dan weet ik iig zeker dat het bij mij fout is gegaan , na het invoeren van mijn CC gegevens sloeg hij nl. pas op tilt , maar aangezien ik geen mailtje heb gehad zal er ook wel niets worden afgeschreven.quote:
Ja, dat helpt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb al een klachtmail gestuurd naar ticketmaster.
ja, want mijn code is gereset, en nu heb ik kaartenquote:
ik kon geen paar uur wachten. opeens ging alles heel snel (zelfs de NL-servers) en zijn de tickets besteld. Een voordeel van alle narigheid is wel dat ik nu m'n creditcard nummer uit m'n hoofd ken, want ik heb m wel 5x moeten opgevenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:04 schreef CaAl het volgende:
ik denk dat ik het maar gewoon een paar uur laat rusten. vanmiddag zal het wel rustiger zijn. en dan maar hopen dat er nog tickets zijn
Ik denk dat er gewoon wat minder vraag naar kaarten en betalen is omdat er al veel mensen hun kaarten hebben gekocht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:02 schreef greatgonzo het volgende:
ik denk dat ze wat aan de servers hebben geprutst ofzo, ineens gaat het bij iedereen snel
Misschien zijn er wat tweakers bij ticketservice gedetacheerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fok! gaat nu ineens ook veel sneller.
Oh, ben maar niet bang hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef calvobbes het volgende:
Als je nu al kaartjes gaat kopen via Marktplaats, ben je echt dom bezig...
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Smirnoff_ice het volgende:
[..]
Oh, ben maar niet bang hoor!!![]()
¤ 190 euro voor 2 kaartjes![]()
Och ja.. 112 euro servicekosten hélemaal vergetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Mwah, dat is maar 112 euro teveel.![]()
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.quote:Het Gelredome is okay, heb Radiohead er gezien en dat beviel prima.
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Idd, al dat gezeik over het Gelderdom.
Die mensen die zitten te zeiken, zijn er zeker nog nooit geweest
Drie punten die ik makkelijk kan weerleggen cq tegenspreken:quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er wel geweest (Rammstein) en ik vind het 3x niks. Ten eerste veel te groot voor een band als Coldplay, ten tweede zie je geen hol als je veldkaarten hebt en ten derde is het geluid bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |