De vorige keer stond ik nog een klasse hogerquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Komende zaterdag komt Abbey Stadium voor mij erbij. Ik hoop niet dat die nare DG dit keer ook gaat, want anders loop ik nooit op hem in. Met een beetje geluk kan ik ook het stadion van Dover Athletic zien, want daar komen we aan.
Volgend seizoen maar overstappen op playoffs dan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:49 schreef Evertje het volgende:
Europees voetbal bijna een utopie voor mij met negen stadions achterstand
intertoto behoort nog tot de mogenlijkhedenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:49 schreef Evertje het volgende:
Europees voetbal bijna een utopie voor mij met negen stadions achterstand
quote:Stormvogels Telstar luidt de noodklok
Stormvogels Telstar kan nog maar één seizoen voetballen op sportpark Schoonenberg met de huidige hoofdtribune. Voor de nacompetitie van dit seizoen is het stadion al in eerste instantie afgekeurd. Betaald voetbal is niet meer mogelijk als de gemeente Velsen nog lang een beslissing over politieke steun aan de bouw van een nieuwe hoofdtribune voor zich uit blijft schuiven.
Zwolle is Oosterenkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Ok, ik dan ook in de degradatie-zone:
De Meer
Arena
Olympisch A'dam
PEC Zwolle (toen nog) hoe heet dat kreng?
Slovenie (wedstrijd Hajduk - Ajax), weet de naam niet sorry. (is verzet naar Slovenie toen i.v.m. de oorlog daar)
Hoe vaak ik waar geweest ben weet ik niet, wel weet ik dat 't niet meer zo vaak zal gebeuren in Nederland.
Ja nou is het wel genoeg he, je bent mij al bijna voorbijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Grunner het volgende:
Ik ga volgende week zondag weer naar Yeovil toe (dinsdags tegen Notts County) en zal de maandag ervoor naar Bristol gaan om daar naar de stadions van City en Rovers te gaan. Even kijken of ik binnen kan komen... Mocht dat lukken komt mijn voorlopige totaal op 50!
Ik sta inderdaad nog op 99, weet niet of er binnenkort nieuwe stadions bijkomen. Ben vorige week naar MyCom Stadion geweest, morgen naar de Alkmaarderhout, maar die stonden al op m'n lijstje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Grunner is echter de snelste stijger. Hij staat inmiddels alweer op 48 (was 40). Koploper vitazz heeft hij echter nog lang niet ingehaald. Die gaat namelijk binnenkort zijn 100e stadion bezoeken (of wellicht heeft ie die al bezocht, maar dat is hier nog niet gemeld).
Stalker. Ook al naar Cambridge? Volgens mij zit je wat te kwatsen. Het lijkt me wel heel sterk dat jij iedere keer naar de club gaat waar ik naartoe ga.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
Zaterdag komt Cambridge United op mijn lijstje erbij en eind April nog Coventry City.
En dat was het dan voor dit seizoen wat nieuwe stadions betrefd
Ik zal je sterker vertellen,zonder mij komt BB niet eens in Cambridge aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
je moet ook niet de hele tijd melden waar je heen gaat, dan kan DG zn plannen erop aanpassen! Dat heet verdedigen van je positie op de ranglijst!
gaat hij bij jou achter op de fiets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen,zonder mij komt BB niet eens in Cambridge aan
Zoiets.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat hij bij jou achter op de fiets?
Ok dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwolle is Oosterenk
Hajduk v ajax is Centralni Stadion Ljubljana
Kwatsert, ik heb maten met een leasewagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoiets.
Laten we het er maar op houden dat ie gewoon blij moet zijn met mij want anders zou er waarschijnlijk geen enkel Engels stadion bijkomen
tssj,na-aperquote:Op zondag 20 maart 2005 16:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
71. Abbey Stadium -> Cambridge United
Ja ik ben daar 1x geweest in 2001, Matchroom Stadium/Brisbane Road. Orient v Oxford Utd gezien daar.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand wel eens in het stadion van Leyton Orient geweest?
een maand geleden nog.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand wel eens in het stadion van Leyton Orient geweest?
Binnenkort naar London en als West Ham niet thuisspeelt, leek dit me wel een aardig alternatiefquote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leyton Orient schijnt (gehoord van 3 mensen die afzonderlijk zijn gegaan) een heel slechte sfeer te hebben. Ook zou ik wachten tot de verbouwingen klaar zijn.
Wel een gruwelijk cool stadionetje zo te zienquote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Binnenkort naar London en als West Ham niet thuisspeelt, leek dit me wel een aardig alternatief
[afbeelding]
Daar was ik al bang voor toen ik die post met 'verbouwing' las...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Helaas ziet het er nu niet meer zo uit. Twee tribunes zijn platgegooid.
Luton zat ik ook aan te denken omdat we daar toch op vliegen, maar zag dat die bovenaan stonden dus zal het wel lastiger zijn een kaartje te regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Er komen nu van die nieuwerwetse tribunes. Kaartjes zijn geen probleem, ik zou er alleen nu nog niet naartoe gaan. Brentford is een geweldig alternatief. Staat ook hoog op mijn verlanglijstje, liefst in combinatie met een wedstrijd van Luton.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Luton zat ik ook aan te denken omdat we daar toch op vliegen, maar zag dat die bovenaan stonden dus zal het wel lastiger zijn een kaartje te regelen![]()
En ik had gelezen dat Brentford in elke hoek van het stadion een pub heb zitten! Dat ziet er nog wel zo uit?
[afbeelding]
een verschrikkelijk stuk destijds vol met fouten,hadden ze noot mogen publicerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk stuk in Sport International!
jij denkt toch niet dat ik de moeite neem om een sufkutten blad als de SI aan te schrijven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
en wat was de reactie op de brief met correcties die je natuurlijk naar SI hebt gestuurd?
dat ben je verplicht als kenner aan alle onwetende lezers!quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik de moeite neem om een sufkutten blad als de SI aan te schrijven?
Ik ben geen kenner en heb verder niets met SI,dat stukje is het enigste wat uberhaupt ooit gelezen heb van hunquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ben je verplicht als kenner aan alle onwetende lezers!
Verschillende stukjes en de ticketinformatie mbt sommige clubs klopte al helemaal nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
maar wat klopte er dan niet? ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Dát zijn nog eens stadionsquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Griffin Park ziet er nog steeds hetzelfde uit. Er zijn al jaren plannen om weg te gaan, maar die worden keer op keer uitgesteld. Dat van die pub op iedere hoek, klopt volgens mij wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd. Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tijd voor jou dan om er eens naar toe te gaan lijkt mij
Maar niet van dit forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
Meervoud kikker.
En 'we' als in 'we'... jij bent hier de Engeland-tripjes-planner DG!
jij kan een gebied gaan aanboren waar weinig fokkers zijn geweest, qua stadions dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Op 28 mei naar Soldier Field, Chicago: USA - England.
Da's er tenminste weer eentje bij
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Grunner het volgende:
Ik ga volgende week zondag weer naar Yeovil toe (dinsdags tegen Notts County) en zal de maandag ervoor naar Bristol gaan om daar naar de stadions van City en Rovers te gaan. Even kijken of ik binnen kan komen... Mocht dat lukken komt mijn voorlopige totaal op 50!
Je hebt geluk. We konden maandag (de dag waarop we eventueel naar Bristol zouden gaan) bij Yeovil een persoonlijke rondleiding krijgen waarbij we een kijkje konden nemen in de kleedkamers ed en zelfs nog op het veld mogen staan. Dat had bij mij de voorkeur. Ik bezoek Bristol wel als ik weer in Yeovil kom volgend seizoen. Die 50 haal ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ja nou is het wel genoeg he, je bent mij al bijna voorbij .
quote:Op zondag 3 april 2005 05:46 schreef Nood-kloon in het sfeertopic het volgende:
Niet dat er een tifo actie gehouden werd maar ik vond het een mooie foto. Zelf gemaakt gisteravond.
sc Heerenveen - AFC Ajax, voor de aftrap, 2 april 2005.
Kun je ook meteen zien hoe het stadion inmiddels is gegroeid. Links de oude hoogte van het dak, tegenoverliggende tribune en rechts de nieuwe hoogte. Volgend jaar is ook de linker kant opgetrokken.
Ter illustraatie:
Dit was januari 2004.
Ach ja, het wordt tenminste geen bouwpakket. Daarmee doel ik op de typisch Nederlandse stadions zoals Twente, Willem II, NEC en zo kan ik nog wel even doorgaan. Tribunes dicht op het veld en geen hekken of gracht. Maar inderdaad zijn het nu nog grote blokken beton, kloptquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Wel jammer dat het weer een blokkendoos is, maar ziet er toch netjes uit die Euroborg.
Maar je mist absoluut iets.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
ja je kan lang lullen of nie, maar ik vind dat gewoon ook mooi en idd een vol stadon is mooier maar dat wil nie zeggen dat je niet kan genieten van een leeg stadion.
Bij veel clubs wel maar niet bij alle.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef DarkShine het volgende:
Kopie van je id is toch genoeg in België...
That's a fact!quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
Hopelijk wordt jij ook gelukkig als je straks Zulte Waregem - Bergen gaat bekijken in een sfeervol uitverkocht Regenboogstadion..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk ben je er gelukkig mee
Diego ziet liever een wedstrijd dan 500 lege stadions
Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.quote:Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een wedstrijd was dat? En waar zat hij?
Vriend van mij heeft 7 jaar in BA gewoond. Vertelde idd dezelfde verhalen.Collega van m wou wel eens tussen het krottenwijkvolk staan, maar ze hebben het daar niet zo op Spanjaarden dus hij kon in zn onderbroek weer naar huisquote:Op maandag 11 april 2005 23:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.
Ik had het ook over de staantribune bij Boca.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In zo´n wijk moet je dan ook niet komen ´s avonds
Volgend jaar pasquote:Op maandag 18 april 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nummer 51 is trouwens FC Omniworld, nu dat een BVO wordt telt dat vast wel mee.
Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
wat wordt je jubileumstadion Grunner?
Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?quote:bovendien spelen ze dan in een nieuw stadion
ze hadden grootse plannen maar inmiddels zijn de plannen teruggebracht to een stadionnetje van 2.500 bezoekersquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:06 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...
[..]
Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?
quote:01.de meer
02.haarlem stadion (ook zelf gespeeld)
03.sportpark Schoonenbeek Telstar
04.Amsterdam ArenA
05.de Kuip
06.AZ stadion Alkmaarder Hout
07.Veronica Stadion (Volendam-Ajax)
08.Abe Lenstra Stadion Heerenveen (weliswaar voor concert)
09.Nieuw Galgenwaard (Utrecht-Heerenveen)
10.Kaalheide (Roda JC- Haarlem)
11.De Vliert
12.Philips Stadion (oa. Ned-Moldavie)
13.Olympisch stadion Amsterdam (oa Ajax-Feyenoord)
Buitenland
14.Anfield Road (ned-ierl PO 95)
15.Highbury (Arsenal-Chelsea)
16.San Siro (AC Milan - Sampdoria)
17.Stadio Velodrome Marseille (oa ned-arg wk 98)
18.Stadion Toulouse (ned-joeg wk 98)
19.Stadion Lyon (Japan-Jamaica WK98)
20.Stadion Orlando (oa. ned-belg wk 94)
21.Weser Stadion (oa Werder Bremen-PSV)
22.Selhurst Park (Crystal Palace-Spurs)
23.White Hart Lane (Spurs-Coventry)
24.Layer Road (Colcester-Brentford)
25.Carrow Road (Norwich City -Birmingham)
26.Priestfield Stadium (Gillingham-Nottingham Forest)
27.Griffin Park (Brentford-Cheltenham Town)
28.Madejski Stadium (Reading-Brighton)
29.Goodison Park (rondleiding)
30.Wembley (Stadium Tour)
31.Roots Hall (Southend Utd-Scunthorpe)
32.Loftus Road (Fulham-Birmingham City)
33.The Valley (Charlton Athletic-Bolton Wanderers)
34.Portman Road (Ipswich Town-Sunderland)
90.Albert Park-KV Oostendequote:Op zondag 20 maart 2005 16:53 schreef DutchGooner het volgende:
89.Abbey Stadium-Cambridge United
Dat is jammer want het is een mooi lijstjequote:en ik vergeet er vast nog wel enkele
Ik was afgelopen zondag in Capellen ja. 3de Klasse a is het.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:36 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Was jij er ook zondag? Het is toch derde klasse é
Met het stadion van RCFC kom ik op 46 uit.quote:Nederland:
001: Kaalheide
002: Parkstad Limburg Stadion
003: de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: de Baandert
005: Wagners & Partner Stadion
006: Mycom Stadion
007: de Lange Leegte
008: Oosterpark
009: Gelredome
010: Nieuw Monnikenhuize
011: Amsterdam Arena
012: de Kuip
013: de Braak
014: Philipsstadion
015: de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: Alkmaarderhout
017: Arke Stadion
018: de Vliert (2 & 3 tribune versie)
019: de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: Mandemakers Stadion
021: Cambuur Stadion
022: Haarlem Stadion
023: de Goffert
024: Vast & Goed Stadion
025: Willem II Stadion
026: Stad Rotterdam Verzekeringen Stadion
027: Abe Lenstra Stadion
028: Jan Louwers Stadion
029: Oosterenk Stadion
030: Achter de Dijk
031: Zuiderpark
032: De Koel
033: Adelaarshorst
Duitsland:
034: Tivoli (Alemannia Aachen)
035: Auestadion (HSV Hessen Kassel)
036: Olympia Stadion (Hertha BSC)
037: RheinEnergieStadion Köln
Italië:
038: San Siro
Frankrijk:
039: Stade Chaban-Delmas (Girondes de Bordeaux)
België:
040: Achter de Kazerne (KV Mechelen)
041: Oscar Vankesbeeck Stadion (Racing Mechelen)
042: Staaien (Oud, Sint Truiden)
043: Stadion KSV Bornem
044: Stadion Maldegem
045: Stadion Jos van Wellen (Royal Capellen FC)
Engeland:
046: Portman Road (Ipswich Town FC)
ziet er best modern en netjes uit voor een Belgisch stadionquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:
Telt stadion Jos van Wellen eigenlijk mee?
En dat voor 3de a.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziet er best modern en netjes uit voor een Belgisch stadion
KVM had meer als 2600 mee...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:44 schreef Sandstorm_81 het volgende:
modern! Ons stopten ze met 2600 fans in dit stadion. Ach ja hopelijk winnen we zondag en laat Cappellen punten liggen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
73. Highfield Road -> Coventry City (De laatste wedstrijd ooit op Highfield Road. Ik zag traantjes bij de stoere DG)
Het oude Sclessin was ook machtig, als bezoeker stond je in een hoek van het stadion op een staantribune. Toen Standard scoorde kreeg ik echt kippevel. In andere belgische stadions heb ik dit nog nooit gehad (op uitzondering van mijn eigen cluppie).quote:
Dat was iets wat we ons ook afvroegen. Highfield Road is wel oud, maar het zag er nog goed uit. Nadeel is dat ze niet konden uitbreiden. Het stadion ligt midden in een woonwijk. In dat nieuwe stadion, de Ricoh Arena, kunnen 32.000 man, 10.000 meer. Daar heeft het iets mee te maken. Overigens vind volgende week mijn laatste Engeland-tripje plaats van dit seizoen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie fotoreportage.
Dit stadion ziet er nog helemaal niet 'op' uit... waarom komt dat nieuwe er dan?!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
Afgelopen weekend Charlton Athletic-Bolton Wanderers geweest en naar Ipswich Town-Sunderland dus Bjoro kan er weer 2 aan zijn lijst toevoegen !
Mooie foto's,ik zou zweren dat ik er bij bent geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 22:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
En deze zijn van Coventry v Derby van afgelopen zaterdag. Het was de laatste wedstrijd op Highfield Road, na 106 jaar daar gespeeld te hebben. Coventry streed tegen degradatie en Derby stond 5e, genoeg voor de playoffs. Er werd dus een overwinning voor Derby verwacht, maar de Sky Blues gooiden roet in het eten. Met een 6-2 overwinning werd er waardig afscheid genomen van Highfield Road. Een geweldige wedstrijd met een heel goede sfeer.
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/6079/buiten3bf.th.jpg[/img]
Bij het stadion.
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/1968/highfieldroadrip6lw.th.jpg[/img]
Dit spandoek is het meest gefotografeerd deze dag.
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/24/vlagbuiten5tr.th.jpg[/img]
Sommige huizen in de buurt waren helemaal versierd in het Sky Blue van Coventry. Highfield Road ligt in een schitterende arbeidersbuurt.
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/4537/welcometocoventrycity0bs.th.jpg[/img]
Welcome to Highfield Road
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/1016/tribune4dq.th.jpg[/img]
Uitverkocht stadion en helemaal lichtblauw.
[img width=152 height=130]http://img44.echo.cx/img44/1268/pitchinvasion12ot.th.jpg[/img]
Pitch Invasion. Deed me even terugdenken aan Willem II v Ajax.
en komend weekend mogen we weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
mooie foto's allemaal, krijg er wel een beetje kippenvel van
waar en welk stadion sluit nu weer?quote:
Geen Farewell maar een decider,Colchester v Torquay.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en welk stadion sluit nu weer?
Layer Road.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en welk stadion sluit nu weer?
Leuk stadion.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen Farewell maar een decider,Colchester v Torquay.
Torquay heeft aan een puntje genoeg voor handhavind in de League One
wellicht ook van die stadion speaker...hij schijnt dat wel vaker te doen !quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wij krijgen ook een rondleiding. Een van de gasten die meegaat is fan van Torquay, dus voor hem staat er wel wat op het spel. Op zich zou ik het ook wel leuk vinden als Torquay erin blijft. Daar heb ik meer mee, dan met de MK Dons.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij heet David Gregory. Komt die naam je bekend voor?
ja hoor was ook wel leuk...zoals ik al zei...die rondleiding was prima !quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was dat Gillingham wat? Ik vind Priestfield niet echt bijzonder, maar ken het alleen van foto's. Het voordeel is dat het dichtbij ligt, maar voor de rest doet die club me weinig.
en Colchester is o zo makkelijk te bereiken.quote:
colchester ben je zo vanaf Harwich ! (boot vanaf Hoek v Holland)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Colchester is o zo makkelijk te bereiken.
Het stadion vinden is een ander verhaal
Oldham,Bury zo effe uit het hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn mooie vervallen stadions in de buurt van Manchester?
Dat vind ik net zo mooi aan al die Engelse stadions die liggen meestal nog écht midden in de wijk waar de club zijn ontstaan had ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat stadion zit zo geïntegreerd in de omgeving en de lichtmasten zijn niet al te groot. Lastig te vinden dus.
De tribune achter de goal ligt zelfs maar 2 meter van de stoep af,waar vind je dat in de Benelux?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo mooi aan al die Engelse stadions die liggen meestal nog écht midden in de wijk waar de club zijn ontstaan had ...
In Oostende ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De tribune achter de goal ligt zelfs maar 2 meter van de stoep af,waar vind je dat in de Benelux?
PSVquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De tribune achter de goal ligt zelfs maar 2 meter van de stoep af,waar vind je dat in de Benelux?
en die van Leigh RMI en Stockport.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn mooie vervallen stadions in de buurt van Manchester?
ja, en op elke hoek een pub is ook erg geinig !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:42 schreef Erasmusch het volgende:
In Deventer scheelt het niet veel...
Bij Brentford waren de huizen ook zo'n beetje tegen de pisbakken aangebouwd.
in t Yankee stadion is nooit gevoetbaldquote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Telt yankee stadium nou mee of niet? Want dan telt shea stadium ook vast mee..
En 20 dagen geleden zeg je nog van welquote:Op maandag 30 mei 2005 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in t Yankee stadion is nooit gevoetbald
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En 20 dagen geleden zeg je nog van wel![]()
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 4
Wtf doet Namen?!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Nummer 74: Stade Communal des Bas-Prés van UR Namur.
'nieuw stadion':
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het oude stadion is een parking geworden!
[afbeelding]
[afbeelding]
omg wat een Engelse vlaggen daarquote:Op maandag 30 mei 2005 16:20 schreef popolon het volgende:
En we staan op 6.
De Meer
Arena
Olympisch A'dam
PEC Zwolle - Oosterenk
Slovenie (wedstrijd Hajduk - Ajax) - Centralni Stadion Ljubljana
En als laatste komt daar bij Soldier Field in Chicago (Chicago Fire, MLS), waar ook the Chicago Bears (NFL) spelen maar ik neem aan dat dat ook telt.
[afbeelding]
Foto's genomen tijdens USA - Engeland, 28 mei:
klein crosspostje maar dat mag vast wel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En eentje genomen speciaal voor alle PSV'ers
[afbeelding]
Dat is deze, heeft een flinke opknapbeurt gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat een Engelse vlaggen daar
staat oude Soldiers field er eigenlijk ook nog?
serieus? dr is nix van overquote:Op maandag 30 mei 2005 16:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is deze, heeft een flinke opknapbeurt gekregen.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo'n lelijk stadion hoorquote:
Inderdaad, er schiet bijna niks meer over van de oude "Romeinse" look van het stadionquote:
Als 't Yankee stadium nu meetelt dus op 7, anders op 6 nuquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:20 schreef WooZ het volgende:
Ik kan der ook wel bij
1. Philips Stadion (PSV)
2. Stadio da Luz (Benfica) tegen Real
3. Arena (020)
(4. Kuip (Feyenoord)) @ 29 mei, AC Finale.
5. Helmond Sport stadion
(6. New York Yankees Stadium) telt die ook?
7. San Siro (Ac Milan)
Zat dat stadion niet in 't WK 94 ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
als je een voorbeeld kan geven van deen voetbalwedstrijd daar........
maar k ben bang dat dat heel lastig is bij Yankee stadium
nee, tis lastig voetballen in een honkbalstadion, Giantsstadium is wel gebruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat dat stadion niet in 't WK 94 ?
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
TELETEKST-KLASSE
01. Kluupkluup - 6
------------------------------------
02. Kuijpie - 6
03. Martino-jr - 6
04. Poepoog - 6
05. rubbereend - 6
====================
06. Thetallguy - 6
07. Bos81 - 6
08. WooZ - 6
09. Inquistor87 - 5
10. Jelminho - 5
11. jonny - 5
12. makaveli_nh - 5
13. pascalheister - 5
14. Pinpas - 5
15. popolon - 6
16. Rik - 5
17. -Vaduz- - 5
====================
18. FrankyMcG - 4
19. Nyluzzz - 4
------------------------------------
20. Saekerhett - 4
Klopt, ik pas het even aan (kzag door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.
Trouwens Yeahinho dit klopt volgens mij niet:
[..]
Als je ooit in Parijs komt zeker de "Guided Tour" van het Stade de France eens doen , heb ik onlangs gedaan in is absoluut de moeite. (kom je eens in alle catacomben, kleedkamers ed terecht.quote:
Ben inderdaad nog niet verder gekomen. Nadeel is dat ik de meeste stadions hier in Nederland wel heb gehad....Pas in mijn vakantie zullen er weer wat nieuwe stadions worden toegevoegd.Zou het nieuwe stadion (ehhhhh voetbalveldje) van Omniworld nu al meetellen? Ben morgen in de buurt namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
De laatste tussenstand werd opgemaakt op 27 januari. In de nieuwe ranglijst uiteraard weer enkele veranderingen. Zo steeg Neede-Radicals's aantal van 79 naar 92 (klopt dit eigenlijk wel) en kwam Sandstorm_81 met stip binnen op plaats 6 (74 stadions). Koploper vitazz is nog altijd niet bij de 100 aanbeland overigens.
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je ooit in Parijs komt zeker de "Guided Tour" van het Stade de France eens doen , heb ik onlangs gedaan in is absoluut de moeite. (kom je eens in alle catacomben, kleedkamers ed terecht.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Klopt, ik pas het even aan (kzag door de bomen het bos niet meer).
Gebruikt Imageshackert daarvoor, lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomen![]()
Ik heb hier nog wat fotootjes van Brentford liggen. Waar kan ik die oplijn zetten zodat ze hier te zien zijn?
Mooi punt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
nogmaals: een stadion zou alleen moeten tellen als je er daadwerkelijk een wedstrijd hebt bezocht.
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
nogmaals: een stadion zou alleen moeten tellen als je er daadwerkelijk een wedstrijd hebt bezocht.
Hangt er vanaf, vind ik. Als je nu een volledig bezoek aan een stadion brengt (zoals je bv in het Stade de France kunt doen) met alle catacomben en hoekjes ben je soms meer groundhopper dan als je er een keer een hoekje van te zien krijgt in een wedstrijd vind ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
Tis idd niet goedkoop, maar ik vond het toch echt wel de moeite, je krijgt er toch echt bijna alles van het stadion te zien, van de kleedkamers over de perszaal tot aan het ondergrondse pneumatische systeem waarmee ze de tribune van boven de atletiekpiste wegschuiven toe.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomen![]()
Ik heb hier nog wat fotootjes van Brentford liggen. Waar kan ik die oplijn zetten zodat ze hier te zien zijn?
Ja, dat hebben ze bij Virton vast allemaal niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tis idd niet goedkoop, maar ik vond het toch echt wel de moeite, je krijgt er toch echt bijna alles van het stadion te zien, van de kleedkamers over de perszaal tot aan het ondergrondse pneumatische systeem waarmee ze de tribune van boven de atletiekpiste wegschuiven toe.
Volgens mij was de kleedkamer van de Franse ploeg alleen al groter dan de tribunes van Virtonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze bij Virton vast allemaal niet.
fijn door je tip donder k ook nog van de play off plek afquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.
Trouwens Yeahinho dit klopt volgens mij niet:
[..]
Dan zoud een terein als Baronie ook moeten tellen.quote:
Ziet er inderdaad mooi uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje te binnen geschoten die ik op mijn lijstje vergeten had (er moeten er nog zijn nochtans hoor):
In de 2de ronde van het WK '90 heb ik in Bari Tsjechie tegen euh ... gezien in Bari :
een ronduit geweldig stadion
Ok, en nu even nummertjes erbij zetten aubquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Sjwanz01 het volgende:
Amsterdam Arena - Ajax 2x
De Kuip - Feyenoord 2x
Philips Stadion - PSV 3x
Alkmaarderhout - AZ 2x
Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen 3x
Arke Stadion - FC Twente 1x
Gelredome - Vitesse 2x
Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
Gemeentelijk Sportpark Kerkrade - Roda JC
Mandemakers Stadion - RKC Waalwijk 2x
Willem 2 Stadion - Willem 2 2x
Galgenwaard - FC Utrecht 3x
Oosterpark Stadion - FC Groningen 2x
De Goffert - NEC Nijmegen 1x
Fujifilm Stadion - NAC Breda 2x
Vast&Goed Stadion - RBC Roosendaal 1x
De Vijverberg - De Graafschap 1x
De Vliert - FC Den Bosch 1x
Jan Lammers Stadion - FC Eindhoven 1x
Woudenstein - Excelsior 1x
Wagner & Partners Stadion - Fortuna Sittard 2x
De Baandert - Fortuna Sittard 1x
Het Kasteel - Sparta 1x
Adelaarshorst - Go Ahead Eagles 1x
De Geusselt - MVV 1x
Top Oss Stadion - Top Oss 1x
Lange Leegte - BV Veendam 1x
De Koel - VVV Venlo 1x
Kras Stadion - Volendam 1x
Oosterenk Stadion - FC Zwolle
San Siro/Guisseppe Meazza - AC Milan
Tivoli - Alemannia Aachen
Arena Auf Schalke - Schalke '04
Camp Nou - Barcelona
Bernabeu - Real Madrid
Son Moix - Real Mallorca
Achter De Kazerne - KV Mechelen
Jos Van Wellen Stadion - R. Capellen FC
Oskar Van Kesbeeck Stadion - RC Mechelen
Rhein Energie Stadion - FC Koln
Fenix Stadion - RC Genk
naam onbekend - Perugia
naam onbekend - AS Roma
naam onbekend - Straatsburg
naam onbekend - Besiksas
naam onbekend - Standard Luik
Allemaal bezocht en een wedstrijd meegepikt,
Turkse, Italiaans en Spaanse ben ik geweest tijdens vakantie,
Belgische en Duitse, dat was gewoon een dagje uit hehe...
Donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, en nu even nummertjes erbij zetten aub.
Nee, bovendien was het oude mooier. Daar hoef ik ook niet weer voor langs te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:59 schreef brighton het volgende:
In augustus wellicht naar het nieuwe Olympiastadion in Berlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Al mensen geweest...? De moeite waard?
De NOS is te dom voor de stadionnaam en iedereen neemt het over...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef fanneke het volgende:
Afgelopen zaterdag stadion #96 bezocht:
Parkstad Limburg Stadion Kerkrade.
![]()
Tijdens de renovatie, met zijn 3'en naar de Duitse bekerfinale. Werder Bremen - Alemannia Aachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:59 schreef brighton het volgende:
In augustus wellicht naar het nieuwe Olympiastadion in Berlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Al mensen geweest...? De moeite waard?
Mijn nederige excuses. Naam heb ik aangepast. Zal het nooit meer vergeten.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De NOS is te dom voor de stadionnaam en iedereen neemt het over...
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Naam heb ik aangepast. Zal het nooit meer vergeten.![]()
Ik vind het een prachtig stadion. Vooral de golvende dakconstructie is mooi. En nergens een paal voor je neus.quote:
Helaas, als ik er ben wordt er niet gespeeld, maar wellicht toch maar bezoekenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tijdens de renovatie, met zijn 3'en naar de Duitse bekerfinale. Werder Bremen - Alemannia Aachen.
Klik hier voor de foto's.
Godver,hij loopt uitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef fanneke het volgende:
Afgelopen zaterdag stadion #96 bezocht:
Parkstad Limburg Stadion Kerkrade.
![]()
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.![]()
met Theo Bosquote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.![]()
De fancard is afgeschaft in België.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar verder zullen er niet veel bijkomen dit seizoen
Tis meer een centenkwestiequote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De fancard is afgeschaft in België.
quote:
quote:1) Philipsstadion ( PSV - NL11tal )
2) Jan Lauers Stadion ( FC Eindhoven )
3) De Vliert ( FC DB )
4) Amsterdam Arena
5) Top Oss
6) Mandemakers stadion
7) Camp Nou ( Barca )
8) Olímpic de Montjuïc Lluís Companys ( Espagnol )
9) NAC
10) Highbury
11) Stamford Bridge
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen jaar gaan gloryhunten.
Die jaloeziequote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen jaar gaan gloryhunten.
Ik zou niet een jaar lang naar de Library willen. Als ik me wil vervelen ga ik wel naar Den Bosch.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die jaloezie![]()
Maar ik ga wel mee naar Cardiff
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat toch eens tijd worden voor een ranglijst voor stadions waar je ook daadwerkelijk een wedstrijd bezocht hebt
Dan weet ik wel wie er bovenaan staat
Dan is die ene keer wsl ook teveel....quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik zou niet een jaar lang naar de Library willen.
Maar dat was een nep-Dokkie volgens TZquote:Geen Dokkies naar CardiffDat kunnen ze daar niet meer aan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?
Nee, 1 keer hoort eigenlijk wel, anders kan ik niet meepraten met de Engeland-kenners. Zowel Highbury als York Street moet je hebben gezien als je mee wilt tellen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
Dan is die ene keer wsl ook teveel....
Dan zal jij niet mee gaan tellenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nee, 1 keer hoort eigenlijk wel, anders kan ik niet meepraten met de Engeland-kenners. Zowel Highbury als York Street moet je hebben gezien als je mee wilt tellen.
RTL 5 reizen is beter dan Dokkie Travel. Jij zult The Stump nooit zien, want York Street gaat snel plat.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal jij niet mee gaan tellen
Boston komt vanzelf aan de beurt
Maar Dokkie Travel is goedkoper en Highbury gaat eerder platquote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
RTL 5 reizen is beter dan Dokkie Travel. Jij zult The Stump nooit zien, want York Street gaat snel plat.
Ga maar lekker gloryhunten, terwijl je club een heel zwaar jaar tegemoet gaat in de GGD. Ik vind TZ een echtere PSV'er, dan jou een echte Den Bosch-fan. Laat je club maar in de steekquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Dokkie Travel is goedkoper en Highbury gaat eerder plat
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ga maar lekker gloryhunten, terwijl je club een heel zwaar jaar tegemoet gaat in de GGD. Ik vind TZ een echtere PSV'er, dan jou een echte Den Bosch-fan. Laat je club maar in de steek![]()
MSN is zo 1873quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
MSN?
Zoek zelf maar na en tel maar door. Ik heb al werk genoeg aan die ranglijstquote:Op zondag 26 juni 2005 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet precies waar ik gebleven ben maar mijn laatste stadions zijn
Duitsland:
Duisburg
Argentina:
Racing Club
Boca Juniors
River plate
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
Tsss, nog nooit op The Valley geweest en jezelf dan een echte noemen....![]()
Sorry DG, maar er is inderdaad nog een stadion in Londen saaier dan de Library.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
Heb al vaker kunnen gaan als er weer 's een groepje Rodafans naar Charlton ging, maar wat heb ik te zoeken bij zo'n boring club?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |