En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Al gemaild met Ticketmaster?
Hier hadden mensen ook problemen met de presale omdat de code niet werkte. En dat was na een mailtje met Ticketmaster opgelost.
same herequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef PostManBart het volgende:
[..]
En de betaling gaat nu ook ineens stukken sneller, ik heb net kaartjes voor Rock in Park op 26 juni in Nijmegen besteld, en dat ging stukken vlotter!
Veld.. althans, bij radiohead stond iedereen.. ongeacht welk kaartje ze hadden. (waren daar eigenlijk wel zitplaatsen?)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef err het volgende:
ik vraag me af wat voor kaarten het zijn..ik hoop toch wel op een veldkaart
Ja, en waarom? Ze zijn allang binnen.. en die arme fans maar volop dokken voor de kaartjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
hee, u2 koste me 75 euri per kaartje. Das bijna 2x zoveel ja..
Hmm.. beetje overdreven misschien? Ze zijn Britney Spears toch niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef calvobbes het volgende:
U2 neem een compleet video, licht en geluid circus mee. De productiekosten van hun shows zijn zo'n 1 miljoen per avond.
En dan kost een kaartje wel wat meer. Als je naar een U2 concert gaat, weet je gewoon dat je een wat andere show krijgt dan wanneer je naar Radiohead of Coldplay gaat.
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. beetje overdreven misschien?
Hmm, nee? Nou, maar wel overdreven groots. Ik geef niet zo om de show eromheen.. danseressen e.d. Geef mij maar gewoon een goede performance van de nummers met beetje interactie met het publiekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Misschien wel. Maar dergelijke grote 'shows' zijn een handelsmerk geworden van U2. Overigens zijn hun concerten niet vergelijkbaar met wat je bij Britney Spears ziet hoor.
Ik vind het niet "overderven groots" hoor. En zoals gezegd: niks geen danseressen (ja ok, die ene buikdanseres jaren geleden, maar die is nu getrouwd met de gitarist). In 1997 in de Kuip bracht U2 een scherm van 15 meter hoog en 45 meter breed mee. Ik vind dat fantastisch, en het leidde voor mij in elk geval, niet af van de muziek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm, nee? Nou, maar wel overdreven groots. Ik geef niet zo om de show eromheen.. danseressen e.d. Geef mij maar gewoon een goede performance van de nummers met beetje interactie met het publiek
Ik heb ook nog niks hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef err het volgende:
crap..wel kaarten gekocht maar niks bij de post vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |