ADSL installerenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
Heuh, er ligt hier een ADSL pakket naast mijn computer
Laat ik dat eens niet met mijn zatte kop gaan installeren
Ken zat mensen die het zonder probleem gelukt isquote:Op maandag 7 maart 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ADSL installeren
Ik heb nog nooit iemand gehoord of gekend die het in 1 keer gelukt is. Echt eeninstallatie.
Ja, dat maakte je verjaardag tot een gans (eend) hoogtepuntquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
weet thuis ent nog even een biertje zitten drinken met mn vader. Nu ff kijken naar de hh van VI
en hier dan nog ff bluezz bedanken voor de geweldige OP in mn verjaardagstopic
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat maakte je verjaardag tot een gans (eend) hoogtepunt![]()
Let op Tong want de ten Cate vraag is mequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
weet thuis ent nog even een biertje zitten drinken met mn vader. Nu ff kijken naar de hh van VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
gewoon selecteren, dus vinger op de linkermuisknop ingedrukt houden en dan over het te onthullen gebied gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Ja spoiler en dan hoe open ik een spoiler hallo
Holy shit Rubber.. ik open steeds maar spoilers met quoten, dit is veull makkelijker!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
gewoon selecteren, dus vinger op de linkermuisknop ingedrukt houden en dan over het te onthullen gebied gaan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy shit Rubber.. ik open steeds maar spoilers met quoten, dit is veull makkelijker!
Enneh wanneer komt de 2e aflevering eik? Yvon zei er niet bij welke dag
Ik had trouwens wel verwacht dat hij naar ...... zou gaan
Ik let op, maar dit is lastigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
let op. Ze is een goede vriendin van de beste vriendin van de vriend van mn zusje
Doe jij ook alles op het laatste moment... ik ken het en wat me nog het meest bijstaat... de scripties van mijn kidsquote:pffff ben nog steeds druk bezig aan een werkstuk dat morgen naar de leraar moetheb nog wel ff werk, nu weet k hoe spidey hier een tijdje geleden zat.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik let op, maar dit is lastig
[..]
Doe jij ook alles op het laatste moment... ik ken het en wat me nog het meest bijstaat... de scripties van mijn kids![]()
Ik vond het zooo leuk dat ik er nogal druk mee was.. en zij echt zo van.. ja joh.. hoeft niet nu.. kan ook later.. ja leuk mam... oh ok ik heb nog ff..... pffff
dank jequote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:50 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo Eendje.
Ooit is het done.
Ik ga naar 'het hol der laatste vakantie-doorzak-nacht"
Werkze
Ik realiseerde me dat er maar 1tje is die in een hol leeft dus vandaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las net ook wat bij Superjoden over een hol, gaat ie het editten. Je weet niet wat je mist... Ik ga naar m'n hol welterusten!
Ah, oke. Je hebt gelijk natuurlijk. Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 06:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dat er maar 1tje is die in een hol leeft dus vandaar![]()
Goedemorgen Hools trouwens, valt weer niet mee om wakker te worden![]()
Mijn duobak is gestolen (serieus).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |