Hm, die kreeg ik ook daarnet. Wat een prutsers zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Xlarge het volgende:
ik krijg deze melding na het invullen van mijn CC gegevens , is het nu betaald of niet ?
<knip>
Het punt is dat ik die kaarten via In My Place niet heb kunnen bestellenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:En als dat niet lukt ku nje het beste zaterdag in de rij gaan staan bij een postkantoor.
Internet én telefoon zijn bij drukke voorverkopen tegenwoordig standaard overbelast.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef err het volgende:
ik zat om 9 uur al in het reserveringsscherm van ticketservice...gewoon de link erheen uit de source van de coldplay site gehaald. Dat hele reserveringsnummer = bull, nergens voor nodig.
Om 11 sharp gesubmit en meteen geregeld
hierquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef Evertje het volgende:
jullie komen tenminste nog ergens doorheen. dit scherm zie ik al een tijdje alleen maar.
If you are receiving this notice the current demand on the site is too high to allow you to continue at this moment.
Please wait; this page will automatically refresh and check for access every 10 seconds. When space is available, you will be taken to the next step in the process.
Wel sneu, liggen de kaarten klaar bij het loket, ontploft de kassa: jammer meneer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:36 schreef greatgonzo het volgende:
hoerig, hoerig, hoerig...
Toen eindelijk erdoor, zelfs tot betaalgedeelte. En wat denk je, zoals bij iedereen loopt tie vast.
werkt nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hier
http://www.ticketmastereurope.com/cgi/cp_presale.asp?presale_id=CP&link_id=NE1
dat is gewoon de link die van de colplay forums afkomtquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
werkt niet
als ik mn code invul krijg ik dit:
Unfortuantely you have either not come from the required site or we have been unable to validate what website you have come from.
Due to the restrictions on this event you will unable to purchase tickets.
We recomend that you check your web browser, firewall or antivirus software for restrictions on webpage referers
Als mijn code dadelijk niet meer werkt word je hartelijk bedankt!
Mag ik je code dan hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef PostManBart het volgende:
Ik heb de hoop al opgegeven, ik ga zaterdag maar eens vroeg naar het PostkantoorIk heb al iets kunnen regelen met mijn werk, dat is al één klein positief dingetje
Ik blijf het voorlopig nog wel even proberen, tegen beter weten in.......quote:
Ik wil je wel helpen als je dat teveel vindtquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:53 schreef err het volgende:
ik heb 3 bevestiginsemails van ticketservice gehad..hopelijk geen 12 kaarten
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:54 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Ik blijf het voorlopig nog wel even proberen, tegen beter weten in.......
Mocht ik de hoop echt opgeven, dan is mijn code voor jou!
Denk je dat dat werkt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:54 schreef greatgonzo het volgende:
heb mail gstuurd naar tickethoeren.nl met de vraag of ze de code willen heractiveren, plus een screenshot als bewijs dat ik al gevorderd was tot de betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |