Hehe thx, i guess.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die zijn gaaf zeg!! Maar ik vind ze meer iets voor meiden.
Zien er best gaaf uit, waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:51 schreef Lu_uK het volgende:
hier ook maar even posten dannet nieuwe gehaald:
[afbeelding]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooierquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef 3FM het volgende:
[afbeelding]
Deze stonden hierboven al ergens, zien er fijn uit.
Kun je deze in elke willekeurige adidas verkopende winkel krijgen?
Heb ze nooit gezien
Let ook nooit zo op adidas eerlijk gezegd..
En die kocht je waar?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:36 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooier![]()
![]()
Ken de site ja, was hem alleen vergetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
www.exclusiefwinkelen.nl trouwens voor adressen waar je Santoni kunt krijgenPrima website trouwens voor adressen van winkels die echt mooie spullen verkopen.
pislelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef baskick het volgende:
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
www.cofra.itquote:UPPER water repellent grain leather
LINING leather
FOOTBED POLY-BED full piece, removable, abrasion resistant. It absorbs moisture and releases it easily
OUTSOLE PU/NITRILE resistant to low and high temperature from -30°C to +300°C and to hydrocarbons
PLUS side buckle fastening, leather protection of stitchings against sparks, fireproof stitchings, outsole resistant to low and high temperature
WIDTH 10 Mondopoint
SIZES 39-47
\t leer van die Prada's ziet er altijd vrij goedkoop uit vind ik.quote:
Dudequote:
alleen slijten ze wel erg hardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
die heb ik ookleuke en fijne schoenen
![]()
Ah, dit is je eerste indruk; een snelle reactie, en later ga je je mening onderbouwenquote:
coach in de herestraat. je hebt wel meerdere witte veries, ook bij footlocker maar ik heb de mooiste uitgekozen nauurlijkquote:
Kan ook niet andersquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
coach in de herestraat. je hebt wel meerdere witte veries, ook bij footlocker maar ik heb de mooiste uitgekozen nauurlijk![]()
groningen dus
Ik heb deze al een tijdje in het blauw, maar heb ze pas 1 keer aangehad. Loopt prima verder hoor, beetje dunne zool, dus als je hele comfi schoenen willen zou ik ze niet nemen.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:30 schreef 3FM het volgende:
Kun je nou op dit soort schoenen een beetje fatsoenlijk lopen in dagelijks leven?
Zijn eigk klimschoenen, iemand ervaring?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef Licko het volgende:
[afbeelding]
in andere kleurzwart/groen etc
[afbeelding]
[afbeelding]
volgende worden weer all stars
omg, ik ook!quote:
Leukquote:
Ronduit lelijke schoenenkeuze vind ik...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk
Verder vind ik de schoenenkeuze van de mannen hier nogal veilig.. jammer
Ik ken mensen die die schoenen hebben.. Heeel moeilijk schoon te houden, vooral de neus.quote:
o ze zijn heel makkelijk schoon te maken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
moet je eens een avondje mee gaan stappen![]()
komt een nieuwe schoene zaak op de kleine berg en daar gaan ze dit soort schoenen ook verkopen.....over 2 weken ofzo gaat hij openquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef mx_player het volgende:
[..]
waar kan je deze kopen in eindhoven, behalve dan bij emotion?
Wowquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn trots voor de zomer
Deze 3 draag ik zeker, heb nog 5 andere die ik heel soms draag, alleen die zijn de moeite niet waard
In een kledingwinkel waar ze boss verkopen in het winkelcentrum van zwijndrecht (ook mijn woonplaats).quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:56 schreef baskick het volgende:
[..]
Wowwaar koop je die Boss sneakertjes
?
Twinflifequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:10 schreef 3FM het volgende:
niet gek, niet dat het belangrijk is maar wat is merk Esprit ofzo?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn trots voor de zomer
Deze 3 draag ik zeker, heb nog 5 andere die ik heel soms draag, alleen die zijn de moeite niet waard
Deze heb ik ookquote:
Zijn wel grappig, maar wel na aap-model van Adidas Goodyear, vori jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef ronduit84 het volgende:
[afbeelding]
Deze maar denk knog commentaar ?:)
Die laatste Tod's zien er nice uit, kost nou zoiets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Fratelli Rossetti
[afbeelding]
Tods
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die Tod's zijn echt enorm lekker sloffengebruik ze echt voor alles
ik had ze voor ¤245quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef 3FM het volgende:
[..]
Die laatste Tod's zien er nice uit, kost nou zoiets?
Ik vind Tod's echt gigantische kutschoenen. Ze lopen lekker maar slijten zo ongelooflijk snel. Ik had een paar sneakers met de echte noppenzool. Na een maandje kon ik ze wegflikkeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Fratelli Rossetti
[afbeelding]
Tods
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die Tod's zijn echt enorm lekker sloffengebruik ze echt voor alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |