Wij hebben een poule van 3quote:Op maandag 7 maart 2005 21:07 schreef Suijk het volgende:
Nou heb ik gvd de winnaar van de grand prix in mijn F1team zitten en dan nog sta ik laatste in onze poule.
quote:Deelnemers
User Punten
BliksemSchigt 359
Da_Sandman 335
pascalheister 317
Lionheaad 308
VoreG 308
appelsientje 298
rubbereend 287
PyTh 265
Dylan Dog 256
-Vaduz- 243
Bos81 227
Vom 211
Suijk 202
Dos37 0
Ja het hoogtepunt is toch al geweestquote:Op maandag 7 maart 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
Lama's kijken gaat en VI laat voor wat het is.
Wel als Lama in het doel stond bij Frankrijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk dan op zijn minst een hele aflevering en niet 1 onderdeel.
Een voetbalwedstrijd zet je toch ook niet af na 2minuten?
Bluezz kijkt nog verder, dus ik luister gedwongen vanachter de PC mee en heb nog niet 1 glimlach op mijn gezicht gekregen.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk dan op zijn minst een hele aflevering en niet 1 onderdeel.
Een voetbalwedstrijd zet je toch ook niet af na 2minuten?
Nu tongquote:Op maandag 7 maart 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze al klaar dan kan ik weer terugzappen naar Ned-2
Ik nietquote:Op maandag 7 maart 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, vorig jaar waren ze leuker en de onderdelen ook leuker. Mis nu vooral de vragenronde. Maar ik heb af en toe nog best hard moeten lachen.
Ik vond het wel een redelijke uitzending vanavond, heb me wel vermaakt.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
Leuke uitzending van de lama's, met geweldige stukken erin
Arie was vorig seizoen ook al vaak de bestequote:Op maandag 7 maart 2005 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet
Soms als Arie bezig was, die is de leukste
Maar hard lachen... nee
wie riep erquote:
Hoi Hoiquote:
Ik heb net al je meetfoto's even bekeken. Wist je dat je truitje dat je aan had kapot was? Er zit een gaatje in.quote:
Psst.. Golfer.. dat hoort zoquote:Op maandag 7 maart 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net al je meetfoto's even bekeken. Wist je dat je truitje dat je aan had kapot was? Er zit een gaatje in.
Uit lijkt me helemaal gaaf... ben een aantal jaren geleden in Den Bosch geweest naar Nederland - Duitsland... heeeeeeerlijk hoe die duitsers er toen af gingen na er ik weet niet hoe lang niet van gewonnen te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heeft me 5 jaar van mn leven gekost, maar god wat een partij![]()
Lijkt mij inderdaad niet een al te best plan om dat nu nog te gaan doen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
Heuh, er ligt hier een ADSL pakket naast mijn computer
Laat ik dat eens niet met mijn zatte kop gaan installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |