quote:
De enige mooie Puma's; goede keus!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Mr.G het volgende:
Alexander van Slobbe limited edition zwarte puma's heb ik nu
[afbeelding]
in het zwart dus
Wat een standaard fok! gelulquote:Op maandag 21 maart 2005 09:21 schreef Hugster het volgende:
Die Prada sports zijn toch echt zulke murken sloffen hier in Utrecht![]()
Alleen daarom al hoef ik ze niet
Wat is er dan mis mee? Ik krijg er best veel complimenten over.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:, Zonnebrillensmaak heb je dan wel maar deze schoenen zijn echt
Ik kan me niet indenken dat je hier complimenten over krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? Ik krijg er best veel complimenten over.
Nee van mensen van m'n eigen leeftijd. In kroegen ook wel zelfs. Als het niet over m'n biostabil gaat, dan gaat 't wel over m'n schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat je hier complimenten over krijgt
Van 30+ers ofzo?
WTF is datquote:Op maandag 21 maart 2005 09:21 schreef Hugster het volgende:
Die Prada sports zijn toch echt zulke murken sloffen hier in Utrecht![]()
Alleen daarom al hoef ik ze niet
Ja, en alleen allochtonen vinden het wel mooie schoenenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat een standaard fok! gelul
Alleen die nerdjes vinden het allochtonenschoenen
Dat denk jij ja, Prada kwaliteit doet gewoon en ik loop er 100x liever op als die van Bommels van jequote:Op maandag 21 maart 2005 11:42 schreef baskick het volgende:
[..]
WTF is dat?
(kan me niet voorstellen dat het positief is, maar goed)
[..]
Ja, en alleen allochtonen vinden het wel mooie schoenen
(en jij bent vermoedelijk de uitzondering die de regel bevestigd).
Sorry, je bevestigd wat ik al dachtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat denk jij ja, Prada kwaliteit doet gewoon en ik loop er 100x liever op als die van Bommels van je.
Alleen 50+ers vinden die mooi en jij bent vermoedelijk de uitzondering die de regel bevestigd
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
Sorry hoor maar dat zijn gewoon echt DE schoenen als je allochtoon bent, samen met de Gucci en Botticelli schoenen met van die bandjes erom.
Armani jeans erboven, shirtje, leren jas met bont kraag, vaak petje van Boss of Nike, heel hoog op hun hoofd, ow man je kan ze op 100 handen nog niet tellen hier
Ze lopen er ALLEMAAL hetzelfde bij hier
en dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van die schoenen hoor, want die is ongetwijfeld goedMaar het imago is zooo fout...
waar en hoe duur?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Mr.G het volgende:
Alexander van Slobbe limited edition zwarte puma's heb ik nu
[afbeelding]
in het zwart dus
Fok! nerdquote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
Oh puhlease echt weer die fok!nerds die denken origineel te zijn en samen allemaal dezelfde mening hebben
Heb ik jou geqoute met die zin? Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fok! nerd![]()
Fuck off zeg als je niet tegen een beetje kritiek kunt
Ey joh, dat zijn handbalschoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef prinsrob het volgende:
[afbeelding]
Lekker patserig, ik vind ze supervet.
Kunnen we weer lekker pompen met de pomp op je flapquote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef 3st het volgende:
retro is in zie ik! Komen ze nog weer eens met la-gears en kangaroo shoes op de markt?
Nee, mijquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb ik jou geqoute met die zin? Nee.
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:46 schreef baskick het volgende:
[..]
Nee, mij
Feit blijft dat je niet tegen kritiek kunt.
Blijkbaar bevind jij je in een gedeelte van Nederland waar Prada's gedragen worden door autochtonen; hier is dat gewoon anders![]()
Ik geef gewoon mijn mening, net als jij doet over de mijne, alleen jij geeft de jouwe omdat ik jouw schoenen afkraak, niet uit jezelf...
Absoluut!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dan als nog wat is het probleem als al er allochtonen op lopen
Als jij ze maar vet vindt tog?![]()
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Patserig, al die luxe merkschoenen.
Deze heb ik voor uitgebreide zondagse wandelingen.
[afbeelding]
En deze heb ik nog voor gymnastiek.
[afbeelding]
Zonder die plaatjes op de zijkant en een paar maatjes groter. Reuze handig, die klittenband. Best moeilijk te vinden ook, een paar sportieve schoenen met klittenband.
Thnx!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat begint er al wat op te lijken.
Ik woon in Zeeland en daar hadden ze deze toevallig in een exclusief schoenenwinkeltje. Ze zijn erg moeilijk te krijgen schijnt en ze kosten 260 euroquote:
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hebben ze die van de gym ook in maatje 42?
En je opa had ze te klein gekocht?!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want ik heb maat 50.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ze stralen niet iets ouds uit, ze stralen iets stijlvols maar toch iets moderns uit. Dat kan ik van jou opgewaardeerde gymschoentje niet zeggen, vooral dat klitteband is afschuwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
Ik ben het helemaal met RealKnuckles eens . Ik heb ook botticelli schoenen:
[afbeelding]
(tis de nieuwe botticelli limited zomer collectie)
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
En dan zeg jij Baskick dat half Nederland in botticelli loopt
die maakt tenminste geen tv-reclame
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Komop zeg die schoen ziet er toch niet uit, die kleuren... dat klitteband.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
Deze alleen dan in het blauw/rood, zien er echt mooit uit onder een moderne spijkerbroek.
En je komt echt niet veel mensen tegen die ze ook dragen (komt door prijs). Die nieuwe floris van bommel schoenen zijn naar mijn mening echt oerlelijk, nu zie je er ook nog eens om het half uur een reclame over
Ik denk dat alleen die onmodieuze kakkers/stijve harken ze zullen dragen omdat ze denken dat het een 'hype' gaat worden ofzodie schoenen stralen echt iets ouds uit
denk niet dat de gemiddelde tiener/twintiger ze zal dragen (behalve dan de groep die ik hierboven heb genoemd
)
Magoed, vind jij ze maar lekker schoenen die alleen allochtonen mooi vinden, de gemiddelde jongere denkt daar anders over![]()
Hele familie leeft op ruime voet.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En je opa had ze te klein gekocht?!![]()
![]()
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef joapeqs het volgende:
Haha, ga die schoenen dan kopen, wie houd je tegen?![]()
Denk (weet) dat je meer positief comentaar van die Botticelli krijgt dan van die Van bommel schoenen
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik weet dat ik positiever commentaar zal krijgen op de Floris van Bommels dan van Botticelli, ik zie echt niets speciaals aan dat schoentje. Zo zie je ze ook bij schoenenreus in het rek staan met dezelfde big pimpin' zilvere lucht doorlaatbare zijkantjes. Bovendien zijn we de klitteband periode wel voorbij, niet waar? We kunnen nu allemaal onze veters wel strikken.
Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef joapeqs het volgende:
[..]
ongelovelijk, jij moet echt nog volwassen worden, die klitteband is net zo 'in' (zo zou jij t zeggen) als veters. Magoed, jij begeeft je zeker vaak in een omgeving met kakkers, anders had je wel een andere mening (en commentaar
)
![]()
Klopt, ik vind dit dan ook geen schoen voor volwassene 30 plussers, en je moet weten dat ik dus niet die geel/zwarte kleur heb, maar de blauw/rode. Ik vond de andere kleur iets te 'happy', en achja kdenk dat ze er onder een moderne spijkerbroek beter uitzien dan een Van bommeltjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan 'kraagje omhoog' types, oftewel kakkers. En volwassen worden? Ik denk dat volwassenen er niet eens over denken om zo'n schoen aan te trekken. Ook beweer ik nergens dat klitteband uit de mode is, ik zeg alleen dat veters mooier en stijlvoller staan.
Wat moeten het anders zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
maar zijn dat echte puma's??
Ik heb het plaatje ook maar van internetquote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Lelijke schoenen, die klittebandjes roepen bij mij ook een turken idee op. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik vind ze foeilelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
knip
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
Racistquote:
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Blu het volgende:
Leuke schoene avani..
haha en als je de echte niet kunt betalen ben je wel zeer triest...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Thundertje het volgende:
[..]
As if iemand neppe Puma's zou willen. Als je dan neppe troep koopt koop dan op z'n minst koele neppe troep.
Een beetje.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Wil je daarmee impliceren dat m'n schoenen niet cool zijn![]()
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[knip]
[knip]
Dat "Absoluut" sloeg dus op "Als jij ze maar vet vindt tog?"quote:Op maandag 21 maart 2005 22:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Racist![]()
RealKnuckie mag dan niet tegen kritiek kunnen,
maar jij bent veel erger met je onderbouw-je-mening gezeik
UBER STIJLVOLquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze alweer eventjes... maar dat mag de pret niet drukken....
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Erg mooie schoen...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
UBER STIJLVOL
(moet alleen bij je passen, en je moet het geld er voor over hebben (geen kenner, maar vermoedelijk aardig prijzig))
Ik draag ze niet echt dagelijks, maar soms idd onder jeans... maar ook onder een Incotex oid staan ze prima....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:08 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Waar draag je zelf dit zoal bij DJM?
Gewoon jeans?
Thanks...quote:
Jaa ik had vorig jaar de botticelli limited.. echt topschoentjesquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
Ik zag je fotoboek, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Thanks... en geloof me.. het past wel bij me....
[..]
He he, eindelijk weer eens een echte schoen tussen al die (sjofele) gympjes.......quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Fratelli Rossetti toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
buschaffeur schoenen!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
Ze staan je inderdaad heel goed!!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een paar prachtige Mephisto's gekocht. Ik loop er dan ook wel een jaar of 5 op, per paar. De vorige kreeg ik van m'n opa, die ze te klein had gekocht. Jaren plezier van gehad en veel complimenten van de vrouwen.
[afbeelding]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef joapeqs het volgende:
[afbeelding]
)
Ow puhlease ga spelen met je nette kakschoenen/kleding, echt die standaard fokkledingcrap.quote:
Klopt, sorry, ik bedoelde jou niet maar Mastroianni, die heeft dat gezegdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb het in het geheel niet over door jou aangehaalde merk gehad! Wat jij bedoeld wat ik heb gezegd, ging over die Prada-schoenen.
Op zich mooie shoenen, die jij postte, alleen jammer van dat klitteband... Klitteband is voor kleuters (mijn mening, ben jij het vast mee oneens).
Hehe, that's the spiritquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
goeie smaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijkkk de 1e met puike schoenen hierJIj begrijpt het, ik wist wel dat er toch nog iemand hier op FOK! zat die een goeie smaak heeft
![]()
![]()
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:30 schreef joapeqs het volgende:
[..]
Hehe, that's the spirit![]()
Deze schoenen hebben tenminste iets persoonlijks, zijn stylish en hebben geen oudbollig stijf uiterlijk![]()
![]()
Ga jou schoenen posten dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Absinth het volgende:
[..]
goeie smaak?![]()
Dat zijn echt de meest lelijke schoenen die ik ooit heb gezien
Die kleur is idd het meest lelijkequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
Dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:52 schreef joapeqs het volgende:
Lol, hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik hem niet in deze kleur heb![]()
Boticelli is nu ook weer niet zo bijzonder. Ze hebben best leuke schoenen af en toe. Maar heel speciaal is 't ook weer niet allemaal. Dit model vind ik overigens erg lelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
De kleur is idd wel gaar ja, maar het merk is![]()
rond de ¤170,- als je ze in het echt ziet,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:09 schreef Desiderius het volgende:
die laatste zien er best geinig uit, mischien tikkeltje te casual/stoer.
Kosten ze eigenlijk?
Ziet er mooi uit, zou ze alleen niet alledaags dragenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Zien er wel een beetje rood uitquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef Spiller het volgende:
Ik heb net deze Puma Ferrari Future Cat GT gekochtWaren ¤125,- bij de Puma winkel op het Koningsplein/Heiligeweg te Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Spiller is weer blij
Ik heb een wit linnen broek + blouse, met een knalrode riem en knal rode schoenen daaronder. Staat heel leuk, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zien er wel een beetje rood uit
Ze zijn wel apart, maar staat dat wel onder je broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |