Nee helemaal niet maar ze zijn met een paar man in meer huisjes bezig hier. En de planning klopt van geen kanten. Volgens mij hadden ze het in 2 dagen af kunnen hebben maar het gaat een week duren.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:49 schreef Suijk het volgende:
Mijn keuken was indertijd in 3 dagen gesloopt, weggehaald en opnieuw gezet.
Heb je een grote keuken?
Mooi zo.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weer
Wat een topweekend in Zwitserland
Heeft me 5 jaar van mn leven gekost, maar god wat een partijquote:Op maandag 7 maart 2005 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Je hebt de spanning van die laatste 5-setter van Sjeng dus overleefd.
Het lijkt me inderdaad geweldig om zo'n wedstrijd live mee te maken.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heeft me 5 jaar van mn leven gekost, maar god wat een partij![]()
Je moet inderdaad enorm genoten hebben. Mooie partijen gezienquote:Op maandag 7 maart 2005 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weer
Wat een topweekend in Zwitserland
Dacht al zoiets. Het forum doet het hier verbazingwekkend snel. Voor tekenen heb ik momenteel geen tijd.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, forum doet weer raar. Kom maar tekenen iapipipsi!
Ik ben er wel een paar kwijtquote:Op maandag 7 maart 2005 19:01 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Was net een paar GB aan muziek kwijt!
Gelukkig is alles weer terecht.
Dan is CSI er ook op.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
wel optijd overschakelen naar ned 2 hoor mensen...om 21:50 u "de Lama´s" !
Ik met m'n grote mond.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dacht al zoiets. Het forum doet het hier verbazingwekkend snel. Voor tekenen heb ik momenteel geen tijd.
jaja ik weet hetquote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
wel optijd overschakelen naar ned 2 hoor mensen...om 21:50 u "de Lama´s" !
Wij hebben een poule van 3quote:Op maandag 7 maart 2005 21:07 schreef Suijk het volgende:
Nou heb ik gvd de winnaar van de grand prix in mijn F1team zitten en dan nog sta ik laatste in onze poule.
quote:Deelnemers
User Punten
BliksemSchigt 359
Da_Sandman 335
pascalheister 317
Lionheaad 308
VoreG 308
appelsientje 298
rubbereend 287
PyTh 265
Dylan Dog 256
-Vaduz- 243
Bos81 227
Vom 211
Suijk 202
Dos37 0
Ja het hoogtepunt is toch al geweestquote:Op maandag 7 maart 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
Lama's kijken gaat en VI laat voor wat het is.
Wel als Lama in het doel stond bij Frankrijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk dan op zijn minst een hele aflevering en niet 1 onderdeel.
Een voetbalwedstrijd zet je toch ook niet af na 2minuten?
Bluezz kijkt nog verder, dus ik luister gedwongen vanachter de PC mee en heb nog niet 1 glimlach op mijn gezicht gekregen.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk dan op zijn minst een hele aflevering en niet 1 onderdeel.
Een voetbalwedstrijd zet je toch ook niet af na 2minuten?
Nu tongquote:Op maandag 7 maart 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze al klaar dan kan ik weer terugzappen naar Ned-2
Ik nietquote:Op maandag 7 maart 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, vorig jaar waren ze leuker en de onderdelen ook leuker. Mis nu vooral de vragenronde. Maar ik heb af en toe nog best hard moeten lachen.
Ik vond het wel een redelijke uitzending vanavond, heb me wel vermaakt.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
Leuke uitzending van de lama's, met geweldige stukken erin
Arie was vorig seizoen ook al vaak de bestequote:Op maandag 7 maart 2005 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet
Soms als Arie bezig was, die is de leukste
Maar hard lachen... nee
wie riep erquote:
Hoi Hoiquote:
Ik heb net al je meetfoto's even bekeken. Wist je dat je truitje dat je aan had kapot was? Er zit een gaatje in.quote:
Psst.. Golfer.. dat hoort zoquote:Op maandag 7 maart 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net al je meetfoto's even bekeken. Wist je dat je truitje dat je aan had kapot was? Er zit een gaatje in.
Uit lijkt me helemaal gaaf... ben een aantal jaren geleden in Den Bosch geweest naar Nederland - Duitsland... heeeeeeerlijk hoe die duitsers er toen af gingen na er ik weet niet hoe lang niet van gewonnen te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heeft me 5 jaar van mn leven gekost, maar god wat een partij![]()
Lijkt mij inderdaad niet een al te best plan om dat nu nog te gaan doen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
Heuh, er ligt hier een ADSL pakket naast mijn computer
Laat ik dat eens niet met mijn zatte kop gaan installeren
ADSL installerenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
Heuh, er ligt hier een ADSL pakket naast mijn computer
Laat ik dat eens niet met mijn zatte kop gaan installeren
Ken zat mensen die het zonder probleem gelukt isquote:Op maandag 7 maart 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ADSL installeren
Ik heb nog nooit iemand gehoord of gekend die het in 1 keer gelukt is. Echt eeninstallatie.
Ja, dat maakte je verjaardag tot een gans (eend) hoogtepuntquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
weet thuis ent nog even een biertje zitten drinken met mn vader. Nu ff kijken naar de hh van VI
en hier dan nog ff bluezz bedanken voor de geweldige OP in mn verjaardagstopic
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat maakte je verjaardag tot een gans (eend) hoogtepunt![]()
Let op Tong want de ten Cate vraag is mequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
weet thuis ent nog even een biertje zitten drinken met mn vader. Nu ff kijken naar de hh van VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
gewoon selecteren, dus vinger op de linkermuisknop ingedrukt houden en dan over het te onthullen gebied gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Ja spoiler en dan hoe open ik een spoiler hallo
Holy shit Rubber.. ik open steeds maar spoilers met quoten, dit is veull makkelijker!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
gewoon selecteren, dus vinger op de linkermuisknop ingedrukt houden en dan over het te onthullen gebied gaan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy shit Rubber.. ik open steeds maar spoilers met quoten, dit is veull makkelijker!
Enneh wanneer komt de 2e aflevering eik? Yvon zei er niet bij welke dag
Ik had trouwens wel verwacht dat hij naar ...... zou gaan
Ik let op, maar dit is lastigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
let op. Ze is een goede vriendin van de beste vriendin van de vriend van mn zusje
Doe jij ook alles op het laatste moment... ik ken het en wat me nog het meest bijstaat... de scripties van mijn kidsquote:pffff ben nog steeds druk bezig aan een werkstuk dat morgen naar de leraar moetheb nog wel ff werk, nu weet k hoe spidey hier een tijdje geleden zat.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik let op, maar dit is lastig
[..]
Doe jij ook alles op het laatste moment... ik ken het en wat me nog het meest bijstaat... de scripties van mijn kids![]()
Ik vond het zooo leuk dat ik er nogal druk mee was.. en zij echt zo van.. ja joh.. hoeft niet nu.. kan ook later.. ja leuk mam... oh ok ik heb nog ff..... pffff
dank jequote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:50 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo Eendje.
Ooit is het done.
Ik ga naar 'het hol der laatste vakantie-doorzak-nacht"
Werkze
Ik realiseerde me dat er maar 1tje is die in een hol leeft dus vandaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las net ook wat bij Superjoden over een hol, gaat ie het editten. Je weet niet wat je mist... Ik ga naar m'n hol welterusten!
Ah, oke. Je hebt gelijk natuurlijk. Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 06:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dat er maar 1tje is die in een hol leeft dus vandaar![]()
Goedemorgen Hools trouwens, valt weer niet mee om wakker te worden![]()
Mijn duobak is gestolen (serieus).quote:
hehe gewoon bij de buren erin gooienquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn duobak is gestolen (serieus).
Welke randdebiel jat er nou een vuilnisbak?
Mogguh trouwens.
Je betaalt hier geen belasting op daadwerkelijk aan de straat gezet afval, maar per hoeveel inwoners er in je huis wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe gewoon bij de buren erin gooiendat scheelt weer belasting..
Oo oke hier moeten we betalen per keer dat je de bak daadwerkelijk buiten zet... ik zie zo vaak dat mensen dan afval bij andere erin gooien....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je betaalt hier geen belasting op daadwerkelijk aan de straat gezet afval, maar per hoeveel inwoners er in je huis wonen.
Heb maar even telefonisch aangifte gedaan en ze sturen deze week nog een nieuwe bak op.
Wel handig eigenlijk, nu heb ik weer een hele schone bak.
Dat is een nadeel van dat systeem inderdaad. En ik geloof niet dat er zo'n tracker op zit. Wel een soort van streepjescode, maar door weer en wind zijn die ook niet meer te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke hier moeten we betalen per keer dat je de bak daadwerkelijk buiten zet... ik zie zo vaak dat mensen dan afval bij andere erin gooien....echt slecht gewoon.
Zit er trouwens geen tracker op zo'n bak ?
hehe leuk hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:55 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen. De bouwvakkers zijn er weer en kunnen zo aan de koffie
Lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh..ben al een tijdje op het werk maar heb alleen nog maar zitten fokken. Aan de slag dan maar...?
vanmiddag ff opperen bij die gasten, als ik nou morgen ff een appeltaartje regel bij de koffie, willen jullie dan op je allerhardst werken ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:55 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen. De bouwvakkers zijn er weer en kunnen zo aan de koffie
gaan die het morgen heersen op het middenveldquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op kosten van Vogel en De Jong...
zijn jarigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaan die het morgen heersen op het middenveld
en hoe voelt dat nu ? een jaartje ouder te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:59 schreef rubbereend het volgende:
morgen, ben alweer sinds 8 uur aan het werk even een kleine pauze op fok
Uiteindelijk wel, maar het was niet zo dat het even een werkje van een uurtje was. Dr ging toch wel een week overheen voordat ie normaal werkte. Die reclames over aansluiten van ADSL zijn dus wel op mij van toepassingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen, zo het is dinsdag.... samen met woensdag de "leukste" dagen van de week....
En BliksemSchigt is het nog gelukt met ADSL ? misschien dat ik je tips kan gevenwerk dus bij planet internet als partime student
hehe die zijn leuk hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het was niet zo dat het even een werkje van een uurtje was. Dr ging toch wel een week overheen voordat ie normaal werkte. Die reclames over aansluiten van ADSL zijn dus wel op mij van toepassing
Goedemorgen
k wordt nog kaler en grijze haren vallen nog mee gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu ? een jaartje ouder te zijn
Ik zie grijze haren![]()
modem met wireless routerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe die zijn leuk he![]()
Had je een wireless of gewoon vaste modem ? en welke provider heb je als ik vragen mag..
hehe dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k wordt nog kaler en grijze haren vallen nog mee gelukkig
aaa wireless... .altijd leukquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
modem met wireless router.. En het is SpeedXS.
Aj, dat is superbalen. Klote voor je bjoro...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
das kutquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
Nou, we konden eerst al geen goede aansluiting maken. Dus de hoofdaansluiten doorknippen en een stekkertje eraan maken. En toen we eindelijk een goede aansluiting was, kwam er maar geen verbinding. Maar nu werkt het prima inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa wireless... .altijd leuk![]()
Laat me raden je kon geen goede connectie krijgen met de modem (je kon niet in de modem komen)
Dat is tenminste bij ons het grootste probleem....hij ziet de modem wel.... maar je kan er vervolgens niks mee.... Maar mooi dat het werkt
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aj, dat is superbalen. Klote voor je bjoro...
Hebben ze ook gezegd waarom?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !
Daar komen ze dan lekker snel achter zegquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !
hehequote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman snapt al waarom ie minder punten heeft bij de F1 manager dan ie dacht
Heb de verkeerde Toyota RVX-05 gekozen, heel erg dom
Het grote Oranje...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Het NL onder welke leeftijd DD?
Ik dacht serieus dat je jong oranje bedoeldequote:
Homepage Ajaxquote:
Inderdaad, een heel erg merkwaardige beslissingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel de voorlopige selectie. Maar Maduro gaat wel een beetje ver.
Goh, wat onverwachtquote:Een 21-jarige Dominicaan die meedeed aan een wedstrijd tequila drinken, heeft dat moeten bekopen met zijn dood. Drie andere deelnemers aan de wedstrijd liggen met ernstige klachten in het ziekenhuis.
De 21-jarige man deed mee aan een wedstrijd in een discotheek in Santo Domingo, de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek Met de wedstrijd kon de man tienduizend peso (290 euro) winnen. Daarvoor moest hij wel meer dan vijftig glazen tequila achterover slaan. Dat lukte de man, en hij sleepte de hoofdprijs in de wacht.
Enkele uren later overleed hij in het ziekenhuis aan een door alcoholvergiftiging veroorzaakte hartstilstand.
marco kent hem natuurlijk al een jaar of wat via de ajax-opleiding !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:03 schreef tha_dark het volgende:
Bij Marco hoef je kennelijk maar twee goede wedstrijden te spelen om in de voorselectie te zitten. Hij zal waarschijnlijk ook niet geselcteerd worden (hoop ik eigenlijk).
Kortomquote:
Ik had speciaal mijn text-only uitgezet om te kijken!quote:
iemand die het fijn vindt om zijn handen te branden tijdens het stelenquote:
Iemand die met een gestolen aansteker z'n lul in de fik steekt!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
iemand die het fijn vindt om zijn handen te branden tijdens het stelen
Ach het was ook om te kijken hoe het ook al weer was...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm, wel weer wat sneller, maar nog niet denderend...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:49 schreef golfer het volgende:
Jammer dat die baan aan je neus voorbij is gegaan, Bjoro.
Mijn halve werkdagje zit er weer op.
ik was wel warm ....... ha ha ha (leuk woordgrapje, vond ik zelfquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iemand die met een gestolen aansteker z'n lul in de fik steekt!
(met dank aan het bluezzekind)
Ach misschien een kleine troost.... je bent niet de enige in Nederland...quote:
vandaar die nieuwe tvquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:06 schreef pascalheister het volgende:
middag
zo de belastingspapieren zijn ook weer ingevuld, krijg een leuk bedrag terug
Blijft wel in het nieuws zo. Van nu punt nlquote:Zaak-Majstorovic naar geheime locatie
Uitgegeven: 8 maart 2005 14:36
Laatst gewijzigd: 8 maart 2005 14:41
ZEIST - De KNVB heeft dinsdag besloten om de zitting van FC Twente-speler Daniël Majstorovic, die voor vanavond bij de tuchtcommissie op de agenda staat, niet in Zeist te behandelen. De zaak wordt nu op een geheime locatie afgehandeld.
De KNVB besloot hiertoe nadat er betrouwbare informatie was binnengekomen dat een groep van circa zestig fanatieke Twente-aanhangers de zitting wilde bijwonen. Uit veiligheidsoverwegingen is nu gekozen voor een andere locatie.
Elleboogstoot
De tuchtcommissie behandelt de zaak van Majstorovic nadat hij een schikkingsvoorstel van zeven wedstrijden uitsluiting niet heeft geaccepteerd. De speler zou zich in de wedstrijd FC Groningen - FC Twente schuldig hebben gemaakt aan het tweemaal geven van een elleboogstoot aan een tegenstander.
Had er geen rekening mee gehouden maar de tv heb ik nu wel weer terugverdientquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vandaar die nieuwe tv
Hey ik zie dat je een eigen forum hebt
Hmm dan heb ik toch iets fouts gedaan denk ik....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Had er geen rekening mee gehouden maar de tv heb ik nu wel weer terugverdient
ja forum is een beetje om te testen
jij dekt ook alles hequote:
hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Poei, dat weekend Zwitserland ben ik iets moeier van geworden dan verwacht. Gister om 10 uur op de bank in slaap gevallen bij het film kijken, vanmiddag om kwart over 2 wakker geworden omdat ik eraf pleurde
Ook een goeiemorguhquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....
Mijn ervaring van lang op de bank slapen is alles behalve prettig...
goede morgen trouwens
Ik snap niet dat er 60 supporters naar zo'n behandeling van een zaak gaan. Ik wist dat Tukkers gek waren, maar zo gek...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft wel in het nieuws zo. Van nu punt nl
Maar wel nog steeds retetraag.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:
En we zijn er weer ..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Om aan te geven hoe brak ik ben ... ik zet de tv aan, en om het geluid zachter te krijgen zit ik 2 minuten aan mijn pc-boxen te draaien. En nog boos worden dat het kutding niet zachter gaat
Dat staat ook aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch spel, maar sla je daar het voetbal op tv voor over?
Je vroeg ook wel iets heel moeilijks!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:30 schreef PogueMahone het volgende:
dan pak ik het zelf wel
service in hools
het is zeker de week van de studiedagquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Morgen studiedag van 9.00 tot 15.30.
Pffff....
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:30 schreef Bjoro het volgende:
en zit iedereen er klaar voor ????
Heee Poguiiiieeeequote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:12 schreef PogueMahone het volgende:
goedenavond,
is er voor mij nog een kopje heerlijke rood-blauwe bosbessen thee met brokken?
* BliksemSchigt nog even een fles drinken koud zit, chips pakt en de tv op sporza zetquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:30 schreef Bjoro het volgende:
en zit iedereen er klaar voor ????
Heey PM!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:30 schreef PogueMahone het volgende:
dan pak ik het zelf wel
service in hools
Hej bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |