MOJO.NLquote:In juni verschijnt de langverwachte opvolger van A Rush Of Blood To The Head. Na het succes van het debuut Parachutes, zorgde dit album met hits In My Place en Clocks, in 2002 voor de bevestiging van de topstatus van het Britse kwartet. De drie jaar daarna kunnen we kort samenvatten met de term gekkenhuis waarin de band de ene prijs na de andere wint en alleen nog maar voor uitverkochte zalen staat.
Maar nu is er dus een nieuw album. Een ding is al zeker, het is een top album. Zoals Martin onlangs zei in een interview. "We’ve got some fucking good songs. That’s one thing we are sure of. I don’t think we’ll top this. I always say that, but this time I really mean it. I really don’t think we’ll top it." Donderdag 7 juli heb je de kans om het live te mee te maken.
Pre sale voor Coldplay fans
De reguliere voorverkoop voor het concert begint op 19 maart. Maar als fan kun je al op 17 of 18 maart je kaartje kopen (zolang de voorraad strekt, maximaal 4 per persoon). Het enige dat je ervoor hoeft te doen is kosteloos lid worden van “in my place” op www.coldplay.com. Meer informatie over deze actie vind je op www.coldplay.nl
Artiesten
Coldplay Voorprogramma: plus guests
Zie ook
http://www.coldplay.nl
Datum Shows
7 jul 2005
Coldplay plus guests
Gelredome, Arnhem
artiest(en) Coldplay
voorprogramma plus guests
aanvang 19:30 uur
start voorverkoop za, 19 mrt 2005
entree ¤31.00 ¤33.00 ¤35.00 ¤39.00
Ik ben ook niet gelukkig met de keuze voor het Gelredome... maar ik wil ze echt heel graag live een keer zien!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:32 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil ze ooit nog wel zien, maar niet in GelredomeJammer....
Dude....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:33 schreef SoA-Holic het volgende:
is het nieuwe album al gereleased? Of komt ie binnekort uit? Ik kan het niet zo snel vinden.
Ik heb me vandaag geregistreerd en had daarna keurig de mogelijkheid gehad m'n interesse in kaartjes kenbaar te maken. Waar staat dan dat je je voor 1 maart moest registreren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh.. de pre-sale gaat alleen op als je je voor 1 maart 2005 op die site hebt geregistreerd
Op die site...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag geregistreerd en had daarna keurig de mogelijkheid gehad m'n interesse in kaartjes kenbaar te maken. Waar staat dan dat je je voor 1 maart moest registreren?
Gelukkig heb ik ze jaren geleden al gezien toen ze nog nauwelijks bekend waren. In een kleine club dus, nu hoef ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:32 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil ze ooit nog wel zien, maar niet in GelredomeJammer....
quote:If you are not a member of In My Place then you can join now for free by CLICKING HERE and goto to the IN MY PLACE section on the left hand side.
This is not a first come first served service, you have until the following dates to submit your requests:
GERMANY: 5pm (GMT) on Wednesday 9th March
AUSTRIA: 5pm (GMT) on Tuesday 15th March
NETHERLANDS: 5pm (GMT) on Wednesday 16th March
Dat was blijkbaar ook op de radio geweest (of het stond in De Stentor). Lekker onduidelijk dan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:27 schreef err het volgende:
hoe zit het nou? In het AD staat ook dat je je tot 16 maart kan resgistrerenn om aan kaarten te komen..
Correctquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:00 schreef OLP_Moose het volgende:
Je kan je tot 16 maart aanmelden voor In My Place, dan kun je bij de tour info (home -> coldplay tour 2005) op 'website' klikken onder een datum en kaarten bestellen (je hebt ze dan nog niet). Dan krijg je via email meer informatie over hoe je op 17 en 18 maart de kaarten die jou zijn toegewezen daadwerkelijk kunt kopen.
ik heb me gelukkig al een tijd geleden geregistreerd , ik ga ze 03-07 eerst zien in Bolton Engeland , en dan 07-07 in Nederlandquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh.. de pre-sale gaat alleen op als je je voor 1 maart 2005 op die site hebt geregistreerd
quote:Thank you for requesting tickets to the Coldplay ticket presale
Just to confirm you requested:
Date: Thurs 7th July – Gelredome, Arnhem, NETHERLANDS Tickets: 2
We will look at all requests for tickets as part of our presale
process and then aim to fulfil as many request from all members as possible.
If tickets are allocated for you in this presale you will be
notified via email with a link to purchase tickets, you will have 24 hours to confirm this request and purchase the tickets otherwise the tickets will be
released back into the general sale.
If you are not allocated tickets because we are oversubscribed we will notify you and make sure you are in the priority list for the next presale.
thanks
www.coldplay.com
This is automated message, please to
not reply to this email.
Ik vind hun nummers live stukken beter dat dan de studioversies...dus typisch wel een band die je live moet zienquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:36 schreef thaleia het volgende:
Nou, ik heb ze gezien op Werchter en toen vond ik het niks. Vind ze niet bepaald een liveband...als je ze suf hun eigen liedjes wilt horen naspelen kun je beter gewoon de cd opzetten.
idd dat kan ik alleen maar beamen , thuis zet ik meestal de live dvd op ipv hun studiocd's , ik vind ze live ook stukken beter ...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:23 schreef err het volgende:
[..]
Ik vind hun nummers live stukken beter dat dan de studioversies...dus typisch wel een band die je live moet zien
redelijk groot denk ik, die shows in engeland zijn nog niet eens uitverkocht dus ik verwacht niet dat dit net als u2 in een uur uitverkocht raakt. Hoeveel mensen gaan er in dat fietstas stadion?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:45 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat je via die pre-sale ook echt kaartjes krijgt?
Volgens mij tussen de 25 en 30 duizen ergens.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:03 schreef err het volgende:
[..]
redelijk groot denk ik, die shows in engeland zijn nog niet eens uitverkocht dus ik verwacht niet dat dit net als u2 in een uur uitverkocht raakt. Hoeveel mensen gaan er in dat fietstas stadion?
Bij het concert van Radiohead in 2003 was het geluid idd gewoon goed, maar ik hoop voor allen die gaan wel dat Coldplay een beter optreden gaat geven dan op Werchter 2003, dat was toen een flinke tegenvaller.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:42 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb tot nu toe een stuk of 4 concerten in het Gelredome gezien, en nooit heb ik er problemen mee gehad. Sterker nog, ik vind het zelfs wel een fijne zaal. Heel wat beter dan de Arena of de Ahoy qua akoestiek.
En je kunt je idd gewoon registreren, nog een week zelfs staat ook op de site van coldplay zelf:
[..]
ik heb pas geleden een nieuw nummer van ze kunnen downloaden , was uitgelekt van het nieuwe album , het nummer heet Talk , weet je of dat het was ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:55 schreef OmeRon het volgende:
Vanmorgen hoorde ik bij Giel Beelen een nieuw nummer van Coldplay. Vond hem eigenlijk best aardig.
Ik denk dat deze nog wel op de stream te horen is. Hij zit ergens in het laatste kwartier tussen 7 en 8 uur.
Daß stimmtquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik heb pas geleden een nieuw nummer van ze kunnen downloaden , was uitgelekt van het nieuwe album , het nummer heet Talk , weet je of dat het was ?
ik heb ook het mailtje ontvangen , maar die code krijg je donderdag 17-03 toch pas ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:57 schreef err het volgende:
ik heb 'n reserveringsnummer ontvangen van coldplay.com
so far so good.
laat maar ik zie het alquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik heb ook het mailtje ontvangen , maar die code krijg je donderdag 17-03 toch pas ?
Leuk detail overigens dat ze de melodielijn van het nummer Computer Love van Kraftwerk hebben gebruikt...quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:16 schreef err het volgende:
ik heb dat nieuwe nummer ff gzocht, klinkt wel aardig. Het schijnt een B-kant nummer te worden die niet op het album komt. Beloofd wel een sterk album te worden dan, als dit materiaal het niet haalt
De kaartjes zijn 31-39 euro. Dat valt mij heel erg mee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik wil echt graaaaag.. maar het Gelredome is zo groot.. zo weinig sfeer daar. De kaartjes zullen ook wel weer super duur zijn. Ik ga in juni naar Audioslave.. en vermoed dat de Stereophonics tegen (het eind van) deze zomer wel eens zouden kunnen komenDaar MOET ik altijd gewoon heen!
Dus ik ben bang dat ik geen geld over hou..
nope, als je "uitgeloot' wordt moet je binnen 24 uur de reservering bevestigen. Doe je dit niet, dan gaan ze er van uit dat je niet meer geinteresseerd bentquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
Als je 4 kaarten reserveerd ben je ook verplicht om ze te kopen dan?
Vind jij 39 euro meevallen? Ik betaalde voor Radiohead ook zoiets.. toen kwamen reserveringskosten erbij, was volgens mij bij elkaar 42,50. Vond ik toch wel prijzig..quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
De kaartjes zijn 31-39 euro. Dat valt mij heel erg mee.
ow ja Radioheadquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vind jij 39 euro meevallen? Ik betaalde voor Radiohead ook zoiets.. toen kwamen reserveringskosten erbij, was volgens mij bij elkaar 42,50. Vond ik toch wel prijzig..
Poeh, dacht dat dit al veel was.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
hee, u2 koste me 75 euri per kaartje. Das bijna 2x zoveel ja..
gvd nu kan ik niet meer reserverenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:49 schreef calvobbes het volgende:
Op de website van Coldplay staat dat ze de inschrijving voor de pre-sale het "arnham" concert eerder hebben gesloten. je zou je eigenlijk nog tot morgen in kunnen shcijrven, maar dat ze een enorm grote vraag naar tickets hadden en iedereen zo goed mogelijk willen helpen.
Iedereen die zich al ingeschreven heeft krijgt morgen een mailtje met meer info over de pre-sale.
Ik neem aan dat de kaartverkoop via www.ticketmaster.nl gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:07 schreef greatgonzo het volgende:
hoe gaat de betaling trouwens. Moet ik snel nog een CC aanvragen, of zijn er ook andere manieren? (rabobank direct betalen oid)
En met diverse betaalmogelijkheden kun je weer alle kanten op. Wie heeft ervaring met betalen op ticketservice, en kan me vertellen wat er mogelijk is?quote:Betaalmogelijkheden
Ticket Service Nederland accepteert diverse betaalmethoden, waaronder Eurocard/Mastercard, VISA en Way2Pay. De website is beveiligd, zodat misbruik van uw gegevens wordt uitgesloten.
te laatquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:31 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Kan iemand die wél mee kan doen aan de pre-sale asje-asje-asje-asjebliefffffft voor mij 2 kaartjes meer reserveren ???? Liefst veldkaarten!!
Namens mijn vriendin alvast heeeeeeeeeeeel veel bedankt!!![]()
Ik weet dat je met de Nederlandse Ticketservice op 2 manieren kan betalen, namelijk Credit Card en Rabo direct betalen. Op de Britse Ticketservice site kun je alleen maar met Credit Card betalen, dus ik vrees voor diegenen die er geen hebben.......quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:25 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
En met diverse betaalmogelijkheden kun je weer alle kanten op. Wie heeft ervaring met betalen op ticketservice, en kan me vertellen wat er mogelijk is?
btw, je bent ook al vroeg op calv![]()
Zou fijn zijn, maar ik houd toch een Credit Card achter de hand.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:16 schreef greatgonzo het volgende:
kreeg dit er nog achter aan:
This email address does not receive inbound mail
Please click the link below to submit a query
http://ticketmaster.custhelp.com <http://ticketmaster.custhelp.com/>
wat wil dit zeggen?
btw, als het dus via ticketmaster gaat ben ik screwed, daar zal ik wel met cc moeten betalen. Vanmiddag maar snel een aanvragen.
edit: volgens iemand op het forum van coldplayfans.nl zul je doorgelinkt worden naar ticketmaster.[b]nl Daar ben ik dus erg blij mee, dan kan ik tenminste met rabo direct betalen het geld over maken[/b]
quote:This email address does not receive inbound mail
Please click the link below to submit a query
http://ticketmaster.custhelp.com <http://ticketmaster.custhelp.com/>
heeft iemand enig idee wat de veldplaatsen zijn? Rang 2 zeker?quote:Rang 1
¤ 39
Rang 2
¤ 39
Rang 3
¤ 35
Rang 4
¤ 33
Rang 5
¤ 31
Rolstoel-/begeleiderplaats
¤ 39
3. 10 uur GMT is 11 uur CETquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:09 schreef Xlarge het volgende:
vandaag is de dag van de verkoop , nog 2 uurtjes wachten
Heeeeuy! 2 aan mij verkopenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:05 schreef Klingon het volgende:
4 veldkaarten binnen :p
Ja hier ook, Britse deel werkt, zodra je in NL terecht komt is het weer een hoerezooi.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Loopt vast bji betalen.
Goede reclame voor de ING bank.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja hier ook, Britse deel werkt, zodra je in NL terecht komt is het weer een hoerezooi.
Die vertraagde de boel afgelopen zaterdag ook al ernstig...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
Goede reclame voor de ING bank.
bij mij ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef Duvel het volgende:
Nu bij TWYP site, maar nog steeds: wit vlak... Bagger!
Uhm... Per telefoon zijn ze nog slechter bereikbaar dan via Internet. Beste kans op een kaartjs is gewoon over een uurtje nog eens proberen en als dat niet lukt zo af en toe nog proberen. Dat kan t/m morgenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga maar gewoon bellen naar de Ticketservice zaterdag
Same herequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:25 schreef PostManBart het volgende:
En ik ben eruit geknikkerd!
En ik ben héél erg door mijn irritatiegrens aan het raken
Hm, die kreeg ik ook daarnet. Wat een prutsers zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Xlarge het volgende:
ik krijg deze melding na het invullen van mijn CC gegevens , is het nu betaald of niet ?
<knip>
Het punt is dat ik die kaarten via In My Place niet heb kunnen bestellenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:En als dat niet lukt ku nje het beste zaterdag in de rij gaan staan bij een postkantoor.
Internet én telefoon zijn bij drukke voorverkopen tegenwoordig standaard overbelast.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef err het volgende:
ik zat om 9 uur al in het reserveringsscherm van ticketservice...gewoon de link erheen uit de source van de coldplay site gehaald. Dat hele reserveringsnummer = bull, nergens voor nodig.
Om 11 sharp gesubmit en meteen geregeld
hierquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef Evertje het volgende:
jullie komen tenminste nog ergens doorheen. dit scherm zie ik al een tijdje alleen maar.
If you are receiving this notice the current demand on the site is too high to allow you to continue at this moment.
Please wait; this page will automatically refresh and check for access every 10 seconds. When space is available, you will be taken to the next step in the process.
Wel sneu, liggen de kaarten klaar bij het loket, ontploft de kassa: jammer meneer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:36 schreef greatgonzo het volgende:
hoerig, hoerig, hoerig...
Toen eindelijk erdoor, zelfs tot betaalgedeelte. En wat denk je, zoals bij iedereen loopt tie vast.
werkt nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hier
http://www.ticketmastereurope.com/cgi/cp_presale.asp?presale_id=CP&link_id=NE1
dat is gewoon de link die van de colplay forums afkomtquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
werkt niet
als ik mn code invul krijg ik dit:
Unfortuantely you have either not come from the required site or we have been unable to validate what website you have come from.
Due to the restrictions on this event you will unable to purchase tickets.
We recomend that you check your web browser, firewall or antivirus software for restrictions on webpage referers
Als mijn code dadelijk niet meer werkt word je hartelijk bedankt!
Mag ik je code dan hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef PostManBart het volgende:
Ik heb de hoop al opgegeven, ik ga zaterdag maar eens vroeg naar het PostkantoorIk heb al iets kunnen regelen met mijn werk, dat is al één klein positief dingetje
Ik blijf het voorlopig nog wel even proberen, tegen beter weten in.......quote:
Ik wil je wel helpen als je dat teveel vindtquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:53 schreef err het volgende:
ik heb 3 bevestiginsemails van ticketservice gehad..hopelijk geen 12 kaarten
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:54 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Ik blijf het voorlopig nog wel even proberen, tegen beter weten in.......
Mocht ik de hoop echt opgeven, dan is mijn code voor jou!
Denk je dat dat werkt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:54 schreef greatgonzo het volgende:
heb mail gstuurd naar tickethoeren.nl met de vraag of ze de code willen heractiveren, plus een screenshot als bewijs dat ik al gevorderd was tot de betaling
Pssst.. http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/concertkaartjes/262351.htm volgens mij staan ze er nog maar net op.. en de prijs lijkt me niet echt hoog?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:37 schreef darktower het volgende:
Your presale access code has not been accepted.
The presale access code you submitted is either not a valid code, or has already been used to make a purchase
dat krijg ik dus net na 983479834873 keer proberen.bla bla Duran Duran, bla.
AARRRRRRRRRRRRRghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig mag je er ook nog flink wat servicekosten voor betalen. Wat een service.
Schandalig is nog erg zacht uitgedrukt......quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef err het volgende:
[..]
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:14 schreef err het volgende:
hier de rechtsreekse link voor mensen die probs hebben met hun reserverinsgnummer. Max 4 kaarten.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=118959&l=NL&C=
quote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef err het volgende:
[..]
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:23 schreef SietzeJBL het volgende:
haha.. wat een gekloot allemaal
Weten de gelukkigen onder ons of je een bevestigingsmailtje of wat dan ook krijgt?
quote:Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice twyp.
De evenementcode is
Uw klantnummer is
Uw tickets zullen in een blanco envelop naar uw postadres worden verzonden.
U heeft 4 ticket(s) aangeschaft voor:
Do, 07/07/05 7:00 PM
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 179.06
Same here...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef Duvel het volgende:
Als de ING zijn zaakjes nou eens in orde had, dan had ik een uur geleden ook al zo'n mail gehad...
Categorie "ultiem gepruts".quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
Hmmz.. ja ik hoop het ook nog te krijgen..![]()
tot aan het betalingsgedeelte gaat het goed.. maar dan..![]()
![]()
ze zouden op zn minst die "servicekosten" kunnen restitueren. Hoe DURVEN ze.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef calvobbes het volgende:
Effe met z'n allen op een nette en duidelijke manier reageren, en misschien gaan ze er wat aan doen
en nu zit je vast net als de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:51 schreef Evertje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
ah, mijne schijnbaar ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:53 schreef greatgonzo het volgende:
NIET TE GELOVEN!
Ticketservice heeft mijn code gereset!
daar schijnt tie bij mij ook de fout in te gaan iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:57 schreef CaAl het volgende:
ticketservice is idd wel snel, maar die twyp site duurt ruim meer dan de 3 minuten tijd die je mag hebben.
quote:Geachte gebruiker,
Helaas is de produktie omgeving van de internetkassa momenteel niet beschikbaar. Indien wij onderhoud uitvoeren of zich een verstoring voordoet wordt u hierover geinformeerd door de servicedesk van uw bank. Wij stellen alles in het werk om de onderbreking van de beschikbaarheid zo kort mogelijk te houden.
De servicedesk van uw bank zal u informeren wanneer de dienst weer beschikbaar is.
volgens mij is kaarten winnen op 3FM nog makkelijker dan online bestellen bij tickethoeren.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
De problemen met de FOK-servers lijken er peanuts bij.
Er staan zoveeel van die stommen fouten is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Probeert u het later nog eens opnieuw of
Ja, of wat? Maak je zinnen eens af, kutsite met je kutservice.
Ticketdisaster is heel wat origineler.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:07 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij is kaarten winnen op 3FM nog makkelijker dan online bestellen bij tickethoeren.nl
Eerst servicekosten betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze functie is momenteel niet actief.
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Err , kreeg je dat in je mailbox , of kwam dat berichtje er te staan op de site ?
Je krijgt iig een mail als het okee is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:16 schreef Xlarge het volgende:
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?
Allebei. In de mail en op de site.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?
in mn mailbox, in drievoudquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Err , kreeg je dat in je mailbox , of kwam dat berichtje er te staan op de site ?
kom kom, verwacht je niet teveel voor die schamele 23 euro?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze functie is momenteel niet actief.
dan weet ik iig zeker dat het bij mij fout is gegaan , na het invoeren van mijn CC gegevens sloeg hij nl. pas op tilt , maar aangezien ik geen mailtje heb gehad zal er ook wel niets worden afgeschreven.quote:
Ja, dat helpt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb al een klachtmail gestuurd naar ticketmaster.
ja, want mijn code is gereset, en nu heb ik kaartenquote:
ik kon geen paar uur wachten. opeens ging alles heel snel (zelfs de NL-servers) en zijn de tickets besteld. Een voordeel van alle narigheid is wel dat ik nu m'n creditcard nummer uit m'n hoofd ken, want ik heb m wel 5x moeten opgevenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:04 schreef CaAl het volgende:
ik denk dat ik het maar gewoon een paar uur laat rusten. vanmiddag zal het wel rustiger zijn. en dan maar hopen dat er nog tickets zijn
Ik denk dat er gewoon wat minder vraag naar kaarten en betalen is omdat er al veel mensen hun kaarten hebben gekocht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:02 schreef greatgonzo het volgende:
ik denk dat ze wat aan de servers hebben geprutst ofzo, ineens gaat het bij iedereen snel
Misschien zijn er wat tweakers bij ticketservice gedetacheerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fok! gaat nu ineens ook veel sneller.
Oh, ben maar niet bang hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef calvobbes het volgende:
Als je nu al kaartjes gaat kopen via Marktplaats, ben je echt dom bezig...
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Smirnoff_ice het volgende:
[..]
Oh, ben maar niet bang hoor!!![]()
¤ 190 euro voor 2 kaartjes![]()
Och ja.. 112 euro servicekosten hélemaal vergetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.![]()
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.quote:Het Gelredome is okay, heb Radiohead er gezien en dat beviel prima.
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.
Die mensen die zitten te zeiken, zijn er zeker nog nooit geweest
Drie punten die ik makkelijk kan weerleggen cq tegenspreken:quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.
Alleen is er nog maar een beperkt aantal tickets te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef Klingon het volgende:
Is idd fout in het systeem van Ticketservice, voorverkoop staat al gewoon open ipv zaterdag. Werkt prima.
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alleen is er nog maar een beperkt aantal tickets te krijgen.
De pre-sale was maar voor een beperkt aantal kaarten.
Het lijkt me dat dit ook niet echt de bedoeling is om het op deze manier voor iedereen mogelijk te maken om kaarten te kopen. En eerlijk gezegd is het nog oneerlijk ook. Dat het misschien niet helemaal waterdicht te krijgen is met die codes oké, maar dit is toch wel heel makkelijk te omzeilen. Een gelukje voor diegene die het op deze manier kunnen doen, maar eigenlijk is het zoals gezegd wel oneerlijk naar diegene die zaterdagmorgen bij het postkantoor gaan wachtenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!
Erg opmerkelijke actie van Ticketservice moet ik zeggen. Overal is aangekondigd dat zaterdag de reguliere voorverkoop begint, beginnen ze opeens al 2 dagen eerder! Vooral erg oneerlijk voor de mensen die 1) dit nu niet weten 2) geen internet hebben 3) geen credit card hebben en dus zaterdagochtend gaan bikkelen bij het postkantoor.
Voor deze presale zijn maar een beperkt aantal kaarten te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!
Verkoop is nog gewoon open via de pre-sale.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef Hephaistos. het volgende:
-edit- Als ik nu op bovenstaande link klik doet ie het niet meer. Zou dit komen omdat ik al kaarten besteld heb of zouden ze de verkoop dichtgegooid hebben?
Daar ga ik dan weer even op reagerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Drie punten die ik makkelijk kan weerleggen cq tegenspreken:
1. Coldplay kiest er nu zelf voor om in grote plaatsen op te treden. Zeker in Engeland en Ierland hebben ze er zelf voor gekozen om in nog grotere voetbalstadions op te treden.
2. je kunt zoveel zien als je wilt. Als je een beetje op tijd komt sta je echt niet veel verder weg van het podium als bij een concert in de Ahoy.
3. Ik heb nu al een stuk of 4 concerten in het Gelredome gezien en het geluid was nergens bagger. Als het kut is ligt dat aan diegene die achter de knoppen staat.
Mojo heeft niks met de concerten in het buitenland te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
1: Ik vraag me af in hoeverre Coldplay dit zelf wil, zit de manager of Mojo hier niet achter?
Dat kan in de Ahoy net zo makkelijk gebeuren.quote:2: Ik wás op tijd, ik ben echter geen kerel van 1.85+ o.i.d., maar een vrouwke van 1.74. Ik stond klemvast tussen de meute, vrij vooraan, maar ik kon toch echt niet over de haag van lange kerels voor me heenkijken.
Al gemaild met Ticketmaster?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
Pre-sale werkte niet.
Dat wordt vanaf een uur of 6:00 in de rij staan potdomme!
En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Al gemaild met Ticketmaster?
Hier hadden mensen ook problemen met de presale omdat de code niet werkte. En dat was na een mailtje met Ticketmaster opgelost.
same herequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef PostManBart het volgende:
[..]
En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!
Veld.. althans, bij radiohead stond iedereen.. ongeacht welk kaartje ze hadden. (waren daar eigenlijk wel zitplaatsen?)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef err het volgende:
ik vraag me af wat voor kaarten het zijn..ik hoop toch wel op een veldkaart
Ja, en waarom? Ze zijn allang binnen.. en die arme fans maar volop dokken voor de kaartjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
hee, u2 koste me 75 euri per kaartje. Das bijna 2x zoveel ja..
Hmm.. beetje overdreven misschien? Ze zijn Britney Spears toch niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef calvobbes het volgende:
U2 neem een compleet video, licht en geluid circus mee. De productiekosten van hun shows zijn zo'n 1 miljoen per avond.
En dan kost een kaartje wel wat meer. Als je naar een U2 concert gaat, weet je gewoon dat je een wat andere show krijgt dan wanneer je naar Radiohead of Coldplay gaat.
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. beetje overdreven misschien?
Hmm, nee? Nou, maar wel overdreven groots. Ik geef niet zo om de show eromheen.. danseressen e.d. Geef mij maar gewoon een goede performance van de nummers met beetje interactie met het publiekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.
Ik vind het niet "overderven groots" hoor. En zoals gezegd: niks geen danseressen (ja ok, die ene buikdanseres jaren geleden, maar die is nu getrouwd met de gitarist). In 1997 in de Kuip bracht U2 een scherm van 15 meter hoog en 45 meter breed mee. Ik vind dat fantastisch, en het leidde voor mij in elk geval, niet af van de muziek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm, nee? Nou, maar wel overdreven groots. Ik geef niet zo om de show eromheen.. danseressen e.d. Geef mij maar gewoon een goede performance van de nummers met beetje interactie met het publiek
Ik heb ook nog niks hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef err het volgende:
crap..wel kaarten gekocht maar niks bij de post vandaag
Ik had een mailtje naar ticketservice gestuurd of ze me de code konden sturen voor de presale, inmiddels had ik die alweer, maar kreeg toch een mailtje terug dat de kaarten voor mij al bevestigd waren en betaald (credit card) en er stond bij dat het zelfs zomaar 2 weken kon duren voordat ik ze had. Ligt dat dan aan de manier van betalen?! Maar goed.. ik zie ze vanzelf wel verschijnenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ook niet , misschien maandag of dinsdag dan
Ik verwacht dat 3FM er wel iets van zal uitzenden, waarschijnlijk in het programma That's Live op donderdagavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef err het volgende:
er staat 3fm op het kaartje..betekent dat dat het concert op de radio komt?
Niet perse dat concert. Kan ook zijn dat ze een concert uit londen uit gaan zenden ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef err het volgende:
er staat 3fm op het kaartje..betekent dat dat het concert op de radio komt?
dan ga ik het wel op die manier volgenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Ik verwacht dat 3FM er wel iets van zal uitzenden, waarschijnlijk in het programma That's Live op donderdagavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur.
Was wel leuk bij You and whose army? (of was dat bij een ander radiohead concertquote:Op maandag 21 maart 2005 14:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik hoop dan dat ze niet zulke slechte schermen hebben als Radiohead bij zich had.
He, ja. Ik stond ingebouwd door mannen die "dansten" (lees: voor zover mannen kunnen dansen) en daarmee met hun joekeloeris tegen me opschuurden. Gelukkig waren ze ook allemaal rond de 2m, dus zag ik niks. Enige wat ik nog kon doen was naar het scherm links turenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef Evertje het volgende:
Was wel leuk bij You and whose army? (of was dat bij een ander radiohead concert), die schermen. Voor de rest keek ik er toch niet naar, stond te dichtbij
Hee, dat klinkt als mijn ervaring van het Rammstein concert in 't Gelredomequote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
He, ja. Ik stond ingebouwd door mannen die "dansten" (lees: voor zover mannen kunnen dansen) en daarmee met hun joekeloeris tegen me opschuurden. Gelukkig waren ze ook allemaal rond de 2m, dus zag ik niks. Enige wat ik nog kon doen was naar het scherm links turen
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef pascalheister het volgende:
Is het al uitverkocht eigenlijk ?
heb al 4 veldkaarten in bezit, maar ik vroeg het me even afquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.
Als je nu nog kaartjes wilt bestellen via internet, dan kun je alleen nog maar rang 4 kaartjes kopen.
wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.
Als je nu nog kaartjes wilt bestellen via internet, dan kun je alleen nog maar rang 4 kaartjes kopen.
en jij helemaalquote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb al 4 veldkaarten in bezit, maar ik vroeg het me even af
Hehe.. was dat niet gewoon pitten?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, dat klinkt als mijn ervaring van het Rammstein concert in 't Gelredome.
Neuh, ik zorg altijd wel dat ik veilig achter de beuk-linie blijf.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hehe.. was dat niet gewoon pitten?
Awww.. en ook nog rijdende mannen..quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, ik zorg altijd wel dat ik veilig achter de beuk-linie blijf.
Ik stond echter niet achter de biergooi-linie.
Maar wel Rammsteinquote:Op maandag 21 maart 2005 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Awww.. en ook nog rijdende mannen.. [afbeelding]
Ik heb ze ook nog niet. Heb een mailtje naar de ticketboer gestuurd of het allemaal wel klopt... Maar ik ben dus niet de enige...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Xlarge het volgende:
nog geen kaarten binnen gehad , sommige mensen hadden ze zaterdag al
nee hoor mijn ouders hebben ze ook nog niet gehad , maar laat ff weten wat de ticketboer terugmailtquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet. Heb een mailtje naar de ticketboer gestuurd of het allemaal wel klopt... Maar ik ben dus niet de enige...
dat maakt me niet uit , de mijne komen naar mijn eigen huisquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef greatgonzo het volgende:
je ouders hebben ze verpatst op marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |