Sporting zal ook heel veel ruimte krijgen aangezien Boro vol op de aanval zal moeten spelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik ga vanavond denk ik ook voor Sporting
Risico is wel dat ze met 0-0 en 1-1 ook door zijn....
dus is 5.6 @ Boro Valuequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sporting zal ook heel veel ruimte krijgen aangezien Boro vol op de aanval zal moeten spelen
helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Greetings het volgende:
Sporting-Middlesbrough Over 2,5 goals @ 1,96 op BF lijkt mij wel een aardige.
Ik 20 euro op gezet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens
edit: 27 euro op gezet
NHL ligt toch al tijden stil? Op andere competities van ijshockey kan je niet wedden neem ik aan....quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Gokken mensen hier btw wel is op Ijshockey?
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:14 schreef jmac het volgende:
Wie gaat er winnen zondag denk je?
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:43 schreef jmac het volgende:
Zwaai je ff naar het uitvak?Het is gelukkig weer uitverkocht voor ons! Altijd gezellig dat reisje naar de ArenA. Ontopic: Ben benieuwd naar de quotes voor de wedstrijd. Denk dat t voor ajax rond de 2.70 zal uitvallen en PSV 2.40. Het ligt toch vrij gelijk deze keer.
Ja, ga altijd naar dat soort wedstrijden. naar de kuip ga ik altijd met angst maar naar de ArenA altijd met alle liefde. Vroeger was het vrij vervelend. Ik woonde in amsterdam dus dan mag je het reisje: amsterdam-eindhoven-amsterdam-eindhoven-amsterdam doen (...). Maar goed: succes (ahum).quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:47 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ga je erookheen dandan schreeuw ik wel ff door het stadion, Jmac vuile h%erenzoon
Bij onze Australische vrienden kan je vandaag gokken op de ijshockey-competities van Oostenrijk, Tsjechië, Denemarken, Finland, Duitsland, Noorwegen, Rusland, Slowakije, Zweden en Zwitserland.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
NHL ligt toch al tijden stil? Op andere competities van ijshockey kan je niet wedden neem ik aan....
PSV staat al bij verschillende bookies geprijsd rond de 2.50quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten
Denk persoonlijk niet dat de quote voor winst van PSV boven de 2.20 uit zal komen.
Zal desalniettemin 100 Euro op PSV zetten
Thanksquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:04 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Als iemand CSKA wil volgen:
http://www.eurosport.com/(...)6883_mtc106978.shtml
Ze missen net een geweldige kans
Ik was straalvergeten dat het daar natuurlijk een uur later isquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:24 schreef ThE_LiON het volgende:
Ja ik ook bijna op veel sites stond de aftrap op 18:30.
Mja, zolang je het maar kan volgen hequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:29 schreef jmac het volgende:
wat een slechte textcomments op eurosport zeg.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:29 schreef jmac het volgende:
wat een slechte textcomments op eurosport zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |