Leuk detail overigens dat ze de melodielijn van het nummer Computer Love van Kraftwerk hebben gebruikt...quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:16 schreef err het volgende:
ik heb dat nieuwe nummer ff gzocht, klinkt wel aardig. Het schijnt een B-kant nummer te worden die niet op het album komt. Beloofd wel een sterk album te worden dan, als dit materiaal het niet haalt
De kaartjes zijn 31-39 euro. Dat valt mij heel erg mee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik wil echt graaaaag.. maar het Gelredome is zo groot.. zo weinig sfeer daar. De kaartjes zullen ook wel weer super duur zijn. Ik ga in juni naar Audioslave.. en vermoed dat de Stereophonics tegen (het eind van) deze zomer wel eens zouden kunnen komenDaar MOET ik altijd gewoon heen!
Dus ik ben bang dat ik geen geld over hou..
nope, als je "uitgeloot' wordt moet je binnen 24 uur de reservering bevestigen. Doe je dit niet, dan gaan ze er van uit dat je niet meer geinteresseerd bentquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
Als je 4 kaarten reserveerd ben je ook verplicht om ze te kopen dan?
Vind jij 39 euro meevallen? Ik betaalde voor Radiohead ook zoiets.. toen kwamen reserveringskosten erbij, was volgens mij bij elkaar 42,50. Vond ik toch wel prijzig..quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
De kaartjes zijn 31-39 euro. Dat valt mij heel erg mee.
ow ja Radioheadquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vind jij 39 euro meevallen? Ik betaalde voor Radiohead ook zoiets.. toen kwamen reserveringskosten erbij, was volgens mij bij elkaar 42,50. Vond ik toch wel prijzig..
Poeh, dacht dat dit al veel was.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
hee, u2 koste me 75 euri per kaartje. Das bijna 2x zoveel ja..
gvd nu kan ik niet meer reserverenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:49 schreef calvobbes het volgende:
Op de website van Coldplay staat dat ze de inschrijving voor de pre-sale het "arnham" concert eerder hebben gesloten. je zou je eigenlijk nog tot morgen in kunnen shcijrven, maar dat ze een enorm grote vraag naar tickets hadden en iedereen zo goed mogelijk willen helpen.
Iedereen die zich al ingeschreven heeft krijgt morgen een mailtje met meer info over de pre-sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |