abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:12:37 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25494801
Hier weer verder.

Mijn sluitpost uit het vorige deel:
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar wat is jouw gevoel? Word je er kwaad om? Verdrietig? Opstandig?
Geen van die allen denk ik.. Ik weet dat dat deel van mijn familie mij nooit zal laten vallen. Ik vind het evenwel erg jammer dat zij zichzelf zo in de weg laten zitten door een geloof. Bij mijzelf is dat echter ook niet zomaar gestopt.
quote:
Of laat je het gewoon voor wat het is?
Ik laat het gewoon voor wat het is.
quote:
Ga je in discussie?
Nee, discussie daarover wordt als aanval gezien, en er worden vervolgens allerlei andere dingen bijgesleept. Blijkbaar ligt dat erg gevoelig.
quote:
Vraag je hen naar hun echte gevoelens?
Dit is hun antwoord op die vraag..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:14:07 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25494833
En sticky..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:15:23 #3
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25494868
en tvp!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25494880
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
Geen van die allen denk ik.. Ik weet dat dat deel van mijn familie mij nooit zal laten vallen. Ik vind het evenwel erg jammer dat zij zichzelf zo in de weg laten zitten door een geloof. Bij mijzelf is dat echter ook niet zomaar gestopt.
Nee, dat is wel herkenbaar.
quote:
Ik laat het gewoon voor wat het is.
Zou ik dus niet kunnen. Ik ben daarin erg rigoureus, zou waarschijnlijk het contact verbreken.
quote:
Nee, discussie daarover wordt als aanval gezien, en er worden vervolgens allerlei andere dingen bijgesleept. Blijkbaar ligt dat erg gevoelig.
Voelt de relatie dan niet als enigszins krampachtig? Kun je wel jezelf zijn, zeg maar?
pi_25494965
SingleCoil:
quote:
Het is natuurlijk maar wat je een geloofsdogma noemt. Mijn vader spreekt vanuit zijn Bhoeddistische wereldbeeld, en bij ons aan de eetkamertafel bekeken we foto's van vietnamese priesters die zichzelf verbranden uit protest tegen de amerikaanse wreedheden in hun land. 'Geweldloze weerbaarheid' noemde men dat, hoewel ik zelfdoding altijd als een gewelddadige oplossing heb ervaren.
In zekere zin zijn dit vrij onschuldige geloofsdogma's, maar het punt is gewoon dat ik eigenlijk tegen alle vormen van indoctrinatie (op het gebied van geloof of levensbeschouwing) ben, ook als het gaat om leuke, lieve of vriendelijke ideeën. Je dringt een andere volwassene toch ook geen ideeën op over hoe ze zouden moeten leven of denken? Waarom zou je dat recht ineens wel hebben als het om een kind gaat? Omdat het bij een kind zo lekker makkelijk is?
quote:
Maar ik begrijp net dat priester niet deugen, dus deze waarschijnlijk ook niet.
Dat was niet mijn uitspraak, dus daar heb ik verder weinig op te zeggen.
pi_25494984
Aaah ben mijn antwoord op SingleCoil kwijt

en nee ik ben nooit misbruikt, zo wel had ik persoonlijk verhaal gehaald op de gene in kwestie.
Ben absoluut niet iemand van ''geweldloze weerbaarheid' en 'absolute tolerantie''
Ik ben dat soort mensen wel eens tegengekomen in de trein, toen werd er een meisje door 3 marrokanen slemielen lastig gevallen, ze gingen er helaas vandoor toen ik er aan kwam, het meisje was mij erg dankbaar en aan dat andere echtpaar in de coupé hebben we géén ene zier gehad.
Sympathiek hoor, dat meen ik oprecht, maar onrealistisch in een wereld als deze.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:22:53 #7
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25495018
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zou ik dus niet kunnen. Ik ben daarin erg rigoureus, zou waarschijnlijk het contact verbreken.
Ik weet niet precies wie of wat ik daar zelf ben. Ik ben op zich geduldig, alles heeft nou eenmaal tijd nodig. Ik denk dat zij een vrouwelijke partner zouden accepteren, en allicht dat zo'n directe confrontatie ook een flink deel van hun vooroordelen doet wegnemen.

Ik ben zelf soms ook erg radicaal, en bereid om ergens voor te vechten. De afgelopen tijd heb ik echter veel gevochten, vooral voor mezelf. Hierbij heb ik progressie gemaakt, maar het heeft me ergens ook wel moe gemaakt. Momenteel ben ik voor een groot deel tevreden genoeg over hoe e.e.a. gaat, en staat mijn radicale ikje op een wat lager pitje. Ik laat momenteel vooral veel over me heen komen, en waai met alle winden mee. Dat verandert wel weer wanneer de tijd of de drang daar is.
quote:
[..]

Voelt de relatie dan niet als enigszins krampachtig? Kun je wel jezelf zijn, zeg maar?
Voor het grootste deel wel. Het is alleen jammer dat er levensbeschouwelijk weinig te praten of discussieren valt wanneer alles als aanval wordt gezien of wordt afgedaan als "Lekker makkelijk om zonder geloof te leven, dan hoef je aan niemand verantwoording af te leggen".
pi_25495080
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet precies wie of wat ik daar zelf ben. Ik ben op zich geduldig, alles heeft nou eenmaal tijd nodig. Ik denk dat zij een vrouwelijke partner zouden accepteren, en allicht dat zo'n directe confrontatie ook een flink deel van hun vooroordelen doet wegnemen.

Ik ben zelf soms ook erg radicaal, en bereid om ergens voor te vechten. De afgelopen tijd heb ik echter veel gevochten, vooral voor mezelf. Hierbij heb ik progressie gemaakt, maar het heeft me ergens ook wel moe gemaakt. Momenteel ben ik voor een groot deel tevreden genoeg over hoe e.e.a. gaat, en staat mijn radicale ikje op een wat lager pitje. Ik laat momenteel vooral veel over me heen komen, en waai met alle winden mee. Dat verandert wel weer wanneer de tijd of de drang daar is.
Sinds wanneer ben je dan eigenlijk van je geloof gevallen? Is dat pas recent gebeurd? Als ik te nieuwsgierig ben, moet je het zeggen hoor. Antwoorden is niet verplicht.
quote:
Voor het grootste deel wel. Het is alleen jammer dat er levensbeschouwelijk weinig te praten of discussieren valt wanneer alles als aanval wordt gezien of wordt afgedaan als "Lekker makkelijk om zonder geloof te leven, dan hoef je aan niemand verantwoording af te leggen".
Dat is wel heel typerend. Misschien moet je antwoorden: "Zou jij ook eens moeten proberen, het is een enorme bevrijding!"
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:30:40 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25495157
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je dan eigenlijk van je geloof gevallen? Is dat pas recent gebeurd? Als ik te nieuwsgierig ben, moet je het zeggen hoor. Antwoorden is niet verplicht.
Niet zo heel erg lang geleden, een paar jaar misschien. Als je goed in WFL speurt, kun je mijn oude ikje onder mijn vorige username nog het geloof zien verdedigen.

Waar ik het overigens over had in die post, had direct niet zo heel erg veel te maken met geloven of er van af vallen.. Dat is meer een bijkomstigheid geweest.
quote:
[..]

Dat is wel heel typerend. Misschien moet je antwoorden: "Zou jij ook eens moeten proberen, het is een enorme bevrijding!"
Dat zijn discussies die nergens op uitkomen.
pi_25495207
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Niet zo heel erg lang geleden, een paar jaar misschien. Als je goed in WFL speurt, kun je mijn oude ikje onder mijn vorige username nog het geloof zien verdedigen.
Maar ik weet niet wat je oude username is. Mailtje?
quote:
Waar ik het overigens over had in die post, had direct niet zo heel erg veel te maken met geloven of er van af vallen.. Dat is meer een bijkomstigheid geweest.
Snap ik, maar ik vroeg het me ineens af.
quote:
Dat zijn discussies die nergens op uitkomen.
Don't I know it...
pi_25495209
SingleCoil
En inderdaad, priesters die zichzelf in de brand steken zijn niet goed bij hun hoofd, al is het wel een verbetering na eeuwen van priesters die (vooral vrouwen overigens) anderen in de brand staken.

Én, er zijn goede priesters en slechte priesters.
Een slechte priester is een priester die leeft.
Een goede priester is een dode priester

heb ik soms een gevoelige snaar geraakt? Mijn afkeer van religie en priesters is niet veroorzaakt door jeugdtrauma's, handtastelijkheden, of wat dan ook.
Daar is maar één oorzaak voor, ik kwam, ik zag, en ik trok mijn conclusies.
pi_25495241
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SingleCoil:
[..]

In zekere zin zijn dit vrij onschuldige geloofsdogma's, maar het punt is gewoon dat ik eigenlijk tegen alle vormen van indoctrinatie (op het gebied van geloof of levensbeschouwing) ben, ook als het gaat om leuke, lieve of vriendelijke ideeën. Je dringt een andere volwassene toch ook geen ideeën op over hoe ze zouden moeten leven of denken? Waarom zou je dat recht ineens wel hebben als het om een kind gaat? Omdat het bij een kind zo lekker makkelijk is?
Dat is een wel een beetje raar, ik weet zeker dat ik er denkbeelden op na houd die door onze samenleving niet geaccepteerd worden (en daarom houd ik ze doorgaans maar voor me). En dat zijn geen denkbeelden die ik van mijn ouders opgedringen heb gekregen. Toch zou ik bang zijn ze te uiten. Ik mag dus concluderen dat ik geindoctrineerd ben in de vrijheid van mijn denken. Ik weet vrij zeker dat jij het met 'de samenleving' eens bent en bepaalde vormen van indoctrintie prima vind, je lijkt me zelfs iemand die niet erg tolerant tegenover denkbeeld staat die ver van de jouwe liggen.
Indoctrinatie...je laat het klinken alsof het per definitie slecht is...
Mu!
pi_25495249
Ik vind dat je het wel een beetje overdrijft, Godslasteraar. Niet alle priesters zijn 'slecht'. Het zijn gewoon mensen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:35:30 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25495255
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar ik weet niet wat je oude username is. Mailtje?
Hoeveel tijd heb je? Anders probeer ik wel even een wat completer verhaal te vertellen ofzo.
quote:
Snap ik, maar ik vroeg het me ineens af.
Ok.
quote:
[..]

Don't I know it...
pi_25495266
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
SingleCoil
Én, er zijn goede priesters en slechte priesters.
Een slechte priester is een priester die leeft.
Een goede priester is een dode priester
Dat kun je toch niet menen ?
Mu!
pi_25495327
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:34 schreef SingleCoil het volgende:
Dat is een wel een beetje raar, ik weet zeker dat ik er denkbeelden op na houd die door onze samenleving niet geaccepteerd worden (en daarom houd ik ze doorgaans maar voor me).
Die denkbeelden heb ik ook. Ik houd ze alleen niet altijd voor me. En dat wordt me niet in dank afgenomen, maar ik pas ervoor om me te conformeren aan het politiek correcte denken.
quote:
Toch zou ik bang zijn ze te uiten. Ik mag dus concluderen dat ik geindoctrineerd ben in de vrijheid van mijn denken.
Wat heeft dat met indoctrinatie te maken? Je hebt die meningen gewoon, je besluit alleen om ze niet te uiten. Niemand houdt je tegen, alleen jijzelf en je gedachten over de mogelijke gevolgen.
quote:
Ik weet vrij zeker dat jij het met 'de samenleving' eens bent en bepaalde vormen van indoctrintie prima vind,
Oh?
quote:
je lijkt me zelfs iemand die niet erg tolerant tegenover denkbeeld staat die ver van de jouwe liggen.
Oh? Mensen mogen van mij alles denken wat ze willen. Maar mijn tolerantie houdt op daar waar zij trachten andermans vrijheid in te perken, op welke manier dan ook.
quote:
Indoctrinatie...je laat het klinken alsof het per definitie slecht is...
Dat is het wat mij betreft ook. In ieder geval als het gaat om levensbeschouwing.
pi_25495354
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel tijd heb je? Anders probeer ik wel even een wat completer verhaal te vertellen ofzo.
Iemand heeft me eens verteld wat jouw oude username was, maar ik ben het weer vergeten... Maar schrijf gerust je volledige, geautoriseerde autobiografie op.
pi_25495358
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:

.............
Alicey

Let wel, ik loop wel te kankeren op religies, ken natuurlijk genoeg gelovige mensen waar ik wel degelijk dol op ben en het zijn fantastische mensen. (ze verdragen mij ) Waaronder mijn grote onbereikbare liefde .
In hun gezelschap ben ik één en al religieuze tolerantie, godsdienstvrijheid, flowerpower en bloemetjes en bijtjes. Ik zelf ooit wel eens een (nl hervormde)priester een hand gegeven, en dat was géén kwaaie kerel.
pi_25495451
ik heb een tijdje bij de EO gewerkt, dat waren helemaal geen enge mensen of zo, nou ja er zaten er bij...maar dat is bij de VPRO ook...
Mu!
pi_25495547
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:36 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat kun je toch niet menen ?
Eigenlijk wel.
Een opvatting die mischien niet getolereerd wordt, maar kan mij het schelen.
Moet ook denken wat Nietzsche over priesters schreef

Er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar de mensheid zou zonder priesters beter af zijn, zonder meer.
pi_25495575
Als we het dan toch over Nietzsche hebben:

Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
-- Friedrich Nietzsche
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:57:38 #22
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25495706
dit gaat veel te snel voor een SlowChat topic
It's Time To Shine
pi_25495715
Ach, dat geldt bijvoorbeeld ook voor Marokkanen in Nederland, mongolen, Joden op de Westbank, blanken in zuidafrika en overspannen huisvrouwen. Maar dan hoeven ze toch niet gelijk dood ? Hoewel, het kan jou allemaal niks schelen natuurlijk, stoere meid hoor !
Mu!
pi_25495742
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
dit gaat veel te snel voor een SlowChat topic
O...h...,...s...o...r...r...y...!...
pi_25495746
Nietsche was toch zelf krankzinnig geworden door een verwaarloosde syfilis ? Weer een uitspraak voor met een korreltje zout...
Mu!
pi_25495754
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, dat geldt bijvoorbeeld ook voor Marokkanen in Nederland, mongolen, Joden op de Westbank, blanken in zuidafrika en overspannen huisvrouwen. Maar dan hoeven ze toch niet gelijk dood ? Hoewel, het kan jou allemaal niks schelen natuurlijk, stoere meid hoor !
Waar de hel heb je het over en tegen wie spreek je?
pi_25495793
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
........................... "Lekker makkelijk om zonder geloof te leven, dan hoef je aan niemand verantwoording af te leggen".
Yeah behalve aan jezelf, zoals het een zelfstandig denkend mens betaamt.

Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence.
Albert Einstein
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:01:36 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25495796
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

O...h...,...s...o...r...r...y...!...
dank je
It's Time To Shine
pi_25495806
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waar de hel heb je het over en tegen wie spreek je?
Ik windt mij wat op over het gemak waarmee hier mensen de dood toegewenst wordt, omdat 'de wereld beter af zou zijn zonder ze'.
Mu!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:02:56 #30
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25495835
trouwens: Grootscheepse serverupgrade zondag 13 maart 2005
vandaag nog ff doorspammen en dan morgenavond (hopelijk) weer verder!
It's Time To Shine
pi_25495870
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ik windt mij wat op over het gemak waarmee hier mensen de dood toegewenst wordt, omdat 'de wereld beter af zou zijn zonder ze'.
Jaaaja. Ik heb niemand de dood toegewenst en Godslasteraar is een man, dus wie is er hier dan een 'stoere meid'? Sorry als ik het allemaal even niet meer volg. En wie zegt dat Godslasteraar die mensen de dood toewenst? Misschien hoopt hij gewoon dat de schellen hen van de ogen zullen vallen.
pi_25495912
quote:
Hè gelukkig, ik moet morgen aan het werk.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:06:45 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25495930
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Iemand heeft me eens verteld wat jouw oude username was
Er wordt over me geroddeld.
pi_25496022
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef SingleCoil het volgende:
Nietsche was toch zelf krankzinnig geworden door een verwaarloosde syfilis ? Weer een uitspraak voor met een korreltje zout...
Nietzsche heeft nogal wat vijanden gemaakt met zijn boeken. Eén van de redenen dat hem graag syfilis in de schoenen wordt geschoven.
De laatste bevindingen zijn dat hij aan een hersentumor leed, gereconstrueerd aan de hand van zijn ziekte symptomen.
Vermoedelijk heb ik jou ergens geweldig op je tenen getrapt al kan ik me niet herinneren dat ik persoonlijk ben geworden, afgezien naar aanleiding van die opmerking over Popper en readers digest. Maar dat ging me echt te ver. (heb ik met veel moeite dat dikke kutboek van die gozer doorgelezen noem jij dat readers digest
Hoe dan ook, relax. Ik ben ongenuanceerd en vrij radicaal, zo zit dit beestje in elkaar, ik ben 33, dat komt nooit meer goed. Gewoon je schouders ophalen als het je te veel wordt

( het is overigens echt een fantastisch boek, echt buitengewoon)

edit: die quote over priesters is van mijn eigen hand overigens, niet van Nietzsche.
Ook een schrijver zonder weerga, al vind je zijn opvattingen niks, het Duits wat hij schrijft is zo uitzonderlijk knap, een genot om te lezen, wat een talent.
pi_25496117
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]
Sorry als ik het allemaal even niet meer volg. En wie zegt dat Godslasteraar die mensen de dood toewenst?
http://forum.fok.nl/topic/677721/1/50#25495209]
quote:
Misschien hoopt hij gewoon dat de schellen hen van de ogen zullen vallen.
Daar lijkt het niet op.
"Dat kun je toch niet menen ?"
"Eigenlijk wel."

Pisses me off, er is al zoveel moord en doodslag op de wereld, waarom moeten alle priester nou ook weer dood ?
Mu!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:16:35 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25496132
Zullen we een beetje lief doen tegen elkaar?
pi_25496153
ja fijn !
Mu!
pi_25496241
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jaaaja. Ik heb niemand de dood toegewenst en Godslasteraar is een man, dus wie is er hier dan een 'stoere meid'? Sorry als ik het allemaal even niet meer volg. En wie zegt dat Godslasteraar die mensen de dood toewenst? Misschien hoopt hij gewoon dat de schellen hen van de ogen zullen vallen.
Mijn grote wens zou zijn dat al die priesters werkeloos zouden worden. Een mentaliteitsverandering van de mensheid die zich niet meer blindelings laat leiden door overgeleverde tradities uit een voorbij tijdperk. Dan kunnen we eindelijk een normale discussie beginnen over die wereldwijde bevolkingsexplosie die de mensheid nog eens in de ondergang drijft. En al doie andere nu moeilijk bespreekbare problemen zoals AIDS, condooms, seculier onderwijs enz.
pi_25496351
Ik vraag me dan wel af in welke wereld je leeft, als AIDS, condooms en seculier onderwijs moeilijk bespreekbaar zijn. China, wellicht ? Ik merk dat ik met de gemiddelde priester beter kan spreken over die onderwerpen dan met de gemiddelde ongelovige, dus je opmerkingen slaan werkelijk nergens op, goedkope stemmingmakerij. Ik dacht dat we eerder wilden praten over moeilijk bespreekbare onderwerpen als tolerantie jegens neo-nazi's of bestaansrecht van pedofielen-clubs...
Mu!
pi_25496608
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:26 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vraag me dan wel af in welke wereld je leeft, als AIDS, condooms en seculier onderwijs moeilijk bespreekbaar zijn. China, wellicht ?
China met zijn één kind politiek is nu juist een land wat wel rationeel met deze problemen omgaat. Op een brute manier mischien maar het werkt in dat land, en dat is te zien.
voorbeeld: Zuid Afrika met één van de hoogste HIV besmettings percentages van de wereld. Een ANC congres waar Mandela een toespraak hield en ook over het AIDS probleem begon, een uniekem in dat land. De hele zaal verkrampte. Onbespreekbaar. Daarna heeft hij het maar gelaten voor wat het was, het had hem uiteindelijk zijn kop gekost en hij kon het zich niet permiteren om zijn reputatie te vernietigen. Dit is wat ik hem zelf heb horen vertellen in een interview waar hem gevraagd werd of hij ooit in Zuid Afrika het AIDS probleem had aangekaart.
quote:
Ik merk dat ik met de gemiddelde priester beter kan spreken over die onderwerpen dan met de gemiddelde ongelovige, dus je opmerkingen slaan werkelijk nergens op, goedkope stemmingmakerij.
Meen je nou serieus dat jij in het Vaticaan een frank en vrije discussie kunt houden over AIDS, condooms en overbevolking? Laat staan het Vaticaan doen erkennen dat dit zo niet verder kan? Eén ding weet ik zeker, probeer het in Saoudie Arabië en je wordt voor je leven uit dat land verbannen terwijl het zo'n mooi voorbeeld is van een land dat door zijn extreme bevolkingsgroei verarmd.
quote:
Ik dacht dat we eerder wilden praten over moeilijk bespreekbare onderwerpen als tolerantie jegens neo-nazi's of bestaansrecht van pedofielen-clubs...
Geef me het adres van een pedofielenclub en we hebben een mooi paasvuur.
Maar goed, dat is een interessante discussie, waar liggend de grenzen van tolerantie.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:41:08 #41
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25496610
Ik zie eigenlijk ook niet wat het probleem is met priesters. Natuurlijk zitten er foute priesters tussen, zoals je die in elke bevolkingsgroep vindt..

Wat hebben priesters uiteindelijk misdaan?
pi_25496699
Ik kan dat ook niet erg volgen hoor. En je weet natuurlijk wel wat ik denk over mensen met paasvuren, overigens een net germaans ritueel.
Mu!
pi_25496806
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
.......................
Wat hebben priesters uiteindelijk misdaan?
Kerken en hun personeel, priesters heben zich altijd verzet tegen:
Onderwijs
Wetenschap
Emancipatie
Rechtspraak
Democratie
Vrijheid van meningsuiting
Afschaffen van slavernij
Afschaffen van horigheid
In feite tegen alle vormen van vooruitgang

Ik ben eigenlijk verbijsterd dat ik dat hier moet uitleggen De hele Europese (en wereld) gescheidenis is doorspekt van het wangedrag van kerken. Echt vreselijk.
Om nog maar te zwijgen hoe deze kerken zich de bevolking hebben opgelegd. Door middel van dwang, intimidatie en geweld.
een persoonlijk voorbeeld. Mijn Oma, Delft, Katholiek. Had vier kinderen en door een speling van de natuur een aantal jaren géén nieuwe zwangerschappen.
In die tijd kwam er met regelmaat een priester van de kerk langs om te informeren naar de ongesteldheid. Er moesten kinderen gebaard worden. Nederland had 1800 ongeveer 90% protestant en 10% katholiek.
Hoe een meerderheid te verkrijgen, baren. Eind jaren 60 was de verhouding ongeveer 50/50. Maar toen liep iedereen net de kerk uit. Hadden de papen bijna de meerderheid op de protestantse ketters verovert. helaas

Ik ben echt verbaast, kennen jullie dan de geschiedenis van Nederland niet een beetje en de kwalijke rol die de kerken in dit land gespeelt hebben ????
pi_25496884
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Geef me het adres van een pedofielenclub en we hebben een mooi paasvuur.
http://www.martijn.nl Gelieve het paasvuur achterwege te laten.
quote:
Maar goed, dat is een interessante discussie, waar liggend de grenzen van tolerantie.
http://forum.fok.nl/topic/664691
pi_25496942
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kan dat ook niet erg volgen hoor. En je weet natuurlijk wel wat ik denk over mensen met paasvuren, overigens een net germaans ritueel.
Het is mij niet duidelijk wat je denkt over mensen met paasvuren.

Wat mezelf betreft, ik ben dol op kinderen, en heb uitgesproken het land aan pedo's en hun clubjes.
pi_25497053
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.martijn.nl Gelieve het paasvuur achterwege te laten.
oeps, ik weer met mijn grote mond.
quote:
Pedofilie. dan heb je een probleem. Zorg maar dat je je beheerst of zoek hulp.
pi_25497099
oeps, verkeerde knop.

Maar een Radio / TV winkel ???
pi_25497120
Link klopte niet, het is http://www.martijn.org, voor de liefhebbers.
pi_25497161
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Link klopte niet, het is http://www.martijn.org, voor de liefhebbers.
Ik wil eigenlijk geeneens kijken wat het is.
pi_25497189
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik wil eigenlijk geeneens kijken wat het is.
Het is een heel keurige site van de Nederlandse pedofielenvereniging Martijn. Er staat niets onwettigs op die site.
pi_25497202
Nu raak ik je even kwijt, Godslasteraar ! Waar je eerst beweert kinderen te willen beschermen tegen indoctrinatie en opleggen van meningen, dat kunnen ze zelf immer toch wel, ben je wel tegen pedo-clubjes die juist voor de door jou gepropageerde vrijheid van keuze zijn, en stellen dat kinderen zelf wel kunnen beslissen over het aangaan van sexuele relaties met ouderen. Waar blijft dan nu die vrijheid ?
Mu!
pi_25497296
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is een heel keurige site van de Nederlandse pedofielenvereniging Martijn. Er staat niets onwettigs op die site.
Er zijn wel meer sites waar niks onwettigs opstaat en die ik toch liever niet bekijk. Heb al hoofdpijn.
pi_25497314
Jongens, ik ga naar bed. Wat mij betreft was één discussie over pedofilie wel weer genoeg voor dit jaar.
pi_25497337
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:18 schreef Godslasteraar het volgende:
Er zijn wel meer sites waar niks onwettigs opstaat en die ik toch liever niet bekijk. Heb al hoofdpijn.
Als je hem niet wilt bekijken, wil ik je vriendelijk verzoeken om je van een oordeel te onthouden. Da's wel zo eerlijk. Hoor en wederhoor enzo.
pi_25497339
En welterusten dus!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:22:37 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25497368
Truste Lupa!

Wat een felle discussie voor de LFC trouwens.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:35:23 #57
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25497623
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Leuk, als ze later aan m'n kinderen komen gaan ze eraan (meen ik).
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:37:15 #58
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25497659
Ik ga zo ook een slaapje doen.

wtr allemaal.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:37:35 #59
83417 MeneerGiraffe
pi_25497663
Doei
pi_25497683
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:11 schreef SingleCoil het volgende:
Nu raak ik je even kwijt, Godslasteraar ! Waar je eerst beweert kinderen te willen beschermen tegen indoctrinatie en opleggen van meningen, dat kunnen ze zelf immer toch wel, ben je wel tegen pedo-clubjes die juist voor de door jou gepropageerde vrijheid van keuze zijn, en stellen dat kinderen zelf wel kunnen beslissen over het aangaan van sexuele relaties met ouderen. Waar blijft dan nu die vrijheid ?
Waar ging het mis.

1.
Een kind moet leren kritisch en sceptisch te zijn.
Dus als iemand iets het kind verteld:

Is dit wat mij nu verteld wordt iets wat mensen weten aan de hand van bewijs?
Of, Is dit wat mij nu verteld wordt iets wat mensen weten aan de hand van traditie, autoriteit, openbaring.

Waar is het bewijs Géén bewijs? niet geloven wat je verteld wordt

Je probeert een kind te leren zichzelf te beschermen. Maar natuurlijk moet je een jong kind beschermen zolang het dat nog niet zelf kan.
Het moet leren dat er mensen zijn die niet deugen en misbruik zullen proberen te maken van het kind.
Dus creationisten, pedo's, priesters, drugsdealers. Een kind moet leren zulke mensen te identificeren. En wel door kritisch te zijn.

Wie heeft het hier over vrijheid van keuze.? En als je de quote van Dawkins die ik citeerde bedoelt moet je die nog maar eens doorlezen.

"I had always been scrupulously careful to avoid the smallest suggestion of infant indoctrination, which I think is ultimately responsible for much of the evil in the world. Others, less close to her, showed no such scruples, which upset me, as I very much wanted her, as I want all children, to make up her own mind freely when she became old enough to do so. I would encourage her to think, without telling her what to think."

Het gaat hier om het zelfstandig leren denken, maar dat is iets wat geleerd moet worden over x aantal jaren. In die tussentijd moet je zo'n kind niet in de steek laten
Tot het dus volwassen is.

Kinderen kunnen niet zelf beslissen over het aangaan met sexuele relaties met ouderen,onzinnig.
Kinderen moet je beschermen tegen zulke mensen net zoals je ze beschermt tegen bv. drugsdealers.

[ Bericht 6% gewijzigd door Godslasteraar op 12-03-2005 23:43:32 ]
pi_25497813
Waarom zet je pedo's in het lijstje ? Als er nu een voor het kind prettige pedofiele relatie zou ontstaan, ben je er dan nog staads tegen, en zoja, op welke objectieve gronden dan ? Kun je me uitleggen dat je danniet net zo indoctrinerend bezig bent als die priesters van vroeger ? Ander denkbeeld, zelfde methode, same difference, lijkt me...
Mu!
pi_25497827
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:35 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Leuk, als ze later aan m'n kinderen komen gaan ze eraan (meen ik).
Godzijdank (wat zeg ik nu ) een normaal persoon.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:49:29 #63
83417 MeneerGiraffe
pi_25497893
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom zet je pedo's in het lijstje ? Als er nu een voor het kind prettige pedofiele relatie zou ontstaan, ben je er dan nog staads tegen, en zoja, op welke objectieve gronden dan ? Kun je me uitleggen dat je danniet net zo indoctrinerend bezig bent als die priesters van vroeger ? Ander denkbeeld, zelfde methode, same difference, lijkt me...
Een puber (of jonger ) weet niet wat hij/zij doet.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:55:43 #64
83417 MeneerGiraffe
pi_25498048
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:21 schreef Godslasteraar het volgende:
Ben absoluut niet iemand van ''geweldloze weerbaarheid' en 'absolute tolerantie''
Of van die 'wraak lost niets op' types. Als iemand m'n kinderen misbruikt helpt wraak wel. Hoe kan je kind nog vertrouwen hebben in je als vader als je zo iemand onbestraft laat. Hoe kun je nog normaal in de spiegel kijken zonder te walgen als je niets doet.
pi_25498315
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:49 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Een puber (of jonger ) weet niet wat hij/zij doet.
Dan is het toch OK als een volwassenen daarin de beslssingen neemt zonder naar de mening van het - niet wetende - kind te kijken ?
Mu!
pi_25498918
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dan is het toch OK als een volwassenen daarin de beslssingen neemt zonder naar de mening van het - niet wetende - kind te kijken ?
S
Je kunt ook een je kind onder vier ogen vragen of het sex wil hebben met zus en zo. Ik geef je 99,99% dat het dat niet wil. Wil het kind dat wel verbied je het uiteraard.
Net zoals je niet wil dat een kind drugs gebruikt, of ze dat nu prettig vinden of niet.
pi_25499044
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

S
Je kunt ook een je kind onder vier ogen vragen of het sex wil hebben met zus en zo. Ik geef je 99,99% dat het dat niet wil. Wil het kind dat wel verbied je het uiteraard.
Uiteraard ? Net zoals de pastoor die zondige gedachten 'uiteraard' verbied ? Onder al dat gezemel van je zit gewoon een reactionair mannetje, denk ik, die nu even de pik heeft op pastoors, morgen op pedo's en overmorgen op milieuactivisten.
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 01:02:40 #68
83417 MeneerGiraffe
pi_25499440
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Jezus ben je echt zo achterlijk?
pi_25499487
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Uiteraard ? Net zoals de pastoor die zondige gedachten 'uiteraard' verbied ? Onder al dat gezemel van je zit gewoon een reactionair mannetje, denk ik, die nu even de pik heeft op pastoors, morgen op pedo's en overmorgen op milieuactivisten.
Pedo's, priesters, en drugsdealers zijn niet geïnteresseerd in het welzijn van het kind. Ze zullen het er mischien wel over hebben, pedo's en priesters tenminste. Maar zijn slechts uit op hun eigen ''belangen''
daarbij is dat ''voor het kind prettige pedofiele relatie'' volstrekte onzin. Dat wordt zo'n kind wijsgemaakt. Je kunt kinderen alles wijsmaken.
Kleine kinderen gaan touwtje springen, met poppen/spelletjes spelen. Oftewel een normale en gezonde jeugd. Dus zonder lastig gevallen te worden door gefrustreerde mannen met psychische problemen. Dat je anno 2005 daar nog over moet discussieren, met alles wat bekend is over de ontwikkeling van kinderen. Überhaupt, al die mensen die alles maar willen neuken, tot en met dieren aan toe. Dan ben je gewoon niet goed snik. Ga pilletjes slikken.
Waar het om gaat is dat kinderen niet wilsbekwaam zijn. Het zijn kinderen Vandaar ook dat speciale strafrecht en speciale kinderrechters voor kinderen.

Overigens, opvallend detail: pedo's, priesters, drugsdealers, in 99% van de gevallen altijd mannen.

Dus jij noemt het beschermen van kinderen reactionair? Als Popi Jopi en ik wat dit betreft op één lijn staan, prima. Zijn hij en ik het in ieder geval nog ergens over eens.
pi_25499548
Dat laatste lijkt mij een prettige gedachte om de dag mee af te sluiten. Verder vind ik je gemakkelijk en populistisch praten, een berg inhoudsloze clichees. Je zult er echt nog wat beter over na moeten denken.
Geloof nu niet dat ik graag kinderen misbruikt zie worden, of het nou over sex gaat, of geloof, of spinazie eten. Hij straft overigens ogenblikkelijk: ik stoot net me teen tegen de bank en breek 'm gelijk...
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 01:23:28 #71
83417 MeneerGiraffe
pi_25499770
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:10 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laatste lijkt mij een prettige gedachte om de dag mee af te sluiten. Verder vind ik je gemakkelijk en populistisch praten, een berg inhoudsloze clichees. Je zult er echt nog wat beter over na moeten denken.
Geloof nu niet dat ik graag kinderen misbruikt zie worden, of het nou over sex gaat, of geloof, of spinazie eten. Hij straft overigens ogenblikkelijk: ik stoot net me teen tegen de bank en breek 'm gelijk...
Daar hadden ze het ook een keer over bij South Park:
quote:
NAMBLA Leader: Rights? Does anybody know their rights? You see, I've learned something today. [Stan and Kyle look at each other] Our forefathers came to this country because… they believed in an idea. An idea called "freedom." They wanted to live in a place where a group couldn't be prosecuted for their beliefs. Where a person can live the way he chooses to live. [Stan, Kyle, and Cartman look at each other] You see us as being perverted because we're different from you. People are afraid of us, because they don't understand. And sometimes it's easier to persecute than to understand. [Stan and Kyle look at each other, then at the NAMBLA leader]

Kyle: Dude. You have sex with children.

NAMBLA Leader: We are human. Most of us didn't even choose to be attracted to young boys. We were born that way. We can't help the way we are, and if you all can't understand that, well, then, I guess you'll just have to put us away. [shots of the agents, then the Brando look-alikes, then Stan and Kyle, who look at each other, then at the NAMBLA leader]

Kyle: [slowly, for emphasis] Dude. You have sex with children.

Stan: Yeah. You know, we believe in equality for everybody, and tolerance, and all that gay stuff, but dude, fuck you.

Kyle: Seriously.
En daar sluit ik me bij aan, ik ben best tolerant, en iedereen mag doen wat hij zelf doen. Maar dat geldt niet voor pedofilie. Volwassen mensen die aan m'n kinderen zitten zijn echt niet jarig.
pi_25499931
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:10 schreef SingleCoil het volgende:

Geloof nu niet dat ik graag kinderen misbruikt zie worden
maar als er echte liefde in het spel is, is er natuurlijk niets aan de hand
pi_25499991
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Daar hadden ze het ook een keer over bij South Park:
[..]

En daar sluit ik me bij aan, ik ben best tolerant, en iedereen mag doen wat hij zelf doen. Maar dat geldt niet voor pedofilie. Volwassen mensen die aan m'n kinderen zitten zijn echt niet jarig.
Ken die aflevering, erg goed.
Was eigenlijk van plan om naar bed te gaan maar door die pedo-discussie ben ik weer klaar wakker.
Heb inderdaad nooit bij dit onderwerp stil gestaan, het is ook zo voor de hand liggend,
Dude. You have sex with children

Hopenlijk kunnen we het hierbij laten, wat een flauwekul.
Kinderneukers (heee, is die kots smilie weg?)
Na ja,
pi_25500160
Mag een pedo zich aftrekken bij het bekijken van tekenfilmpjes over sex met kinderen ?
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 01:57:36 #75
83417 MeneerGiraffe
pi_25500264
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:50 schreef SingleCoil het volgende:
Mag een pedo zich aftrekken bij het bekijken van tekenfilmpjes over sex met kinderen ?
Als hij daardoor geen levende kinderen hoeft te neuken? Graag zelfs.
  zondag 13 maart 2005 @ 01:58:03 #76
83417 MeneerGiraffe
pi_25500272
Die vorige post betekent dus niet dat ik necrofilie goedkeur
pi_25500305
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:50 schreef SingleCoil het volgende:
wat mij betreft wel

Gargamel in smurfenland
pi_25500411
Toch heeft ons kabinet dat in al haar wijsheid verboden...net als porno waarbij modellen, ouder dan 17 zich als jonger voordoen. Want pedo'z zijn vies dus die moeten tegengewerkt worden!
Overigens wordt slechts een zeer klein deel van de zedenmisdrijven, waarbij kinderen betrokken zijn, door pedo's gepleegd, veel vaker zijn het gewoon hetro-mannen die even de verleiding niet konden weerstaan. Bovendien zijn pedo's minder dan gemiddeld betrokken bij zedenmisdrijven - als je dus toch iets in de brand wil steken, begin dan bij de voetbalkantine en niet bij de stichting Martijn. En, voordat iemand iets in de brand gaat steken, 1) lzoek eerst even de feiten op, en 2) stel je niet zo aan, geweld lost echt niks op.
Mu!
pi_25500556
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:12 schreef SingleCoil het volgende:
geweld lost echt niks op.
geweld lost niks op inderdaad. denk zowiezo dat je dit probleem niet oplost, het is een probleem van alle tijden. geweld is mogelijk een misplaatste genoegdoening voor de ouders en andere emotioneel betrokkenen.
pi_25500632
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:27 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

geweld lost niks op inderdaad. denk zowiezo dat je dit probleem niet oplost, het is een probleem van alle tijden. geweld is mogelijk een misplaatste genoegdoening voor de ouders en andere emotioneel betrokkenen.
Geweld kán heel nuttig zijn
http://www.georg-elser.de/
  zondag 13 maart 2005 @ 02:40:12 #81
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25500671

drank
It's Time To Shine
pi_25500684
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

op kleine schaal wel en het kan voor tijdelijke opluchting zorgen. alleen lost het op de langere termijn niet zoveel op.
pi_25500691
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:40 schreef qu63 het volgende:

drank
Verruimt de geest
pi_25500702
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:40 schreef qu63 het volgende:

drank
En morgen een flinke kater
pi_25502536
Goedemorgen allen.
  zondag 13 maart 2005 @ 10:37:30 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503034
Goedemorgen!

Snel een goedemorgen-post voordat het forum zo direct langdurig down is!
  zondag 13 maart 2005 @ 10:38:19 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503047
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:55 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Of van die 'wraak lost niets op' types. Als iemand m'n kinderen misbruikt helpt wraak wel. Hoe kan je kind nog vertrouwen hebben in je als vader als je zo iemand onbestraft laat. Hoe kun je nog normaal in de spiegel kijken zonder te walgen als je niets doet.
Gefeliciteerd, door jouw manier van optreden leer je je kind dat je kwaad met kwaad moet vergelden.
pi_25503066
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat dit geweld dan in jouw optiek nu voor moois te weeg gebracht heeft.
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 10:39:53 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503079
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat mij betreft wel

Gargamel in smurfenland
Die gargamel heeft wel een heel lange jas.
pi_25503121
Oh, en goede morgen trouwens, ik vergeet even dat we in een slowchat zitten....allemaal lekker geslapen ?
Zo, nu eerst een kopje koffie hoor...oh kijk, en het is al bijna elf uur...dan doe ik er maar een wodkaatje bij...
Mu!
pi_25503135
Zou gargamel echt...
Mu!
pi_25503141
Hij heeft wel een kat, die types kun je niet vertrouwen
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 10:47:40 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503212
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:43 schreef SingleCoil het volgende:
Hij heeft wel een kat, die types kun je niet vertrouwen
Ik geloof dat half Fok katten heeft, dus dan vallen er weinig mensen meer te vertrouwen.

Ik heb ook een kat, maar het was in het FB-topic al vastgesteld dat ik onbetrouwbaar ben.

En het is tijd voor koffie.
pi_25503233
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:39 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat dit geweld dan in jouw optiek nu voor moois te weeg gebracht heeft.
Als Hitler al die aanslagen en complotten, 17 stuks, niet overleefd had was ons vermoedelijk een hele hoop ellende bespaard gebleven.'

Wai ik in dit verband interessanter vind, die moordaanslag op de Paus. Hij claimt gered te zijn door Maria, welliswaar zwaar gewond, ze was zeker niet bij machte het pistool te laten ketsen of zoiets, maar toch.
Hitler heeft 17 complotten overleefd, Maria had het druk.
pi_25503237
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:55 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Hoe kan je kind nog vertrouwen hebben in je als vader als het weet dat je tot buitensporig geweld in staat bent? Hoe kun je nog normaal in de spiegel kijken zonder te walgen als je het recht in eigen hand hebt genomen en een mens hebt gedood of mishandeld?
pi_25503306
Interessante vraag, immers, ik ken iemand, wel een vriend eigenlijk, die twee mensen vermoord heeft. Dat is inmiddels meer een statistisch gegeven geworden, et maakt me nieuwsgierig maar sluit geenrelatie uit of zo
Mu!
pi_25503389
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
Interessante vraag, immers, ik ken iemand, wel een vriend eigenlijk, die twee mensen vermoord heeft. Dat is inmiddels meer een statistisch gegeven geworden, et maakt me nieuwsgierig maar sluit geenrelatie uit of zo
Ik schrijf al jaren met terdoodveroordeelden. Eén van hen heeft de dood van een twaalfjarig meisje op zijn geweten. De ander heeft een man van 19 vermoord en is één van mijn beste vrienden geworden. Ook deze dingen sluiten geen relatie uit. Een mens is meer dan zijn slechtste daad. In het dagelijks leven ken ik ook iemand die een moord op zijn geweten heeft. En, oh ironie, hij vermoordde de aanrander van zijn zoontje. Verbazingwekkend genoeg heeft het feit dat ik dit weet, mijn gevoelens over hem geenszins veranderd.
  zondag 13 maart 2005 @ 10:58:44 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503393
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
Het hangt denk ik ook af van de omstandigheden. Ik denk dat de meeste mensen wel in staat zijn te moorden als er aan bepaalde condities wordt voldaan. Onder condities (die voor ieder mens weer anders liggen) kunnen mensen aardig gek worden, en hun rationaliteit aan de kant schuiven, of beter gezegd : Dat gebeurt dan gewoon.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:01:01 #99
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503436
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]
Een mens is meer dan zijn slechtste daad.

Zie ook mijn voorgaande post. Als de omstandigheden er naar zijn, is iedereen tot slechts daden in staat.
pi_25503465
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:

Zie ook mijn voorgaande post. Als de omstandigheden er naar zijn, is iedereen tot slechts daden in staat.
Het is een uitspraak van Helen Prejean, schrijfster van Dead Man Walking.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:07:20 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503540
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is een uitspraak van Helen Prejean, schrijfster van Dead Man Walking.
Waar gaat dat boek over? (Volgens mij heb je het er al eerder over gehad, maar het ligt me niet meer zo precies bij ).
  zondag 13 maart 2005 @ 11:08:19 #102
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25503551
De rationaliteit die je hanteert is natuurlijk ook heel sterk conditie-bepaald. ZIttende hier in het zonnetje met mijn koffie, borreltje en Fok!kertjes is dood en geweld een ver weggelegen, theoretisch begrip...hoewel gisterennacht nog een buurman in zijn huis werd doodgeslagen. Het maakt mij kil en afstandelijk...
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 11:10:19 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503583
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
De rationaliteit die je hanteert is natuurlijk ook heel sterk conditie-bepaald. ZItten de hier in het zonnetje met mijn koffie, borreltje en Fok!kertjes is dood en geweld een ver weggelegen, theorietisch begrip...
Ook waar. Rationaliteit is inderdaad denk ik vooral afhankelijk van het "safe" zitten. Zit je niet "safe" (Waarbij ik het begrip heel ruim neem), zul je eerst trachten te overleven en de situatie stabiel te maken, vaak op een manier die niet rationee is..
quote:
hoewel gisterennacht nog een buurman in zijn huis werd doodgeslagen. Het maakt mij kil en afstandelijk...
Hoe bedoel je dat laatste precies?
pi_25503618
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik schrijf al jaren met terdoodveroordeelden. Eén van hen heeft de dood van een twaalfjarig meisje op zijn geweten. De ander heeft een man van 19 vermoord en is één van mijn beste vrienden geworden. Ook deze dingen sluiten geen relatie uit. Een mens is meer dan zijn slechtste daad. In het dagelijks leven ken ik ook iemand die een moord op zijn geweten heeft. En, oh ironie, hij vermoordde de aanrander van zijn zoontje. Verbazingwekkend genoeg heeft het feit dat ik dit weet, mijn gevoelens over hem geenszins veranderd.
Waarom ga je geen brieven schrijven met de ouders van dat 12 jarige meisje of die 19 jarige knul?
  zondag 13 maart 2005 @ 11:14:13 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503643
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Waarom ga je geen brieven schrijven met de ouders van dat 12 jarige meisje of die 19 jarige knul?
Waar slaat die reactie nou weer op?

Ik vind het hier overigens opvallend om te zien dat degenen die zich tegen religie keren omdat het zo radicaal en rechtlijnig is, vaak zelf net zo radicaal en rechtlijnig zijn, zij het op andere gebieden.
pi_25503659
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Waar gaat dat boek over? (Volgens mij heb je het er al eerder over gehad, maar het ligt me niet meer zo precies bij ).
Er is ook een film van. Het gaat over haar contact met een terdoodveroordeelde. Erg ontroerend.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:16:12 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503671
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er is ook een film van. Het gaat over haar contact met een terdoodveroordeelde. Erg ontroerend.
Ik zal straks eens gaan zoeken naar de film, heb ik iets om te kijken straks tijdens de downtime, mits het op tijd binnen is natuurlijk.
pi_25503702
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik zou graag willen, mijn beste. Helaas staan de nabestaanden daar doorgaans niet echt voor open, aangezien ik heul met de vijand. Maar er zijn ook uitzonderingen: http://www.mvfr.org/ Je vindt op die site onder andere verhalen van nabestaanden die hebben gevochten voor het leven van de moordenaar van hun geliefde. Ik moet zeggen dat ik dat stukken bewonderenswaardiger vind dan het soort wraakgedachten wat jij hier spuwt. Wraak is de weg van de minste weerstand.
pi_25503717
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Ik zal straks eens gaan zoeken naar de film, heb ik iets om te kijken straks tijdens de downtime, mits het op tijd binnen is natuurlijk.
Het is een heftige film! Ik kan hem althans niet met droge ogen kijken, maar dat komt ook door mijn persoonlijke betrokkenheid denk ik.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:24:58 #110
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25503803
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:

Hoe bedoel je dat laatste precies?
De plotselinge wending van mijn realiteitsbeeld, geweld heel ver weg tot geweld heel dicht bij, daar kan ik emotioneel niks mee, ik ben niet voorbereid om de daarin in te kunnen leven, dus het wordt als een tsunami op tv: allemaal heel erg maar 1 knopje verder zit een leuke film. Als het dan om de hoek ineens toeslaat is dat afsluitingseffect alleen maar sterker. Misschien een ingebouwde reactie van mijn normenkader, dat zich voorbereid op het plegen van gewelddaden ?
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 11:28:53 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503865
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is een heftige film! Ik kan hem althans niet met droge ogen kijken, maar dat komt ook door mijn persoonlijke betrokkenheid denk ik.
Ik hoop hem binnen te krijgen. De Engelse (originele?) lijkt vooralsnog slecht vertegenwoordigd. Alleen de Duitse nu, en daar is mijn Duits te slecht voor.

Maargoed, beschikbaarheid stijgt meestal naar gelang het PTP-programma langer open staat, dus we zien wel.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:31:47 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25503914
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

De plotselinge wending van mijn realiteitsbeeld, geweld heel ver weg tot geweld heel dicht bij, daar kan ik emotioneel niks mee, ik ben niet voorbereid om de daarin in te kunnen leven, dus het wordt als een tsunami op tv: allemaal heel erg maar 1 knopje verder zit een leuke film. Als het dan om de hoek ineens toeslaat is dat afsluitingseffect alleen maar sterker. Misschien een ingebouwde reactie van mijn normenkader, dat zich voorbereid op het plegen van gewelddaden ?
Hmm.. Ik moet inderdaad wel zeggen dat het zo is dat veel dingen me inderdaad niets doen totdat het erg dichtbij komt.. Heeft iedereen denk ik wel, al beweren we graag iets anders en kopen we dat af door een boeking te doen naar giro 555..
  zondag 13 maart 2005 @ 11:33:56 #113
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25503954
Welk PTP-programma gebruik je eigenlijk ?
Mu!
pi_25503986
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waar slaat die reactie nou weer op?

Ik vind het hier overigens opvallend om te zien dat degenen die zich tegen religie keren omdat het zo radicaal en rechtlijnig is, vaak zelf net zo radicaal en rechtlijnig zijn, zij het op andere gebieden.
Dat heeft niets met rechtlijnigheid te maken maar alles met common sense.
Een democraat die strijd tegen een dictatuur is ook radicaal en rechtlijnig, daar is ook niets mis mee.
Hetgene waarvoor je radicaal en rechtlijnig strijd is bepalend.
Er is een kwalitatief verschil tussen een radicale raccist en een radicale liberaal.
Spinoza was ook radicaal en rechtlijnig, net als Voltaire en velen anderen.
Radicaal en rechtlijnig zijn niet per definitie negatief.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:38:04 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504030
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:33 schreef SingleCoil het volgende:
Welk PTP-programma gebruik je eigenlijk ?
aMule, een variant op eMule/eDonkey.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:39:04 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504057
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:35 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Spinoza was ook radicaal en rechtlijnig, net als Voltaire en velen anderen.
Radicaal en rechtlijnig zijn niet per definitie negatief.
Het is alleen wel wat vreemd als je daar tegen lijkt te strijden, en er zelf ook geen problemen mee hebt.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:43:26 #117
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25504153
Radicaal en rechtlijnig geeft vaak uiting aan een beperkte visie op de problematiek, als een radicale oplossing de beste was had het vaak al niet tot de bestaande problematiek geleid, dan had die radicale aanpak al eerder, en minder radicaal, tot voorkoming geleid.
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 11:43:49 #118
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25504163
Hoe laat gaan we er uit trouwens, of waar staat dat ?
Mu!
pi_25504193
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is alleen wel wat vreemd als je daar tegen lijkt te strijden, en er zelf ook geen problemen mee hebt.
De beslissende factoren zijn argumenten cq. bewijs. En natuurlijk ook common sense en ik zal natuurlijk ook mijn vooroordelen hebben. Ben géén Vulcan.

En ik ben géén voorstander van geweld, maar dat kan helaas wel nodig zijn.
Hoewel er ook grote successen met vreedzame middelen zijn behaald, bv Gandhi en Neru.
Al zou Hitler daar weer minder van onder de indruk zijn geweest.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:47:35 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504246
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:43 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe laat gaan we er uit trouwens, of waar staat dat ?
Ik dacht eigenlijk 10:00. Het staat in het MED-forum, zal het zelf zo ook nog eens lezen.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:49:13 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504275
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

De beslissende factoren zijn argumenten cq. bewijs. En natuurlijk ook common sense en ik zal natuurlijk ook mijn vooroordelen hebben. Ben géén Vulcan.

En ik ben géén voorstander van geweld, maar dat kan helaas wel nodig zijn.
Hoewel er ook grote successen met vreedzame middelen zijn behaald, bv Gandhi en Neru.
Al zou Hitler daar weer minder van onder de indruk zijn geweest.
Ik heb mijn oprechte twijfels bij de noodzaak van geweld. In het dagelijks leven heb ik het in ieder geval niet nodig. In veel gevallen waarbij je geneigd bent te denken aan geweld, kan ik met een paar tellen denken vaak tot betere oplossingen komen..
  zondag 13 maart 2005 @ 11:49:57 #122
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25504294
Het gebruik van geweld sluit het nastreven van een geweldloze wereld niet uit. Maar het is een gevaarlijk hellend vlak, en vaker dan niet leidt het tot geweldsescalatie, of het 'acceptabeler' worden van geweldsgebruik. Toen Anja Joosten doodgeslagen werd ben ik bloemen gaan leggen, maar inmiddels heb ik begrip gekregen voor iemand die een marokkaanse tasjesrover met opzet doodrijdt. Gevaarlijk spul, geweld...
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 11:50:03 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504296
quote:
Tijdstip van beginnen
Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Ah, we hebben dus nog 10 minuten om er uit te gaan.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:50:31 #124
70076 Alicey
Miss Speedy
  zondag 13 maart 2005 @ 11:52:36 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504355
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:49 schreef SingleCoil het volgende:
Gevaarlijk spul, geweld...
Vooral inderdaad doordat het snel escaleert.. Ikzelf ben eigenlijk in het geheel niet gewelddadig, en het lijkt er eerder op dat ik steeds minder snel geneigd ben aan geweld te denken dan andersom. Wellicht betekent dat echter gewoon dat ik in het licht van survival of the fittest niet tot die groep behoor.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:10:42 #126
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25504714
...daar zou ik nou niet echt bang voor zijn. In simulaties blijken meer aggressief ingestelde soorten lang niet altijd te winnen van geweldarme soorten.
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 12:19:58 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504894
Om even terug te komen richting de geweldenaren : De verkrachter van mijn kinderen is vrijgesproken Lees die topic eens door.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:20:43 #128
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25504905
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:10 schreef SingleCoil het volgende:
...daar zou ik nou niet echt bang voor zijn. In simulaties blijken meer aggressief ingestelde soorten lang niet altijd te winnen van geweldarme soorten.
Zit waarschijnlijk ook wel wat in, ik ontwijk zelf ook geweld-situaties..
pi_25505043
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vooral inderdaad doordat het snel escaleert.. Ikzelf ben eigenlijk in het geheel niet gewelddadig, en het lijkt er eerder op dat ik steeds minder snel geneigd ben aan geweld te denken dan andersom. Wellicht betekent dat echter gewoon dat ik in het licht van survival of the fittest niet tot die groep behoor.
In termens van geweld is het niet onwaarschijnlijk dat de gewelddadigen elkaar uitroeien. Daarbij overlijden er meer mensen aan geweld plegen dan aan niet geweldplegen. Overlevingstechnisch gezien is geweldloosheid niet zo'n slecht iets.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:28:00 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25505081
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:26 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

In termens van geweld is het niet onwaarschijnlijk dat de gewelddadigen elkaar uitroeien. Daarbij overlijden er meer mensen aan geweld plegen dan aan niet geweldplegen. Overlevingstechnisch gezien is geweldloosheid niet zo'n slecht iets.
SingleCoil kwam er inderdaad ook al mee.
pi_25505329
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

SingleCoil kwam er inderdaad ook al mee.
Dat ging tussen verschillende soorten, wat mijns inziens niet helemaal van toepassing is. Bij mensen wordt het nog wat ingewikkelder. Wij kunnen zelf differentieren en taken toewijzen. Dus maken we wegwerpmensen om voor de serieuze mensen te sterven mocht het nodig zijn. Die noemen we dan soldaten en criminelen.

En zodra we afstappen van de notie dat de eerste categorie bewonderd en gesteund moeten worden zijn we als soort weer een stapje verder.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25505560
Gaat Fok! nog eens down? Ik moet aan het werk!
  zondag 13 maart 2005 @ 13:05:54 #133
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25505799
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:39 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat ging tussen verschillende soorten, wat mijns inziens niet helemaal van toepassing is. Bij mensen wordt het nog wat ingewikkelder. Wij kunnen zelf differentieren en taken toewijzen. Dus maken we wegwerpmensen om voor de serieuze mensen te sterven mocht het nodig zijn. Die noemen we dan soldaten en criminelen.

En zodra we afstappen van de notie dat de eerste categorie bewonderd en gesteund moeten worden zijn we als soort weer een stapje verder.
De simulatie had evengoed op geweldarme en geweldadige groepen mensen kunnen gaan. Het doel was aan te tonen dat geweld niet noodzakelijkerwijs tot een darwiniaans overleven leidt, of anders gezegd: 'the fitest' is niet altijd de geweldadigste
Mu!
  zondag 13 maart 2005 @ 16:48:20 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25507274
Daar waren we weer!
  zondag 13 maart 2005 @ 16:49:47 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25507284
quote:
Op zondag 13 maart 2005 13:05 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

De simulatie had evengoed op geweldarme en geweldadige groepen mensen kunnen gaan. Het doel was aan te tonen dat geweld niet noodzakelijkerwijs tot een darwiniaans overleven leidt, of anders gezegd: \'the fitest\' is niet altijd de geweldadigste
Door geweld te ontlopen zul je echter in sommige situaties weer wel je eigen positie achterstellen..

Het geheel is denk ik best ingewikkeld als je het gaat bekijken.
pi_25507294
vooralsnog vind ik het forum niet super veel sneller dan vanochtend
  zondag 13 maart 2005 @ 16:53:36 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25507311
Ik denk dat er ook nog het nodige getuned moet worden.. De performance wisselt nu inderdaad heel erg. Ze gaan straks weer verder, dus het zal geleidelijk aan straks wel beter worden.
  zondag 13 maart 2005 @ 17:16:32 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25507622
@ Lupa, ik heb die film dus niet kunnen downloaden in de tussentijd.. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste chunks, al is mijn eerste queue positie nu 11, wat al een stuk beter is dan 500.
pi_25507686
mmm, nu is het forum erg snel...maar het is dan ook wel standaard etenstijd in nederland nu
  zondag 13 maart 2005 @ 17:26:01 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25507740
Hier wisselt de performance van het forum nog. Dan langzaam, dan snel. Zal straks wel weer goedkomen.
pi_25508384
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
@ Lupa, ik heb die film dus niet kunnen downloaden in de tussentijd.. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste chunks, al is mijn eerste queue positie nu 11, wat al een stuk beter is dan 500.
Je had het toch ook veel te druk met mij mailen om die film te kunnen zien. Maar als je hem gezien hebt, ben ik wel benieuwd wat je ervan vindt. In hetzelfde genre is ook The Life of David Gale een aanrader. Met Kate Winslet.
  zondag 13 maart 2005 @ 18:41:22 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508489
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je had het toch ook veel te druk met mij mailen om die film te kunnen zien. Maar als je hem gezien hebt, ben ik wel benieuwd wat je ervan vindt. In hetzelfde genre is ook The Life of David Gale een aanrader. Met Kate Winslet.
Het duurt nog wel even eer ik hem binnen heb vrees ik.. Ik heb nu 8 MB binnen en zit weer in de queue.
pi_25508506
Ik heb net online een pizza besteld. En ik zou gezond eten. Maar ik had echt dringende behoefte aan iets ongezonds. Wel handig, dat online bestellen.
  zondag 13 maart 2005 @ 18:51:52 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508599
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net online een pizza besteld. En ik zou gezond eten. Maar ik had echt dringende behoefte aan iets ongezonds. Wel handig, dat online bestellen.
Een pizza is op zich niet ongezond hoor, al hangt het er natuurlijk wel van af wat voor pizza je hebt besteld. En inderdaad, pizza on-line bestellen is heel handig.
pi_25508638
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:51 schreef Alicey het volgende:
Een pizza is op zich niet ongezond hoor, al hangt het er natuurlijk wel van af wat voor pizza je hebt besteld. En inderdaad, pizza on-line bestellen is heel handig.
Een Pan Pizza met ananas en tomaten (tomaten zijn heel gezond ) van de New York Pizza. En als ik jouw theorie toepas dat je behoeftes aansluiten bij wat je nodig hebt...
  zondag 13 maart 2005 @ 18:58:49 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508655
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een Pan Pizza met ananas en tomaten (tomaten zijn heel gezond ) van de New York Pizza. En als ik jouw theorie toepas dat je behoeftes aansluiten bij wat je nodig hebt...
New York Pizza pizza\'s duipt het vet inderdaad wel van af inderdaad. Ook dat is echter niet slecht op zijn tijd.
pi_25508673
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
New York Pizza pizza\\\'s duipt het vet inderdaad wel van af inderdaad. Ook dat is echter niet slecht op zijn tijd.
Ach, ik was vijf kilo afgevallen dus het mag ook best even. Vet! Heb je die Four Cheese pizza van hun weleens gehad? Die drijft letterlijk in het vet. Iets teveel van het goeie.
  zondag 13 maart 2005 @ 19:38:04 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508743
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ach, ik was vijf kilo afgevallen dus het mag ook best even. Vet!
Anders ook wel hoor, vet is niet hetgene waar je het meest van aankomt.. De vette hap op zijn tijd hoort erbij, hoewel vet varkensvlees weer iets is wat van mij nou weer niet hoeft.
quote:
Heb je die Four Cheese pizza van hun weleens gehad? Die drijft letterlijk in het vet. Iets teveel van het goeie.
Die heb ik nooit op. Het is sowieso eigenlijk alleen soms op het station dat ik bij NY pizza terecht kom. Ik ken wel de pepperoni, bbq-kip en vegetarische varianten. Die zijn trouwens ook erg vet.
  zondag 13 maart 2005 @ 19:38:32 #149
83417 MeneerGiraffe
pi_25508744
Jeuj, het gaat snel
  zondag 13 maart 2005 @ 19:39:53 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508756
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:38 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Jeuj, het gaat snel
Er moet nog het nodige aan getuned worden, maar Breuls en iteejer zijn bezig.
  zondag 13 maart 2005 @ 19:43:05 #151
83417 MeneerGiraffe
pi_25508773
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, door jouw manier van optreden leer je je kind dat je kwaad met kwaad moet vergelden.
Soms moet dat ook. Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen. En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.
  zondag 13 maart 2005 @ 19:49:28 #152
83417 MeneerGiraffe
pi_25508808
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er moet nog het nodige aan getuned worden, maar Breuls en iteejer zijn bezig.
Ja ik merk het, tuning is nodig. Maar hij is potentieel wel heel snel, dus ik heb er alle vertrouwen in
  zondag 13 maart 2005 @ 19:50:49 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508814
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Soms moet dat ook.
Ik heb daar zo mijn twijfels over.
quote:
Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen.
Een aanval is geen verdediging, vooral niet nadat het gevaar is geweken.
quote:
En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.
Als iedereen een oog voor een oog zou nemen, zouden we allemaal blind zijn..
  zondag 13 maart 2005 @ 19:52:16 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508831
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:49 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Ja ik merk het, tuning is nodig. Maar hij is potentieel wel heel snel, dus ik heb er alle vertrouwen in
Ik ook wel hoor, ze weten waarmee ze bezig zijn - En inderdaad, bij vlagen is het razendsnel.
pi_25508882
ReCreative is jarig vandaag!

Lief, nogmaals gefeliciteerd!

zondag 13 maart 2005 @ 20:06:51 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25508923
ReCreative feli!!!
pi_25508950
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Soms moet dat ook. Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen. En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.
Een kind heeft niet zoveel aan een vader in de bak, en een vader die iemand heeft omgebracht is ook niet echt iets om aan al je vriendjes en vriendinnetjes te vertellen.

Gewoon een goede advocaat in de hand nemen, een privé detective om zo iemands verleden door te spitten, en dan processen gaan voeren.

Verder moet ik denken aan die scene in The Big Lebowski waarin die pedo-bowler nadat ie verhuist was gedwongen was om in de nieuwe buurt waar hij ging wonen huis aan huis te gaan vertellen dat hij pederast was.
Vervolgens belt hij ergens aan en doet er een Californische variant van de Tokkies open
  zondag 13 maart 2005 @ 20:13:26 #158
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25508980
quote:
Op zondag 13 maart 2005 02:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

En morgen een flinke kater
nopsch

nergens last van.

Op de een of andere manier zuivert wodka mijn lichaam en heb ik nergens last van! Voel me herboren!!!

zou dat trouwens wel mogelijk zijn? volgens de wetenschap enzo?
It's Time To Shine
  zondag 13 maart 2005 @ 20:15:49 #159
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25509014
Feli RC!

Pics, taart!
It's Time To Shine
  zondag 13 maart 2005 @ 20:16:53 #160
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25509025
frontpage ligt er wel uit nu..

en de ' wordt weer een \ en als je quote worden het er nog meer
It's Time To Shine
pi_25509041
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
.......

Op de een of andere manier zuivert wodka mijn lichaam en heb ik nergens last van! Voel me herboren!!!

Iets voor een topic? er zijn vast veel ervaringsdeskundigen aanwezig
  zondag 13 maart 2005 @ 20:18:37 #162
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25509043
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:

[..]

nopsch

nergens last van.

Vodka is puur gif. Ik kan de vreemdste dingen drinken, maar van vodka raak ik echt de weg kwijt.
pi_25509411
Dropvodka!
  zondag 13 maart 2005 @ 21:14:30 #164
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25509513
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vodka is puur gif. Ik kan de vreemdste dingen drinken, maar van vodka raak ik echt de weg kwijt.
100% granenwodka.
Granen zijn toch niet ongezond/giftig?

Nu weet ik ook waarom ik minder brood eet. Ik drink teveel wodka

met limesap..
It's Time To Shine
  zondag 13 maart 2005 @ 21:14:57 #165
83417 MeneerGiraffe
pi_25509516
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:11 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Een kind heeft niet zoveel aan een vader in de bak, en een vader die iemand heeft omgebracht is ook niet echt iets om aan al je vriendjes en vriendinnetjes te vertellen.

Gewoon een goede advocaat in de hand nemen, een privé detective om zo iemands verleden door te spitten, en dan processen gaan voeren.

Verder moet ik denken aan die scene in The Big Lebowski waarin die pedo-bowler nadat ie verhuist was gedwongen was om in de nieuwe buurt waar hij ging wonen huis aan huis te gaan vertellen dat hij pederast was.
Vervolgens belt hij ergens aan en doet er een Californische variant van de Tokkies open
Ja, op zich heb je wel gelijk. Maar ik zou het moeilijk kunnen verkroppen dat de dader dan waarschijnlijk 12 maanden netto gevangenisstraf krijgt.
pi_25509561
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding] Melk [afbeelding]
Melk is veel ongezonder dan vodka. Het zit vol met verzadigde vetten.
pi_25509606
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Ja, op zich heb je wel gelijk. Maar ik zou het moeilijk kunnen verkroppen dat de dader dan waarschijnlijk 12 maanden netto gevangenisstraf krijgt.
Ja.
Ik ken niemand in mijn omgeving die niet razend wordt van die belachelijke strafmaten die er hier soms/meestal worden uitgedeeld. Heel frustrerend.
pi_25509626
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die niet razend wordt van die belachelijke strafmaten die er hier soms/meestal worden uitgedeeld. Heel frustrerend.
Jij meent dat het de morele plicht van een mens is om er de politiek correcte mening op na te houden dat de strafmaat in Nederland belachelijk laag is?
pi_25509654
't Lijkt me overigens een enorme verspilling van energie om 'razend' te worden over de strafmaat in Nederland. Je kan razend wezen wat je wilt, maar dat verandert niks.
  zondag 13 maart 2005 @ 22:50:52 #171
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25509786
volgens mij is mn audio driver kaduuk

gisteren 512 mb aan geheugen erbij gedaan en toen deed alles nog goed. vandaag heb ik links een k*t ruis Overal gezocht naar nwste drivers en die zitten er allemaal in/op en na 3x reboots nog steeds geen verschil
het ligt ook niet aan kabels of externe apparatuur, het is gewoon dat kut moederboord..
Asus A7V600-X
It's Time To Shine
pi_25509823
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jij meent dat het de morele plicht van een mens is om er de politiek correcte mening op na te houden dat de strafmaat in Nederland belachelijk laag is?
Mijn verbinding hier in Den Haag is bijzonder traag, hopelijk dat deze post nog voor 23.00 lukt

Ik begrijp niet hoe je dat uit mijn post haalt
Wat ik bedoel dat Menéér Giraffe niet alleen is wat betreft zijn twijfels over de strafmaat die in Nederland worden uitgesproken. Aangezien ik niet zo bekend ben met de Nederlandse publieke opinie, ik bezit geeneens een tv, betrek ik in mijn vergelijking alleen mensen die ik ken, en mezelf.

Nu dan, de ''invoeren'' knop. ben benieuwd..........
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25509891
quote:
Op zondag 13 maart 2005 22:56 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik begrijp niet hoe je dat uit mijn post haalt
Ik begrijp dat jij het niet begrijpt, want ik heb het een beetje verkeerd gelezen. Ik las: "Ik ken iemand in mijn omgeving..." in plaats van "Ik ken niemand in mijn omgeving...". Ik dacht dus dat het jou frustreerde als mensen niet razend worden wegens de strafmaat in Nederland.
pi_25509957
quote:
Op zondag 13 maart 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het niet begrijpt, want ik heb het een beetje verkeerd gelezen. Ik las: "Ik ken iemand in mijn omgeving..." in plaats van "Ik ken niemand in mijn omgeving...". Ik dacht dus dat het jou frustreerde als mensen niet razend worden wegens de strafmaat in Nederland.
Ooooh, maar dat hoe het wel degelijk hoor en niet alleen i.v.m. strafzaken. ( )
Al volg ik al die misdaden end. vrijwel niet. Maar soms hoor je dingen. Maar goed. Weer zo'n vervelend onderwerp.

Ik geef het op, dat superdesuper slowchatten, gaat veels te moeizaam, bye bye
pi_25510015
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
ReCreative is jarig vandaag!

Lief, nogmaals gefeliciteerd!

Wat lief! Je bent de beste, Geerts...

En iedereen bedankt voor de felicitaties .

Ben net thuis, net drie uur getreind en nu slapen . Tot morgen allen .
  maandag 14 maart 2005 @ 00:22:32 #176
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25510063
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:10 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Wat lief! Je bent de beste, Geerts...

En iedereen bedankt voor de felicitaties .

Ben net thuis, net drie uur getreind en nu slapen . Tot morgen allen .
Graag gedaan

Niet gepeugot???
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 00:24:50 #177
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25510073
fok is gek

de ene keer is het echt slowchatten, en dan weer niet!
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 01:52:39 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25510630
Ja! Almere is eindelijk ook weer online !
Mu!
  maandag 14 maart 2005 @ 01:55:33 #179
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25510659
Wodka verdrijft rare ideeen, zuivert lichaam en geest, maakt beter wat slecht was en best wat beter was, verhoogt paringsdrift em verstevigd erectiele functies, brengt vrouwen moeilteloos tot meerdere hoogtepunten en motiveert stille dichters tot diepe gronden. Wodka versoepelt de vingers van de gitarist en smeert de stembanden van de zanger, het maakt de atleet in mij wakker, en dan weer de schaker, wodka is mijn leven, ik hoop te sterven met wodka...
Mu!
  maandag 14 maart 2005 @ 01:57:51 #180
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25510683
Als ik het hier trouwens allemaal goed lees moet ik zelf ook snel pedofiel worden, als jullie toch beginnen te bashen doe het dan maar hier...
Mu!
pi_25510870
Wat mij betreft sluiten we dat pedo-debat af.

Ik reageer er in ieder geval niet meer op, Er zijn andere subfora die daarvoor geschikter zijn.

2.20 s'ochtends, en het forum zo heeeerlijk snel
  maandag 14 maart 2005 @ 07:35:11 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511419
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

100% granenwodka.
Granen zijn toch niet ongezond/giftig?

Nu weet ik ook waarom ik minder brood eet. Ik drink teveel wodka

met limesap..
Ik heb het meer over het effect.. Vodka is gewoon een van de weinige dranken waar ik niet tegenkan. Ik opteer voor whisky.
  maandag 14 maart 2005 @ 07:35:24 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511420
Goedemorgen trouwens allemaal
  maandag 14 maart 2005 @ 07:36:40 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511424
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja.
Ik denk niet dat een hogere strafmaat iets zal oplossen eik.. Betere begeleiding, als je tenminste aan een oplossing wilt werken.
  maandag 14 maart 2005 @ 07:39:05 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511439
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef SingleCoil het volgende:
Wodka verdrijft rare ideeen
Moeten wij samen maar eens vodka gaan drinken om het tegendeel te bewijzen.
quote:
verhoogt paringsdrift em verstevigd erectiele functies, brengt vrouwen moeilteloos tot meerdere hoogtepunten en motiveert stille dichters tot diepe gronden. Wodka versoepelt de vingers van de gitarist en smeert de stembanden van de zanger, het maakt de atleet in mij wakker, en dan weer de schaker, wodka is mijn leven, ik hoop te sterven met wodka...
  maandag 14 maart 2005 @ 08:03:56 #186
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511548
mogûh!
It's Time To Shine
pi_25511562
Goeiemorgen!
  maandag 14 maart 2005 @ 08:12:00 #188
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511578
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef SingleCoil het volgende:
Wodka verdrijft rare ideeen, zuivert lichaam en geest, maakt beter wat slecht was en best wat beter was, verhoogt paringsdrift em verstevigd erectiele functies, brengt vrouwen moeilteloos tot meerdere hoogtepunten en motiveert stille dichters tot diepe gronden. Wodka versoepelt de vingers van de gitarist en smeert de stembanden van de zanger, het maakt de atleet in mij wakker, en dan weer de schaker, wodka is mijn leven, ik hoop te sterven met wodka...
* qu63 ongeduldig voor Gall&Gall staat te wachten..
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 08:43:24 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511679
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:03 schreef qu63 het volgende:
mogûh!
Wat scheelt er aan qu?
  maandag 14 maart 2005 @ 09:00:07 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511730
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat scheelt er aan qu?
nacht doorgehaald. Beetje f*cked up. Dokter bellen. KL*te posts die niet lukken (dit is al de 4e...)

En nog veel meer.

Wodka!!
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:04:43 #191
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511737
4e mag 7e zijn. en deze post duurt ook veel te lang
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:06:54 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511740
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:00 schreef qu63 het volgende:

[..]

nacht doorgehaald. Beetje f*cked up. Dokter bellen. KL*te posts die niet lukken (dit is al de 4e...)

En nog veel meer.

Wodka!!
Hmm teveel vodka?
  maandag 14 maart 2005 @ 09:08:31 #193
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511742
layout wordt hier ook regelmatig verneukt

http://www.qu63.nl/CMS wel stabiel en als je inlogd heb je de keuze uit 30 layouts!
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:08:50 #194
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511743
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm teveel vodka?
Nee

Wodka nodig
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:10:23 #195
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511748
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:08 schreef qu63 het volgende:
layout wordt hier ook regelmatig verneukt

http://www.qu63.nl/CMS wel stabiel en als je inlogd heb je de keuze uit 30 layouts!
én webradio met 128 kbps
dr luisterd toch niemand..
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:34:40 #196
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_25511828

@ ReCreative!
'Nuff said
  Moderator maandag 14 maart 2005 @ 09:35:57 #197
5428 crew  miss_sly
pi_25511831
Goeiemorgen!
Wat hebben jullie nog veel posts doorgekregen ondanks de serverupgrade
Ik loop oneindig achter nu.

Ow ja, RC nog gefeliciteerd!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 maart 2005 @ 09:38:58 #198
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511842
http://www.qu63.nl/CMS/index.php?option=com_simpleboard&Itemid=42
Mn forum is online!

heeft alleen nog wat kinderziektes, maar is wél online en snel!
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:47:02 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25511866
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Goeiemorgen!
Wat hebben jullie nog veel posts doorgekregen ondanks de serverupgrade
Ik loop oneindig achter nu.
De boel is dan ook veel later downgegaan dan gepland was.
  maandag 14 maart 2005 @ 09:50:22 #200
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511878
* qu63 is ff stukkie rijden met een
It's Time To Shine
  maandag 14 maart 2005 @ 09:50:42 #201
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25511880
reageren via quickreply werkt niet echt geloof ik
It's Time To Shine
  Moderator maandag 14 maart 2005 @ 10:14:48 #202
5428 crew  miss_sly
pi_25511944
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

De boel is dan ook veel later downgegaan dan gepland was.
Ow, OK.
Ik heb gistermiddag niet meer achter de pc gezeten, maar lekker met de hond gewandeld en gelezen
  maandag 14 maart 2005 @ 11:10:52 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25512094
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, OK.
Ik heb gistermiddag niet meer achter de pc gezeten, maar lekker met de hond gewandeld en gelezen
Ik heb geen hond, maar anders had ik er ook mee gewandeld.
pi_25512318
Verdomt, hij doet het

Nou ben ik zelf bezig mijn moeders laptop te repareren, wat een ramp
Wat een gedoe, die computers.
pi_25512453
En volgens mij ben ik helemaal alleen

ECHO echo echo
  maandag 14 maart 2005 @ 21:43:52 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25512792
Jeej we zijn weer on air
pi_25513670
En goeienavond. Slechts twee Fok!-posts op een dag, dat is een unicum voor mij. Dit is meteen ook de laatste, want ik ga naar bed.

Net de eerste twee afleveringen gezien van de nieuwe serie Lost op Net5. Ik vond het erg spannend!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:26:38 #208
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25515116
fok is traag

het enige wat werkt zijn de banners..
krijg de hele tijd flink vern**kte pagina's..

áls ze al te zien zijn dan..
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 04:08:01 #209
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25516734
nu is fok wel snel
ook geen layout verneukers meer
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 07:32:19 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25516952
Waterstofperoxide in je oog is niet fijn

Evenwel een goedemorgen iedereen
pi_25516955
Wilde je blonde ogen?

Goeiemorgen!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 07:38:39 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25516962
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 07:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wilde je blonde ogen?
eigenlijk wilde ik contactlenzen inzetten, en blijkbaar heb ik halfslapend het verkeerde flesje gebruikt.
quote:
Goeiemorgen!
Goeiemorgen!

Die film van jou is nog steeds niet helemaal binnen.. Nog maar 10 MB, dus vandaag zal ik hem wel binnenhebben. En nu zal het forum dan ook wel gewoon up blijven.
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 08:50:12 #213
5428 crew  miss_sly
pi_25517335
Goeiemorgen!

Fok is weer terug!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:57:44 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25517399
Het begint lente te worden
pi_25517410
goedemorgen

ik word net uitgescholden vanwege een verwijzing naar de evo faq
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:00:27 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25517424
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:59 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen

Ik zag het! Maar je zei dan ook niet waar schapen van afstammen.
pi_25517435
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zag het! Maar je zei dan ook niet waar schapen van afstammen.
en ik heb on topic teruggescholden
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 09:01:48 #218
5428 crew  miss_sly
pi_25517438
Het begint inderdaad lente te worden. Er komen al knopjes aan de bomen! En vancohtend toen ik met Misu ging wandelen (voor 7 uur al) was het heerlijk rustig en waren aan alle kanten vogeltjes aan het zingen! Er was er zelfs eentje een waar concert aan het fluiten

fokschaap, geen goed begin van de dag...toch goedemorgen
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:02:22 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25517442
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en ik heb on topic teruggescholden
Ook dat zag ik.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:03:03 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25517448
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Het begint inderdaad lente te worden. Er komen al knopjes aan de bomen! En vancohtend toen ik met Misu ging wandelen (voor 7 uur al) was het heerlijk rustig en waren aan alle kanten vogeltjes aan het zingen! Er was er zelfs eentje een waar concert aan het fluiten

fokschaap, geen goed begin van de dag...toch goedemorgen
Zonnetje en hitte vooral vind ik.. Morgen toch maar wat minder warm kleden.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:39:10 #221
27698 Doffy
pi_25517700
Woeiiiiii

'Nuff said
pi_25517774
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:59 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen

Je zat hem zeker op te fokken
pi_25518112
De text-only layout werkt niet naar behoren. .
En weer een stukje onzinnige proza.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:08:16 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518129
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:07 schreef Mobious het volgende:
De text-only layout werkt niet naar behoren. .
De layouts werken nog niet allemaal inderdaad.. De default doet het overigens wel..
pi_25518163
Teveel banners, kleuren, posticonen, usericonen enzetera. Word ik hyper van. Als ik mijn leven wil kleuren doe ik dat wel met de standaard smilies. --> .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:11:33 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518191
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:10 schreef Mobious het volgende:
Teveel banners, kleuren, posticonen, usericonen enzetera. Word ik hyper van. Als ik mijn leven wil kleuren doe ik dat wel met de standaard smilies. --> .
Het leven moet juist kleur hebben.
pi_25518281
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het leven moet juist kleur hebben.
Beweging. Roze... auw, pijn.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:18:51 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518303
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:17 schreef Mobious het volgende:

[..]

Beweging. Roze... auw, pijn.
Roze

Beweging en pijn volg ik even niet?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:22:00 #229
27698 Doffy
pi_25518349
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Roze
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:43:55 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518385
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:22 schreef Doffy het volgende:

[..]

[afbeelding]
Doffy
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 10:56:49 #231
5428 crew  miss_sly
pi_25518545
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zonnetje en hitte vooral vind ik.. Morgen toch maar wat minder warm kleden.
hitte

De temperatuur wordt wel aangenamer, dat dan weer wel
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:59:49 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518593
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

hitte

De temperatuur wordt wel aangenamer, dat dan weer wel
Ik ben iemand die het erg snel warm heeft, dus voor mij begint dit hitte te worden.
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 11:03:14 #233
5428 crew  miss_sly
pi_25518654
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben iemand die het erg snel warm heeft, dus voor mij begint dit hitte te worden.
Joh, dat is wel snel
Ik begin dit al prettiger te vinden, maar zelfs nog niet echt aangenaam. Paar graadjes meer zou prettig zijn!
Kom jij ooit in hele warme landen? Dat lijkt me erg lastig...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:04:34 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25518680
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Joh, dat is wel snel
Ik begin dit al prettiger te vinden, maar zelfs nog niet echt aangenaam. Paar graadjes meer zou prettig zijn!
Paar graadjes erbij kan wel prettig zijn, kan er nog wat kleding uit.
quote:
Kom jij ooit in hele warme landen? Dat lijkt me erg lastig...
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit. Ik denk ook eerder dat hele koude landen meer mijn ding zijn.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:07:13 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25518710
het is nu alweer bijna 30 graden warmer dan vorige week he

mogûh btw..

Trojans zijn kut. Norton Internet Security vind em wel, verwijderd em en hij is meteen weer terug Norton Anti Virus vind weer niks..
Heb ik Hitmanpro(ad-aware en vele andere proggies in 1) gedownload, die alles laten scannen. vind em ook. Alls is al 3x geupdate. en nóg blijft dat klere ding terugkomen!
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:08:57 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25518740
Soy Sweeper:
Adware gevonden: CWS-AboutBlank
Adware gevonden: CWS_NS3 Hijacker

En CWS-Shredder vind weer niks
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:29:52 #237
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25518932
--> E:\documents en settings\adLocal settings\temp\se.dll <--
Daar zit het virus/trojan.

Alleen kan ik het bestand niet vinden om het te verwijderen. Dat heeft NIS al gedaan..
Nu is er ook iedere keer een rundll melding dat ie dat bestandniet kan vinden.. kan je ergens dat bestand uit de rundll halen??
It's Time To Shine
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 11:32:29 #238
5428 crew  miss_sly
pi_25518975
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Paar graadjes erbij kan wel prettig zijn, kan er nog wat kleding uit.
[..]

Nee, daar kom ik eigenlijk nooit. Ik denk ook eerder dat hele koude landen meer mijn ding zijn.
Zeker nog een paar graadjes erbij!!

Ik vind warmte wel lekker, maar kou ook prima. Ik vind alle andere landen 'mijn ding' omdat ik ze zo graag wil ontdekken
Ga je wel eens naar een sauna, of is je dat ook te warm?
pi_25519020
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef qu63 het volgende:

Alleen kan ik het bestand niet vinden om het te verwijderen. Dat heeft NIS al gedaan..
Nu is er ook iedere keer een rundll melding dat ie dat bestandniet kan vinden.. kan je ergens dat bestand uit de rundll halen??
Mischien met Trojan Hunter??? http://www.misec.net/trojanhunter/
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:38:17 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519049
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Mischien met Trojan Hunter??? http://www.misec.net/trojanhunter/
Ik heb net met hijackthis alles gescand. alles verwijderd.. en weer is het er als ik met ad-aware scan ...
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:39:33 #241
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519062
Trojanhunter gaan we dan maar proberen..
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:43:40 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519084
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef qu63 het volgende:

Even met regedit speuren of er nog sporen te vinden zijn.. Je hebt wel al een reboot gedaan?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:47:02 #243
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519133
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Even met regedit speuren of er nog sporen te vinden zijn.. Je hebt wel al een reboot gedaan?
Ik heb die pc nog nooit zovaak gereboot geloof ik
En in Regedit vind ik die zooi al niet.
Had al geprobeerd het handmatig te verwijderen zoals op symantec.com staat.. Maar ik mis een aantal keys. die zullen dan wel weg zijn gehaald door Ad-aware, of NIS, of iets anders.. Maar het is er nog steeds
It's Time To Shine
pi_25519141
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef qu63 het volgende:
Trojanhunter gaan we dan maar proberen..
Ben niet zo'n comp expert hoor! Maar zelf wacht ik nog steeds vol spanning op mijn eerste trojan of virus.
Gebruik wel Kaspersky en Agnitum Outpost als fire wall. Volgens mij is het vooral belangrijk een goeie firewall te hebben wat betreft trojans. Outpost heeft een hele goeie naam.

En! mij moeders laptop doet het weer
Kan haar weer blij maken.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:48:12 #245
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519153
en m'n site heeft er ook weer uitgelegen.. nu wil ik geld zien ..
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:49:17 #246
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519173
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ben niet zo'n comp expert hoor! Maar zelf wacht ik nog steeds vol spanning op mijn eerste trojan of virus.
Gebruik wel Kaspersky en Agnitum Outpost als fire wall. Volgens mij is het vooral belangrijk een goeie firewall te hebben wat betreft trojans. Outpost heeft een hele goeie naam.

En! mij moeders laptop doet het weer [afbeelding]
Kan haar weer blij maken.
Norton Internet Security doet t ook wel goed. Hij wil beginnen en NIS stopt em. maar kan em niet vinden
It's Time To Shine
pi_25519188
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:48 schreef qu63 het volgende:
en m'n site heeft er ook weer uitgelegen.. nu wil ik geld zien ..
Van wie
pi_25519243
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:49 schreef qu63 het volgende:

[..]

Norton Internet Security doet t ook wel goed. Hij wil beginnen en NIS stopt em. maar kan em niet vinden
Reviews die ik gezien heb waren niet al te lovend over Norton, al was het wel beter dan McAffee. Kaspersky staat al weer een tijdje te boek als de beste virusscanner.
Overigens schijn ZoneAlarm ook heel goed te werken, en dat voor een gratis firewall. En is ook makkelijker te bedienen dan Outpost maar ook dat went.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:53:33 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519250
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeker nog een paar graadjes erbij!!

Ik vind warmte wel lekker, maar kou ook prima. Ik vind alle andere landen 'mijn ding' omdat ik ze zo graag wil ontdekken
Ga je wel eens naar een sauna, of is je dat ook te warm?
Sauna ga ik nooit heen, moet er niet aan denken. Als ik het warm wil hebben vind ik een warme douche wel genoeg eik.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:54:25 #250
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519261
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Van wie
van mn hoster. ze garandere 100% uptime én 100% tevredenheid. Beide niet gelukt
Ik heb dr al een keer een dag uitgelegen.. Konden ze niks an doen. Hun host ging verhuizen en "dat wisten ze niet". Flikker op. Ik wil geld

zo kan je dus wel geld verdienen met je website, ook al staat er niks nuttigs op!
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:56:02 #251
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519279
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Reviews die ik gezien heb waren niet al te lovend over Norton, al was het wel beter dan McAffee. Kaspersky staat al weer een tijdje te boek als de beste virusscanner.
Overigens schijn ZoneAlarm ook heel goed te werken, en dat voor een gratis firewall. En is ook makkelijker te bedienen dan Outpost maar ook dat went.
Ik heb ook nog een router, dat helpt ook wel. En ik weet meestal wat ik doe. Ik wist alleen niet dat die kl*te torrent site van die kutbanners had..
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:56:33 #252
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519281
TrojanHunter vind mIRC een trojan
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:59:13 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519323
Welke browser gebruik je trouwens? Dat wil ook nog wel eens schelen ...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:37:17 #254
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519596
IE... moet ook maar gaan firefoxen geloof ik..
Als ik exploren open, is er weer niks aan de hand.. maar IE gaat fout..
It's Time To Shine
pi_25519624
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:

[..]

van mn hoster. ze garandere 100% uptime én 100% tevredenheid. Beide niet gelukt
Ik heb dr al een keer een dag uitgelegen.. Konden ze niks an doen. Hun host ging verhuizen en "dat wisten ze niet". Flikker op. Ik wil geld

zo kan je dus wel geld verdienen met je website, ook al staat er niks nuttigs op!
SLA proberen af te sluiten. Als ze 100% uptime garanderen, willen ze ook wel een SLA afsluiten voor 99% uptime met een max aaneensluitende downtime van 4 uur. Anders stellen hun garanties weinig voor.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:41:39 #256
27698 Doffy
pi_25519638
Wat een zouteloze discussie zeg
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:42:21 #257
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519649
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:40 schreef Mobious het volgende:

[..]

SLA proberen af te sluiten. Als ze 100% uptime garanderen, willen ze ook wel een SLA afsluiten voor 99% uptime met een max aaneensluitende downtime van 4 uur. Anders stellen hun garanties weinig voor.
SLA?

en ik heb er ruim een dag uitgelegen..
It's Time To Shine
pi_25519704
Service License Agreement. Een soort contract dat je afsluit. Mocht je provider dat niet nakomen, dan staat ook in je SLA wat de schadevergoeding is.

SLA's worden vaak afgesloten door (middel)grote bedrijven voor vanalles en nog wat in de automatisering. Als particulier is het vaak niet zo interessant omdat een SLA vaak meer kost dan dat het zou opleveren. Maar als ze toch 100% uptime garanderen...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:48:09 #259
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519728
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:46 schreef Mobious het volgende:
Service License Agreement. Een soort contract dat je afsluit. Mocht je provider dat niet nakomen, dan staat ook in je SLA wat de schadevergoeding is.

SLA's worden vaak afgesloten door (middel)grote bedrijven voor vanalles en nog wat in de automatisering. Als particulier is het vaak niet zo interessant omdat een SLA vaak meer kost dan dat het zou opleveren. Maar als ze toch 100% uptime garanderen...
www.websspace.com

en het is geen bedrijf ofzo.. meer voor de lol
maar t moet wel online zijn dan..
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:53:52 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519795
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef Doffy het volgende:
Wat een zouteloze discussie zeg
Kom eens met iets beters! We hebben dat nu gehad, we hebben het weer gehad, de downtime hebben we gehad...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:54:33 #261
27698 Doffy
pi_25519803
Kan deze zeer interessante discussie ( ) niet worden voortgezet in DIG of op Gathering of Tweakers?
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:54:38 #262
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519804
het lijkt opgelost!
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:55:23 #263
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25519813
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
Kan deze zeer interessante discussie ( ) niet worden voortgezet in DIG of op Gathering of Tweakers?
Op GoT wordt ik al gek aangekeken..
en t is al opgelost
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:57:47 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519845
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:00:08 #265
27698 Doffy
pi_25519870
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef qu63 het volgende:
het lijkt opgelost!

Zow, en nu weer tijd voor een ouderwetse discussie over... KOFFIE!

Zo komt mijn mjin huis niet meer in. Hij vond 't vanochtend nodig om te melden dat 'Senseo toch eigenlijk lekkerder is dan die AH filterkoffie van jou'
'Nuff said
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 13:04:13 #266
5428 crew  miss_sly
pi_25519899
De Senseo Rio de Janeiro vind ik eigenlijk erg goed smaken
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 13:06:28 #267
5428 crew  miss_sly
pi_25519914
Iemand enig idee waar ik een goede omschrijving van het begrip 'standplaats' kan vinden?
Ik moet wat meer info hebben mbt arbeidsovereenkomsten en vergoedingen e.d.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:06:36 #268
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519916
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:00 schreef Doffy het volgende:

[..]

Zow, en nu weer tijd voor een ouderwetse discussie over... KOFFIE!

Zo komt mijn mjin huis niet meer in. Hij vond 't vanochtend nodig om te melden dat 'Senseo toch eigenlijk lekkerder is dan die AH filterkoffie van jou'
Wat een bruut!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:10:10 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25519970
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Iemand enig idee waar ik een goede omschrijving van het begrip 'standplaats' kan vinden?
Ik moet wat meer info hebben mbt arbeidsovereenkomsten en vergoedingen e.d.
het adres van het gebouw waarin de werknemer gewoonlijk zijn werkzaamheden verricht.
pi_25519989
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:37 schreef qu63 het volgende:
IE... moet ook maar gaan firefoxen geloof ik..
Als ik exploren open, is er weer niks aan de hand.. maar IE gaat fout..
Firefox is hoe dan ook een goed idee, een leven zonder tapped browsing (+ extensions die tabbed browsing noch verslavender maken) is ondenkbaar. En geen activeX
http://www.mozilla.org/
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 13:16:14 #271
5428 crew  miss_sly
pi_25520016
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

het adres van het gebouw waarin de werknemer gewoonlijk zijn werkzaamheden verricht.
Thnx, maar ik had het al gevonden. Het is iets minder simpel in het wegvervoer, maar het komt er wel op neer
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:23:18 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25520096
Ik sluit me trouwens bij Doffy aan.. Het front voor behoud van echte koffie.
pi_25520124
Alweer koffie?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:29:27 #274
27698 Doffy
pi_25520178
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
Wat een bruut!
En dat zegt dan dat het van je houdt!
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:31:18 #275
27698 Doffy
pi_25520196
Hoe laat is het?

Koffietijd!
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:45:35 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25520261
Welnee joh, ik tuf nog wel even door zonder caffeineshot.
pi_25520296
Goedemorgen . Ben net pas uit bed maar voelde me gister zeldzaam klote, da's wel een goed excuus hè?

Het waait hier fijn hard .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 14:35:38 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25520426
Wel goed uitgeslapen nu?
pi_25521369
Jawel... Ben alweer lekker aan het werk .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:58:54 #280
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25521493
Zou tijd worden ook.
pi_25521655
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Zou tijd worden ook.
Bwah, uurtje of 4, dan gaat het meestal beginnen .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:25:58 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25522054
Je bent geen ochtendmens?
pi_25522522
Je kunt bij de Teleac tegenwoordig ook al Chinees leren. Er gaat een wereld voor me open nu ik sinds kort weer een TV heb.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:47:55 #284
27698 Doffy
pi_25522542
Moet niet zo moeilijk zijn als je Fries kunt verstaan
'Nuff said
pi_25522571
LOL Nou, 't is toch nèt even anders geloof ik. Ik kan al wel drie mango's kopen op de markt.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:53:29 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25522640
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:47 schreef Doffy het volgende:
Moet niet zo moeilijk zijn als je Fries kunt verstaan

Sorry, hij is gewoon echt leuk.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:54:44 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25522654
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Nou, 't is toch nèt even anders geloof ik. Ik kan al wel drie mango's kopen op de markt.
Kun je ook al de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vragen?
pi_25522719
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
Kun je ook al de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vragen?
Huh? Ik hoop zulke informatie niet nodig te hebben op mijn aanstaande vakantie naar China!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:06:02 #289
27698 Doffy
pi_25522877
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Ik hoop zulke informatie niet nodig te hebben op mijn aanstaande vakantie naar China!
Ik ook niet, maar een slimme meid... precies!

Je stuurt toch wel een kaartje he?
'Nuff said
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:06:50 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25522890
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Was van een of andre caberatier (Herman Finkers?), een korte taalcursus voor op vakantie "Kunt u mij de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vertellen?". Vandaar dus.
pi_25523191
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:06 schreef Doffy het volgende:
Ik ook niet, maar een slimme meid... precies!

Je stuurt toch wel een kaartje he?
Ja, dat zal ik doen, maar mijn vakantie naar China kan nog wel een paar decennia op zich laten wachten. Maar in de meivakantie ga ik naar Polen! Als je daarvandaan een kaartje wilt, dan moet je me je adres even mailen en dan stuur ik er eentje!
pi_25523216
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
Was van een of andre caberatier (Herman Finkers?), een korte taalcursus voor op vakantie "Kunt u mij de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vertellen?". Vandaar dus.
Aha! Cremeren ze eigenlijk wel in China? Dat soort dingen vertellen ze dan weer niet bij Teleac.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 20:36:40 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25524376
Goedenavond weer
  dinsdag 15 maart 2005 @ 20:38:05 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25524390
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Aha! Cremeren ze eigenlijk wel in China? Dat soort dingen vertellen ze dan weer niet bij Teleac.
Is doodgaan eigenlijk wel een gewoonte in China?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 20:45:34 #295
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25524492
Wat en **kels bij websspace.. ze hebben mn mail nog niet eens beatwoord. Ik heb wel eens om 1 uur 's nachts gemaild en om 2 uur al een antwoord.. Dit kan sneller!!

ik wil 100% tevredenheid
100% uptime hebben ze al niet gered. Ze hebben mn site er al een keer afgetiefd.. kwam geloof ik omdat ik een scriptfoutje had gemaakt waardoor apache nogal veel werk moest verzetten waardoor hun hele server dood was
It's Time To Shine
pi_25524533
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Is doodgaan eigenlijk wel een gewoonte in China?
Ikzelf heb in elk geval nog nooit een dode of stervende Chinees gezien. Dat lijkt me een belangrijke aanwijzing.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:19:44 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25524593
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ikzelf heb in elk geval nog nooit een dode of stervende Chinees gezien. Dat lijkt me een belangrijke aanwijzing.
Zie je wel, gewoon niet nodig om te weten waar crematoria of begraafplaatsen liggen.
pi_25524763
Ben ik weer En nu maar hopen dat we dit keer wel langer dan een uur up blijven .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:30:32 #299
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25524794
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:28 schreef Haushofer het volgende:
Ben ik weer En nu maar hopen dat we dit keer wel langer dan een uur up blijven .
idd
had je mijn linkspagina al gezien?
De laatste 6 zijn wel erg interesant voor Queenfans
It's Time To Shine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:40:07 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25524897
wb Haus

Lupa, ik heb de film eindelijk binnen.. Morgen wordt het erg vroeg dag, dus vandaag komt van kijken sowieso niets, maar ik hoop hem binnenkort te zien. (En hoop dat het de goede taal is. )
pi_25525045
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
wb Haus

Lupa, ik heb de film eindelijk binnen.. Morgen wordt het erg vroeg dag, dus vandaag komt van kijken sowieso niets, maar ik hoop hem binnenkort te zien. (En hoop dat het de goede taal is. )
Wat voor film? ben nieuwsgierig.

Heb zelf vandaag ''De eend en de Cadillac'' (Le Corniaud met Louis De Funès en Bourvil) zitten kijken. Hilarisch Wat een leuke film en wat wil ik graag op vakantie naar Italië.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')