die heb ik ook beide aan gehad....ze hadden ze niet in mijn maatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:27 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide vorig jaar gekocht, weet nog niet wat ik dit jaar ga kopen.
90 euro bij footlocker...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:37 schreef One_conundrum het volgende:
hoe duur zijn die K-swiss?
Waar woon je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef var.fok het volgende:
[..]
De Santoni no. 6705! Die staan ook op mijn verlanglijstje...
die heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:44 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
Ik heb WEL de search gebruikt en kon geen recent topic vinden hierover!
Mocht dat wel zo zijn meld het me en dan vraag IK wel een slotje
Ik heb vanmiddag deze schoenen gekocht en vind ze erg mooi! Heb ze hier in Oldenzaal nog nooit gezien. Heb ze in Leeuwarden gekocht
[afbeelding]
Die zijn gaaf zeg!! Maar ik vind ze meer iets voor meidenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef amokjeeh het volgende:
Ja leuk topic!
Deze net nieuw, lekker voor de luie dagen
[[url=http://img118.exs.cx/img118/9800/afb0055zg.jpg]afbeelding][/URL]
Mooie schoenenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef amokjeeh het volgende:
Ja leuk topic!
Deze net nieuw, lekker voor de luie dagen
[[url=http://img118.exs.cx/img118/9800/afb0055zg.jpg]afbeelding][/URL]
En wat mag dat kosten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:59 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Waar woon je?
In Haarlem zijn ze bij VIP te koop en in Amsterdam bij Manwood.
Ik heb begrepen dat ze (voor Santoni begrippen) erg goed verkopen.
Heb ze ook (Mexico 66 toch?) .. alleen andere kleurencombiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:59 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen nieuwe?
dezen heb ik gister gekocht ook te zien in nieuwe kleding #8
[afbeelding]
haha, ok ik zal het morgen even doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je van die Bikkembergs (2e van boven, buitenste rij) even een beter foto maken?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:59 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen nieuwe?
[afbeelding]
Die met de witte strepen heb ik alweer ruim anderhalf jaar.. Helaas beginnen ze nu echt afgetrapt te rakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
maar omdat het volgens de Topic titel gewoon met alle schoenen is dezen ook nog maar
[afbeelding]
kheb die met de witte strepen
Uh foto...quote:Op zondag 13 maart 2005 02:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die met de witte strepen heb ik alweer ruim anderhalf jaar.. Helaas beginnen ze nu echt afgetrapt te raken![]()
Verder heb ik nog een paar halfhoge Lorenzi shoes zonder veter. Erg stijlvol al zeg ik het zelf...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je van die Bikkembergs (2e van boven, buitenste rij) even een beter foto maken?
Foto zal ik vanmiddag even plaatsen.quote:Op zondag 13 maart 2005 09:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Uh foto...
en bij die Quick's gaat die hak van buiten helemaal naar de kloten, bij jou ook het geval?
Welke shop?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:44 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
Ik heb WEL de search gebruikt en kon geen recent topic vinden hierover!
Mocht dat wel zo zijn meld het me en dan vraag IK wel een slotje
Ik heb vanmiddag deze schoenen gekocht en vind ze erg mooi! Heb ze hier in Oldenzaal nog nooit gezien. Heb ze in Leeuwarden gekocht
[afbeelding]
ja kloptquote:Op maandag 14 maart 2005 01:32 schreef amokjeeh het volgende:
Je had ook dmv edit de schoenen bij elkaar in 1 post kunnen zetten
Wel nette schoenen trouwens, vooral die puma's. Puma by Mihara Yasuhiro is het niet?
Aangezien je geen e-mail adres in je profiel hebt staan dan maar even zo, de adviesprijs ligt rond de 260 euro. Sommige winkels zijn ietsje duurder. Andere wat minder duur, maar als ze 280 zijn ofzo zou ik ze lekker laten liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef RavenShield het volgende:
[..]
En wat mag dat kosten?
Ze zijn wel heel erg mooi!![]()
Waar gekocht ???? Die wil ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
maar omdat het volgens de Topic titel gewoon met alle schoenen is dezen ook nog maar
[afbeelding]
kheb die met de witte strepen
Bedankt voor de informatie!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:54 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Aangezien je geen e-mail adres in je profiel hebt staan dan maar even zo, de adviesprijs ligt rond de 260 euro. Sommige winkels zijn ietsje duurder. Andere wat minder duur, maar als ze 280 zijn ofzo zou ik ze lekker laten liggen.
www.exclusiefwinkelen.nl trouwens voor adressen waar je Santoni kunt krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:32 schreef RavenShield het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie!![]()
Zal binnenkort even de stad in gaan, kijken wat het precies mag kosten
(sorry voor offtopic gelul(zal even m'n e-mail adres vermelden))
Hehe thx, i guess.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die zijn gaaf zeg!! Maar ik vind ze meer iets voor meiden.
Zien er best gaaf uit, waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:51 schreef Lu_uK het volgende:
hier ook maar even posten dannet nieuwe gehaald:
[afbeelding]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooierquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef 3FM het volgende:
[afbeelding]
Deze stonden hierboven al ergens, zien er fijn uit.
Kun je deze in elke willekeurige adidas verkopende winkel krijgen?
Heb ze nooit gezien
Let ook nooit zo op adidas eerlijk gezegd..
En die kocht je waar?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:36 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooier![]()
![]()
Ken de site ja, was hem alleen vergetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
www.exclusiefwinkelen.nl trouwens voor adressen waar je Santoni kunt krijgenPrima website trouwens voor adressen van winkels die echt mooie spullen verkopen.
pislelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef baskick het volgende:
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
www.cofra.itquote:UPPER water repellent grain leather
LINING leather
FOOTBED POLY-BED full piece, removable, abrasion resistant. It absorbs moisture and releases it easily
OUTSOLE PU/NITRILE resistant to low and high temperature from -30°C to +300°C and to hydrocarbons
PLUS side buckle fastening, leather protection of stitchings against sparks, fireproof stitchings, outsole resistant to low and high temperature
WIDTH 10 Mondopoint
SIZES 39-47
\t leer van die Prada's ziet er altijd vrij goedkoop uit vind ik.quote:
Dudequote:
alleen slijten ze wel erg hardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
die heb ik ookleuke en fijne schoenen
![]()
Ah, dit is je eerste indruk; een snelle reactie, en later ga je je mening onderbouwenquote:
coach in de herestraat. je hebt wel meerdere witte veries, ook bij footlocker maar ik heb de mooiste uitgekozen nauurlijkquote:
Kan ook niet andersquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
coach in de herestraat. je hebt wel meerdere witte veries, ook bij footlocker maar ik heb de mooiste uitgekozen nauurlijk![]()
groningen dus
Ik heb deze al een tijdje in het blauw, maar heb ze pas 1 keer aangehad. Loopt prima verder hoor, beetje dunne zool, dus als je hele comfi schoenen willen zou ik ze niet nemen.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:30 schreef 3FM het volgende:
Kun je nou op dit soort schoenen een beetje fatsoenlijk lopen in dagelijks leven?
Zijn eigk klimschoenen, iemand ervaring?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef Licko het volgende:
[afbeelding]
in andere kleurzwart/groen etc
[afbeelding]
[afbeelding]
volgende worden weer all stars
omg, ik ook!quote:
Leukquote:
Ronduit lelijke schoenenkeuze vind ik...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk
Verder vind ik de schoenenkeuze van de mannen hier nogal veilig.. jammer
Ik ken mensen die die schoenen hebben.. Heeel moeilijk schoon te houden, vooral de neus.quote:
o ze zijn heel makkelijk schoon te maken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
moet je eens een avondje mee gaan stappen![]()
komt een nieuwe schoene zaak op de kleine berg en daar gaan ze dit soort schoenen ook verkopen.....over 2 weken ofzo gaat hij openquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef mx_player het volgende:
[..]
waar kan je deze kopen in eindhoven, behalve dan bij emotion?
Wowquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn trots voor de zomer
Deze 3 draag ik zeker, heb nog 5 andere die ik heel soms draag, alleen die zijn de moeite niet waard
In een kledingwinkel waar ze boss verkopen in het winkelcentrum van zwijndrecht (ook mijn woonplaats).quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:56 schreef baskick het volgende:
[..]
Wowwaar koop je die Boss sneakertjes
?
Twinflifequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:10 schreef 3FM het volgende:
niet gek, niet dat het belangrijk is maar wat is merk Esprit ofzo?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn trots voor de zomer
Deze 3 draag ik zeker, heb nog 5 andere die ik heel soms draag, alleen die zijn de moeite niet waard
Deze heb ik ookquote:
Zijn wel grappig, maar wel na aap-model van Adidas Goodyear, vori jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef ronduit84 het volgende:
[afbeelding]
Deze maar denk knog commentaar ?:)
Die laatste Tod's zien er nice uit, kost nou zoiets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Fratelli Rossetti
[afbeelding]
Tods
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die Tod's zijn echt enorm lekker sloffengebruik ze echt voor alles
ik had ze voor ¤245quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef 3FM het volgende:
[..]
Die laatste Tod's zien er nice uit, kost nou zoiets?
Ik vind Tod's echt gigantische kutschoenen. Ze lopen lekker maar slijten zo ongelooflijk snel. Ik had een paar sneakers met de echte noppenzool. Na een maandje kon ik ze wegflikkeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Fratelli Rossetti
[afbeelding]
Tods
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die Tod's zijn echt enorm lekker sloffengebruik ze echt voor alles
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb dus schoenen met een gare kutnaam waarvan ik dus ook ff geen foto van kan vinden
Adidas shinjuku lo lea
zal is ff een camera regelen
Die ja maar dan een andere kleur .quote:
Kun je die niet gewoon verzolen ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:36 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik vind Tod's echt gigantische kutschoenen. Ze lopen lekker maar slijten zo ongelooflijk snel. Ik had een paar sneakers met de echte noppenzool. Na een maandje kon ik ze wegflikkeren.
Nee, dat kan met Tod's niet. Zeker niet als je de originele zool hebt. Die zijn gewoon van zacht leer met rubber noppen erop. Zijn meer pantoffels dan schoenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef 3FM het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon verzolen ofzo?
Om nu zulke dure loafers meteen maar weg te gooien
En een goede schoenmaker kan daar niet een Tod's-kinda zool onder plakken oid?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee, dat kan met Tod's niet. Zeker niet als je de originele zool hebt. Die zijn gewoon van zacht leer met rubber noppen erop. Zijn meer pantoffels dan schoenen.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Draagt nu echt zo een 90 % enkel sportschoenen?![]()
Dat is toch ook sportschoenachtig?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee niet echtIk heb een kleine 13 paar waarvan 2 paar sportschoenen.
Dit model had ik van Tod's.
[afbeelding]
Toch wel zeer fijne schoenen, maar die onderkant ziet er idd niet erg slijtvast uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee niet echtIk heb een kleine 13 paar waarvan 2 paar sportschoenen.
Dit model had ik van Tod's.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is toch ook sportschoenachtig?
Die heb ik inmiddels niet meer. Bovendien heb jij geen foto's van mijn schoenen gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is toch ook sportschoenachtig?
Santoni, afwerking is top inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef 3FM het volgende:
Ik vind ze wat te extravagant, maar ze zien er wel erg goed afgwerkt uit.
Wat is het merk eigenlijk?
En jij betaald $1,850 voor een paar schoenen?? Ik geloof je bijnaquote:
Ik zou het betalen voor schoenen, maar niet voor nikes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En jij betaald $1,850 voor een paar schoenen?? Ik geloof je bijna.
Ik dacht ff, whoa! Vet! Hebben! Maar nu ik die prijs heb gezien... No fucking way.
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:36 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik zou het betalen voor schoenen, maar niet voor nikes...
Bij www.ilmaestro.nl of bij Berluti (over extravagant gesproken...) zou het wat anders zijn
Bij Berluti kun je ook tattoo's op je schoenen laten zetten bijvoorbeeld:
[afbeelding][afbeelding]
Jammer genoeg kan ik ze nog niet betalen
Jazeker, denk alleen wel dat als ik ze ooit koop dat ik dat zonder tattoo doe. Dat maakt 'm net even wat bruikbaarder.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?![]()
Thanks, in Leiden voert The Saint volgens mij Boss; even kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:11 schreef renz0r het volgende:
[..]
In een kledingwinkel waar ze boss verkopen in het winkelcentrum van zwijndrecht (ook mijn woonplaats).
Ik heb timberlandsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Waar gekochtquote:
Hier in het dorp bij een sportzaak. Sjouke van der Heide heet de zaak alleen is geen landelijke zaak.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gekocht? Ik zie nergens precies zulke schoenen. Met dat witte aan de achterkant.
Ohquote:Op zondag 20 maart 2005 12:34 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hier in het dorp bij een sportzaak. Sjouke van der Heide heet de zaak alleen is geen landelijke zaak.
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?![]()
Jij bent dan ook niet voor niets een psy-goth, je vind alles en iedereen drek als het zich niet op 1 of andere manier afzet van de maatschappij.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Vind alle schoenen in dit topic echt ontzettend drek
ohja, da's waarquote:Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef Weppel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet voor niets een psy-goth, je vind alles en iedereen drek als het zich niet op 1 of andere manier afzet van de maatschappij.
Je ziet er wel half nederland mee lopen, bovendien zijn ze nogal goedkoop in elkaar gezet.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef joapeqs het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van (Roberto) Botticelli schoenen??
Ik heb ze zelf en vind ze er erg mooi en stylisch uitzien, geen goedkope zooi, en je ziet er ook niet half Nederland mee lopen![]()
Mja, kan ik best snappen. Als ik heel eerlijk ben kan ik niet echt zeggen dat ik alle schoenen die hier gepost worden echt mooi zijn, ook de schoenen die worden gepost door de echte liefhebbers zijn niet allemaal even mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Vind alle schoenen in dit topic echt ontzettend drek
Hoeveel mensen koopt er met de zomer op komst denk jij nieuwe winter-schoenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:59 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen nieuwe?
[afbeelding]
quote:
De enige mooie Puma's; goede keus!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Mr.G het volgende:
Alexander van Slobbe limited edition zwarte puma's heb ik nu
[afbeelding]
in het zwart dus
Wat een standaard fok! gelulquote:Op maandag 21 maart 2005 09:21 schreef Hugster het volgende:
Die Prada sports zijn toch echt zulke murken sloffen hier in Utrecht![]()
Alleen daarom al hoef ik ze niet
Wat is er dan mis mee? Ik krijg er best veel complimenten over.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:, Zonnebrillensmaak heb je dan wel maar deze schoenen zijn echt
Ik kan me niet indenken dat je hier complimenten over krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? Ik krijg er best veel complimenten over.
Nee van mensen van m'n eigen leeftijd. In kroegen ook wel zelfs. Als het niet over m'n biostabil gaat, dan gaat 't wel over m'n schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat je hier complimenten over krijgt
Van 30+ers ofzo?
WTF is datquote:Op maandag 21 maart 2005 09:21 schreef Hugster het volgende:
Die Prada sports zijn toch echt zulke murken sloffen hier in Utrecht![]()
Alleen daarom al hoef ik ze niet
Ja, en alleen allochtonen vinden het wel mooie schoenenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat een standaard fok! gelul
Alleen die nerdjes vinden het allochtonenschoenen
Dat denk jij ja, Prada kwaliteit doet gewoon en ik loop er 100x liever op als die van Bommels van jequote:Op maandag 21 maart 2005 11:42 schreef baskick het volgende:
[..]
WTF is dat?
(kan me niet voorstellen dat het positief is, maar goed)
[..]
Ja, en alleen allochtonen vinden het wel mooie schoenen
(en jij bent vermoedelijk de uitzondering die de regel bevestigd).
Sorry, je bevestigd wat ik al dachtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat denk jij ja, Prada kwaliteit doet gewoon en ik loop er 100x liever op als die van Bommels van je.
Alleen 50+ers vinden die mooi en jij bent vermoedelijk de uitzondering die de regel bevestigd
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
Sorry hoor maar dat zijn gewoon echt DE schoenen als je allochtoon bent, samen met de Gucci en Botticelli schoenen met van die bandjes erom.
Armani jeans erboven, shirtje, leren jas met bont kraag, vaak petje van Boss of Nike, heel hoog op hun hoofd, ow man je kan ze op 100 handen nog niet tellen hier
Ze lopen er ALLEMAAL hetzelfde bij hier
en dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van die schoenen hoor, want die is ongetwijfeld goedMaar het imago is zooo fout...
waar en hoe duur?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Mr.G het volgende:
Alexander van Slobbe limited edition zwarte puma's heb ik nu
[afbeelding]
in het zwart dus
Fok! nerdquote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
Oh puhlease echt weer die fok!nerds die denken origineel te zijn en samen allemaal dezelfde mening hebben
Heb ik jou geqoute met die zin? Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fok! nerd![]()
Fuck off zeg als je niet tegen een beetje kritiek kunt
Ey joh, dat zijn handbalschoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef prinsrob het volgende:
[afbeelding]
Lekker patserig, ik vind ze supervet.
Kunnen we weer lekker pompen met de pomp op je flapquote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef 3st het volgende:
retro is in zie ik! Komen ze nog weer eens met la-gears en kangaroo shoes op de markt?
Nee, mijquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb ik jou geqoute met die zin? Nee.
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:46 schreef baskick het volgende:
[..]
Nee, mij
Feit blijft dat je niet tegen kritiek kunt.
Blijkbaar bevind jij je in een gedeelte van Nederland waar Prada's gedragen worden door autochtonen; hier is dat gewoon anders![]()
Ik geef gewoon mijn mening, net als jij doet over de mijne, alleen jij geeft de jouwe omdat ik jouw schoenen afkraak, niet uit jezelf...
Absoluut!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopen
Als jij ze maar vet vindt tog?![]()
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Patserig, al die luxe merkschoenen.
Deze heb ik voor uitgebreide zondagse wandelingen.
[afbeelding]
En deze heb ik nog voor gymnastiek.
[afbeelding]
Zonder die plaatjes op de zijkant en een paar maatjes groter. Reuze handig, die klittenband. Best moeilijk te vinden ook, een paar sportieve schoenen met klittenband.
Thnx!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat begint er al wat op te lijken.
Ik woon in Zeeland en daar hadden ze deze toevallig in een exclusief schoenenwinkeltje. Ze zijn erg moeilijk te krijgen schijnt en ze kosten 260 euroquote:
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?
En je opa had ze te klein gekocht?!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ze stralen niet iets ouds uit, ze stralen iets stijlvols maar toch iets moderns uit. Dat kan ik van jou opgewaardeerde gymschoentje niet zeggen, vooral dat klitteband is afschuwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
die maakt tenminste geen tv-reclame
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Komop zeg die schoen ziet er toch niet uit, die kleuren... dat klitteband.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Hele familie leeft op ruime voet.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef joapeqs het volgende:
Haha, ga die schoenen dan kopen, wie houd je tegen?![]()
Denk (weet) dat je meer positief comentaar van die Botticelli krijgt dan van die Van bommel schoenen
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.
Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef joapeqs het volgende:
[..]
ongelovelijk, jij moet echt nog volwassen worden, die klitteband is net zo 'in' (zo zou jij t zeggen) als veters. Magoed, jij begeeft je zeker vaak in een omgeving met kakkers, anders had je wel een andere mening (en commentaar
)
![]()
Klopt, ik vind dit dan ook geen schoen voor volwassene 30 plussers, en je moet weten dat ik dus niet die geel/zwarte kleur heb, maar de blauw/rode. Ik vond de andere kleur iets te 'happy', en achja kdenk dat ze er onder een moderne spijkerbroek beter uitzien dan een Van bommeltjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.
Wat moeten het anders zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
maar zijn dat echte puma's??
Ik heb het plaatje ook maar van internetquote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Lelijke schoenen, die klittebandjes roepen bij mij ook een turken idee op. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik vind ze foeilelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
knip
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Racistquote:
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
haha en als je de echte niet kunt betalen ben je wel zeer triest...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Een beetje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijn![]()
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[knip]
[knip]
Dat "Absoluut" sloeg dus op "Als jij ze maar vet vindt tog?"quote:Op maandag 21 maart 2005 22:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Racist![]()
RealKnuckie mag dan niet tegen kritiek kunnen,
maar jij bent veel erger met je onderbouw-je-mening gezeik
UBER STIJLVOLquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze alweer eventjes... maar dat mag de pret niet drukken....
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Erg mooie schoen...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
UBER STIJLVOL
(moet alleen bij je passen, en je moet het geld er voor over hebben (geen kenner, maar vermoedelijk aardig prijzig))
Ik draag ze niet echt dagelijks, maar soms idd onder jeans... maar ook onder een Incotex oid staan ze prima....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:08 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?
Gewoon jeans?
Thanks...quote:
Jaa ik had vorig jaar de botticelli limited.. echt topschoentjesquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
Ik zag je fotoboek, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me....
[..]
He he, eindelijk weer eens een echte schoen tussen al die (sjofele) gympjes.......quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Fratelli Rossetti toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
buschaffeur schoenen!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
Ze staan je inderdaad heel goed!!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
)
Ow puhlease ga spelen met je nette kakschoenen/kleding, echt die standaard fokkledingcrap.quote:
Klopt, sorry, ik bedoelde jou niet maar Mastroianni, die heeft dat gezegdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.
Op zich mooie shoenen, die jij postte, alleen jammer van dat klitteband... Klitteband is voor kleuters (mijn mening, ben jij het vast mee oneens).
Hehe, that's the spiritquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
goeie smaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:30 schreef joapeqs het volgende:
[..]
Hehe, that's the spirit![]()
Deze schoenen hebben tenminste iets persoonlijks, zijn stylish en hebben geen oudbollig stijf uiterlijk![]()
![]()
Ga jou schoenen posten dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
Die kleur is idd het meest lelijkequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
Dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:52 schreef joapeqs het volgende:
Lol, hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik hem niet in deze kleur heb![]()
Boticelli is nu ook weer niet zo bijzonder. Ze hebben best leuke schoenen af en toe. Maar heel speciaal is 't ook weer niet allemaal. Dit model vind ik overigens erg lelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
rond de ¤170,- als je ze in het echt ziet,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:09 schreef Desiderius het volgende:
die laatste zien er best geinig uit, mischien tikkeltje te casual/stoer.
Kosten ze eigenlijk?
Ziet er mooi uit, zou ze alleen niet alledaags dragenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Zien er wel een beetje rood uitquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef Spiller het volgende:
Ik heb net deze Puma Ferrari Future Cat GT gekochtWaren ¤125,- bij de Puma winkel op het Koningsplein/Heiligeweg te Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Spiller is weer blij
Ik heb een wit linnen broek + blouse, met een knalrode riem en knal rode schoenen daaronder. Staat heel leuk, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zien er wel een beetje rood uit
Ze zijn wel apart, maar staat dat wel onder je broek?
nu nog een handtekening erop van Schumi en Barri en ze zijn helemaal compleetquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef Spiller het volgende:
Ik heb net deze Puma Ferrari Future Cat GT gekochtWaren ¤125,- bij de Puma winkel op het Koningsplein/Heiligeweg te Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Spiller is weer blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |