abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:49:25 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26090282
Kopie van je id is toch genoeg in België...

Ze zouden hier die achterlijke cc ook moeten afschaffen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:54:00 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26090328
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef DarkShine het volgende:
Kopie van je id is toch genoeg in België...

Bij veel clubs wel maar niet bij alle.
Vooral in Wallonie,waar anders?,schijnen ze moeilijk te doen.
Kan je alleen een ticket kopen met een fancard en die moet je dan weer aanschaffen.
Aangezien ik er al 1 heb van Standard houd het voor mij op.

Bij Standard kan je trouwens wel met je ID een ticket kopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26090379
In Moscroun op de taalgrens was een lach en een knipoog voldoende toen ik zei dat ik uit Nederland kwam en dat was toch tegen Anderlecht.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26091568
Bij Genk was even legitimeren ook voldoende.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26091686
Bij Oostende is legitimeren ook genoeg. Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:22:16 #96
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26092473
Ook bij KVM kwam je in 1ste klasse met je id erin. Werd dan even een kopie gemaakt van je id card en dan kreeg je je kaartje mee.
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 10:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
That's a fact!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_26111617
Als het niet uitverkocht is dan natuurlijk.

Is Genk niet altijd uitverkocht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26117942
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk ben je er gelukkig mee

Diego ziet liever een wedstrijd dan 500 lege stadions
Hopelijk wordt jij ook gelukkig als je straks Zulte Waregem - Bergen gaat bekijken in een sfeervol uitverkocht Regenboogstadion..
Zoals vaker gezegd,ik vind die stadions gewoon mooi. Das hetzelfde als die miljoenen toeristen in bijvoorbeeld Milaan die daar die Dom bezichtigen. Of denk je soms ook dat die eerst wachten tot er een kerkdienst is?
pi_26118918
Alleen het oude Wembley hoort in de categorie Dom thuis

Misschien Maracana, Nou Camp, Bernabeu, San Siro, Aztecastadion en het Olympisch stadion van Rome ook wel.
pi_26139532
Vandaag heb ik weer een stadion aan mijn lijstje toegevoegd.

Dit keer Estadio Alberto J. Armando, beter bekend als Bombonera.

Ik was er al eerder geweest om een stadiontour te doen en het museum te bezoeken, dus ik kende het al maar een wedstrijd bezoeken is toch weer heel wat anders.

Ik had niemand om mee te gaan dus besloot ik maar om met een organisatie te gaan genaamd Go Football. Ik ben al eerder zo naar een wedstrijd geweest en eigenlijk beviel het deze 2 keer goed.

Je wordt opgehaald bij je hotel of appartement, je wordt weer terugebracht, hebt een gids bij en je kan mensen vanuit heel de wereld ontmoeten. Het is weliswaar wel iets duurder maar 30 euro valt ook wel mee en je bent zeker van een kaartje en je hebt geen troubles.

Bombonera vind ik een mooi stadion, al is het met de rare open kant wel een beetje raar. Het stadion zat goed vol en waren denk ik ook een stuk of 8000 uitsupporters meegereisd al kan ik me moeilijk voorstellen dat die allemaal uit Rosario komen want het is toch een eind van BsAs. De sfeer zat er goed in en eigenlijk werd er heel de wedstrijd door flink hard gezongen door beide kampen. En dan is toch maar weer eens duidelijk dat de voetbalbeleving heel anders is in Argentinie dan in Nederland.

Rosario stond voor de wedstrijd bovenaan en Boca ergens in de middenmoot. De enige 2 bekende spelers voor Nederlanders in het veld zijn eigenlijk alleen Martin Palermo die een paar jaar in Spanje speelde en Guly die een aantal jaar bij Inter en Milan speelde. Boca heeft verder veel jonge spelers en spelers die onbekend zijn in Europa bij het grote publiek.

Boca begon meteen heel goed aan de wedstrijd en speelde meteen Rosario van de mat. Na ik denk een minuut of 20 scoorde Palermo met een schitterende kopbal(Volgens mij is hij de enige speler in de wereld die beter kan koppen dan VoH want hij maakt echt veel kopgoals al denk ik dat VoH beter is als aanspeelpunt. Ik heb laatst zijn 100 goals voor Boca gezien en daarvan waren er denk ik minimaal 20 of 30 met de kop) meteen daarna kwam Rosario onterecht gelijk door een corner(en werd een goal terecht afgekeud). Vlak voor ruste versierde de zeer goed spelende Palacios slim een penalty die benut werd door Palermo.

Na de rust scoorde Palacios(zag ik net pas, ik wist niet dat hij hem scoorde) door een kopbal en Pato(abondanzeri, de keeper van Boca die vaak penalties stopt) nog een penalty. Palacios maakte daarna nog de 4-1 met een knap afgemaakte goal.

Al met al was Boca veel beter en kwam Rosario behalve de goal, een penalty, een bal op de lat en wat kleine kansen niet aan te pas.

Veruit de beste speler van het veld was Rodrigo Palacios die 2 goals scoorde en een penalty versierde. Hij is nog jong en nog niet erg bekend(hij is nog geen international volgens mij) en van mij mag PSV hem zo halen want het is echt een hele goede vleugelspeler die verder ook nog enorm snel is.

Baiano, een Braziliaanse Cafú speelde ook goed als rechtsback maar hij had ook geen directe tegenstander. Hij had verder enorm veel geluk dat hij niet met een 2e gele kaart van het veld gestuurd werd vanwege praten want de scheids was echt zijn kaart aan het pakken maar doordat er een andere Boca speler tussen sprong kreeg hij slechts een waarschuwing. Als hij rood had gekregen was de boel denk ik echt los gegaan.

Palermo speelde ook goed en hij had alleen in de eerste helft denk ik al een stuk of 5 goede kansen waarvan 3 kopballen. Ik snap niet goed waarom hij mislukt is in Spanje want het is echt een goede spits al is het vanwege zijn beperkte voetbalkwaliteiten een spits die in het strafschopgebied thuis hoort.

Het volgende stadion wordt volgende week denk ik Racing de club van Diego Simeone
pi_26141418
Palermo heeft in Spanje ook wel pech gehad met blessures. Ik vind Palermo ook een prima spits, stukken beter dan VoH trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26156609
Komende zaterdag ga ik naar Upton Park voor de clash tegen Millwall. Ik heb alleen geen idee of ik Upton Park al in mijn lijstje heb. Ben er weleens geweest, maar niet tijdens een wedstrijd.
pi_26156844
Mooi verslag Diego!

Wel handig die tours, een kennis van een kennis is ooit op eigen gelegenheid naar een wedstrijd van Boca geweest en die is volledig gestript, geld en fototoestel foetsie...
pi_26158472
Wat voor een wedstrijd was dat? En waar zat hij?

Ik denk dat de kans in Argentinie niet zo heel groot is omdat daar de boel wat beter georganiseerd is en veel politie rond en in het stadion is. Ook hebben ze bijvoorbeeld electronische toegangspoortjes al werd ik niet gefouilleerd (Ik zat ik wel op een goede tribune)

Ze hebben wel ooit mijn telefoon gejat bij Alianza Lima en gelukkig konden ze mijn portomonee(met creditcard ) niet te pakken krijgen.

Dat was overigens wel mijn schuld want ik ging naar een vak waar ik helemaal niet hoor te zijn(al kan ik wel zeggen dat ik de gevaarlijkste plek van Peru overleefd ) en ik ging te ver weg staan van de politie in de 2e helft, want waar ik de eerste helft stond kon me niks gebeuren.

VoH zou echt niet falen bij een segunda division ploeg dus het lijkt me onzin om te stellen dat Palermo beter is, maar ik heb hem regelmatig zien voetballen en hij doet het bij Boca gewoon goed

P.S. De omgegeving rond het stadion van Boca is wel een boeltje en er zullen genoeg stenen en dergelijke voorhanden zijn als er gereld wordt zoals bijvoorbeeld altijd gebeurd bij Boca - River.
P.S.2: 22 mei is Boca - River en die gasten waar ik mee ging hebben kaartjes dus ik denk dat ik speciaal voor die wedstrijd wat eerder naar Argetninie ga
pi_26160792
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een wedstrijd was dat? En waar zat hij?
Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.
pi_26160857
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.
Vriend van mij heeft 7 jaar in BA gewoond. Vertelde idd dezelfde verhalen.Collega van m wou wel eens tussen het krottenwijkvolk staan, maar ze hebben het daar niet zo op Spanjaarden dus hij kon in zn onderbroek weer naar huis
pi_26162386
In zo´n wijk moet je dan ook niet komen ´s avonds

Verder ging het bij niet zo proffesioneel maar waren er gewoon een stuk of 5 mensen die aan mijn kleren begonnen te trekken om mijn portomonee en telefoon te pakken. Eentje ruimde ik zelf op en ik werd wat geholpen door medestanders waardoor ik weg kon komen.
pi_26302708
Wederom een toegevoegd:

Racing Club de Avellaneda

De wedstrijd was niet echt bijzonder, dus daar heb ik weinig over te melden.

Ik wil dit seizoen nog graag naar Duisburg, Essen en misschien nog San Lorenzo en Milan.
pi_26305900
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In zo´n wijk moet je dan ook niet komen ´s avonds
Ik had het ook over de staantribune bij Boca.
Van de week de Vliert bezocht, dus sta op 23 geloof ik. Hopelijk over 2 wkn naar Brentford en in London nog wat stadionnetjes zonder wedstrijd bezoeken. Aangezien Spangen maar een paar tramhaltes ver is, moet ik daar eigenlijk ook wel ff langsgaan.
pi_26323544
En nummertje 49!!

België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier

Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
04. Weserstadion, Bremen
05. AOL Arena, Hamburg

Engeland
06. Highbury, Londen
07. Craven Cottage, Londen
08. White Hart Lane, Londen
09. Portman Road, Ipswich
10. Huish Park, Yeovil

Finland
11. Urheilupuisto, Mikkeli
12. Olympiastadion, Helsinki
13. Finnair Stadium, Helsinki
14. Lahden Stadion, Lahti
15. Kisapuisto, Lahti
16. Harjun Stadion, Jyväskylä
17. Väinölänniemi, Kuopio

Frankrijk
18. Stade de France, Saint Denis

Nederland
19. Stadion Oosterpark, Groningen
20. Stadion De Langeleegte, Veendam
21. Gelredome, Arnhem
22. Arke Stadion, Enschede
23. Philips Stadion, Eindhoven
24. De Kuip, Rotterdam
25. Abe Lenstra Stadion, Hoerenveen
26. Alkmaarderhout, Alkmaar
27. Wagner & Partners Stadion, Sittard
28. Willem II Stadion, Tilburg
29. Stadion Galgenwaard, Utrecht
30. Mandemakers Stadion, Waalwijk
31. De Goffert, Nijmegen
32. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
33. MyCom Stadion, Breda
34. De Vijverberg, Doetinchem
35. Amsterdam ArenA, Amsterdam
36. Eneco Stadion, Rotterdam
37. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
38. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
39. Unive Stadion, Emmen
40. Oosterenk Stadion, Zwolle
41. Veronica Stadion, Volendam
42. Zuiderpark Stadion, Den Haag
43. Stadion de Koel, Venlo
44. Cambuur Stadion, Leeuwarden
45. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
46. Polman Stadion, Almelo
47. Adelaarshorst, Deventer
48. De Vliert, Den Bosch

Spanje
49. Camp Nou, Barcelona
pi_26323628
Nummer 51 is trouwens FC Omniworld, nu dat een BVO wordt telt dat vast wel mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 15:07:07 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26323633
wat wordt je jubileumstadion Grunner?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26323921
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nummer 51 is trouwens FC Omniworld, nu dat een BVO wordt telt dat vast wel mee.
Volgend jaar pas .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 15:22:12 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26323999
bovendien spelen ze dan in een nieuw stadion
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26324022
Dan tel ik ze alle twee mee
pi_26325048
(72. Upton Park).
pi_26428286
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
wat wordt je jubileumstadion Grunner?
Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...
quote:
bovendien spelen ze dan in een nieuw stadion
Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 april 2005 @ 12:11:30 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26428426
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:06 schreef Grunner het volgende:

[..]

Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...
[..]

Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?
ze hadden grootse plannen maar inmiddels zijn de plannen teruggebracht to een stadionnetje van 2.500 bezoekers
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26428742
1.De Vliert (oud + nieuw)
2.NAC
3.PSV
4.AJAX
5.Feyenoord
6.Vitesse
7.Willem II
8.OSS .
9.HERACLES
10.EINDHOVEN
11.Helmund
12. Standard Liege
13. Roda JC
14. RKC
15. Utrecht
16. Olympies
17. Heerenveen
18. FC Dordrecht
19. Ado Den Haag
20. VVV
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:27:46 #120
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26428854
Afgelopen weekend Charlton Athletic-Bolton Wanderers geweest en naar Ipswich Town-Sunderland dus Bjoro kan er weer 2 aan zijn lijst toevoegen !

die ik weer eens zal opzoeken !
Komtie dan hè....
quote:
01.de meer
02.haarlem stadion (ook zelf gespeeld)
03.sportpark Schoonenbeek Telstar
04.Amsterdam ArenA
05.de Kuip
06.AZ stadion Alkmaarder Hout
07.Veronica Stadion (Volendam-Ajax)
08.Abe Lenstra Stadion Heerenveen (weliswaar voor concert)
09.Nieuw Galgenwaard (Utrecht-Heerenveen)
10.Kaalheide (Roda JC- Haarlem)
11.De Vliert
12.Philips Stadion (oa. Ned-Moldavie)
13.Olympisch stadion Amsterdam (oa Ajax-Feyenoord)
Buitenland
14.Anfield Road (ned-ierl PO 95)
15.Highbury (Arsenal-Chelsea)
16.San Siro (AC Milan - Sampdoria)
17.Stadio Velodrome Marseille (oa ned-arg wk 98)
18.Stadion Toulouse (ned-joeg wk 98)
19.Stadion Lyon (Japan-Jamaica WK98)
20.Stadion Orlando (oa. ned-belg wk 94)
21.Weser Stadion (oa Werder Bremen-PSV)
22.Selhurst Park (Crystal Palace-Spurs)
23.White Hart Lane (Spurs-Coventry)
24.Layer Road (Colcester-Brentford)
25.Carrow Road (Norwich City -Birmingham)
26.Priestfield Stadium (Gillingham-Nottingham Forest)
27.Griffin Park (Brentford-Cheltenham Town)
28.Madejski Stadium (Reading-Brighton)
29.Goodison Park (rondleiding)
30.Wembley (Stadium Tour)
31.Roots Hall (Southend Utd-Scunthorpe)
32.Loftus Road (Fulham-Birmingham City)
33.The Valley (Charlton Athletic-Bolton Wanderers)
34.Portman Road (Ipswich Town-Sunderland)

[ Bericht 79% gewijzigd door Bjoro op 22-04-2005 13:17:43 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')