Graag gedaan, die site staat in de OP overigens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef jmac het volgende:
Calella! super website. Thanks! Heb meteen zo ingezet. Nu maar hopen dat de benen van de PSV spelers niet te vermoeid zijn geraakt
Ik leer het je wel nocoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Heb me ook even aangemeld bij mrbookmaker, just for fun. Maar sommige dingen die ik hier lees gaan mijn pet nog te boven...even goed inlezen dus..
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef jmac het volgende:
@noca: na een tijdje leer je het wel. In het begin snapte ik ook niet wat mensen bedoelen als ze 2/2 zeiden etc. maar je leert het wel
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef warmbloedig het volgende:
meteen maar ff wat ingezet.
[afbeelding]
Ah PyTh ook hier!quote:
Zeker wel, zelfs op de Eerste Divisie en Amstel Cup.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?
ow jawelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
Ik dacht dat je bij mrbookmaker niet op de HCE kon inzetten?
[..]
Ohh beter!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker wel, zelfs op de Eerste Divisie en Amstel Cup.
Om psv te laten winnen heb je geen geluk nodig. Alex en Gomes is genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef warmbloedig het volgende:
@jmac: hopen dat je geluk hebt dit weekend![]()
Is toch niet zo moeilijk? Zo kan je berekenen hoe je bij verlies toch nog gelijk kan spelen. Dus als je 100 euro inzet dat je eigenlijk op 2 dingen kan inzetten. Je zet dus niet alles in op psv maar ook n gedeelte op gelijkspel waardoor als het gelijk wordt je wel je inzet terughebt maar als psv wint je ook wint (iets minder natuurlijk doordat je de inzet op gelijkspel kwijt bent).quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Lyon is tering goed, maarja PSV is ook neit slecht dus kan alle kanten op denk ik. Die site die Calcella gaf of hoe je ook heethoe werkt dat nou precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |