abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:36:15 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25675803
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat ben je verplicht als kenner aan alle onwetende lezers!
Ik ben geen kenner en heb verder niets met SI,dat stukje is het enigste wat uberhaupt ooit gelezen heb van hun
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 02:38:03 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25675810
maar wat klopte er dan niet? ben nu wel nieuwsgierig geworden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:39:27 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25675814
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
maar wat klopte er dan niet? ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Verschillende stukjes en de ticketinformatie mbt sommige clubs klopte al helemaal niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 02:42:23 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25675827
oke, beetje matig, zeker als je nagaat dat SI onderdeel is van VI
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25676669
Ik had het ook niet echt over de SI, gewoon ergens op internet tegengekomen. Hoewel er deze maand wel een artikel over Brentford in de nr14 moet staan. Iemand die al gelezen?
pi_25677862
Griffin Park ziet er nog steeds hetzelfde uit. Er zijn al jaren plannen om weg te gaan, maar die worden keer op keer uitgesteld. Dat van die pub op iedere hoek, klopt volgens mij wel.

pi_25682818
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Griffin Park ziet er nog steeds hetzelfde uit. Er zijn al jaren plannen om weg te gaan, maar die worden keer op keer uitgesteld. Dat van die pub op iedere hoek, klopt volgens mij wel.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dát zijn nog eens stadions .
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:05:46 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25682870
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:02 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dát zijn nog eens stadions .
tijd voor jou dan om er eens naar toe te gaan lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25687025
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

tijd voor jou dan om er eens naar toe te gaan lijkt mij
Idd. Wanneer gaan we?
  donderdag 24 maart 2005 @ 02:24:55 #60
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25700285
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 16:54 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Idd. Wanneer gaan we?
"we"?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25700469
Meervoud kikker

Ik ga naar Argentina - Colombia in Estadio Monumental, Buenos Aires
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25709853
Meervoud kikker .

En 'we' als in 'we'... jij bent hier de Engeland-tripjes-planner DG!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 00:33:28 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25721982
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
Meervoud kikker .

En 'we' als in 'we'... jij bent hier de Engeland-tripjes-planner DG!
Maar niet van dit forum
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25739123
1. FC Den Bosch
2. Roda JC
3. MVV
4. Fortuna Sittard
5. VVV
6. Helmond Sport
7. FC Eindhoven
8. PSV
9. Willem II
10. RBC
11. NAC
12. Dordrecht
13. FC Utrecht
14. NEC
15. Vitesse
16. De Graafschap
17. FC Twente
18. AGOVV
19. Heracles
20. Ajax
21. Feyenoord
22. FC Groningen
23. Heerenveen
24. Veendam
25. ADO Den Haag
26. AZ
27. Tob Oss
28. RKC Waalwijk
29. Excelsior
30. Sparta
31. Go Ahead Eagles
32. Haarlem
33. FC Zwolle
34. FC Volendam

Peru:

35. Allianza Lima (Estadio Nacional)
36. Cienciano Cuzco

België

37. Standard Liege
38. RC Genk
39. Verbroedering Geel
40. KV Turnhout
41. KV Kortrijk
42. Westerlo
43. Hamme
44. Olen

Duitsland:

45. Borussia Mönchengladbach

Tunesië:

46. Club Sfaxin
47. Etoile Sportive
48. Union Sportive Monastir
49. Avenir Sportive Gabes
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25739152
50. RW Oberhausen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25739173
Hé gvd, nu sta je gelijk met mij .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2005 @ 19:22:20 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25739379
een user die binnenkomt boven mij, nu sta ik op de laatste plaats van de Onderbond
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:45:06 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25748533
Op 28 mei naar Soldier Field, Chicago: USA - England.

Da's er tenminste weer eentje bij
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 maart 2005 @ 01:03:40 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25749017
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Op 28 mei naar Soldier Field, Chicago: USA - England.

Da's er tenminste weer eentje bij
jij kan een gebied gaan aanboren waar weinig fokkers zijn geweest, qua stadions dan.

k neem aan dat t in het nieuwe Soldier Field is?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25900231
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Grunner het volgende:
Ik ga volgende week zondag weer naar Yeovil toe (dinsdags tegen Notts County) en zal de maandag ervoor naar Bristol gaan om daar naar de stadions van City en Rovers te gaan. Even kijken of ik binnen kan komen... Mocht dat lukken komt mijn voorlopige totaal op 50!
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ja nou is het wel genoeg he, je bent mij al bijna voorbij .
Je hebt geluk. We konden maandag (de dag waarop we eventueel naar Bristol zouden gaan) bij Yeovil een persoonlijke rondleiding krijgen waarbij we een kijkje konden nemen in de kleedkamers ed en zelfs nog op het veld mogen staan. Dat had bij mij de voorkeur. Ik bezoek Bristol wel als ik weer in Yeovil kom volgend seizoen. Die 50 haal ik wel
pi_25958872
quote:
Op zondag 3 april 2005 05:46 schreef Nood-kloon in het sfeertopic het volgende:

Niet dat er een tifo actie gehouden werd maar ik vond het een mooie foto. Zelf gemaakt gisteravond.
sc Heerenveen - AFC Ajax, voor de aftrap, 2 april 2005.

Kun je ook meteen zien hoe het stadion inmiddels is gegroeid. Links de oude hoogte van het dak, tegenoverliggende tribune en rechts de nieuwe hoogte. Volgend jaar is ook de linker kant opgetrokken.
Ter illustraatie:
Dit was januari 2004.
pi_25996002
Mag ik ook pronken?

De Euroborg is inmiddels ook in een ver gevorderd stadium:

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 11:54:44 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25996519
dat wordt best een mooi stadion, dat van Groningen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26004574
Wel jammer dat het weer een blokkendoos is, maar ziet er toch netjes uit die Euroborg .
pi_26007425
Onlangs trouwens in het Willem II-stadion en Vast & Goed-stadion geweest, maar die had ik allebei al bezocht....
pi_26044629
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Wel jammer dat het weer een blokkendoos is, maar ziet er toch netjes uit die Euroborg .
Ach ja, het wordt tenminste geen bouwpakket. Daarmee doel ik op de typisch Nederlandse stadions zoals Twente, Willem II, NEC en zo kan ik nog wel even doorgaan. Tribunes dicht op het veld en geen hekken of gracht. Maar inderdaad zijn het nu nog grote blokken beton, klopt
pi_26051403
Eeuwig zonde dat Groningen het Oosterpark gaat verlaten. Na de Adelaarshorst imo het mooiste stadion van Nederland.
pi_26083369
Ik weet niet op hoeveel de teller staat maar bij mij is er weer een bij:

Estadio Monumental, Buenos Aires Argentinie - Colombia.

P.S. Nog interesse in een verslagje dat ik maakte op een ander forum?
P.S.2: Ik hoop dit weekend naar Boca te gaan, al heb ik het museum en stadion al bezocht maar voor mijzelf moet ik er een wedstrijd zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26083426
Ik ben wel benieuwd naar dat verslag
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:55:15 #80
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26083720
17 april naar ipswich-Sunderland....toppertje denk ik !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_26083724
Ik ben voor diegene in Nederland zijn naar Argentina - Colombia geweest in het stadion Monumental van River Plate. Het stadion op zich vind ik niet zo heel erg bijzonder, het is wel mooi rond en ondanks de atletiekbaan zit je toch best dicht op het veld. Het stadion ligt in de wijk Nunez, een van de duurste wijken van Buenos Aires en daarom heeft River Plate ook de bijnaam ´Milionarios´

Na ongeveer een kwatier pas had ik een taxi en er was veel verkeer dus was ik pas rond 8 uur bij het stadion. De wedstrijd was al begonnen en ik ging op zoek naar een loket waar ze kaartjes verkochten maar die bleken niet open te zijn. Ik zag ook niet echt zwarthandelaren rond lopen dus besloot ik maar rond het stadion te gaan lopen op zoek naar een kaartje.

Het bleek dat een kant van het stadion was afgezet door de politie en op een gegeven moment kwam ik langs een snelweg te lopen en dacht ik vanzelf aan de andere kant van het stadion uit te komen maar dat bleek niet zo te zijn. Na ongeveer een kwatier kwam ik weer bij het stadion en vond ik meteen een zwarthandelaar.

Ik kocht voor een euro of 12 een kaartje en ik had goede plaatsen. Half hoog, zitplaatsen en ongeveer op de middenlijn. Rond mij zaten veel gezinnen en dergelijke en de sfeer was best relaxt. Al mis ik wel een beetje de echte Argentijnse passie bij het nationale team. Er werd bijvoorbeeld weinig gezongen en dergelijke al waren er wel veel vlaggen.

Argentinie was het uur dat ik gezien heb en zeker toen vlak voor rust een Colombiaan met 2 keer geel van het veld werd gestuurd veel beter. Ongeveer halverwege de 2e helft scoorde Crespo een makkelijke intikker(opvallend was het precies een jaar geleden dat hij voor het laatst scoorde) en Argentinie kwam verder niet meer in gevaar.(Diego moest hard juigen bij de 1-0 )

Na de wedstrijd moest ik eerst een stukje lopen en pakte ik een taxi en was ik rond elf uur thuis waar ik nog een stukje gezien heb van de 1-1 van Brazilie tegen Uruguay en Peru tegen Equador.

Al met al een leuke wedstrijd in een stadion waar ik nog niet eerder was geweest. Ik verwacht dat de volgende wedstrijd een wedstrijd van Boca wordt
pi_26084971
Zo,ff beetje updaten hier..
Weekendje Berlijn maar ff benut om enkele stadions te bezichtigen:

Als eerste naar t Olympia Stadion,was daar al eens geweest maar toen waren er nog geen stoeltjes:

Daarna van West-Berlijn via U Bahn en S Bahn naar Oost-Berlijn voor :
90. An der Alten Försterei - Union Berlin

Op de terugweg nog ff langs:
91. Volkswagen Arena - VFL Wolfsburg

en ook nog ff langs:
92. AWD Arena - Hannover 96
pi_26085422
Hopelijk ben je er gelukkig mee

Diego ziet liever een wedstrijd dan 500 lege stadions
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:38:35 #84
497 Maja
Ja denk!?!
pi_26086423
Dit topic dit jaar nog niet bezocht

Inmiddels 2 Duitse stadions erbij:

30. Arena Auf Schalke
31. Stadion Koln
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 april 2005 @ 01:05:44 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26088540
lege stadions zijn ook mooi
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26089543
Een leeg stadion is als kijken naar een Ferrari want het wordt pas leuk als je er in mag rijden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 april 2005 @ 02:00:56 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26089585
ja je kan lang lullen of nie, maar ik vind dat gewoon ook mooi en idd een vol stadon is mooier maar dat wil nie zeggen dat je niet kan genieten van een leeg stadion.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26089830
Ik hoop dit seizoen nog op

Boca Juniors
San Siro
MSV Duisburg
RW Essen
Racing de Avanlaneda
San Lorenzo de Almagro
Club Brugge

Met een stuk of 4 zou ik al heel blij zijn
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:35:49 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26090121
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
ja je kan lang lullen of nie, maar ik vind dat gewoon ook mooi en idd een vol stadon is mooier maar dat wil nie zeggen dat je niet kan genieten van een leeg stadion.
Maar je mist absoluut iets.

Ben iig volgend jaar van plan,met het verdwijnen van de fancard om alle 18 ploegen,of althans de clubs die ik nog niet gehad heb,in de Belgische Eerste Klasse te doen,uiteraard MET wedstrijd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26090186
Belgie wordt in iedergeval zonder fancard een stuk interessanter om naar wedstrijden te gaan.

Misschien dit seizoen nog Brugge als het samen valt met een weekend Knokke voor me en er iemand mee wil gaan.
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:49:25 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26090282
Kopie van je id is toch genoeg in België...

Ze zouden hier die achterlijke cc ook moeten afschaffen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:54:00 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26090328
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef DarkShine het volgende:
Kopie van je id is toch genoeg in België...

Bij veel clubs wel maar niet bij alle.
Vooral in Wallonie,waar anders?,schijnen ze moeilijk te doen.
Kan je alleen een ticket kopen met een fancard en die moet je dan weer aanschaffen.
Aangezien ik er al 1 heb van Standard houd het voor mij op.

Bij Standard kan je trouwens wel met je ID een ticket kopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26090379
In Moscroun op de taalgrens was een lach en een knipoog voldoende toen ik zei dat ik uit Nederland kwam en dat was toch tegen Anderlecht.
pi_26091568
Bij Genk was even legitimeren ook voldoende.
pi_26091686
Bij Oostende is legitimeren ook genoeg. Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:22:16 #96
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26092473
Ook bij KVM kwam je in 1ste klasse met je id erin. Werd dan even een kopie gemaakt van je id card en dan kreeg je je kaartje mee.
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 10:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
That's a fact!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_26111617
Als het niet uitverkocht is dan natuurlijk.

Is Genk niet altijd uitverkocht?
pi_26117942
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk ben je er gelukkig mee

Diego ziet liever een wedstrijd dan 500 lege stadions
Hopelijk wordt jij ook gelukkig als je straks Zulte Waregem - Bergen gaat bekijken in een sfeervol uitverkocht Regenboogstadion..
Zoals vaker gezegd,ik vind die stadions gewoon mooi. Das hetzelfde als die miljoenen toeristen in bijvoorbeeld Milaan die daar die Dom bezichtigen. Of denk je soms ook dat die eerst wachten tot er een kerkdienst is?
pi_26118918
Alleen het oude Wembley hoort in de categorie Dom thuis

Misschien Maracana, Nou Camp, Bernabeu, San Siro, Aztecastadion en het Olympisch stadion van Rome ook wel.
pi_26139532
Vandaag heb ik weer een stadion aan mijn lijstje toegevoegd.

Dit keer Estadio Alberto J. Armando, beter bekend als Bombonera.

Ik was er al eerder geweest om een stadiontour te doen en het museum te bezoeken, dus ik kende het al maar een wedstrijd bezoeken is toch weer heel wat anders.

Ik had niemand om mee te gaan dus besloot ik maar om met een organisatie te gaan genaamd Go Football. Ik ben al eerder zo naar een wedstrijd geweest en eigenlijk beviel het deze 2 keer goed.

Je wordt opgehaald bij je hotel of appartement, je wordt weer terugebracht, hebt een gids bij en je kan mensen vanuit heel de wereld ontmoeten. Het is weliswaar wel iets duurder maar 30 euro valt ook wel mee en je bent zeker van een kaartje en je hebt geen troubles.

Bombonera vind ik een mooi stadion, al is het met de rare open kant wel een beetje raar. Het stadion zat goed vol en waren denk ik ook een stuk of 8000 uitsupporters meegereisd al kan ik me moeilijk voorstellen dat die allemaal uit Rosario komen want het is toch een eind van BsAs. De sfeer zat er goed in en eigenlijk werd er heel de wedstrijd door flink hard gezongen door beide kampen. En dan is toch maar weer eens duidelijk dat de voetbalbeleving heel anders is in Argentinie dan in Nederland.

Rosario stond voor de wedstrijd bovenaan en Boca ergens in de middenmoot. De enige 2 bekende spelers voor Nederlanders in het veld zijn eigenlijk alleen Martin Palermo die een paar jaar in Spanje speelde en Guly die een aantal jaar bij Inter en Milan speelde. Boca heeft verder veel jonge spelers en spelers die onbekend zijn in Europa bij het grote publiek.

Boca begon meteen heel goed aan de wedstrijd en speelde meteen Rosario van de mat. Na ik denk een minuut of 20 scoorde Palermo met een schitterende kopbal(Volgens mij is hij de enige speler in de wereld die beter kan koppen dan VoH want hij maakt echt veel kopgoals al denk ik dat VoH beter is als aanspeelpunt. Ik heb laatst zijn 100 goals voor Boca gezien en daarvan waren er denk ik minimaal 20 of 30 met de kop) meteen daarna kwam Rosario onterecht gelijk door een corner(en werd een goal terecht afgekeud). Vlak voor ruste versierde de zeer goed spelende Palacios slim een penalty die benut werd door Palermo.

Na de rust scoorde Palacios(zag ik net pas, ik wist niet dat hij hem scoorde) door een kopbal en Pato(abondanzeri, de keeper van Boca die vaak penalties stopt) nog een penalty. Palacios maakte daarna nog de 4-1 met een knap afgemaakte goal.

Al met al was Boca veel beter en kwam Rosario behalve de goal, een penalty, een bal op de lat en wat kleine kansen niet aan te pas.

Veruit de beste speler van het veld was Rodrigo Palacios die 2 goals scoorde en een penalty versierde. Hij is nog jong en nog niet erg bekend(hij is nog geen international volgens mij) en van mij mag PSV hem zo halen want het is echt een hele goede vleugelspeler die verder ook nog enorm snel is.

Baiano, een Braziliaanse Cafú speelde ook goed als rechtsback maar hij had ook geen directe tegenstander. Hij had verder enorm veel geluk dat hij niet met een 2e gele kaart van het veld gestuurd werd vanwege praten want de scheids was echt zijn kaart aan het pakken maar doordat er een andere Boca speler tussen sprong kreeg hij slechts een waarschuwing. Als hij rood had gekregen was de boel denk ik echt los gegaan.

Palermo speelde ook goed en hij had alleen in de eerste helft denk ik al een stuk of 5 goede kansen waarvan 3 kopballen. Ik snap niet goed waarom hij mislukt is in Spanje want het is echt een goede spits al is het vanwege zijn beperkte voetbalkwaliteiten een spits die in het strafschopgebied thuis hoort.

Het volgende stadion wordt volgende week denk ik Racing de club van Diego Simeone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')