Pssst.. http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/concertkaartjes/262351.htm volgens mij staan ze er nog maar net op.. en de prijs lijkt me niet echt hoog?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:37 schreef darktower het volgende:
Your presale access code has not been accepted.
The presale access code you submitted is either not a valid code, or has already been used to make a purchase
dat krijg ik dus net na 983479834873 keer proberen.bla bla Duran Duran, bla.
AARRRRRRRRRRRRRghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig mag je er ook nog flink wat servicekosten voor betalen. Wat een service.
Schandalig is nog erg zacht uitgedrukt......quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef err het volgende:
[..]
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:14 schreef err het volgende:
hier de rechtsreekse link voor mensen die probs hebben met hun reserverinsgnummer. Max 4 kaarten.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=118959&l=NL&C=
quote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef err het volgende:
[..]
idd schandalig. maar lieft 23 euro kosten op 4 kaarten.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:23 schreef SietzeJBL het volgende:
haha.. wat een gekloot allemaal
Weten de gelukkigen onder ons of je een bevestigingsmailtje of wat dan ook krijgt?
quote:Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice twyp.
De evenementcode is
Uw klantnummer is
Uw tickets zullen in een blanco envelop naar uw postadres worden verzonden.
U heeft 4 ticket(s) aangeschaft voor:
Do, 07/07/05 7:00 PM
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 179.06
Same here...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef Duvel het volgende:
Als de ING zijn zaakjes nou eens in orde had, dan had ik een uur geleden ook al zo'n mail gehad...
Categorie "ultiem gepruts".quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
Hmmz.. ja ik hoop het ook nog te krijgen..![]()
tot aan het betalingsgedeelte gaat het goed.. maar dan..![]()
![]()
ze zouden op zn minst die "servicekosten" kunnen restitueren. Hoe DURVEN ze.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef calvobbes het volgende:
Effe met z'n allen op een nette en duidelijke manier reageren, en misschien gaan ze er wat aan doen
en nu zit je vast net als de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:51 schreef Evertje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
ah, mijne schijnbaar ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:53 schreef greatgonzo het volgende:
NIET TE GELOVEN!
Ticketservice heeft mijn code gereset!
daar schijnt tie bij mij ook de fout in te gaan iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:57 schreef CaAl het volgende:
ticketservice is idd wel snel, maar die twyp site duurt ruim meer dan de 3 minuten tijd die je mag hebben.
quote:Geachte gebruiker,
Helaas is de produktie omgeving van de internetkassa momenteel niet beschikbaar. Indien wij onderhoud uitvoeren of zich een verstoring voordoet wordt u hierover geinformeerd door de servicedesk van uw bank. Wij stellen alles in het werk om de onderbreking van de beschikbaarheid zo kort mogelijk te houden.
De servicedesk van uw bank zal u informeren wanneer de dienst weer beschikbaar is.
volgens mij is kaarten winnen op 3FM nog makkelijker dan online bestellen bij tickethoeren.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
De problemen met de FOK-servers lijken er peanuts bij.
Er staan zoveeel van die stommen fouten is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Probeert u het later nog eens opnieuw of
Ja, of wat? Maak je zinnen eens af, kutsite met je kutservice.
Ticketdisaster is heel wat origineler.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:07 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij is kaarten winnen op 3FM nog makkelijker dan online bestellen bij tickethoeren.nl
Eerst servicekosten betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze functie is momenteel niet actief.
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Err , kreeg je dat in je mailbox , of kwam dat berichtje er te staan op de site ?
Je krijgt iig een mail als het okee is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:16 schreef Xlarge het volgende:
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?
Allebei. In de mail en op de site.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
of Qyroz , jij hebt de kaarten ook al , dat bevestigingsbericht wat Err eerder poste , krijg je dat in je mail , of zag je dat op de site nadat alles goed was gegaan ?
in mn mailbox, in drievoudquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Err , kreeg je dat in je mailbox , of kwam dat berichtje er te staan op de site ?
kom kom, verwacht je niet teveel voor die schamele 23 euro?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze functie is momenteel niet actief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |