Ok dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwolle is Oosterenk
Hajduk v ajax is Centralni Stadion Ljubljana
Kwatsert, ik heb maten met een leasewagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoiets.
Laten we het er maar op houden dat ie gewoon blij moet zijn met mij want anders zou er waarschijnlijk geen enkel Engels stadion bijkomen
tssj,na-aperquote:Op zondag 20 maart 2005 16:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
71. Abbey Stadium -> Cambridge United
Ja ik ben daar 1x geweest in 2001, Matchroom Stadium/Brisbane Road. Orient v Oxford Utd gezien daar.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand wel eens in het stadion van Leyton Orient geweest?
een maand geleden nog.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand wel eens in het stadion van Leyton Orient geweest?
Binnenkort naar London en als West Ham niet thuisspeelt, leek dit me wel een aardig alternatiefquote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leyton Orient schijnt (gehoord van 3 mensen die afzonderlijk zijn gegaan) een heel slechte sfeer te hebben. Ook zou ik wachten tot de verbouwingen klaar zijn.
Wel een gruwelijk cool stadionetje zo te zienquote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Binnenkort naar London en als West Ham niet thuisspeelt, leek dit me wel een aardig alternatief
[afbeelding]
Daar was ik al bang voor toen ik die post met 'verbouwing' las...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Helaas ziet het er nu niet meer zo uit. Twee tribunes zijn platgegooid.
Luton zat ik ook aan te denken omdat we daar toch op vliegen, maar zag dat die bovenaan stonden dus zal het wel lastiger zijn een kaartje te regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Er komen nu van die nieuwerwetse tribunes. Kaartjes zijn geen probleem, ik zou er alleen nu nog niet naartoe gaan. Brentford is een geweldig alternatief. Staat ook hoog op mijn verlanglijstje, liefst in combinatie met een wedstrijd van Luton.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Luton zat ik ook aan te denken omdat we daar toch op vliegen, maar zag dat die bovenaan stonden dus zal het wel lastiger zijn een kaartje te regelen![]()
En ik had gelezen dat Brentford in elke hoek van het stadion een pub heb zitten! Dat ziet er nog wel zo uit?
[afbeelding]
een verschrikkelijk stuk destijds vol met fouten,hadden ze noot mogen publicerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk stuk in Sport International!
jij denkt toch niet dat ik de moeite neem om een sufkutten blad als de SI aan te schrijven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
en wat was de reactie op de brief met correcties die je natuurlijk naar SI hebt gestuurd?
dat ben je verplicht als kenner aan alle onwetende lezers!quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik de moeite neem om een sufkutten blad als de SI aan te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |