Kunnen we weer lekker pompen met de pomp op je flapquote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef 3st het volgende:
retro is in zie ik! Komen ze nog weer eens met la-gears en kangaroo shoes op de markt?
Nee, mijquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb ik jou geqoute met die zin? Nee.
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:46 schreef baskick het volgende:
[..]
Nee, mij
Feit blijft dat je niet tegen kritiek kunt.
Blijkbaar bevind jij je in een gedeelte van Nederland waar Prada's gedragen worden door autochtonen; hier is dat gewoon anders![]()
Ik geef gewoon mijn mening, net als jij doet over de mijne, alleen jij geeft de jouwe omdat ik jouw schoenen afkraak, niet uit jezelf...
Absoluut!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopen
Als jij ze maar vet vindt tog?![]()
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Patserig, al die luxe merkschoenen.
Deze heb ik voor uitgebreide zondagse wandelingen.
[afbeelding]
En deze heb ik nog voor gymnastiek.
[afbeelding]
Zonder die plaatjes op de zijkant en een paar maatjes groter. Reuze handig, die klittenband. Best moeilijk te vinden ook, een paar sportieve schoenen met klittenband.
Thnx!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat begint er al wat op te lijken.
Ik woon in Zeeland en daar hadden ze deze toevallig in een exclusief schoenenwinkeltje. Ze zijn erg moeilijk te krijgen schijnt en ze kosten 260 euroquote:
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?
En je opa had ze te klein gekocht?!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ze stralen niet iets ouds uit, ze stralen iets stijlvols maar toch iets moderns uit. Dat kan ik van jou opgewaardeerde gymschoentje niet zeggen, vooral dat klitteband is afschuwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
die maakt tenminste geen tv-reclame
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Komop zeg die schoen ziet er toch niet uit, die kleuren... dat klitteband.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
die maakt tenminste geen tv-reclame
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Hele familie leeft op ruime voet.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef joapeqs het volgende:
Haha, ga die schoenen dan kopen, wie houd je tegen?![]()
Denk (weet) dat je meer positief comentaar van die Botticelli krijgt dan van die Van bommel schoenen
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |