Ziet er inderdaad mooi uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje te binnen geschoten die ik op mijn lijstje vergeten had (er moeten er nog zijn nochtans hoor):
In de 2de ronde van het WK '90 heb ik in Bari Tsjechie tegen euh ... gezien in Bari :
een ronduit geweldig stadion
Ok, en nu even nummertjes erbij zetten aubquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Sjwanz01 het volgende:
Amsterdam Arena - Ajax 2x
De Kuip - Feyenoord 2x
Philips Stadion - PSV 3x
Alkmaarderhout - AZ 2x
Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen 3x
Arke Stadion - FC Twente 1x
Gelredome - Vitesse 2x
Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
Gemeentelijk Sportpark Kerkrade - Roda JC
Mandemakers Stadion - RKC Waalwijk 2x
Willem 2 Stadion - Willem 2 2x
Galgenwaard - FC Utrecht 3x
Oosterpark Stadion - FC Groningen 2x
De Goffert - NEC Nijmegen 1x
Fujifilm Stadion - NAC Breda 2x
Vast&Goed Stadion - RBC Roosendaal 1x
De Vijverberg - De Graafschap 1x
De Vliert - FC Den Bosch 1x
Jan Lammers Stadion - FC Eindhoven 1x
Woudenstein - Excelsior 1x
Wagner & Partners Stadion - Fortuna Sittard 2x
De Baandert - Fortuna Sittard 1x
Het Kasteel - Sparta 1x
Adelaarshorst - Go Ahead Eagles 1x
De Geusselt - MVV 1x
Top Oss Stadion - Top Oss 1x
Lange Leegte - BV Veendam 1x
De Koel - VVV Venlo 1x
Kras Stadion - Volendam 1x
Oosterenk Stadion - FC Zwolle
San Siro/Guisseppe Meazza - AC Milan
Tivoli - Alemannia Aachen
Arena Auf Schalke - Schalke '04
Camp Nou - Barcelona
Bernabeu - Real Madrid
Son Moix - Real Mallorca
Achter De Kazerne - KV Mechelen
Jos Van Wellen Stadion - R. Capellen FC
Oskar Van Kesbeeck Stadion - RC Mechelen
Rhein Energie Stadion - FC Koln
Fenix Stadion - RC Genk
naam onbekend - Perugia
naam onbekend - AS Roma
naam onbekend - Straatsburg
naam onbekend - Besiksas
naam onbekend - Standard Luik
Allemaal bezocht en een wedstrijd meegepikt,
Turkse, Italiaans en Spaanse ben ik geweest tijdens vakantie,
Belgische en Duitse, dat was gewoon een dagje uit hehe...
Donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, en nu even nummertjes erbij zetten aub.
Nee, bovendien was het oude mooier. Daar hoef ik ook niet weer voor langs te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:59 schreef brighton het volgende:
In augustus wellicht naar het nieuwe Olympiastadion in Berlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Al mensen geweest...? De moeite waard?
De NOS is te dom voor de stadionnaam en iedereen neemt het over...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef fanneke het volgende:
Afgelopen zaterdag stadion #96 bezocht:
Parkstad Limburg Stadion Kerkrade.
![]()
Tijdens de renovatie, met zijn 3'en naar de Duitse bekerfinale. Werder Bremen - Alemannia Aachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:59 schreef brighton het volgende:
In augustus wellicht naar het nieuwe Olympiastadion in Berlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Al mensen geweest...? De moeite waard?
Mijn nederige excuses. Naam heb ik aangepast. Zal het nooit meer vergeten.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De NOS is te dom voor de stadionnaam en iedereen neemt het over...
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Naam heb ik aangepast. Zal het nooit meer vergeten.![]()
Ik vind het een prachtig stadion. Vooral de golvende dakconstructie is mooi. En nergens een paal voor je neus.quote:
Helaas, als ik er ben wordt er niet gespeeld, maar wellicht toch maar bezoekenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tijdens de renovatie, met zijn 3'en naar de Duitse bekerfinale. Werder Bremen - Alemannia Aachen.
Klik hier voor de foto's.
Godver,hij loopt uitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef fanneke het volgende:
Afgelopen zaterdag stadion #96 bezocht:
Parkstad Limburg Stadion Kerkrade.
![]()
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.![]()
met Theo Bosquote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij mag tenminste naar Omniworld komend seizen.![]()
De fancard is afgeschaft in België.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar verder zullen er niet veel bijkomen dit seizoen
Tis meer een centenkwestiequote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De fancard is afgeschaft in België.
quote:
quote:1) Philipsstadion ( PSV - NL11tal )
2) Jan Lauers Stadion ( FC Eindhoven )
3) De Vliert ( FC DB )
4) Amsterdam Arena
5) Top Oss
6) Mandemakers stadion
7) Camp Nou ( Barca )
8) Olímpic de Montjuïc Lluís Companys ( Espagnol )
9) NAC
10) Highbury
11) Stamford Bridge
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen jaar gaan gloryhunten.
Die jaloeziequote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen jaar gaan gloryhunten.
Ik zou niet een jaar lang naar de Library willen. Als ik me wil vervelen ga ik wel naar Den Bosch.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die jaloezie![]()
Maar ik ga wel mee naar Cardiff
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat toch eens tijd worden voor een ranglijst voor stadions waar je ook daadwerkelijk een wedstrijd bezocht hebt
Dan weet ik wel wie er bovenaan staat
Dan is die ene keer wsl ook teveel....quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik zou niet een jaar lang naar de Library willen.
Maar dat was een nep-Dokkie volgens TZquote:Geen Dokkies naar CardiffDat kunnen ze daar niet meer aan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef manny het volgende:
[..]
heb ik nou echt onder een steen gewoond of zie ik nu voor het eerst die letters "moderator" achter jouw naam staan ?
Nee, 1 keer hoort eigenlijk wel, anders kan ik niet meepraten met de Engeland-kenners. Zowel Highbury als York Street moet je hebben gezien als je mee wilt tellen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
Dan is die ene keer wsl ook teveel....
Dan zal jij niet mee gaan tellenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nee, 1 keer hoort eigenlijk wel, anders kan ik niet meepraten met de Engeland-kenners. Zowel Highbury als York Street moet je hebben gezien als je mee wilt tellen.
RTL 5 reizen is beter dan Dokkie Travel. Jij zult The Stump nooit zien, want York Street gaat snel plat.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal jij niet mee gaan tellen
Boston komt vanzelf aan de beurt
Maar Dokkie Travel is goedkoper en Highbury gaat eerder platquote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
RTL 5 reizen is beter dan Dokkie Travel. Jij zult The Stump nooit zien, want York Street gaat snel plat.
Ga maar lekker gloryhunten, terwijl je club een heel zwaar jaar tegemoet gaat in de GGD. Ik vind TZ een echtere PSV'er, dan jou een echte Den Bosch-fan. Laat je club maar in de steekquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Dokkie Travel is goedkoper en Highbury gaat eerder plat
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ga maar lekker gloryhunten, terwijl je club een heel zwaar jaar tegemoet gaat in de GGD. Ik vind TZ een echtere PSV'er, dan jou een echte Den Bosch-fan. Laat je club maar in de steek![]()
MSN is zo 1873quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
MSN?
Zoek zelf maar na en tel maar door. Ik heb al werk genoeg aan die ranglijstquote:Op zondag 26 juni 2005 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet precies waar ik gebleven ben maar mijn laatste stadions zijn
Duitsland:
Duisburg
Argentina:
Racing Club
Boca Juniors
River plate
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
Tsss, nog nooit op The Valley geweest en jezelf dan een echte noemen....![]()
Sorry DG, maar er is inderdaad nog een stadion in Londen saaier dan de Library.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
Heb al vaker kunnen gaan als er weer 's een groepje Rodafans naar Charlton ging, maar wat heb ik te zoeken bij zo'n boring club?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef SE7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |