aaa wireless... .altijd leukquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
modem met wireless router.. En het is SpeedXS.
Aj, dat is superbalen. Klote voor je bjoro...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
das kutquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
Nou, we konden eerst al geen goede aansluiting maken. Dus de hoofdaansluiten doorknippen en een stekkertje eraan maken. En toen we eindelijk een goede aansluiting was, kwam er maar geen verbinding. Maar nu werkt het prima inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa wireless... .altijd leuk![]()
Laat me raden je kon geen goede connectie krijgen met de modem (je kon niet in de modem komen)
Dat is tenminste bij ons het grootste probleem....hij ziet de modem wel.... maar je kan er vervolgens niks mee.... Maar mooi dat het werkt
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aj, dat is superbalen. Klote voor je bjoro...
Hebben ze ook gezegd waarom?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !
Daar komen ze dan lekker snel achter zegquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ivm korte beschikbare inwerktijd hebben ze er toch voor gekozen om via intern iemand voor deze functie aan te nemen !
hehequote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman snapt al waarom ie minder punten heeft bij de F1 manager dan ie dacht
Heb de verkeerde Toyota RVX-05 gekozen, heel erg dom
Het grote Oranje...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Het NL onder welke leeftijd DD?
Ik dacht serieus dat je jong oranje bedoeldequote:
Homepage Ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |