Bij veel clubs wel maar niet bij alle.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef DarkShine het volgende:
Kopie van je id is toch genoeg in België...
That's a fact!quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het is vanaf volgend jaar wel fijn dat je helemaal geen risico meer loopt als je naar een Belgische wedstrijd toegaat. Je komt er altijd in.
Hopelijk wordt jij ook gelukkig als je straks Zulte Waregem - Bergen gaat bekijken in een sfeervol uitverkocht Regenboogstadion..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk ben je er gelukkig mee
Diego ziet liever een wedstrijd dan 500 lege stadions
Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.quote:Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een wedstrijd was dat? En waar zat hij?
Vriend van mij heeft 7 jaar in BA gewoond. Vertelde idd dezelfde verhalen.Collega van m wou wel eens tussen het krottenwijkvolk staan, maar ze hebben het daar niet zo op Spanjaarden dus hij kon in zn onderbroek weer naar huisquote:Op maandag 11 april 2005 23:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is volgens mij ook al zeker 3 jaar geleden. Hij stond iig wel op de verkeerde tribune want ze zetten hem met 5 man tegen de muur en rolden hem volledig. Hij zag er waarschijnlijk teveel uit als een toerist in een fanatiek vak.
Ik had het ook over de staantribune bij Boca.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In zo´n wijk moet je dan ook niet komen ´s avonds
Volgend jaar pasquote:Op maandag 18 april 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nummer 51 is trouwens FC Omniworld, nu dat een BVO wordt telt dat vast wel mee.
Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
wat wordt je jubileumstadion Grunner?
Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?quote:bovendien spelen ze dan in een nieuw stadion
ze hadden grootse plannen maar inmiddels zijn de plannen teruggebracht to een stadionnetje van 2.500 bezoekersquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:06 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik zit te denken om in mei naar Duitsland te gaan, maar ik kan nog niks garanderen. In Nederland hoop ik stiekem op een promotie voor Helmond Sport...
[..]
Dat vroeg ik me laatst af. Waar gaat Omniworld in spelen? Zijn daar foto's/schetsen/animaties van?
quote:01.de meer
02.haarlem stadion (ook zelf gespeeld)
03.sportpark Schoonenbeek Telstar
04.Amsterdam ArenA
05.de Kuip
06.AZ stadion Alkmaarder Hout
07.Veronica Stadion (Volendam-Ajax)
08.Abe Lenstra Stadion Heerenveen (weliswaar voor concert)
09.Nieuw Galgenwaard (Utrecht-Heerenveen)
10.Kaalheide (Roda JC- Haarlem)
11.De Vliert
12.Philips Stadion (oa. Ned-Moldavie)
13.Olympisch stadion Amsterdam (oa Ajax-Feyenoord)
Buitenland
14.Anfield Road (ned-ierl PO 95)
15.Highbury (Arsenal-Chelsea)
16.San Siro (AC Milan - Sampdoria)
17.Stadio Velodrome Marseille (oa ned-arg wk 98)
18.Stadion Toulouse (ned-joeg wk 98)
19.Stadion Lyon (Japan-Jamaica WK98)
20.Stadion Orlando (oa. ned-belg wk 94)
21.Weser Stadion (oa Werder Bremen-PSV)
22.Selhurst Park (Crystal Palace-Spurs)
23.White Hart Lane (Spurs-Coventry)
24.Layer Road (Colcester-Brentford)
25.Carrow Road (Norwich City -Birmingham)
26.Priestfield Stadium (Gillingham-Nottingham Forest)
27.Griffin Park (Brentford-Cheltenham Town)
28.Madejski Stadium (Reading-Brighton)
29.Goodison Park (rondleiding)
30.Wembley (Stadium Tour)
31.Roots Hall (Southend Utd-Scunthorpe)
32.Loftus Road (Fulham-Birmingham City)
33.The Valley (Charlton Athletic-Bolton Wanderers)
34.Portman Road (Ipswich Town-Sunderland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |