quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb dus schoenen met een gare kutnaam waarvan ik dus ook ff geen foto van kan vinden
Adidas shinjuku lo lea
zal is ff een camera regelen
Die ja maar dan een andere kleur .quote:
Kun je die niet gewoon verzolen ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:36 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik vind Tod's echt gigantische kutschoenen. Ze lopen lekker maar slijten zo ongelooflijk snel. Ik had een paar sneakers met de echte noppenzool. Na een maandje kon ik ze wegflikkeren.
Nee, dat kan met Tod's niet. Zeker niet als je de originele zool hebt. Die zijn gewoon van zacht leer met rubber noppen erop. Zijn meer pantoffels dan schoenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef 3FM het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon verzolen ofzo?
Om nu zulke dure loafers meteen maar weg te gooien
En een goede schoenmaker kan daar niet een Tod's-kinda zool onder plakken oid?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee, dat kan met Tod's niet. Zeker niet als je de originele zool hebt. Die zijn gewoon van zacht leer met rubber noppen erop. Zijn meer pantoffels dan schoenen.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Draagt nu echt zo een 90 % enkel sportschoenen?![]()
Dat is toch ook sportschoenachtig?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee niet echtIk heb een kleine 13 paar waarvan 2 paar sportschoenen.
Dit model had ik van Tod's.
[afbeelding]
Toch wel zeer fijne schoenen, maar die onderkant ziet er idd niet erg slijtvast uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nee niet echtIk heb een kleine 13 paar waarvan 2 paar sportschoenen.
Dit model had ik van Tod's.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is toch ook sportschoenachtig?
Die heb ik inmiddels niet meer. Bovendien heb jij geen foto's van mijn schoenen gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is toch ook sportschoenachtig?
Santoni, afwerking is top inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef 3FM het volgende:
Ik vind ze wat te extravagant, maar ze zien er wel erg goed afgwerkt uit.
Wat is het merk eigenlijk?
En jij betaald $1,850 voor een paar schoenen?? Ik geloof je bijnaquote:
Ik zou het betalen voor schoenen, maar niet voor nikes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En jij betaald $1,850 voor een paar schoenen?? Ik geloof je bijna.
Ik dacht ff, whoa! Vet! Hebben! Maar nu ik die prijs heb gezien... No fucking way.
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:36 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik zou het betalen voor schoenen, maar niet voor nikes...
Bij www.ilmaestro.nl of bij Berluti (over extravagant gesproken...) zou het wat anders zijn
Bij Berluti kun je ook tattoo's op je schoenen laten zetten bijvoorbeeld:
[afbeelding][afbeelding]
Jammer genoeg kan ik ze nog niet betalen
Jazeker, denk alleen wel dat als ik ze ooit koop dat ik dat zonder tattoo doe. Dat maakt 'm net even wat bruikbaarder.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?![]()
Thanks, in Leiden voert The Saint volgens mij Boss; even kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:11 schreef renz0r het volgende:
[..]
In een kledingwinkel waar ze boss verkopen in het winkelcentrum van zwijndrecht (ook mijn woonplaats).
Ik heb timberlandsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Waar gekochtquote:
Hier in het dorp bij een sportzaak. Sjouke van der Heide heet de zaak alleen is geen landelijke zaak.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gekocht? Ik zie nergens precies zulke schoenen. Met dat witte aan de achterkant.
Ohquote:Op zondag 20 maart 2005 12:34 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hier in het dorp bij een sportzaak. Sjouke van der Heide heet de zaak alleen is geen landelijke zaak.
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude, zou je hier serieus in gaan lopen?![]()
Jij bent dan ook niet voor niets een psy-goth, je vind alles en iedereen drek als het zich niet op 1 of andere manier afzet van de maatschappij.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Vind alle schoenen in dit topic echt ontzettend drek
ohja, da's waarquote:Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef Weppel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet voor niets een psy-goth, je vind alles en iedereen drek als het zich niet op 1 of andere manier afzet van de maatschappij.
Je ziet er wel half nederland mee lopen, bovendien zijn ze nogal goedkoop in elkaar gezet.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef joapeqs het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van (Roberto) Botticelli schoenen??
Ik heb ze zelf en vind ze er erg mooi en stylisch uitzien, geen goedkope zooi, en je ziet er ook niet half Nederland mee lopen![]()
Mja, kan ik best snappen. Als ik heel eerlijk ben kan ik niet echt zeggen dat ik alle schoenen die hier gepost worden echt mooi zijn, ook de schoenen die worden gepost door de echte liefhebbers zijn niet allemaal even mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Vind alle schoenen in dit topic echt ontzettend drek
Hoeveel mensen koopt er met de zomer op komst denk jij nieuwe winter-schoenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:59 schreef One_conundrum het volgende:
Alleen nieuwe?
dezen heb ik gister gekocht ook te zien in nieuwe kleding #8
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |