Ik heb ook nog een router, dat helpt ook wel. En ik weet meestal wat ik doe. Ik wist alleen niet dat die kl*te torrent site van die kutbanners had..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Reviews die ik gezien heb waren niet al te lovend over Norton, al was het wel beter dan McAffee. Kaspersky staat al weer een tijdje te boek als de beste virusscanner.
Overigens schijn ZoneAlarm ook heel goed te werken, en dat voor een gratis firewall. En is ook makkelijker te bedienen dan Outpostmaar ook dat went.
SLA proberen af te sluiten. Als ze 100% uptime garanderen, willen ze ook wel een SLA afsluiten voor 99% uptime met een max aaneensluitende downtime van 4 uur. Anders stellen hun garanties weinig voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
van mn hoster. ze garandere 100% uptime én 100% tevredenheid. Beide niet gelukt
Ik heb dr al een keer een dag uitgelegen.. Konden ze niks an doen. Hun host ging verhuizen en "dat wisten ze niet". Flikker op. Ik wil geld
zo kan je dus wel geld verdienen met je website, ook al staat er niks nuttigs op!![]()
SLA?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:40 schreef Mobious het volgende:
[..]
SLA proberen af te sluiten. Als ze 100% uptime garanderen, willen ze ook wel een SLA afsluiten voor 99% uptime met een max aaneensluitende downtime van 4 uur. Anders stellen hun garanties weinig voor.
www.websspace.comquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:46 schreef Mobious het volgende:
Service License Agreement. Een soort contract dat je afsluit. Mocht je provider dat niet nakomen, dan staat ook in je SLA wat de schadevergoeding is.
SLA's worden vaak afgesloten door (middel)grote bedrijven voor vanalles en nog wat in de automatisering. Als particulier is het vaak niet zo interessant omdat een SLA vaak meer kost dan dat het zou opleveren. Maar als ze toch 100% uptime garanderen...
Kom eens met iets beters! We hebben dat nu gehad, we hebben het weer gehad, de downtime hebben we gehad...quote:
Op GoT wordt ik al gek aangekeken..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
Kan deze zeer interessante discussie () niet worden voortgezet in DIG of op Gathering of Tweakers?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
Kan deze zeer interessante discussie () niet worden voortgezet in DIG of op Gathering of Tweakers?
quote:
Wat een bruut!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zow, en nu weer tijd voor een ouderwetse discussie over... KOFFIE!![]()
![]()
![]()
Zo komt mijnmjin huis niet meer in. Hij vond 't vanochtend nodig om te melden dat 'Senseo toch eigenlijk lekkerder is dan die AH filterkoffie van jou'
![]()
![]()
![]()
![]()
het adres van het gebouw waarin de werknemer gewoonlijk zijn werkzaamheden verricht.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Iemand enig idee waar ik een goede omschrijving van het begrip 'standplaats' kan vinden?
Ik moet wat meer info hebben mbt arbeidsovereenkomsten en vergoedingen e.d.
Firefox is hoe dan ook een goed idee, een leven zonder tapped browsing (+ extensions die tabbed browsing noch verslavender maken) is ondenkbaar. En geen activeXquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:37 schreef qu63 het volgende:
IE... moet ook maar gaan firefoxen geloof ik..
Als ik exploren open, is er weer niks aan de hand.. maar IE gaat fout..
Thnx, maar ik had het al gevonden. Het is iets minder simpel in het wegvervoer, maar het komt er wel op neerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
het adres van het gebouw waarin de werknemer gewoonlijk zijn werkzaamheden verricht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:47 schreef Doffy het volgende:
Moet niet zo moeilijk zijn als je Fries kunt verstaan
Kun je ook al de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vragen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Nou, 't is toch nèt even anders geloof ik. Ik kan al wel drie mango's kopen op de markt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
Kun je ook al de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vragen?
Ik ook niet, maar een slimme meid... precies!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Huh?
Ik hoop zulke informatie niet nodig te hebben op mijn aanstaande vakantie naar China!
Was van een of andre caberatier (Herman Finkers?), een korte taalcursus voor op vakantie "Kunt u mij de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vertellen?". Vandaar dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Huh?
Ik hoop zulke informatie niet nodig te hebben op mijn aanstaande vakantie naar China!
Ja, dat zal ik doen, maar mijn vakantie naar China kan nog wel een paar decennia op zich laten wachten. Maar in de meivakantie ga ik naar Polen!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:06 schreef Doffy het volgende:
Ik ook niet, maar een slimme meid... precies!![]()
Je stuurt toch wel een kaartje he?
Aha! Cremeren ze eigenlijk wel in China? Dat soort dingen vertellen ze dan weer niet bij Teleac.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
Was van een of andre caberatier (Herman Finkers?), een korte taalcursus voor op vakantie "Kunt u mij de weg naar het dichtstbijzijnde crematorium vertellen?". Vandaar dus.
Is doodgaan eigenlijk wel een gewoonte in China?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha! Cremeren ze eigenlijk wel in China? Dat soort dingen vertellen ze dan weer niet bij Teleac.
Ikzelf heb in elk geval nog nooit een dode of stervende Chinees gezien. Dat lijkt me een belangrijke aanwijzing.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Is doodgaan eigenlijk wel een gewoonte in China?
Zie je wel, gewoon niet nodig om te weten waar crematoria of begraafplaatsen liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikzelf heb in elk geval nog nooit een dode of stervende Chinees gezien. Dat lijkt me een belangrijke aanwijzing.
iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:28 schreef Haushofer het volgende:
Ben ik weerEn nu maar hopen dat we dit keer wel langer dan een uur up blijven .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |