Had je even moeten luisteren. Ze zeiden hetquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef arjanus het volgende:
Ik zie dat alex geel krijg, heeft dat nog consequenties?
http://www.protennisworldopen.com/home/homepage.php is de officiele site van het toernooi, maar die geven pas uitslagen aan het eind van de dag maar die van WEssels stond op teletekst van Yorinquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef jmac het volgende:
waar volg jij die uitslagen? ik kan geen fatsoenlijke site vinden die die challengers redelijk snel weergeeft.
Tja, ik wed via mrbookmaker... daar kan dat nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef Kapmes het volgende:
Had ook 20 op sporting gezet voor een >2.5, maar halverwege de 2e helft besloten eieren voor m'n geld te kiezen en de schade weten te beperken tot 12 euro. Gelukkig hebben Parma en Sporting wel gewonnen zodat er een kleine winst van 22 euro vandaag is
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Unibet en mrbookmaker bieden het helaas niet. Mrbookmaker biedt sowieso maar weinig leuke dingen aan, maar het overboeken van geld etc. gaat daar tenminste lekker makkelijk.
Oeh, gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:25 schreef Greetings het volgende:
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
MrBookmaker gaat vanaf mei livebetting aanbieden, en grote kans dat daar ook enkele wedstrijden uit de NL competitie bijzitten.
Ik, op Hewitt. Meningen zijn nogal verschillend m.b.t. deze wedstrijd. Beide spelers in goede vorm, en zal mooie wedstrijd worden. Zie Hewitt met z'n betere conditie echter winnen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:18 schreef jmac het volgende:
hoe zijn de kansen van hewitt tegen agassi? Iemand die hierop heeft ingezet?
Ambrosius, nog Milaan-Sanremo tip voordat ik alle forums ga afspitten? Heb het wielrennen dit seizoen namelijk slecht gevolgd..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
Vanavond PSV in enkele combo'tjes met wedstrijden (tennis en/of voetbal) van gisteren > tientje winst.
Gehoord van de manager daar. Maar ik vind het idd wel dom dat ze het net doen als de competitie ten einde gaat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk.![]()
Hoe weet jij dat trouwens?
Lijkt mij slim, eerst een beetje testen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:35 schreef Greetings het volgende:
Gehoord van de manager daar. Maar ik vind het idd wel dom dat ze het net doen als de competitie ten einde gaat!
Al je geld op Crystal Palace dit weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij slim, eerst een beetje testen.
Als die manager nog tips heeft.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |