Soms moet dat ook. Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen. En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, door jouw manier van optreden leer je je kind dat je kwaad met kwaad moet vergelden.
Ja ik merk het, tuning is nodig. Maar hij is potentieel wel heel snel, dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 13 maart 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er moet nog het nodige aan getuned worden, maar Breuls en iteejer zijn bezig.
Ik heb daar zo mijn twijfels over.quote:
Een aanval is geen verdediging, vooral niet nadat het gevaar is geweken.quote:Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen.
Als iedereen een oog voor een oog zou nemen, zouden we allemaal blind zijn..quote:En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.
Ik ook wel hoor, ze weten waarmee ze bezig zijn - En inderdaad, bij vlagen is het razendsnel.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:49 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja ik merk het, tuning is nodig. Maar hij is potentieel wel heel snel, dus ik heb er alle vertrouwen in
Een kind heeft niet zoveel aan een vader in de bak, en een vader die iemand heeft omgebracht is ook niet echt iets om aan al je vriendjes en vriendinnetjes te vertellen.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Soms moet dat ook. Je kan je in deze wereld laten gebruiken, of je kunt jezelf verdedigen. En ik kan mezelf heel goed in de spiegel aankijken als ik de verkrachter van m'n kind heb vermoord. Dan is dat voor mij niet meer dan rechtvaardig.
nopschquote:
Iets voor een topic? er zijn vast veel ervaringsdeskundigen aanwezigquote:Op zondag 13 maart 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
.......
Op de een of andere manier zuivert wodka mijn lichaam en heb ik nergens last van! Voel me herboren!!!
zou dat trouwens wel mogelijk zijn? volgens de wetenschap enzo?
Vodka is puur gif. Ik kan de vreemdste dingen drinken, maar van vodka raak ik echt de weg kwijt.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
nopsch
nergens last van.
Op de een of andere manier zuivert wodka mijn lichaam en heb ik nergens last van! Voel me herboren!!!
zou dat trouwens wel mogelijk zijn? volgens de wetenschap enzo?![]()
100% granenwodka.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vodka is puur gif. Ik kan de vreemdste dingen drinken, maar van vodka raak ik echt de weg kwijt.
Ja, op zich heb je wel gelijk. Maar ik zou het moeilijk kunnen verkroppen dat de dader dan waarschijnlijk 12 maanden netto gevangenisstraf krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Een kind heeft niet zoveel aan een vader in de bak, en een vader die iemand heeft omgebracht is ook niet echt iets om aan al je vriendjes en vriendinnetjes te vertellen.
Gewoon een goede advocaat in de hand nemen, een privé detective om zo iemands verleden door te spitten, en dan processen gaan voeren.
Verder moet ik denken aan die scene in The Big Lebowski waarin die pedo-bowler nadat ie verhuist was gedwongen was om in de nieuwe buurt waar hij ging wonen huis aan huis te gaan vertellen dat hij pederast was.
Vervolgens belt hij ergens aan en doet er een Californische variant van de Tokkies open![]()
Ja.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja, op zich heb je wel gelijk. Maar ik zou het moeilijk kunnen verkroppen dat de dader dan waarschijnlijk 12 maanden netto gevangenisstraf krijgt.
quote:Op zondag 13 maart 2005 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die niet razend wordt van die belachelijke strafmaten die er hier soms/meestal worden uitgedeeld. Heel frustrerend.
Mijn verbinding hier in Den Haag is bijzonder traag, hopelijk dat deze post nog voor 23.00 luktquote:Op zondag 13 maart 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jij meent dat het de morele plicht van een mens is om er de politiek correcte mening op na te houden dat de strafmaat in Nederland belachelijk laag is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat jij het niet begrijpt, want ik heb het een beetje verkeerd gelezen.quote:Op zondag 13 maart 2005 22:56 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik begrijp niet hoe je dat uit mijn post haalt![]()
Ooooh, maar dat hoe het wel degelijk hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het niet begrijpt, want ik heb het een beetje verkeerd gelezen.Ik las: "Ik ken iemand in mijn omgeving..." in plaats van "Ik ken niemand in mijn omgeving...". Ik dacht dus dat het jou frustreerde als mensen niet razend worden wegens de strafmaat in Nederland.
Wat lief!quote:Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
ReCreative is jarig vandaag!![]()
Lief, nogmaals gefeliciteerd!
Graag gedaanquote:Op maandag 14 maart 2005 00:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat lief!Je bent de beste, Geerts...
![]()
En iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ben net thuis, net drie uur getreind en nu slapen![]()
. Tot morgen allen
.
Ik heb het meer over het effect.. Vodka is gewoon een van de weinige dranken waar ik niet tegenkan. Ik opteer voor whisky.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
100% granenwodka.
Granen zijn toch niet ongezond/giftig?
Nu weet ik ook waarom ik minder brood eet. Ik drink teveel wodka
met limesap..
Ik denk niet dat een hogere strafmaat iets zal oplossen eik.. Betere begeleiding, als je tenminste aan een oplossing wilt werken.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja.
Ik ken niemand in mijn omgeving die niet razend wordt van die belachelijke strafmaten die er hier soms/meestal worden uitgedeeld. Heel frustrerend.
Moeten wij samen maar eens vodka gaan drinken om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef SingleCoil het volgende:
Wodka verdrijft rare ideeen
quote:verhoogt paringsdrift em verstevigd erectiele functies, brengt vrouwen moeilteloos tot meerdere hoogtepunten en motiveert stille dichters tot diepe gronden. Wodka versoepelt de vingers van de gitarist en smeert de stembanden van de zanger, het maakt de atleet in mij wakker, en dan weer de schaker, wodka is mijn leven, ik hoop te sterven met wodka...
* qu63 ongeduldig voor Gall&Gall staat te wachten..quote:Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef SingleCoil het volgende:
Wodka verdrijft rare ideeen, zuivert lichaam en geest, maakt beter wat slecht was en best wat beter was, verhoogt paringsdrift em verstevigd erectiele functies, brengt vrouwen moeilteloos tot meerdere hoogtepunten en motiveert stille dichters tot diepe gronden. Wodka versoepelt de vingers van de gitarist en smeert de stembanden van de zanger, het maakt de atleet in mij wakker, en dan weer de schaker, wodka is mijn leven, ik hoop te sterven met wodka...
nacht doorgehaald. Beetje f*cked up. Dokter bellen. KL*te posts die niet lukken (dit is al de 4e...)quote:
Hmm teveel vodka?quote:Op maandag 14 maart 2005 09:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
nacht doorgehaald. Beetje f*cked up. Dokter bellen. KL*te posts die niet lukken (dit is al de 4e...)
En nog veel meer.
Wodka!!
Neequote:
én webradio met 128 kbpsquote:Op maandag 14 maart 2005 09:08 schreef qu63 het volgende:
layout wordt hier ook regelmatig verneukt
http://www.qu63.nl/CMS wel stabiel en als je inlogd heb je de keuze uit 30 layouts!
De boel is dan ook veel later downgegaan dan gepland was.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Goeiemorgen!
Wat hebben jullie nog veel posts doorgekregen ondanks de serverupgrade
Ik loop oneindig achter nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |