en komend weekend mogen we weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
mooie foto's allemaal, krijg er wel een beetje kippenvel van
waar en welk stadion sluit nu weer?quote:
Geen Farewell maar een decider,Colchester v Torquay.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en welk stadion sluit nu weer?
Layer Road.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en welk stadion sluit nu weer?
Leuk stadion.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen Farewell maar een decider,Colchester v Torquay.
Torquay heeft aan een puntje genoeg voor handhavind in de League One
wellicht ook van die stadion speaker...hij schijnt dat wel vaker te doen !quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wij krijgen ook een rondleiding. Een van de gasten die meegaat is fan van Torquay, dus voor hem staat er wel wat op het spel. Op zich zou ik het ook wel leuk vinden als Torquay erin blijft. Daar heb ik meer mee, dan met de MK Dons.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij heet David Gregory. Komt die naam je bekend voor?
ja hoor was ook wel leuk...zoals ik al zei...die rondleiding was prima !quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was dat Gillingham wat? Ik vind Priestfield niet echt bijzonder, maar ken het alleen van foto's. Het voordeel is dat het dichtbij ligt, maar voor de rest doet die club me weinig.
en Colchester is o zo makkelijk te bereiken.quote:
colchester ben je zo vanaf Harwich ! (boot vanaf Hoek v Holland)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Colchester is o zo makkelijk te bereiken.
Het stadion vinden is een ander verhaal
Oldham,Bury zo effe uit het hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn mooie vervallen stadions in de buurt van Manchester?
Dat vind ik net zo mooi aan al die Engelse stadions die liggen meestal nog écht midden in de wijk waar de club zijn ontstaan had ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat stadion zit zo geïntegreerd in de omgeving en de lichtmasten zijn niet al te groot. Lastig te vinden dus.
De tribune achter de goal ligt zelfs maar 2 meter van de stoep af,waar vind je dat in de Benelux?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo mooi aan al die Engelse stadions die liggen meestal nog écht midden in de wijk waar de club zijn ontstaan had ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |