Dat is deze, heeft een flinke opknapbeurt gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat een Engelse vlaggen daar
staat oude Soldiers field er eigenlijk ook nog?
serieus? dr is nix van overquote:Op maandag 30 mei 2005 16:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is deze, heeft een flinke opknapbeurt gekregen.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo'n lelijk stadion hoorquote:
Inderdaad, er schiet bijna niks meer over van de oude "Romeinse" look van het stadionquote:
Als 't Yankee stadium nu meetelt dus op 7, anders op 6 nuquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:20 schreef WooZ het volgende:
Ik kan der ook wel bij
1. Philips Stadion (PSV)
2. Stadio da Luz (Benfica) tegen Real
3. Arena (020)
(4. Kuip (Feyenoord)) @ 29 mei, AC Finale.
5. Helmond Sport stadion
(6. New York Yankees Stadium) telt die ook?
7. San Siro (Ac Milan)
Zat dat stadion niet in 't WK 94 ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
als je een voorbeeld kan geven van deen voetbalwedstrijd daar........
maar k ben bang dat dat heel lastig is bij Yankee stadium
nee, tis lastig voetballen in een honkbalstadion, Giantsstadium is wel gebruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat dat stadion niet in 't WK 94 ?
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
TELETEKST-KLASSE
01. Kluupkluup - 6
------------------------------------
02. Kuijpie - 6
03. Martino-jr - 6
04. Poepoog - 6
05. rubbereend - 6
====================
06. Thetallguy - 6
07. Bos81 - 6
08. WooZ - 6
09. Inquistor87 - 5
10. Jelminho - 5
11. jonny - 5
12. makaveli_nh - 5
13. pascalheister - 5
14. Pinpas - 5
15. popolon - 6
16. Rik - 5
17. -Vaduz- - 5
====================
18. FrankyMcG - 4
19. Nyluzzz - 4
------------------------------------
20. Saekerhett - 4
Klopt, ik pas het even aan (kzag door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.
Trouwens Yeahinho dit klopt volgens mij niet:
[..]
Als je ooit in Parijs komt zeker de "Guided Tour" van het Stade de France eens doen , heb ik onlangs gedaan in is absoluut de moeite. (kom je eens in alle catacomben, kleedkamers ed terecht.quote:
Ben inderdaad nog niet verder gekomen. Nadeel is dat ik de meeste stadions hier in Nederland wel heb gehad....Pas in mijn vakantie zullen er weer wat nieuwe stadions worden toegevoegd.Zou het nieuwe stadion (ehhhhh voetbalveldje) van Omniworld nu al meetellen? Ben morgen in de buurt namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
De laatste tussenstand werd opgemaakt op 27 januari. In de nieuwe ranglijst uiteraard weer enkele veranderingen. Zo steeg Neede-Radicals's aantal van 79 naar 92 (klopt dit eigenlijk wel) en kwam Sandstorm_81 met stip binnen op plaats 6 (74 stadions). Koploper vitazz is nog altijd niet bij de 100 aanbeland overigens.
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je ooit in Parijs komt zeker de "Guided Tour" van het Stade de France eens doen , heb ik onlangs gedaan in is absoluut de moeite. (kom je eens in alle catacomben, kleedkamers ed terecht.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Klopt, ik pas het even aan (kzag door de bomen het bos niet meer).
Gebruikt Imageshackert daarvoor, lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomen![]()
Ik heb hier nog wat fotootjes van Brentford liggen. Waar kan ik die oplijn zetten zodat ze hier te zien zijn?
Mooi punt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
nogmaals: een stadion zou alleen moeten tellen als je er daadwerkelijk een wedstrijd hebt bezocht.
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
nogmaals: een stadion zou alleen moeten tellen als je er daadwerkelijk een wedstrijd hebt bezocht.
Hangt er vanaf, vind ik. Als je nu een volledig bezoek aan een stadion brengt (zoals je bv in het Stade de France kunt doen) met alle catacomben en hoekjes ben je soms meer groundhopper dan als je er een keer een hoekje van te zien krijgt in een wedstrijd vind ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef manny het volgende:
Tis idd niet goedkoop, maar ik vond het toch echt wel de moeite, je krijgt er toch echt bijna alles van het stadion te zien, van de kleedkamers over de perszaal tot aan het ondergrondse pneumatische systeem waarmee ze de tribune van boven de atletiekpiste wegschuiven toe.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij vonden dat toch iets te prijzig en hebben zelf maar ff een rondleiding georganiseerd en wat souvenirtjes uit de royal suite meegenomen![]()
Ik heb hier nog wat fotootjes van Brentford liggen. Waar kan ik die oplijn zetten zodat ze hier te zien zijn?
Ja, dat hebben ze bij Virton vast allemaal niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tis idd niet goedkoop, maar ik vond het toch echt wel de moeite, je krijgt er toch echt bijna alles van het stadion te zien, van de kleedkamers over de perszaal tot aan het ondergrondse pneumatische systeem waarmee ze de tribune van boven de atletiekpiste wegschuiven toe.
Volgens mij was de kleedkamer van de Franse ploeg alleen al groter dan de tribunes van Virtonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze bij Virton vast allemaal niet.
fijn door je tip donder k ook nog van de play off plek afquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een username die met de R begint, in principe sta je gelijk met users met 6 stadions. Als je naam met een B was begonnen had je nog wel in onderbond gestaan.
Trouwens Yeahinho dit klopt volgens mij niet:
[..]
Dan zoud een terein als Baronie ook moeten tellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |