Ik had een mailtje naar ticketservice gestuurd of ze me de code konden sturen voor de presale, inmiddels had ik die alweer, maar kreeg toch een mailtje terug dat de kaarten voor mij al bevestigd waren en betaald (credit card) en er stond bij dat het zelfs zomaar 2 weken kon duren voordat ik ze had. Ligt dat dan aan de manier van betalen?! Maar goed.. ik zie ze vanzelf wel verschijnenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ook niet , misschien maandag of dinsdag dan
Ik verwacht dat 3FM er wel iets van zal uitzenden, waarschijnlijk in het programma That's Live op donderdagavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef err het volgende:
er staat 3fm op het kaartje..betekent dat dat het concert op de radio komt?
Niet perse dat concert. Kan ook zijn dat ze een concert uit londen uit gaan zenden ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef err het volgende:
er staat 3fm op het kaartje..betekent dat dat het concert op de radio komt?
dan ga ik het wel op die manier volgenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Ik verwacht dat 3FM er wel iets van zal uitzenden, waarschijnlijk in het programma That's Live op donderdagavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur.
Was wel leuk bij You and whose army? (of was dat bij een ander radiohead concertquote:Op maandag 21 maart 2005 14:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik hoop dan dat ze niet zulke slechte schermen hebben als Radiohead bij zich had.
He, ja. Ik stond ingebouwd door mannen die "dansten" (lees: voor zover mannen kunnen dansen) en daarmee met hun joekeloeris tegen me opschuurden. Gelukkig waren ze ook allemaal rond de 2m, dus zag ik niks. Enige wat ik nog kon doen was naar het scherm links turenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef Evertje het volgende:
Was wel leuk bij You and whose army? (of was dat bij een ander radiohead concert), die schermen. Voor de rest keek ik er toch niet naar, stond te dichtbij
Hee, dat klinkt als mijn ervaring van het Rammstein concert in 't Gelredomequote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
He, ja. Ik stond ingebouwd door mannen die "dansten" (lees: voor zover mannen kunnen dansen) en daarmee met hun joekeloeris tegen me opschuurden. Gelukkig waren ze ook allemaal rond de 2m, dus zag ik niks. Enige wat ik nog kon doen was naar het scherm links turen
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef pascalheister het volgende:
Is het al uitverkocht eigenlijk ?
heb al 4 veldkaarten in bezit, maar ik vroeg het me even afquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.
Als je nu nog kaartjes wilt bestellen via internet, dan kun je alleen nog maar rang 4 kaartjes kopen.
wrijf het er maar inquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rang 1 t/m 3 in ieder geval wel.
Als je nu nog kaartjes wilt bestellen via internet, dan kun je alleen nog maar rang 4 kaartjes kopen.
en jij helemaalquote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb al 4 veldkaarten in bezit, maar ik vroeg het me even af
Hehe.. was dat niet gewoon pitten?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, dat klinkt als mijn ervaring van het Rammstein concert in 't Gelredome.
Neuh, ik zorg altijd wel dat ik veilig achter de beuk-linie blijf.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hehe.. was dat niet gewoon pitten?
Awww.. en ook nog rijdende mannen..quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, ik zorg altijd wel dat ik veilig achter de beuk-linie blijf.
Ik stond echter niet achter de biergooi-linie.
Maar wel Rammsteinquote:Op maandag 21 maart 2005 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Awww.. en ook nog rijdende mannen.. [afbeelding]
Ik heb ze ook nog niet. Heb een mailtje naar de ticketboer gestuurd of het allemaal wel klopt... Maar ik ben dus niet de enige...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Xlarge het volgende:
nog geen kaarten binnen gehad , sommige mensen hadden ze zaterdag al
nee hoor mijn ouders hebben ze ook nog niet gehad , maar laat ff weten wat de ticketboer terugmailtquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet. Heb een mailtje naar de ticketboer gestuurd of het allemaal wel klopt... Maar ik ben dus niet de enige...
dat maakt me niet uit , de mijne komen naar mijn eigen huisquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef greatgonzo het volgende:
je ouders hebben ze verpatst op marktplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |