dan weet ik iig zeker dat het bij mij fout is gegaan , na het invoeren van mijn CC gegevens sloeg hij nl. pas op tilt , maar aangezien ik geen mailtje heb gehad zal er ook wel niets worden afgeschreven.quote:
Ja, dat helpt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb al een klachtmail gestuurd naar ticketmaster.
ja, want mijn code is gereset, en nu heb ik kaartenquote:
ik kon geen paar uur wachten. opeens ging alles heel snel (zelfs de NL-servers) en zijn de tickets besteld. Een voordeel van alle narigheid is wel dat ik nu m'n creditcard nummer uit m'n hoofd ken, want ik heb m wel 5x moeten opgevenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:04 schreef CaAl het volgende:
ik denk dat ik het maar gewoon een paar uur laat rusten. vanmiddag zal het wel rustiger zijn. en dan maar hopen dat er nog tickets zijn
Ik denk dat er gewoon wat minder vraag naar kaarten en betalen is omdat er al veel mensen hun kaarten hebben gekocht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:02 schreef greatgonzo het volgende:
ik denk dat ze wat aan de servers hebben geprutst ofzo, ineens gaat het bij iedereen snel
Misschien zijn er wat tweakers bij ticketservice gedetacheerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fok! gaat nu ineens ook veel sneller.
Oh, ben maar niet bang hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef calvobbes het volgende:
Als je nu al kaartjes gaat kopen via Marktplaats, ben je echt dom bezig...
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Smirnoff_ice het volgende:
[..]
Oh, ben maar niet bang hoor!!![]()
¤ 190 euro voor 2 kaartjes![]()
Och ja.. 112 euro servicekosten hélemaal vergetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.![]()
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.quote:Het Gelredome is okay, heb Radiohead er gezien en dat beviel prima.
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.
Die mensen die zitten te zeiken, zijn er zeker nog nooit geweest
Drie punten die ik makkelijk kan weerleggen cq tegenspreken:quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.
Alleen is er nog maar een beperkt aantal tickets te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef Klingon het volgende:
Is idd fout in het systeem van Ticketservice, voorverkoop staat al gewoon open ipv zaterdag. Werkt prima.
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alleen is er nog maar een beperkt aantal tickets te krijgen.
De pre-sale was maar voor een beperkt aantal kaarten.
Het lijkt me dat dit ook niet echt de bedoeling is om het op deze manier voor iedereen mogelijk te maken om kaarten te kopen. En eerlijk gezegd is het nog oneerlijk ook. Dat het misschien niet helemaal waterdicht te krijgen is met die codes oké, maar dit is toch wel heel makkelijk te omzeilen. Een gelukje voor diegene die het op deze manier kunnen doen, maar eigenlijk is het zoals gezegd wel oneerlijk naar diegene die zaterdagmorgen bij het postkantoor gaan wachtenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!
Erg opmerkelijke actie van Ticketservice moet ik zeggen. Overal is aangekondigd dat zaterdag de reguliere voorverkoop begint, beginnen ze opeens al 2 dagen eerder! Vooral erg oneerlijk voor de mensen die 1) dit nu niet weten 2) geen internet hebben 3) geen credit card hebben en dus zaterdagochtend gaan bikkelen bij het postkantoor.
Voor deze presale zijn maar een beperkt aantal kaarten te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
4 kaarten per persoon. Maar staat wel open voor iedereen!! Dus ook mensen zonder pre-sale code kunnen nu al kaartjes kopen!!
Verkoop is nog gewoon open via de pre-sale.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef Hephaistos. het volgende:
-edit- Als ik nu op bovenstaande link klik doet ie het niet meer. Zou dit komen omdat ik al kaarten besteld heb of zouden ze de verkoop dichtgegooid hebben?
Daar ga ik dan weer even op reagerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Drie punten die ik makkelijk kan weerleggen cq tegenspreken:
1. Coldplay kiest er nu zelf voor om in grote plaatsen op te treden. Zeker in Engeland en Ierland hebben ze er zelf voor gekozen om in nog grotere voetbalstadions op te treden.
2. je kunt zoveel zien als je wilt. Als je een beetje op tijd komt sta je echt niet veel verder weg van het podium als bij een concert in de Ahoy.
3. Ik heb nu al een stuk of 4 concerten in het Gelredome gezien en het geluid was nergens bagger. Als het kut is ligt dat aan diegene die achter de knoppen staat.
Mojo heeft niks met de concerten in het buitenland te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
1: Ik vraag me af in hoeverre Coldplay dit zelf wil, zit de manager of Mojo hier niet achter?
Dat kan in de Ahoy net zo makkelijk gebeuren.quote:2: Ik wás op tijd, ik ben echter geen kerel van 1.85+ o.i.d., maar een vrouwke van 1.74. Ik stond klemvast tussen de meute, vrij vooraan, maar ik kon toch echt niet over de haag van lange kerels voor me heenkijken.
Al gemaild met Ticketmaster?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
Pre-sale werkte niet.
Dat wordt vanaf een uur of 6:00 in de rij staan potdomme!
En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Al gemaild met Ticketmaster?
Hier hadden mensen ook problemen met de presale omdat de code niet werkte. En dat was na een mailtje met Ticketmaster opgelost.
same herequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef PostManBart het volgende:
[..]
En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!
Veld.. althans, bij radiohead stond iedereen.. ongeacht welk kaartje ze hadden. (waren daar eigenlijk wel zitplaatsen?)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef err het volgende:
ik vraag me af wat voor kaarten het zijn..ik hoop toch wel op een veldkaart
Ja, en waarom? Ze zijn allang binnen.. en die arme fans maar volop dokken voor de kaartjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
hee, u2 koste me 75 euri per kaartje. Das bijna 2x zoveel ja..
Hmm.. beetje overdreven misschien? Ze zijn Britney Spears toch niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef calvobbes het volgende:
U2 neem een compleet video, licht en geluid circus mee. De productiekosten van hun shows zijn zo'n 1 miljoen per avond.
En dan kost een kaartje wel wat meer. Als je naar een U2 concert gaat, weet je gewoon dat je een wat andere show krijgt dan wanneer je naar Radiohead of Coldplay gaat.
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. beetje overdreven misschien?
Hmm, nee? Nou, maar wel overdreven groots. Ik geef niet zo om de show eromheen.. danseressen e.d. Geef mij maar gewoon een goede performance van de nummers met beetje interactie met het publiekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |