Hehe thx, i guess.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die zijn gaaf zeg!! Maar ik vind ze meer iets voor meiden.
Zien er best gaaf uit, waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:51 schreef Lu_uK het volgende:
hier ook maar even posten dannet nieuwe gehaald:
[afbeelding]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooierquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef 3FM het volgende:
[afbeelding]
Deze stonden hierboven al ergens, zien er fijn uit.
Kun je deze in elke willekeurige adidas verkopende winkel krijgen?
Heb ze nooit gezien
Let ook nooit zo op adidas eerlijk gezegd..
En die kocht je waar?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:36 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik heb ze in het wit met blauwe strepen, nog veel mooier![]()
![]()
Ken de site ja, was hem alleen vergetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
www.exclusiefwinkelen.nl trouwens voor adressen waar je Santoni kunt krijgenPrima website trouwens voor adressen van winkels die echt mooie spullen verkopen.
pislelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef baskick het volgende:
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
www.cofra.itquote:UPPER water repellent grain leather
LINING leather
FOOTBED POLY-BED full piece, removable, abrasion resistant. It absorbs moisture and releases it easily
OUTSOLE PU/NITRILE resistant to low and high temperature from -30°C to +300°C and to hydrocarbons
PLUS side buckle fastening, leather protection of stitchings against sparks, fireproof stitchings, outsole resistant to low and high temperature
WIDTH 10 Mondopoint
SIZES 39-47
\t leer van die Prada's ziet er altijd vrij goedkoop uit vind ik.quote:
Dudequote:
alleen slijten ze wel erg hardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
die heb ik ookleuke en fijne schoenen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |