hehe gewoon bij de buren erin gooienquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn duobak is gestolen (serieus).
Welke randdebiel jat er nou een vuilnisbak?
Mogguh trouwens.
Je betaalt hier geen belasting op daadwerkelijk aan de straat gezet afval, maar per hoeveel inwoners er in je huis wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe gewoon bij de buren erin gooiendat scheelt weer belasting..
Oo oke hier moeten we betalen per keer dat je de bak daadwerkelijk buiten zet... ik zie zo vaak dat mensen dan afval bij andere erin gooien....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je betaalt hier geen belasting op daadwerkelijk aan de straat gezet afval, maar per hoeveel inwoners er in je huis wonen.
Heb maar even telefonisch aangifte gedaan en ze sturen deze week nog een nieuwe bak op.
Wel handig eigenlijk, nu heb ik weer een hele schone bak.
Dat is een nadeel van dat systeem inderdaad. En ik geloof niet dat er zo'n tracker op zit. Wel een soort van streepjescode, maar door weer en wind zijn die ook niet meer te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke hier moeten we betalen per keer dat je de bak daadwerkelijk buiten zet... ik zie zo vaak dat mensen dan afval bij andere erin gooien....echt slecht gewoon.
Zit er trouwens geen tracker op zo'n bak ?
hehe leuk hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:55 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen. De bouwvakkers zijn er weer en kunnen zo aan de koffie
Lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh..ben al een tijdje op het werk maar heb alleen nog maar zitten fokken. Aan de slag dan maar...?
vanmiddag ff opperen bij die gasten, als ik nou morgen ff een appeltaartje regel bij de koffie, willen jullie dan op je allerhardst werken ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:55 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen. De bouwvakkers zijn er weer en kunnen zo aan de koffie
gaan die het morgen heersen op het middenveldquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op kosten van Vogel en De Jong...
zijn jarigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaan die het morgen heersen op het middenveld
en hoe voelt dat nu ? een jaartje ouder te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:59 schreef rubbereend het volgende:
morgen, ben alweer sinds 8 uur aan het werk even een kleine pauze op fok
Uiteindelijk wel, maar het was niet zo dat het even een werkje van een uurtje was. Dr ging toch wel een week overheen voordat ie normaal werkte. Die reclames over aansluiten van ADSL zijn dus wel op mij van toepassingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen, zo het is dinsdag.... samen met woensdag de "leukste" dagen van de week....
En BliksemSchigt is het nog gelukt met ADSL ? misschien dat ik je tips kan gevenwerk dus bij planet internet als partime student
hehe die zijn leuk hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het was niet zo dat het even een werkje van een uurtje was. Dr ging toch wel een week overheen voordat ie normaal werkte. Die reclames over aansluiten van ADSL zijn dus wel op mij van toepassing
Goedemorgen
k wordt nog kaler en grijze haren vallen nog mee gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu ? een jaartje ouder te zijn
Ik zie grijze haren![]()
modem met wireless routerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe die zijn leuk he![]()
Had je een wireless of gewoon vaste modem ? en welke provider heb je als ik vragen mag..
hehe dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k wordt nog kaler en grijze haren vallen nog mee gelukkig
aaa wireless... .altijd leukquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
modem met wireless router.. En het is SpeedXS.
Aj, dat is superbalen. Klote voor je bjoro...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
das kutquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro baalt....net een belletje gehad.....ik heb GEEN nieuwe baan
Nou, we konden eerst al geen goede aansluiting maken. Dus de hoofdaansluiten doorknippen en een stekkertje eraan maken. En toen we eindelijk een goede aansluiting was, kwam er maar geen verbinding. Maar nu werkt het prima inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa wireless... .altijd leuk![]()
Laat me raden je kon geen goede connectie krijgen met de modem (je kon niet in de modem komen)
Dat is tenminste bij ons het grootste probleem....hij ziet de modem wel.... maar je kan er vervolgens niks mee.... Maar mooi dat het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |