Daarom blijf ik ook bij hun, anders was ik al lang ergens anders gaan spelen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Bij Unibet kan je wel heel makkelijk je geld terugstorten he, je hoeft geeneens legitimatie op te sturen ofz
Je kan ook je geld via Rabodirect naar Moneybookers overmaken en dan van Moneybookers naar de bookie, staat er ook direct op en bij vrijwel elke bookie kan je met Moneybookers storten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:49 schreef jmac het volgende:
Ja bij mrbookie vragen ze al 5 euro onder de 150. Enige waarom ik er blijf is omdat je via rabodirect kan betalen... Eigenlijk ook vrij zinloze reden. Misschien dat ik volgende maand in totaal overstap.
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Hrbaty heeft de 2e set verlorendat is niet best
Nah, laten we nog even doorgaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef HoIIandia het volgende:
hier maar verder
Het kleine "Ik stop definitief met online gokken" topic
Ik zie het als mijn plicht om alle mensen die door mijn topic bergen geld verliezen, weer op het juiste pad te krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:26 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Pff, moet je daarvoor een heel topic maken. Als je wil stoppen doe je dat, maar hoef je niet een heel verhaal erover te houden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |