Kijkkk de 1e met puike schoenen hierquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
die maakt tenminste geen tv-reclame
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Ow puhlease ga spelen met je nette kakschoenen/kleding, echt die standaard fokkledingcrap.quote:
Klopt, sorry, ik bedoelde jou niet maar Mastroianni, die heeft dat gezegdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.
Op zich mooie shoenen, die jij postte, alleen jammer van dat klitteband... Klitteband is voor kleuters (mijn mening, ben jij het vast mee oneens).
Hehe, that's the spiritquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
goeie smaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:30 schreef joapeqs het volgende:
[..]
Hehe, that's the spirit![]()
Deze schoenen hebben tenminste iets persoonlijks, zijn stylish en hebben geen oudbollig stijf uiterlijk![]()
![]()
Ga jou schoenen posten dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
Die kleur is idd het meest lelijkequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
Dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:52 schreef joapeqs het volgende:
Lol, hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik hem niet in deze kleur heb![]()
Boticelli is nu ook weer niet zo bijzonder. Ze hebben best leuke schoenen af en toe. Maar heel speciaal is 't ook weer niet allemaal. Dit model vind ik overigens erg lelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
rond de ¤170,- als je ze in het echt ziet,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:09 schreef Desiderius het volgende:
die laatste zien er best geinig uit, mischien tikkeltje te casual/stoer.
Kosten ze eigenlijk?
Ziet er mooi uit, zou ze alleen niet alledaags dragenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze alweer eventjes... maar dat mag de pret niet drukken....
Zien er wel een beetje rood uitquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef Spiller het volgende:
Ik heb net deze Puma Ferrari Future Cat GT gekochtWaren ¤125,- bij de Puma winkel op het Koningsplein/Heiligeweg te Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Spiller is weer blij
Ik heb een wit linnen broek + blouse, met een knalrode riem en knal rode schoenen daaronder. Staat heel leuk, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zien er wel een beetje rood uit
Ze zijn wel apart, maar staat dat wel onder je broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |