Het zal wel een sprinterfestival worden, Freire en Petacchi hebben de grootste vorm. O'Grady en Zabel doen altijd mee in MSR.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:32 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ambrosius, nog Milaan-Sanremo tip voordat ik alle forums ga afspitten? Heb het wielrennen dit seizoen namelijk slecht gevolgd..![]()
Als je het niet kan zet dan gewoon 5 euro op rood bij roulette. Heb je meer kans volgens mij voor jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
net 5 euro verloren met Blackjackdat spel kan ik beter niet meer spelen denk ik
Inderdaad, hij en Pettacchi lijken bij bookies ook favoriet. Misschien dat ik bij de H2H gewoon telkens de underdog kies, massasprint tussen min of meer gelijkwaardige sprinters blijft toch een loterij..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zal wel een sprinterfestival worden, Freire en Petacchi hebben de grootste vorm. O'Grady en Zabel doen altijd mee in MSR.
Ik heb zelf halverwege de Tirreno al ingezet op Freire als winnaar @ 8.00 geloof ik. Is nu al aardig gezakt.
Done.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:38 schreef Afunados het volgende:
Al je geld op Crystal Palace dit weekend![]()
Ik zie Ajax iig niet van Psv winnen dus ik neem Psv met handicap 0 @2.11.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:34 schreef jmac het volgende:
2.60. oh dat is wel een fijne. Twijfel er wel ontzettend aan of ik er nou veel of weinig op moet inzettenErg lastige.
Klopt, het is maar net of ze goed geplaatst zitten, geen pech hebben en of er toevallig nog een groep voor zit, want dan sprint ook niet iedereen meer mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, hij en Pettacchi lijken bij bookies ook favoriet. Misschien dat ik bij de H2H gewoon telkens de underdog kies, massasprint tussen min of meer gelijkwaardige sprinters blijft toch een loterij..
Deze koersen zeker, maar in de afgelopen Giro en Tour heb ik enkele dagen toch lekker verdient. Als je het goed volgt, vind je altijd wel fouten/onder- en overschattingen bij bookies..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, het is maar net of ze goed geplaatst zitten, geen pech hebben en of er toevallig nog een groep voor zit, want dan sprint ook niet iedereen meer mee.
Eigenlijk is wielrennen erg lastig te voorspellen. Eigenlijk een kans van 1 op 200 dat je de goede winnaar kiest
.
hoeveel zet je in en met hoeveel hande?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Als je het niet kan zet dan gewoon 5 euro op rood bij roulette. Heb je meer kans volgens mij voor jou.
Edit: ook weer even gespeeld. 8euro gewonnen! hehe.
Met deze link kan je ook bij mrbookie zo inzetten: http://www.drpunter.com/tools/covercalc.phpquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef jmac het volgende:
dat is een goede the lion. Als mrbookie die zou hebben nam ik 'm meteen. gelijkspel kan altijd maar ajax winnen zie ik niet zo snel gebeuren.
Dit is inderdaad wel een hele genereuse odd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:48 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Ik zie Ajax iig niet van Psv winnen dus ik neem Psv met handicap 0 @2.11.
Krijg ik iig m'n stake terug mocht het gelijk worden.![]()
Ik was trouwens nog vergeten om Boonen te noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Deze koersen zeker, maar in de afgelopen Giro en Tour heb ik enkele dagen toch lekker verdient. Als je het goed volgt, vind je altijd wel fouten/onder- en overschattingen bij bookies..
Laat de rondes maar weer beginnen![]()
Ik heb nog nooit een banker met zo'n hoge quote gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:10 schreef PyTh het volgende:
Quote van 2.55 voor een overwinning van PSV aankomende zondag.
100 Euro op PSV gezet![]()
Idd, ff van profiteren dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:34 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een banker met zo'n hoge quote gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |