De scheids is Haverkort he, heeft nog in de ajax jeugd gespeeld. Hmz zou die van bommel express geel gaan geven vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef jmac het volgende:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Vogel, Cocu, Park, Vennegoor of Hesselink en Farfán.
Wissels: Zoetebier, Beasley, Lucius, De Jong, Robert, Bøgelund en Sibon.
Van der Schaaf en Addo nemen plaats op de tribune van het Oosterpark Stadion
Ik zeg ook niet dat Ajax kampioen word, maar AZ is er ook nog he en als PSV nu 2x niet wint dan is AZ er voorbij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:10 schreef MrMiguel het volgende:
jaja, Ajaxfan - droom jij maar lekker verder
PSV wordt lekker landskampioen, want al zou PSV drie punten laten liggen tegen Ajax, dan moet ik nog maar zien dat Ajax de volle mep pakt tegen bijvoorbeeld de Graafschap en Willem II.![]()
Dat is voor mensen die de bookmarkfunctie nog niet kennenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat betekend dat TVP?
Deze topics gaan vaak dusdanig snel dat ik ze echt niet ga bookmarken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Poepoog het volgende:
Dat is voor mensen die de bookmarkfunctie nog niet kennen
www.soccerstand.com is denk ik het snelst. Alex geel, nog een gele aubquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef MrMiguel het volgende:
welke livescore-websites zijn eigenlijk allemaal aan te raden? Ik gebruik meestal gewoon livescore.com, maar heb soms het idee dat ze wat laat zijn met hun score-updates...
Voor die paar wedstrijdjes en die jaren oude films zeker? Na de zomer hebben ze helemaal niets meer.quote:
Mooi, PSV speelt weer is matig maar zal wel scoren zoals altijdquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef MrMiguel het volgende:
Sampdoria is binnen!!!
Dat was 5 mins geledenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef jmac het volgende:
afgekeurd helaas -park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |