Ik ben geen kenner en heb verder niets met SI,dat stukje is het enigste wat uberhaupt ooit gelezen heb van hunquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ben je verplicht als kenner aan alle onwetende lezers!
Verschillende stukjes en de ticketinformatie mbt sommige clubs klopte al helemaal nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
maar wat klopte er dan niet? ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Dát zijn nog eens stadionsquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Griffin Park ziet er nog steeds hetzelfde uit. Er zijn al jaren plannen om weg te gaan, maar die worden keer op keer uitgesteld. Dat van die pub op iedere hoek, klopt volgens mij wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd. Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tijd voor jou dan om er eens naar toe te gaan lijkt mij
Maar niet van dit forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
Meervoud kikker.
En 'we' als in 'we'... jij bent hier de Engeland-tripjes-planner DG!
jij kan een gebied gaan aanboren waar weinig fokkers zijn geweest, qua stadions dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Op 28 mei naar Soldier Field, Chicago: USA - England.
Da's er tenminste weer eentje bij
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Grunner het volgende:
Ik ga volgende week zondag weer naar Yeovil toe (dinsdags tegen Notts County) en zal de maandag ervoor naar Bristol gaan om daar naar de stadions van City en Rovers te gaan. Even kijken of ik binnen kan komen... Mocht dat lukken komt mijn voorlopige totaal op 50!
Je hebt geluk. We konden maandag (de dag waarop we eventueel naar Bristol zouden gaan) bij Yeovil een persoonlijke rondleiding krijgen waarbij we een kijkje konden nemen in de kleedkamers ed en zelfs nog op het veld mogen staan. Dat had bij mij de voorkeur. Ik bezoek Bristol wel als ik weer in Yeovil kom volgend seizoen. Die 50 haal ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ja nou is het wel genoeg he, je bent mij al bijna voorbij .
quote:Op zondag 3 april 2005 05:46 schreef Nood-kloon in het sfeertopic het volgende:
Niet dat er een tifo actie gehouden werd maar ik vond het een mooie foto. Zelf gemaakt gisteravond.
sc Heerenveen - AFC Ajax, voor de aftrap, 2 april 2005.
Kun je ook meteen zien hoe het stadion inmiddels is gegroeid. Links de oude hoogte van het dak, tegenoverliggende tribune en rechts de nieuwe hoogte. Volgend jaar is ook de linker kant opgetrokken.
Ter illustraatie:
Dit was januari 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |