Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef joapeqs het volgende:
[..]
ongelovelijk, jij moet echt nog volwassen worden, die klitteband is net zo 'in' (zo zou jij t zeggen) als veters. Magoed, jij begeeft je zeker vaak in een omgeving met kakkers, anders had je wel een andere mening (en commentaar
)
![]()
Klopt, ik vind dit dan ook geen schoen voor volwassene 30 plussers, en je moet weten dat ik dus niet die geel/zwarte kleur heb, maar de blauw/rode. Ik vond de andere kleur iets te 'happy', en achja kdenk dat ze er onder een moderne spijkerbroek beter uitzien dan een Van bommeltjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.
Wat moeten het anders zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
maar zijn dat echte puma's??
Ik heb het plaatje ook maar van internetquote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Lelijke schoenen, die klittebandjes roepen bij mij ook een turken idee op. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik vind ze foeilelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
knip
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Racistquote:
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
haha en als je de echte niet kunt betalen ben je wel zeer triest...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Een beetje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijn![]()
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[knip]
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
[knip]
Dat "Absoluut" sloeg dus op "Als jij ze maar vet vindt tog?"quote:Op maandag 21 maart 2005 22:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Racist![]()
RealKnuckie mag dan niet tegen kritiek kunnen,
maar jij bent veel erger met je onderbouw-je-mening gezeik
UBER STIJLVOLquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze alweer eventjes... maar dat mag de pret niet drukken....
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Erg mooie schoen...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
UBER STIJLVOL
(moet alleen bij je passen, en je moet het geld er voor over hebben (geen kenner, maar vermoedelijk aardig prijzig))
Ik draag ze niet echt dagelijks, maar soms idd onder jeans... maar ook onder een Incotex oid staan ze prima....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:08 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?
Gewoon jeans?
Thanks...quote:
Jaa ik had vorig jaar de botticelli limited.. echt topschoentjesquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Ik zag je fotoboek, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me....
[..]
He he, eindelijk weer eens een echte schoen tussen al die (sjofele) gympjes.......quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Fratelli Rossetti toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
buschaffeur schoenen!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
Ze staan je inderdaad heel goed!!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |