Ow, OK.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
De boel is dan ook veel later downgegaan dan gepland was.

Ik heb geen hond, maar anders had ik er ook mee gewandeld.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, OK.
Ik heb gistermiddag niet meer achter de pc gezeten, maar lekker met de hond gewandeld en gelezen

eigenlijk wilde ik contactlenzen inzetten, en blijkbaar heb ik halfslapend het verkeerde flesje gebruikt.quote:
Goeiemorgen!quote:Goeiemorgen!

Ik zag het! Maar je zei dan ook niet waar schapen van afstammen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:59 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
ik word net uitgescholden vanwege een verwijzing naar de evo faq

en ik heb on topic teruggescholdenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar je zei dan ook niet waar schapen van afstammen.

Ook dat zag ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ik heb on topic teruggescholden

Zonnetje en hitte vooral vind ik.. Morgen toch maar wat minder warm kleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Het begint inderdaad lente te worden. Er komen al knopjes aan de bomen! En vancohtend toen ik met Misu ging wandelen (voor 7 uur al) was het heerlijk rustig en waren aan alle kanten vogeltjes aan het zingen! Er was er zelfs eentje een waar concert aan het fluiten
fokschaap, geen goed begin van de dag...toch goedemorgen

Je zat hem zeker op te fokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:59 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
ik word net uitgescholden vanwege een verwijzing naar de evo faq

De layouts werken nog niet allemaal inderdaad.. De default doet het overigens wel..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:07 schreef Mobious het volgende:
De text-only layout werkt niet naar behoren..

Het leven moet juist kleur hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:10 schreef Mobious het volgende:
Teveel banners, kleuren, posticonen, usericonen enzetera. Word ik hyper van. Als ik mijn leven wil kleuren doe ik dat wel met de standaard smilies. -->.

hittequote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zonnetje en hitte vooral vind ik.. Morgen toch maar wat minder warm kleden.

Ik ben iemand die het erg snel warm heeft, dus voor mij begint dit hitte te worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hitte
De temperatuur wordt wel aangenamer, dat dan weer wel

Joh, dat is wel snelquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben iemand die het erg snel warm heeft, dus voor mij begint dit hitte te worden.

Paar graadjes erbij kan wel prettig zijn, kan er nog wat kleding uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, dat is wel snel
Ik begin dit al prettiger te vinden, maar zelfs nog niet echt aangenaam. Paar graadjes meer zou prettig zijn!
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Kom jij ooit in hele warme landen? Dat lijkt me erg lastig...

Zeker nog een paar graadjes erbij!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Paar graadjes erbij kan wel prettig zijn, kan er nog wat kleding uit.
[..]
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit.Ik denk ook eerder dat hele koude landen meer mijn ding zijn.

Mischien met Trojan Hunter??? http://www.misec.net/trojanhunter/quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef qu63 het volgende:
--> E:\documents en settings\adLocal settings\temp\se.dll <--
Daar zit het virus/trojan.
Alleen kan ik het bestand niet vinden om het te verwijderen. Dat heeft NIS al gedaan..
Nu is er ook iedere keer een rundll melding dat ie dat bestandniet kan vinden.. kan je ergens dat bestand uit de rundll halen??

Ik heb net met hijackthis alles gescand. alles verwijderd.. en weer is het er als ik met ad-aware scanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mischien met Trojan Hunter??? http://www.misec.net/trojanhunter/

Even met regedit speuren of er nog sporen te vinden zijn.. Je hebt wel al een reboot gedaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef qu63 het volgende:
--> E:\documents en settings\adLocal settings\temp\se.dll <--
Daar zit het virus/trojan.
Alleen kan ik het bestand niet vinden om het te verwijderen. Dat heeft NIS al gedaan..
Nu is er ook iedere keer een rundll melding dat ie dat bestandniet kan vinden.. kan je ergens dat bestand uit de rundll halen??

Ik heb die pc nog nooit zovaak gereboot geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even met regedit speuren of er nog sporen te vinden zijn.. Je hebt wel al een reboot gedaan?

Ben niet zo'n comp expert hoor! Maar zelf wacht ik nog steeds vol spanning op mijn eerste trojan of virus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef qu63 het volgende:
Trojanhunter gaan we dan maar proberen..

Norton Internet Security doet t ook wel goed. Hij wil beginnen en NIS stopt em. maar kan em niet vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ben niet zo'n comp expert hoor! Maar zelf wacht ik nog steeds vol spanning op mijn eerste trojan of virus.
Gebruik wel Kaspersky en Agnitum Outpost als fire wall. Volgens mij is het vooral belangrijk een goeie firewall te hebben wat betreft trojans. Outpost heeft een hele goeie naam.
En! mij moeders laptop doet het weer [afbeelding]
Kan haar weer blij maken.

Van wiequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:48 schreef qu63 het volgende:
en m'n site heeft er ook weer uitgelegen.. nu wil ik geld zien ..

Reviews die ik gezien heb waren niet al te lovend over Norton, al was het wel beter dan McAffee. Kaspersky staat al weer een tijdje te boek als de beste virusscanner.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Norton Internet Security doet t ook wel goed. Hij wil beginnen en NIS stopt em. maar kan em niet vinden

Sauna ga ik nooit heen, moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker nog een paar graadjes erbij!!
Ik vind warmte wel lekker, maar kou ook prima. Ik vind alle andere landen 'mijn ding' omdat ik ze zo graag wil ontdekken
Ga je wel eens naar een sauna, of is je dat ook te warm?

van mn hoster. ze garandere 100% uptime én 100% tevredenheid. Beide niet geluktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |