hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Poei, dat weekend Zwitserland ben ik iets moeier van geworden dan verwacht. Gister om 10 uur op de bank in slaap gevallen bij het film kijken, vanmiddag om kwart over 2 wakker geworden omdat ik eraf pleurde
Ook een goeiemorguhquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....
Mijn ervaring van lang op de bank slapen is alles behalve prettig...
goede morgen trouwens
Ik snap niet dat er 60 supporters naar zo'n behandeling van een zaak gaan. Ik wist dat Tukkers gek waren, maar zo gek...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft wel in het nieuws zo. Van nu punt nl
Maar wel nog steeds retetraag.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:
En we zijn er weer ..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Om aan te geven hoe brak ik ben ... ik zet de tv aan, en om het geluid zachter te krijgen zit ik 2 minuten aan mijn pc-boxen te draaien. En nog boos worden dat het kutding niet zachter gaat
Dat staat ook aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch spel, maar sla je daar het voetbal op tv voor over?
Je vroeg ook wel iets heel moeilijks!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:30 schreef PogueMahone het volgende:
dan pak ik het zelf wel
service in hools
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |