inzet op gelijkspel kwijt bent).quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Lyon is tering goed, maarja PSV is ook neit slecht dus kan alle kanten op denk ik. Die site die Calcella gaf of hoe je ook heethoe werkt dat nou precies
Daarom blijf ik ook bij hun, anders was ik al lang ergens anders gaan spelen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Bij Unibet kan je wel heel makkelijk je geld terugstorten he, je hoeft geeneens legitimatie op te sturen ofz
Je kan ook je geld via Rabodirect naar Moneybookers overmaken en dan van Moneybookers naar de bookie, staat er ook direct op en bij vrijwel elke bookie kan je met Moneybookers storten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:49 schreef jmac het volgende:
Ja bij mrbookie vragen ze al 5 euro onder de 150. Enige waarom ik er blijf is omdat je via rabodirect kan betalen... Eigenlijk ook vrij zinloze reden. Misschien dat ik volgende maand in totaal overstap.
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Hrbaty heeft de 2e set verlorendat is niet best
Nah, laten we nog even doorgaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef HoIIandia het volgende:
hier maar verder
Het kleine "Ik stop definitief met online gokken" topic
Ik zie het als mijn plicht om alle mensen die door mijn topic bergen geld verliezen, weer op het juiste pad te krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:26 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Pff, moet je daarvoor een heel topic maken. Als je wil stoppen doe je dat, maar hoef je niet een heel verhaal erover te houden hoor
Gelukkig ben ik van het Toto-topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn plicht om alle mensen die door mijn topic bergen geld verliezen, weer op het juiste pad te krijgen.
vriendelijke groet,
N-G![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:02 schreef MrMiguel het volgende:
Jongens, ik denk dat ik maar weer afscheid ga nemen van het gokken...![]()
Ik had te weinig om nog te wedden op wedstrijden, dus was ik mijn gelijk in het pokeren maar (weer) gaan beproeven. Ik sta nu dus op $0,10. (1$ = ¤0,75). Dus of ik me hier nog uit kan redden?![]()
Als je ooit weer begint hoop ik dat het beter gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:04 schreef MrMiguel het volgende:
en dat was het dan.![]()
ik ga voorlopig in ieder geval geen stortingen meer doen, dus veel suc6 allemaal nog. En ik zal bij ajax-psv aan jullie denken.![]()
Op het moment dat ik dat zei welquote:
Dat is het leuke met tennis, de wedstrijden kunnen makkelijk verzet worden en bookies zitten soms te slapen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dat zei wel.
Ik baal nu dat ik niet meer in heb gezet, maar goed..
2005-03-18 23:57:16 N°15532793 4.00 8.60 ¤
19-03-2005 00:30:00 Davenport L. - Sharapova M. / Match 1-2 / DAVENPORT Lindsay (USA) 2.15
Enig idee of MRB dat ook doet ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Butra het volgende:
Mijn bookie betaalt die foutjes gelukkig wel gewoon uit.
Niet helemaal dus. Gewoon inzet + winstquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Nop, je krijgt je geld wat je inzette terug![]()
laten we dan maar hopen dat ze winnen he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:35 schreef VinnieJones het volgende:
net enkele seconden voor sluiting, maar 100 euro @ 1.80 op Hamburg ingezet..![]()
Hamburger 0 : 1 Borussia D.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:35 schreef VinnieJones het volgende:
net enkele seconden voor sluiting, maar 100 euro @ 1.80 op Hamburg ingezet..![]()
bayer 1-0 voorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik vind de odds op Kaiserlautern echt bizar hoog.......Leverkusen mist net als vorige week ongeveer de hele verdediging. Vorige week konden ze er maar net een gelijkspelletje uitslepen tegen 10 man van Hertha. Ga nu dus weer tegen Leverkusen (gelayed @1.70), vorige week iets van 450 euro misgelopen met 10 euro inzet door die late gelijkmaker
komt wel goed, Hamburg wint wel met 3-1quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef jmac het volgende:
Ik heb nu al medelijden met je vinnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |